Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
281/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:53"]

Nyt se perhanan kaveri on taas täällä... Tulivat yöllä kovan kolistelun kanssa ja herättivät minut! Olen ollut koko aamun makuuhuoneessa, en mene katsomaan millaisen sotkun ovat saaneet aikaan asunnossa. Ainakin tämä kaveri kuului yökkivän pitkin kämppää!!!!!! En helvetti poistu makuuhuoneesta ennen kuin se öykkäri on poissa ja kämppä siivottu!!!!!! Ei siis riittänyt puhe, ei. M iten voisin kostaa miehelle tämän, sitten kun hän taas suvaitsee tehdä itseään tykö? Tuonko naislauman meille asumaan vai lähdenkö itse pois, vai kieltäydyn vaan seksistä? Tekisi mieli tehdä nämä kaikki! Onko kellään vastaavia kokemuksia ja mitä olette tässä tilanteessa tehneet? Onko mies vakavissaan sitoutunut minuun vai ei? Aion ottaa puheeksi suunnitelmat talosta ja perheestä, mitä mies siihen sanoo. Luultavasti ei ole edes ajatellut näitä koko viikolla vaikka yhdessä on unelmoitu ja haaveiltu. En jaksa sitä että yksi pahanilmanlintu aina sotkee suunnitelmat! Minun suhdettani se ei kyllä riko, siitä pidän huolen! Ihan kiusallaan taas piti tänne tulla vaikka muuallekin olisi voinut mennä. No näkeepähän mitä mieltä minä olen kun en makkarista poistu. ap.

[/quote]

Ei ne siitä varmaan pahastu :)

Vierailija
282/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän piti häipyä sinne Lontooseen??!!! :O What eikö se lähtenytkään??? NYT JÄTÄT SEN MIEHEN HETI SE EI VÄLITÄ SUSTA TIPPAAKAAN!!! Siis sunhan mies lupasi tulla ajoissa kotiin, siis helvetti mieti nyt vähän, täyttä valhetta koko juttu ja sua pidetään kynnysmattona ja pilkkana, kerää ylpeytesi rippeet ja painu ulosta nyt! Älä missään nimessä palaa takaisin tai muuten mies ajattelee huvittuneena että sulle voi tehdä mitä vaan etkä ikinä suutu. Sulle ei ikinä voi tulla onnellista tulevaisuutta ton kanssa. Se ei välitä susta, kaverit on aina tärkeimpiä, sä et voi muuttaa sitä kiristämällä ja haluatko oikeasti että sun loppuelämä on tollasta? Itse ainakin päästäisin itseni päiviltä jos muuta keinoa ei olisi päästä tuosta paskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni muuten sun eilisilta? Tule päivittämään mikä tilanne on nyt! Pidä puolesi :)

Vierailija
284/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähtee huomenna. Nyt vaan näyttää siltä että näistä viimeisistä hetkistä sen tärkeimmän ihmisen? :'( kanssa pitää ottaa kaikki irti. On tämä sama toistunut joka kerta. ap.

Vierailija
285/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota mies siivoamaan!

Vierailija
286/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oikein kivaa eilen, kun kaksi hyvää ystävääni tuli meille, juotiin viiniä ja kerroin niille koko tämän jutun! Haukuttiin tämä tunkeilija maan tasalle :D Miestäni en antanut haukkua kun minusta hän ei ole syyllinen. Ei vaan osaa sanoa tälle kaverille vastaan. Ystäväni olisi tuhonnut jotain kaverin omaisuutta jos täällä olisi ollut, mutta ei löydetty mitään :) Kyllä tuntui hyvältä että joku oli aidosti mun puolella! Melkein paljastin että olen kirjoittanut tänne, mutta en sitten kuitenkaan.. Nyt olo on sitten taas kurjempi, kun tyyppi lojuu olohuoneessa ja ryystää huushollin viimeiset kahvit! Onneksi saan tänne purkautua, miehelle en enää mitään sano. Odotan vaan että lähtöhetki pian koittaa. Oikein sormet syyhyää että pääsen mopinvarteen ja saan pestä tämän tyypin pois kodistani!! :D ap.

Vierailija
287/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joudut siivoamaan sotkut, jotka eivät aiheudu sinusta tai sinun vieraistasi? Kai miehesi hakee edes uutta kahvia? Oletko vielä makuuhuoneessa, eikö mies tullut viereesi yöksi? Entä jos mies pitää sulle mykkäkoulua tämän jälkeen, koska on niin itsekäs ja lapsellinen? No, onneksi eilen oli kivaa. Eikö sulle tule vessahätä jos et voi poistua makuuhuoneesta? Toivottavasti et joudu siivoamaan mitään sen paskaläjän yrjöjä lattialta...

Vierailija
288/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minä vessaan mennyt ja ruokaa hakemaan. No en todellakaan siivoaisi mitään yrjöjä, ja kyllä ne olikin jo siivottu. En vaan pysty tuntemaan kotiani ''omakseni'' ennenkuin olen siivonnut ''edellisen asukkaan'' pois.. Kunnon tuuletus päälle ja sohvalle katsomaan jotain ihanaa saippista! Pian saan elämäni takaisin!! ap.

Vierailija
289/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:41"]

Siis lähtee huomenna. Nyt vaan näyttää siltä että näistä viimeisistä hetkistä sen tärkeimmän ihmisen? :'( kanssa pitää ottaa kaikki irti. On tämä sama toistunut joka kerta. ap.

[/quote]

Koita nyt vaan kestää vielä hetki! Ajattele huomenna vapaus koittaa!

Vierailija
290/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon päivitystä suhdetilanteesta kaverin lähdettyä! Tsemppiä ap!

Vierailija
291/469 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu ap?

Vierailija
292/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... taisin mokata juuri nyt.. :( Aloin haastaa riitaa sen kaverin kanssa kun tosissaan ovat yhä täällä ja pelaa pleikkarilla jotain hemmetin peliä ja menin sanomaan että vois olla hiljempää.. Aikuset miehet pwlaa pleikkaria vohi vittu!! Sanoin sille että sem musiikki on täyttä paskaa ja vois pysyä hitto kotonaan ja jättää meidät rauhaan olen joo juonut hieman mutta tää kaveri on tä'uys juoppo se ei ajattele ketään muuta jkuin itteään!! MIES ALKOI PUOLUSTAAN TÄTÄ KAVERIA SAAMARI!!!!!!!! Mminä oon pirttihirmu kuulema ja voiettä vittu kaveri on joskus pelastanyt sen hengen että ikuisessa kiitollisuudennvelassa sille EI HITTO! Mies sanoi että jättää mut jossen muutu.. ::::::::::;*( Mitä mä teen en halua menettää rakasta mut Vvihaan sitä kaveria VIHAAN!!!!!!!! Meenpian nukkumaan ja kun heröäänse on pois. seonpois!!!!!! Nytton se vitun bändi ja muita tuola ollkkaris mutta lähhtevät pian johoki. POJAT! ELÄMÄN SUOLA HITTO POJAT!! aina ne pojat ja minä jään yksin..:*( aap.

Vierailija
293/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois turha vinkuminen. Voihan se olla, että miehellesi kaverinsa ON tärkeämpi kuin sinä. Olet ehkä hieman jo "lötsähtänyt" ja löystynyt, ja muutenkin alkanut kyllästyttää miestäsi. Vaimon tehtävä avioliitto solmittaessa, on hoitaa lapset, ja laittaa miehelleen ruokaa, sekä taata miehelle "toosan saanti"aina miehen niin halutessa.

Saattaapi olla myös niin, että miehesi ystävä on seksuaalisesti kiinnostavampi kuin sinä, mene ja tiedä. Muista, että miehelle täytyy antaa hänen vapautensa, hän on sen ansainnut.

Vierailija
294/469 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti jos kuulisitte sen musaa voi ei! siis hyi. mä en kestä. Miksei voi laulaa jotain iloista siis oikeasti TÄmä jätkä on nii synkkä kun voi olla! Miksi mun mies haluaa olla sen kanssa ovat oikeasti ku yö ja päivä.! Päivänsäde ja menninkäinen sanoi mun rakas ysrtävä eilen. jos Menisin nyt nukkumaanaamulla olis kaikki hyvin. mMutta musta tuntuu että pitäis puhua tälle kaverille mitä olen mieltä siitä. EN OLE MIKÄÄN KYNNYSMATTO!!!!!!!! SANONKO että vihaan sitä vai mitä? Auttakaa te ootte mun ainut tuki nyt tässä :*(

Vierailija
295/469 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei aapee varmaan kehtaa enää tulla kirjoittelemaan tänne! :D Huomasin keskustelun sen koneella ja käräytin miehelle! Se oli sen lorun loppu! :DDDDDD

Vierailija
296/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko olla mulle nauramatta täällä? Meillä meni siis miehen kanssa poikki tämän takia. Mutta aion sen saada vielä takaisin, koska ihan tyhmä syy laittaa poikki, olihan mulla oikeus olla vihainen kun mun kanssa ei viitsinyt yhtään olla! Ja kumminkin luet tämän niin saan sut vielä takaisin! Kiitos teille jotka olette olleet kannustavia, muut voi painua ...jonnekin! Ja anteeksi nyt sille kaverillekin jos haukuin mutta otti niin päähän, nyt voitte jättää mut rauhaan ja lopettaa pilkkaamisen JULKINEN ANTEEKSIPYYNTÖ SUORITETTU!! Ja en viitsi kauheasti kommentoida enempää kun kuitenkin luetaan ja saan siittä kuulla. ap.

Vierailija
297/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih :D

Vierailija
298/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä myötähäpeä sun puolesta. :'D Koita kestää!

Vierailija
299/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö et oli sen kaverin kämppä, kerro please...? Tsemppiä sulle Tosi paljon!!! Kyl te viel pääsette tän yli!

Vierailija
300/469 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä jos miehes on lukenut tän koko keskustelun saatat olla aika heikoilla yhteenpaluun suhteen.. Mutta kaikkea sattuu ja jos rakkautta siitä huolimatta riittää niin ehkä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi