Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
221/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"]

Ellei tuo kaveri käy teillä vähintään joka toinen viikko mä en ymmärrä. Kai sillä miehellä saa omakin elämä olla, varsinkin kun normaalisti huomio sut? Ei mulla tulis mieleenkään käskeä miestä olemaan muhun sidottu, jos joku hänen kauempana asuva ystävänsä on käymässä. Palvelijaksi en alkais, mutta en kyllä kitisis jos mies kavereineen lähtee johonkin, vaikka munkin mies käy jo koripallotreeneissä kolmena iltana viikossa.

ap kirjoitti että ko. kaveri ja miehensä ovat opiskeluaikoina ISKENEET TYTTÖJÄ YHDESSÄ. Tämä tosiasia saisi ainakin minut varpailleen! Vanhat tavat ei helposti unohdu! Sen sijaan kotona odottava tyttöystävä usein unohtuu..!

[/quote]

Vierailija
222/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä säälin joidenkin miehiä!!! :( Kamalia pirttihirmuja ovat eukoikseen saaneet. Kaverit pitäisi hylätä ja miehen keskittyä vain eukkojen miellyttämiseen ja seurana olemiseen. Huhhuh!

Kyllä meilläki majailee aina välillä mieheni serkku ja ei se mua haittaa yhtään. Asutaan kaksiossa ja saan häneltäki apua kotitöissä ja muutenkin hänestä on seuraa minullekin. Toisin sanoen hän sopii meidän perheen arkeen ihan samalla tavalla kuin muutkin miehen tai minun kaverini.
Meillä kun ei todellakaan jakseta vetää herneitä nenään vieraista. Ja tämä miehen serkku on pisimmillään meillä majaillu 4kk putkeen. Enkä todellakaan asiaa kokenut ongelmana. Miksi olisinkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:53"]

Ellei tuo kaveri käy teillä vähintään joka toinen viikko mä en ymmärrä. Kai sillä miehellä saa omakin elämä olla, varsinkin kun normaalisti huomio sut? Ei mulla tulis mieleenkään käskeä miestä olemaan muhun sidottu, jos joku hänen kauempana asuva ystävänsä on käymässä. Palvelijaksi en alkais, mutta en kyllä kitisis jos mies kavereineen lähtee johonkin, vaikka munkin mies käy jo koripallotreeneissä kolmena iltana viikossa.

ap kirjoitti että ko. kaveri ja miehensä ovat opiskeluaikoina ISKENEET TYTTÖJÄ YHDESSÄ. Tämä tosiasia saisi ainakin minut varpailleen! Vanhat tavat ei helposti unohdu! Sen sijaan kotona odottava tyttöystävä usein unohtuu..!

[/quote]
[/quote]

Nii, onhan se nyt ihan kamalaa, jos SINKUT pokailee naisia!!! Siis miten ne kehtaakaan!!!

Vierailija
224/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa alkaa parisuhteeseen sillä ajatusmallilla, että jos mies lähtee ulos ilman naista niin se pettää varmasti. Way to go.

Vierailija
225/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en katselis ketään meillä majailemassa kuukausikaupalla, ellei olisi ihan erityinen tarve. Eri juttu jos molemmat on kommuunihenkisiä, mutta muussa tapauksessa parisuhteen toistakin osapuolta pitäisi kunnioittaa sen verran, että mielipidettä kysyttäisiin ja se myös huomioitaisiin ennen kuin kutsutaan kavereita pidemmäksi aikaa kylään. Ihan normaalia toisen huomioonottamista, eikä mitenkään liity siihen että puoliso olis joku pirttihirmu.

Vierailija
226/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki nyt sattuu olemaan sen verran yhdistävä tekijä että miehet tuskin koskaan siitä luopuvat. Jos tämä sälli on bändin biisinikkari, on hän näille toisille tähti, tykkäsit sä siitä tai et. Tuleeko heistä kuuluisia, sitä et sä päätä. Mitä jos tulee? Kestätkö miehesi kiertue-elämän? Veikkaampa että sanot heihei ja etsit jonkun muun sua palvomaan 24/7

Vierailija
227/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskustelun luettuani totean vain.

GO TROLL GO! :D hyvää paskaa

Vierailija
228/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että soittamassa käydään 3 siis KOLME kertaa viikossa hurjaa!! Sie se olet täys pirttihirmu! Jos mies ei saa käydä harrastuksissaan nii voi he..tti...Käy itekki vaikka marttojen virkkaus kerhossa, ei miehen tarvis lähteä kotoa sinua karkuun ko kävisit jossaki ;) :) :D T. tuima luoti...Latelan <3 feministi siat

Vierailija
229/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo elämä hymyillä. Äidin piimäressu saa aina paremmalle mielelle! :) Vietän nyt kotona muutaman päivän, saa mies kavereineen ihmetellä miksei kahvipannu porise kun tulevat reeneistä! :) En ole myrkyttämässä kaveria kakulla tai leikkele hänen housujaan, ei huolta! Mutta ei tämä mikään trollikaan ole, ikävä kyllä. Varmaan on muitakin naisia joilla samankaltainen tilanne? Kun poikien välinen ystävyys vaan menee naisen edelle.. Siihen kaipaisin toimivia neuvoja, jos joillain on? ap

Vierailija
230/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:42"]

Nyt alkaa jo elämä hymyillä. Äidin piimäressu saa aina paremmalle mielelle! :) Vietän nyt kotona muutaman päivän, saa mies kavereineen ihmetellä miksei kahvipannu porise kun tulevat reeneistä! :) En ole myrkyttämässä kaveria kakulla tai leikkele hänen housujaan, ei huolta! Mutta ei tämä mikään trollikaan ole, ikävä kyllä. Varmaan on muitakin naisia joilla samankaltainen tilanne? Kun poikien välinen ystävyys vaan menee naisen edelle.. Siihen kaipaisin toimivia neuvoja, jos joillain on? ap

No miehesi tuskin haluaa sänkyyn kaverinsa kanssa? Siinä toimivin neuvo. Tiedät mitä tehdä! ;D

[/quote]

Vierailija
231/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,minkä ikäinen olet? Touhusi vaikuttaa lapselliselta.

Vierailija
232/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:42"]

[/quote]

Ekkö tajua että pojat on poikia ja meillä pojilla on poikien jutut...ne on niin hyviä että välissä tejät pirtiihirmut on jätettävä sivummalle...se on vähän semmonen homma että te että voi koskaan ymmärtää näitä miesten välisiä juttuja niinku miehet ei vo ymmärtää miksi naisille kasvaa niin sanotusti kyr.ä ottaan... T. tuima luoti Latela...feministi siat :D

Vierailija
233/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25, mies samanikäinen. En tiedä mitä lapsellista on siinä että haluaa olla miehelleen tärkein? Ajattelin että täältä saan tukea mutta taitaa tätäkin palstaa lukea lähinnä miehet?! Vai onko niin että nainen naiselle susi?! ap.

Vierailija
234/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun mies varmaan halua paljo viettää sun kans aikaa jos olet tuomonen pirttihirmu ko olet tässä keskustelussa! T. Tuima luoti

Vierailija
235/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niin, ap että muut naisetkaan ei ymmärrä sun omistushaluasi? Jos ystävä tulee käy muutaman kerra vuodessa on hän silloin etusijalla kun sua mies näkee joka päivä. Me kotiin keitä pojille kahvit ja anna miehelles sitä yhtä niin sillä parisuhde paranee. Pirttihirmu ei miestä saa

Vierailija
236/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos kaveri tulee käymään pari kertaa vuodessa ja viipyy kaksi kuukautta kerrallaan, niin ap:n pitäisi vain olla onnellinen siitä että saa olla omassa kodissaan rauhassa ja miehensä kanssa ne muut kahdeksan kuukautta?

Aika kynnysmatto pitäisi naisen olla.

Vierailija
237/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettei ap. sun pakomatka miestä haittaa. Kyllä ne osaa kahvin keittää ja pyykit pestä ihan itse. Olet vaan itse tehnyt nuo ja mahdollistnut tilanteen.

Valitettavasti sun poissaoloa ei edes huomata.

Realisti

Vierailija
238/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 76, alkoi jo usko mennä että tätä palstaa lukee kukaan nainen :) Lähden nyt äidin kanssa lenkille ja puhutaan naisten kesken kyllä tämä harmitus miehen kaveriin varmaan menee ohi.. Toivon silti että hän on pois kun kotiin menen. ap

Vierailija
239/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. miehillä menee monta vuotta siihen, että ne tajuaa, ettei kaverit voi olla ykkösiä. Me kurjat vanhemmat naiset ollaan tää jo opittu, siksi saat vastauksia jotka sua ei miellytä.

Vasta kun ne kaverit perhettyy ja kullakin on lapsia, ne siinä sitten pikkuhiljaa kaikkoaa. Sun miehes ei ole vielä tuossa vaiheessa, eli et mahda asialle mitään.

Tämän saman osaa sun äitisikin sulle kertoa...

Vierailija
240/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kyllä ärsyttää jos miehen kaveri tulee viikonlopuksi ja minua ei oteta mihinkään mukaan tai mitenkään huomioon ja sotketaan vaan kaikki paikat. Ei haittaa jos pelaavat koko päivän tai menevät viihteelle, kun edes hetken malttaisi jossain välissä jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi