Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
301/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei siis tiesin mä. Mutta jos olisin tänne kertonut kuka teistä olis ollut mun puolella? Mun mielestä se kuitenkin oli meidän koti, kun me siinä asuttiin, ei kai vuokranantajilla ole oikeus mennä toisten kotiin? Ja mua rasitti se aika jonka mies oli mun luota pois, ja kaikki aika poikien kanssa. Silloin kun asutaan avoliitossa ollaan perhe jne. vaikka omistaisi mitä niin ei kai se oikeuta viemään toisten kaikkea vapaa-aikaa? Toisaalta hyvä että ny selvisi mikä miehelle on tärkeintä. Miks olisin miehen kanssa jolle en ole tärkein? Miettiköön sitä nyt ihan rauhassa. ap.

Vierailija
302/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:23"]

Okei siis tiesin mä. Mutta jos olisin tänne kertonut kuka teistä olis ollut mun puolella? Mun mielestä se kuitenkin oli meidän koti, kun me siinä asuttiin, ei kai vuokranantajilla ole oikeus mennä toisten kotiin? Ja mua rasitti se aika jonka mies oli mun luota pois, ja kaikki aika poikien kanssa. Silloin kun asutaan avoliitossa ollaan perhe jne. vaikka omistaisi mitä niin ei kai se oikeuta viemään toisten kaikkea vapaa-aikaa? Toisaalta hyvä että ny selvisi mikä miehelle on tärkeintä. Miks olisin miehen kanssa jolle en ole tärkein? Miettiköön sitä nyt ihan rauhassa. ap.

[/quote]

No yleensä ei, mutta jos olivat näin sopineet. Kyllä tämä nyt vähän laimensi sun asiaas, sori.. :( Ymmärrän kyllä miten ärsyttävä tilanne sulla on, ja oli siellä jätkien piikana. Kyllä sä jaloilles pääset, vaikka nyt onkin kurjaa. Tsemiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:23"]Okei siis tiesin mä. Mutta jos olisin tänne kertonut kuka teistä olis ollut mun puolella? Mun mielestä se kuitenkin oli meidän koti, kun me siinä asuttiin, ei kai vuokranantajilla ole oikeus mennä toisten kotiin? Ja mua rasitti se aika jonka mies oli mun luota pois, ja kaikki aika poikien kanssa. Silloin kun asutaan avoliitossa ollaan perhe jne. vaikka omistaisi mitä niin ei kai se oikeuta viemään toisten kaikkea vapaa-aikaa? Toisaalta hyvä että ny selvisi mikä miehelle on tärkeintä. Miks olisin miehen kanssa jolle en ole tärkein? Miettiköön sitä nyt ihan rauhassa. ap.
[/quote]

Kiitos että vastasit. Pakko kyllä sanoa että olen pettynyt, olin niin sun puolella. Sopimus on sopimus, ei miehesi voinut siitä laistaa sun kiukuttelun takia. Miehesi oli puun ja kuoren välissä, teki niin tai näin niin aina väärin päin. Sun pitää kyllä opetella epäitsekkyyttä, maailma ei pyöri sun navan ympärillä.

Vierailija
304/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sun pitäisi kököttää koko päivä yksinäsi? Eikö sulla ole yhtäkään ystävää tai omaa kaveria?? Ja voihan sitä itsekin mennä ulos, mikä nyt sitten sinua kiinnostaa? Kirpputorille, taidemuseoon, teatteriin, leffaan? Eikö ole mukava, että miehelläsi on jäljellä lapsuudenystäviä?

Mun mies metsästää, sitä ei metsästyskautena nää oikeastaan lainkaan. Ensin on sorsastuskausi, sitten hirvestys, peurakausi päälle. Aamulla lähtee ennen kuin herään. Jos saalista tulee, niin mies kotiutuu nylkemisten jälkeen eli silloin kun olen menossa nukkumaan.

Kun metsästyskausi on ohi, alkaa formulakausi ja sitten lätkäkausi (tai toisinpäin). Formulakautena katsotaan ajoja töllöstä, lätkäkautena joko töllöstä tai sit livenä. Ja kas nurmi vihertää ja fudispelit alkoi eikä niitä passaa jättää väliin.

Lopputulos: Aina on helppo ostaa lahjoja, liput johonkin kauden matsiin tai uutta nylkypuukkoa. Ja silloin kun mies on kotona, se on äärimmäisen hyväntuulinen ja mukava, kun saa toteuttaa itseään - niin paljon kuin haluaa.

Ja sitten kun on sellainen viikonloppu (tai edes yksi päivä) ettei ollutkaan sillä mitään ohjelmaa, niin mun ei tarvi kuin mainita mitä aattelin tehdä, niin se on heti valmis osallistumaan.

Toki meillä lapset on jo isompia, mutta teillähän ei niitä tainnut edes ollakaan.

Vierailija
305/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus, 347! Munkin miehellä on paljon harrastuksia, eikä oo koskaan tullut mieleen kieltää! Kuka sitä oikein kuvittelisi olevansa, jos kieltäisi toiselta harrastukset ja käskisi olemaan itsensä kanssa? Parisuhde perustuu haluun olla toisen kanssa, pakolla varmasti vaan tappaa rakkauden...

Vierailija
306/469 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne..?

Vierailija
307/469 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuuluu ap?

Vierailija
308/469 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ja nainen on kimpassa niin että jo asuvat yhdessä eli ovat avo tai vieläpä avioliitossa niin se on aivan selvä että puoliso tulee ensin. Mitä järkeä siinä kimpassa muuten on? Harrasteet ym on hyvä mutta perheen ehdoilla mennään. On kyllä joku muu motiivi kuin mitä pitäisi olla jos kaverit on tärkeimmät vaikka on puolison itselleen valinnut. En katsoisi kyllä tuommoista. Asiat ei tuollaisen kanssa muutu mihinkään. Oikeitakin miehiä on olemassa. Perhe tulee aina ensin. Jos ei tule ei ole parisuhteessa.

Vierailija
309/469 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

[/quote]

Älykääpiö. Luuletko, että se miestä kiinnostaa missä ämmä on? Sehän vain tarkoittaa kerrankin hiljaisuutta kotona.

Vierailija
310/469 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:43"]

En ole hetkeen kirjoitellut kun tämä homma räjähti käsiin, mutta nyt varmaan kaikki unohtanut... Erottiin siis miehen kanssa, kun sai tietää mun kirjoittaneen tänne. Tää kaveri on nyt taas maisemissa, vissiin sairaslomalla tai jotain, ja mua ärsyttää niin suunnattomasti!! En edes tiedä haluanko miestä takaisin, mutta kun mulle kuittaillaan tästä ketjusta koko ajan, pitäis lyödä jauhot tämän kaverin suuhun!! Siis se on niin idiootti!! Se asuu nyt siellä meidän talossa mieheni ja yhden toisen kaverin kanssa. Mä asun kotona toistaiseksi, mutta onko mulla mitään mahdollisuuksia saada miestä takaisin? En tiedä haluanko sitä takaisin, mutta pitäis näyttää sille kaverille!! Se jätkä on aina ärsyttänyt mua niin paljon, että olis pakko nyt päästä niskan päälle!! Täältä oon saanut aika paljon tukea, mitä en voi kysyä muualta, niin auttakaa mua nyt tässä. Miten saan sen niljakkeen kitkettyä miehen mieltä myrkyttämästä ja miehen taas rakastumaan muhun? Tietysti jätän sen heti sitten! Miesten pitää ymmärtää että rakkaudessa ei naisten kanssa leikitä! ap.

[/quote]

Anna jo olla, ap. Kasva aikuiseksi. Hanki itsetunto. Ihan ystävällisesti sanon tämän. Et voita mitään roikkumalla pojassa, joka on saanut sinusta tarpeekseen. Ja tuollainen näyttämisen halu se vasta lapsellista onkin. Eivät ihmiset ole leikkikaluja, joita otetaan ja jätetään sitten, kun on ensin murjonut niitä vihan vimmoissa. 

Vierailija
311/469 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, olet mielessäni. Ja mielessäni ovat myös nuo ällöttävät "muusikot", joille en toivo mitään hyvää.

Vierailija
312/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei se jokakerta viivy kahta kuukautta, yleensä muutaman päivän tai viikon. Mutta viime kerralla oli juurikin sen 2kk kun mies järjesti sille jonkun remppakeikan täällä. Nyt en ole saanut mitään tietoa milloin lähtee. Tuli siis torstaina, ja olleet miehen kanssa siitä asti koko ajan menossa. Voi olla rttä lähtee pian tai sitten ei. Mutta voisi sen kertoa minullekin, koska se on minunkin koti!! ap.

Vierailija
313/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tosiaan pyytää äidin kylään, hyvä idea :) ap

Vierailija
314/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:06"]Niin ei se jokakerta viivy kahta kuukautta, yleensä muutaman päivän tai viikon. Mutta viime kerralla oli juurikin sen 2kk kun mies järjesti sille jonkun remppakeikan täällä. Nyt en ole saanut mitään tietoa milloin lähtee. Tuli siis torstaina, ja olleet miehen kanssa siitä asti koko ajan menossa. Voi olla rttä lähtee pian tai sitten ei. Mutta voisi sen kertoa minullekin, koska se on minunkin koti!! ap.
[/quote]

No sitten kyllä joudut ryhdistäytymään. Jos joku kaveri on vaikka viikon kylässä niin kyllä sille silloin yleensä annetaan se kaikki aika. Olisihan se jo melko tylyä ruveta vaan puolisonsa kanssa kuhertelemaan ja unohtaa vieraansa.

Mutta kuitenkin tavallaan myös ohmettelen sitä miksi sua ei pyydetä mukaan ravintolslounaille ja yleiseen hengailuun ja ilonpitoon.

Vierailija
315/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä ymmärrän sinua! En lukenut kaikkia kommentteja, mutta tuo bändi viha toi mieleen oman tilanteeni vuosia sitten. En voinut sietää mieheni bändikavereita. He olivat ylimielisiä ja haukkuivat minua pirttihirmuksi, koska en päästänyt miestä joka viikonloppu ryyppäämään. Kehottivat jopa miestäni eroamaan. No lopulta sain tarpeekseni ja ilmoitin miehelleni, että joko minä tai he. Hän valitsi minut :) hylkäsi bändin (joka oli muutenkin ihan paska) ja panosti 100% perheeseen.

Vierailija
316/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en usko että mies hylkää bändiä, se on henki ja elämä, aloittivat sen joskus 15-vuotiaina ja pakko jatkaa tunnesyistä. tai ties mistä syystä. Kun ei se musiikki hyvää ole. Onneksi on muitakin joka tietää mistä puhun! Yhteisiin menoihin en kelpaa mukaan kun tämä kaveri pitää mua ilonpilaajana.. On sanonut miehelleni että mieheni ex-tyttöystävä oli mukavampi kuin minä ja miksi valitsi minut.. Yrittää siis erottaa meidät mutta minäpä aion ehtiä ensin ja erottaa tämn kaverin miehestäni! Pysyköön sitten poissa! ap

Vierailija
317/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:37"]Toivottavasti teidän kotiinne tulee ''taiteilijasieluinen'' renttu ja pesiytyy sohvallenne ryyppäämään illasta toiseen, viemään kaiken sen ajan jonka voisitte viettää rakkaanne kanssa! Kyllä silloin omakin pinnanne palaa varmasti! Saitte mut nyt taas sellaisen raivon valtaan että taidan soittaa tälle kaverille ja sanoa tasan mitä ajattelen hänestä! Oikesti KUKAAN ei jaksaisi tätä, ei kukaan! Kuunnella nyt jonkun kuolemankaipuista kitaranrämpytystä illat pitkät ei ole mun käsitys mukavasta koti-illasta! Onneksi edes tänään ei tarvitse kuunnella sitä mutta voisi mies edes soittaa ja kysyä missä oon. ap, kyynelten läpi :'(
[/quote]

Voi nyyhkyti nyyh!!! :D Kylläpä taas alat oikein sääliä kerjäämällä kerjäämään. :D
Meillä on majaillut useamman kuukauden epämieluisa ihminen ja eipä mun elämäni siitä muuttunut miksikään. Pesin pyykit mitä oli pyykkikorissa, tein safkaa isomman setin ja vietin aikaa joko mieheni ja hänen kaverinsa kanssa tai sitten menin omien kavereideni kanssa.
Yöt ukko nukku vieressä.ja pystyttiin puhumaan asioista jos oli puhuttavaa. En mä ainakaa jaksa ottaa ressiä tommosest asiast!! :D
Mut mikäpä ei pilaisi pikku rinsressan iltaa, kun ei saa keskustella kahlittunsa kanssa asunnon ostosta ja muusta tuiki tärkeästä asiasta jotka pitää hoitaa just NYT eikä vaikkapa pikkuisen myöhemmin. :D

Vierailija
318/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:24"]

Ikävä kyllä en usko että mies hylkää bändiä, se on henki ja elämä, aloittivat sen joskus 15-vuotiaina ja pakko jatkaa tunnesyistä. tai ties mistä syystä. Kun ei se musiikki hyvää ole. Onneksi on muitakin joka tietää mistä puhun! Yhteisiin menoihin en kelpaa mukaan kun tämä kaveri pitää mua ilonpilaajana.. On sanonut miehelleni että mieheni ex-tyttöystävä oli mukavampi kuin minä ja miksi valitsi minut.. Yrittää siis erottaa meidät mutta minäpä aion ehtiä ensin ja erottaa tämn kaverin miehestäni! Pysyköön sitten poissa! ap

[/quote]

Niinpä niin.. En ole vielä kuullut kaveruksista jotka nainen olisi onnistunut erottamaan. Voithan yrittää mutta tulos ei taida olla sinulle mieluinen..

Vierailija
319/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ilmeisesti kyseessä on homoseksuaalinen suhde. Sinua pidetään kulissina ja kun sitten lisäksi pyykkäät ja kokkaat vastaan sanomatta niin mikä sen parempi miehellesi ja hänen poikaystävälleen.

Vierailija
320/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vastuu kuuluu tässä ap:n miehelle. Jos hän ei pidä vaimonsa puolta niin kaveri kokee että törkeä kohtelu on hyväksyttävää. Ap:n ei kuulu ''voittaa'' miestänsä takaisin, miehen on tehtävä päätös mikä hänelle on tärkeintä. Mieti vielä ap haluatko todella perustaa perheen tuollaisen miehen kanssa, hän vaikuttaa lapselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan