Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
201/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lomalle ja ennen sitä heität vähän miehesi vaatteita pyykkikoriin ja tiestysti jätät ne pesemättä.
Sitten piilotat viinavarastojen antimet jos sellaisia löytyy..hmm tyhjennä jääkaappi, vie vaikka kavereillesi tai heitä roskiin :)

Vierailija
202/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:49"]

Lähde lomalle ja ennen sitä heität vähän miehesi vaatteita pyykkikoriin ja tiestysti jätät ne pesemättä.
Sitten piilotat viinavarastojen antimet jos sellaisia löytyy..hmm tyhjennä jääkaappi, vie vaikka kavereillesi tai heitä roskiin :)

[/quote]

Hyvät ruoat roskiin, hmmmm.... Järjen käyttö on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain ettei tämä mies enää tulisi meille. Parempi olisi jos pysyisi englannissa pysyvästi. Opiskeluaikana asuivat yhdessä ja iskivät tyttöjä. Pelkään että sama jatkuu jos en pistä rajoja. Miksi lapsuuden ystävyyssuhteita pitäisi edes pitää yllä aikuisena? Itsellänikin on uudet ystävät mitä koulussa. Tämä kaveri on tietenkin sinkku, ja kun käyvät baareissa pelkään mieheni puolesta :'( Tahtoisin niin normaalin rakastavan miehen! Ei kai ole normaalia että kaveri tai harrastus menee puolison edelle?!

Vierailija
204/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 siis oli ap :(

Vierailija
205/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:01"]

Haluan vain ettei tämä mies enää tulisi meille. Parempi olisi jos pysyisi englannissa pysyvästi. Opiskeluaikana asuivat yhdessä ja iskivät tyttöjä. Pelkään että sama jatkuu jos en pistä rajoja. Miksi lapsuuden ystävyyssuhteita pitäisi edes pitää yllä aikuisena? Itsellänikin on uudet ystävät mitä koulussa. Tämä kaveri on tietenkin sinkku, ja kun käyvät baareissa pelkään mieheni puolesta :'( Tahtoisin niin normaalin rakastavan miehen! Ei kai ole normaalia että kaveri tai harrastus menee puolison edelle?!

[/quote]  

Anna miehen pitää ystävänsä! Oli ystävä millainen tahansa. Mutta kun kerran asutte miesystäväsi kanssa yhdessä, pitää teidän sopia kyläilyjen pelisäännöt ennen vierailuja. Miehesi pitää kysyä sinulta sopiiko, että tämä kaveri tulee teille niin pitkäksi ajaksi. Jos sr ei sovi sinulle, kaverin pitää vuokrata oma kämppä tms. Kyllä aikuinen ihminen ymmärtää ettei pariskunnan kotiin voi mennä majailemaan pitkiksi ajoiksi. 

Vierailija
206/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä annan sinulle ap pienen vinkin:

hanki sinäkin elämä.

Olisko mitä kuule, olisko?

Vierailija
207/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa sitä mieltä, että menet vanhempiesi luo muutamaksi päiväksi, että mies joutuu itse 'passaamaan' vieraansa ja itsensä. Sano että kaipaat omaa rauhaa. Kyllähän viikon vierailun vielä kestäisi joskus, mutta pidemmät on jo ihan liikaa! VArsinkin, kun ei ole teidän yhteinen ystävä. 

Vierailija
208/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:43"]

Sano ohimennen (huomaamattomasti) miehellesi että lupasit omalle ystävällesi leipoa kakun ja jätät sen ko kakun sitten hyvin näkyville niin että se keliaakikko ahneuttaan ottaa vähän herkkua :) 

jos sinulla on rahaa ja mahdollisuus pitää vapaata töistä lähde pikku matkalle tai sitten mene evakkoon vanhempien tai kavereiden luokse :))

EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Pienikin vehnämäärä voi olla keliaakikolle hengenvaarallista! Niin ärsyttävä kuin tämä kaveri onkin, älä missään nimessä vaaranna hänen henkeään!

[/quote]

Vierailija
209/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tyhmä, mutta laitoin miehelle viestin ja kerroin että hänen käytös loukkaa minua, ja toivoin että hän tulisi kotiin. Vastaus? ''Kaveri käy niin harvoin että olisi loukkaavaa jättää HÄNET huomiotta''!!!!!! Mitä?! Se finninaama on kuin onkin siis tärkeämpi kuin minä! :'( Miten meidän suhteemme on ajautunut tähän pisteeseen? Jos jollain on hyviä vinkkejä korjata tilanne otan riemulla vastaan. Laukku on pakattuna isä hakee minut pian. Saa mies miettiä KUKA hänelle on tärkein. ap.

Vierailija
210/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:50"]Siis miten miehelläsi voi olla ystäviä, todellinen SIKA!!! Jätä heti tollanen sovinisti. :D
[/quote]

Itse ymmärsin aloituksen ihan eri tavalla.
Kyllä minullakin hermo menisi, jos meidän kotona lojuisi joku ylimielinen kaveri monta päivää ja usein.

Vierailija
211/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:50"]Siis miten miehelläsi voi olla ystäviä, todellinen SIKA!!! Jätä heti tollanen sovinisti. :D [/quote] Itse ymmärsin aloituksen ihan eri tavalla. Kyllä minullakin hermo menisi, jos meidän kotona lojuisi joku ylimielinen kaveri monta päivää ja usein.

[/quote]

Muutaman kerran vuodessa tulee ulkomailta tapaamaan kaveria, usein?

Vierailija
212/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:42"]Pistä farkut 95 asteeseen jonkun punaisen rätin kanssa pyörimään, pakkaa laukkusi ja lähde tuulettumaan ihan mihin vaan. Tee lähtiessä eväät itsellesi.. 
[/quote]

Tämä on hyvä neuvo. Tai sitten et vain tee mitään ja lähdet pois. Saa miehesi passata kaveriaan.

Vierailija
213/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:50"]Siis miten miehelläsi voi olla ystäviä, todellinen SIKA!!! Jätä heti tollanen sovinisti. :D [/quote] Itse ymmärsin aloituksen ihan eri tavalla. Kyllä minullakin hermo menisi, jos meidän kotona lojuisi joku ylimielinen kaveri monta päivää ja usein.

[/quote]

Muutaman kerran vuodessa tulee ulkomailta tapaamaan kaveria, usein?
[/quote]

Jos hän muutaman kerran vuodessa tulee ja on kaksi kuukauttakin kerrallaan, niin voi kyllä asua jossain muualla.

Vierailija
214/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti että puhuisin tämän kaverin kanssa. En usko että hänen kanssa se onnistuu. On niin olevinaan kun asuu ulkomailla ja mies+ muut kaverit on niin sen lumoissa, pitävät häntä kuin jotain tähteä kun asuu ulkomailla. Minä en ymmärrä tätä. Samanlainen se on kuin muutkin. Olen kysynyt miksei se majoitu muiden luona mutta mieheni on kuulemma sen paras kaveri. Itseasiassa mieheni tulee väliin jos puhun hänen kanssa kahdestaan, ja siihen se jää. Pitäisikö oikein palaveri järjestää? En halua että mies pitää minua mustasukkaisena pirttihirmuna mutta siltä se nyt vaikuttaa. Onko niin että nainen nyt vaan ei voi voittaa? Onko miesten välinen ystävyys tärkeämpi kuin parisuhde? ap

Vierailija
215/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ennen ole tätä tehnyt, mutta.... PROVO!!

Vierailija
216/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mustasukkaiselta, omistushaluiselta ja läheisriippuvaiselta. 

1.Sun ei tarvitse majoittaa kotiisi ketään, hotellit on keksitty. Tosin siinä tapauksessa sun pitää varautua siihen , Että miehesi viettää siellä hotellissa öitä, kun kuulumisten vaihdot venyy yömyöhälle.

2. Tässä sulla on loistava tilaisuus ottaa omaa aikaa ja keskittyä niihin juttuihin, joita et voi tai halua tehdä miehesi läsnäollessa. Äläkä yritä, kaikilla on niitä.

3. Minkä ihmeen takia ystäviä pitäisi vaihtaa? Se että sinä olet ystävä eri ihmisten kanssa kuin koulussa on sinun tapasi. Kertoo miehestäsi aika paljon, että on voinut ylläpitää noinkin pitkää ihmissuhdetta siitäkin huolimatta, että toinen asuu ulkomailla. Hylkäsitkö omat ystäväsi pelkästään sen takia, että ette käy enää samaa koulua vai etkö vain jaksanut nähdä vaivaa ihmissuhteidesi eteen?

4. Vaikutat eittäin mustasukkaiselta miehesi ystävästä. Johtuuko se siitä, että on kokenut miehesi kanssa enemmän kuin sinä vai siitä, että he löytävät niin helposti yhteistä tekemistä?

5. Ensin valitat, kun sinun oletetaan passaavan ja sitten raivostut, kun miehet menevät ulos syömään? nauti vapaastasi ja mene itsekkin ulos syömään!

6. Miehellesi tekee hyvää olla muidenkin kuin sinun kanssasi. Anna hänen välillä olla poika jotta hän jaksaa taas olla mies.

7. Älä missään tapauksessa mollaa miehesi harrastusta, IKINÄ. He todennäköisesti itsekkin tiedostavat sen, ettei heistä tule kuuluisia, kyse on siitä, että soittamisesta TULEE HYVÄ OLO. Sinäkin voisit opetella soittamaan jotain tai edes kuuntelemaan miehesi musiikkia?

8. Ei kannata hyökätä kaveria vastaan. Kyse on kuitenkin ihmisestä, johon miehesi on selkeästi hyvin kiintynyt. Yritä etsiä sopuratkaisua asiaan. Jos sellaista ei ole, sinä olet kolmas pyörä heidän ihmissuhteessaan.

9. Miehesi todennäköisesti on normaali ja rakastava, spontaanius ei ole pahasta. Sen sijaan epänormaalia on vaatia, että miehesi luopuisi ystävästään sinun takiasia. Vielä sairaampaa on pyytää apua heidän ystävyydensä katkaisemiseksi. Ota itseäsi niskasta kiinni, nainen.

Vierailija
217/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoksi voi kaveri hyvin tulla kerran, pari vuodessa, ja silloin minusta on ihan ymmärrettävää että mies viettää iltaisin ja viikonloppuna aikaa kaverinsa kanssa. Useammaksi viikoksi kerrallaan ei ainakaan meille kukaan kaveri olisi tervetullut säännöllisesti kyläilemään. Ukkosi voi minusta myös ihan itse passata vierastaan.

Perheneuvottelua vaan peliin, sovitte miehenne kanssa pelisäännöt.

Vierailija
218/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia miehesi pitäisi valita kumpi teistä on tärkeämpi? Olette kuitenkin ihan eri tarkoitusta varten hänen elämässään?

Vierailija
219/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tuo kaveri käy teillä vähintään joka toinen viikko mä en ymmärrä. Kai sillä miehellä saa omakin elämä olla, varsinkin kun normaalisti huomio sut? Ei mulla tulis mieleenkään käskeä miestä olemaan muhun sidottu, jos joku hänen kauempana asuva ystävänsä on käymässä. Palvelijaksi en alkais, mutta en kyllä kitisis jos mies kavereineen lähtee johonkin, vaikka munkin mies käy jo koripallotreeneissä kolmena iltana viikossa.

Vierailija
220/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen tunkeilevasta ja tyhmästä kaverista. Muutin käytöstäni niin, että en jutellut mieheni tai kaverin kanssa, en laittanut ruokaa, luin tai pelasin yksin, ilmoitin välillä että teen kotihommia - saavat siis mennä muualle. Näin väheni kaverikäynnit (yökyläilyt) ja suhteemmekin parani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä