Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
241/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehet on vaan hyvillään kun et ole päsmäröimässä. Ei miehesi sua takaisin kerjää päinvastoin on tyytyväinen kun vihdoinkin tajusit! Itselläkin hyvä kaveri asuu ei nyt ihan ulkomailla, mutta 500 km päässä ja se jo on riittävä välimatka tarjota toiselle yösia kun tulee kotikonnuilla käymään. Vaimo keksii silloin omaa puuhaa naapurin Irman kanssa. Niin se menee.

Vierailija
242/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:50"]

Todennäköisesti miehet on vaan hyvillään kun et ole päsmäröimässä. Ei miehesi sua takaisin kerjää päinvastoin on tyytyväinen kun vihdoinkin tajusit! Itselläkin hyvä kaveri asuu ei nyt ihan ulkomailla, mutta 500 km päässä ja se jo on riittävä välimatka tarjota toiselle yösia kun tulee kotikonnuilla käymään. Vaimo keksii silloin omaa puuhaa naapurin Irman kanssa. Niin se menee.

[/quote]

Ap. kertoi, että miehen kaveri on heillä jopa 2 kk. Pikkasen eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:50"]

[/quote]

Viipyykö se sun kaverisi useinkin teillä viikko- tai kuukausitolkulla? Ja vaimo vaan puuhailee Irman kanssa? Tai "Irman".

Vierailija
244/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että pidät syypäänä miehen kaveria, vaikka miehesishän siinä on sinun luotasi pois. Älä hauku väärää puuta, miehesi ei ole sinun kanssasi, koska pitää kaveriseuraa tärkeämpänä.

Vierailija
245/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:55"]

Jännä, että pidät syypäänä miehen kaveria, vaikka miehesishän siinä on sinun luotasi pois. Älä hauku väärää puuta, miehesi ei ole sinun kanssasi, koska pitää kaveriseuraa tärkeämpänä.

[/quote]

Toki mies tekee itse omat päätöksensä ja on vastuussa omasta käytöksestään, mutta voi ihan hyvin olla niin kuin ap:sta tuntuu, että kaveri pitää ap:ta "tunkeilijana" kaverisuhteessaan ja kohtelee sen mukaisesti. Kaveri on juuttunut entiseen aikaan, eikä tajua ystävänsä elämäntilanteen muuttuneen. Mies on puun ja kuoren välissä, ja menee sitten kaverinsa kanssa jotta ei menettäisi kasvojaan. Mutta joo, miehen kanssa pitäisi puhua, kaverille vihoittelu ei auta.

Vierailija
246/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä estää sua kysymästä mieheltä, että voitasko viettää aikaa joskus kaksistaanki? tai että onko pakko riekkua koko ajan kavereittesi kanssa?

Vierailija
247/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperin menit yhteen musiikkia harrastavan kanssa, jos et kestä erossaoloa? Bänditreenit vie ison osan ajasta jasitä ei seurustelukumppani saa alkaa rajoittamaan! Suhde katkolle ellei toiselle voi suoda edes omaa aikaa! Harrastatko itse mitään? t. bändissä soittava nainen

Vierailija
248/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:02"]

Niin mikä estää sua kysymästä mieheltä, että voitasko viettää aikaa joskus kaksistaanki? tai että onko pakko riekkua koko ajan kavereittesi kanssa?

[/quote

Ymmärsin että ap on kysynyt ja yrittänyt keskustella ns. hyvällä. Nyt paloi pinna ja hän miettii rajumpia toimia. En minä ainakaan kestäisi että kotiini tulisi vieras ihminen viikkokausiksi! Kuka teistä kestäisi? Saati että tämä vielä kohtelisi talon emäntää ylimielisesti! Kavereita saa kyllä tavata, se on vaan hyväksi, mutta joku raja!

Vierailija
249/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"]Ai jos kaveri tulee käymään pari kertaa vuodessa ja viipyy kaksi kuukautta kerrallaan, niin ap:n pitäisi vain olla onnellinen siitä että saa olla omassa kodissaan rauhassa ja miehensä kanssa ne muut kahdeksan kuukautta?

Aika kynnysmatto pitäisi naisen olla.
[/quote]

No kylläpä minä vaan ymmärtäisin ap:n tilanteessa miestä enemmän. Ei naisen tarvi olla kynnysmatto, jos antaa miehen kaverin majoittua luokseen. On naisen oma ongelma, jos suostuu passaajaksi ja palvelijaksi.

-nainen itsekin

Vierailija
250/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sain kunnolla purkaa pahaa mieltäni äidille, ja kyllä vaan hän oli samaa mieltä että miehen kuuluisi laittaa nainen etusijalle! Melkein jo aivopesitte minut ajattelemaan että olen pirttihirmu kun en siedä tätä ystävää mutta olin oikeassa alunalkaenkin!! Ajattelin että jos mies soittaa en vastaa hänelle ja en ilmoita missä olen. Saa vähän huolestua!! :) Kun menen kotiin on vakavan keskustelun paikka ja tämän kaverin lähetän vaikka postipaketissa sinne mistä tulikin!! ap

Vierailija
251/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:48"]No niin, sain kunnolla purkaa pahaa mieltäni äidille, ja kyllä vaan hän oli samaa mieltä että miehen kuuluisi laittaa nainen etusijalle! Melkein jo aivopesitte minut ajattelemaan että olen pirttihirmu kun en siedä tätä ystävää mutta olin oikeassa alunalkaenkin!! Ajattelin että jos mies soittaa en vastaa hänelle ja en ilmoita missä olen. Saa vähän huolestua!! :) Kun menen kotiin on vakavan keskustelun paikka ja tämän kaverin lähetän vaikka postipaketissa sinne mistä tulikin!! ap
[/quote]

Noh, etpähän sinä näekää omaa typerää käytöstäsi. Aikuiset kun kyllä osaavat keskustella asioista ja jos sinä et osaa turpaasi avata ja sanoa asioista niin ongelmahan on ihan yksin sinun.
Kyllä meilläkin pyörii ukon idiootteja kavereita joiden mielestä on "hauska" vitsi heittää mulle "tuoppas akka kaljaa" etc. Minä olen aikuisena osannut näille ihmisille sanoa suoraan asiasta ja käytös muuttunut asialliseksi minua kohtaan.
Sinä siis mieluummin mökötät ja vingut netissä kuin keskustelisit asiasta aikuisten kesken?! Noh, kukin tyylillään, sun tyylis vaan on se naurettavin ja kakaramaisin mun mielestäni.

Vierailija
252/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:48"]No niin, sain kunnolla purkaa pahaa mieltäni äidille, ja kyllä vaan hän oli samaa mieltä että miehen kuuluisi laittaa nainen etusijalle! Melkein jo aivopesitte minut ajattelemaan että olen pirttihirmu kun en siedä tätä ystävää mutta olin oikeassa alunalkaenkin!! Ajattelin että jos mies soittaa en vastaa hänelle ja en ilmoita missä olen. Saa vähän huolestua!! :) Kun menen kotiin on vakavan keskustelun paikka ja tämän kaverin lähetän vaikka postipaketissa sinne mistä tulikin!! ap
[/quote]

Toivottavasti miehesi tajuaa miten idiootti ja kakara sillä on eukkona ja jättää samantien!!!! Olet ihan kamala pirttihirmu!!!! YÖK!!!

Vierailija
253/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lol, miehelle kaverit on AINA naista tärkeämpiä.

Vierailija
254/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 91, kyllä olen sanonut niin tuhat kertaa! Sekä miehelle että kaverille! Mutta mitä se auttaa? Pojat on poikia ja nainen on.. niin mitä? Palvelija? Narisija? Ei oikein kuulosta siltä rakkaussuhteelta jonka kuvittelin saaneeni! Annanpa muutaman esimerkin. Tulin kotiin ja siellä oli tämä vieras, soitteli kitaraa. Oma mieheni oli töissä. Aloin laittaa itselleni iltapalaa, jolloin kolistelullani ''häiritsin hänen soittoaan''. Menin makuuhuoneeseen lukemaan, ja hetkenkuluttua tämä tulee kysymään eikö hänelle ollut iltapalaa kun sitä kerran tein! Toisen kerran hän vaan oletti minun pesevän ja kuivaavan maaliset työrytkynsä kun oli ne ihan itse sotkenut! Olenko tosiaan huono ihminen/puoliso kun en vaan HALUA majoittaa tätä ihmistä kotiini hänen vierailujen aikana!?

Vierailija
255/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se nyt hemmetti jos mies mieluummin valvoo kaverinsa kanssa jonkun pelin ääressä mieluummin kuin tulee naisen viereen sänkyyn!! ap

Vierailija
256/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:06"]

no lol, miehelle kaverit on AINA naista tärkeämpiä.

[/quote]

Totta! Kaverit voi käyttäytyä miten kusipäisesti vaan, mutta niitä ei hylätä koskaan. jos nainen käyttäytyy sillätavoin... Tiedät lopputuloksen!

Vierailija
257/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:07"]Voi 91, kyllä olen sanonut niin tuhat kertaa! Sekä miehelle että kaverille! Mutta mitä se auttaa? Pojat on poikia ja nainen on.. niin mitä? Palvelija? Narisija? Ei oikein kuulosta siltä rakkaussuhteelta jonka kuvittelin saaneeni! Annanpa muutaman esimerkin. Tulin kotiin ja siellä oli tämä vieras, soitteli kitaraa. Oma mieheni oli töissä. Aloin laittaa itselleni iltapalaa, jolloin kolistelullani ''häiritsin hänen soittoaan''. Menin makuuhuoneeseen lukemaan, ja hetkenkuluttua tämä tulee kysymään eikö hänelle ollut iltapalaa kun sitä kerran tein! Toisen kerran hän vaan oletti minun pesevän ja kuivaavan maaliset työrytkynsä kun oli ne ihan itse sotkenut! Olenko tosiaan huono ihminen/puoliso kun en vaan HALUA majoittaa tätä ihmistä kotiini hänen vierailujen aikana!?
[/quote]

Niin? Oletko sanonut asiasta suoraan vai vaan vikissyt jotain "no niin no, jos mä nyt kuitenkin...vinkuvinku"?
Sinä tässä todellakin olet se pirttihirmu, mutta antaa olla. Sinähän saat tehdä mitä lystäät toivottavasti miehesi sinut jättää mahdollisimman pian! Miehesi ansaitsee naisen joka sentäs ymmärtää miehen kaveruudesta enemmän, kuin ihminen joka haluaa RIKKOA sen!!!!

Vierailija
258/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:12"]ja on se nyt hemmetti jos mies mieluummin valvoo kaverinsa kanssa jonkun pelin ääressä mieluummin kuin tulee naisen viereen sänkyyn!! ap
[/quote]

Niin, voi nyyhky kun kaikki miehet ei loikikaa eukon pillin mukaan joka sekuntti!!! On se vaan niin kamalaa!!!

Vierailija
259/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

[/quote]

Mitä te tarkalleen ottaen tekisitte miehesi kanssa? Minä lähden aina kavereiden kanssa ulos mieluummin kuin jään mieheni kanssa kotiin, jollei ole jotain selkeää asiaa mitä olemme sopineet tekevämme, esim. elokuvan katselu. Jos mieheni alkaisi vaatia, että minun vain nyt täytyy jäädä kotiin hänen seuraukseen vaikkei siihen ole erikoista syytä, niin en kyllä jäisi.

Vierailija
260/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:24"]

Miten ihmeessä miespuolinen ystävä voisi olla kiinnostavampi kuin oma vaimo?! :D

[/quote]

Se ei nalkuta koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme