Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
181/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämelle? Kuka nainen laittaa miehensä etusijalle, kun hyvä ystävätär tulee ulkomailta asti käymään?

Vierailija
182/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

[/quote]

murjotatko hiljaa sanomatta mitä ajattelet??   

olitko sopinut miehesi kanssa etukäteen mitä aiotte ja haluaisit tehdä viikonloppuna?? vai oletitko vain että on vapaana ja sitten su aamuna viime hetkellä kerrot mitä aiotte tehdä tänään.  

miehesi ei ole ajatustenlukija. 

teillä ei taida olla vielä lapsia?

miehesi tekee viikonloppuna sellaista mikä on kivaa. jos et koskaan saa sovituksi miehesi kanssa etukäteen yhteisiä tekemisiä niin se keksii sitten itselleen kivaa tekemistä.  

sopikaa mitä tekisitte yhdessä. HUOM SELLAISTA ETTÄ ON KIVAA MOLEMMILLE. EI vain sinusta kivaa.   

[/quote]

Ei naisen kuulu joutua ehdottelemaan yhteistä tekemistä miehensä kanssa! Mies jolla on sydän paikallaan ottaa aina vaimonsa huomioon ensimmäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:00"]

Jos miehesi ystävä vain on sinua kiinnostavampi? Omalla puolisolla on viisi kertaa viikossa nykyjään menoa ja vuorotuö sen päälle. Paremmin menee verrattuna siihen kun hänellä ei ollut menoja. Mies ei huomioi, sitten hetken kärsitään ja lähetään hakemaan lääkettä pettämällä. Naiset on SIKOJA! :)

[/quote]

Miten ihmeessä miespuolinen ystävä voisi olla kiinnostavampi kuin oma vaimo?! :D

Vierailija
184/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sinä nyt yhdeksi viikonlopuksi keksit omaa kivaa tekemistä?

Kutsu kaveri kaupungille kahville, lähde lenkille, käy uimahallissa tms. Relaa ja nauti! Syö ulkona äläkä passaa miestäsi tai sen kaveria. Tilatkaa illaksi pitsat.

Vierailija
185/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bänditreenit yksinään onkin toki just se juttu jota kaikki soittajat siitä soittoharrastuksesta hakee. Vähän järkeä siihen valittamiseenkin.

Vierailija
186/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan minun oletetaan passaavan. Tällä kaverilla on keliakia ja MINUN olisi pitänyt tajuta hankkia sopivaa syötävää! Nyt kun ovat soittohommissaan taidan pakata vaatteeni ja lähteä vanhempieni luo kunnes MINUN kotini on taas vapaa. Aloin jo vähän rauhoittua mutta näin tämän miehen farkut pyykkikorissa ja alkoi taas keittää. Ilmeisesti MINUN oletetaan pesevän hänen vaatteensakin..! Antakaa nyt niitä hyviä vinkkejä miten pääsen tästä loisesta eroon!

Vierailija
187/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 ap.

Vierailija
188/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

[/quote] Kompit tälle. Alat itsekin elää niin, että et huomioi toista, ja suunnittelet viikonlopun menosi aivan kuin olisit sinkku.
[/quote] ja mitä sitä eroa suunnittelemaan. Tuolla tavalla tulee luonnostaan.

Vierailija
189/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta paha olosi. Sitten teitä on kaksi. Tarpeeksi kauan mustasukkaista nalkutusta nakertaa pala palalta miehen kuin miehen. Eipähän mokoma sika enää uskalla päästää kavereitaan kylään. Muista myös pihtaaminen. Se on oleellinen osa kostoa.

Näillä ohjeilla sinusta tulee pikku hiljaa ensi luokan AV-mamma.

Vierailija
190/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä farkut 95 asteeseen jonkun punaisen rätin kanssa pyörimään, pakkaa laukkusi ja lähde tuulettumaan ihan mihin vaan. Tee lähtiessä eväät itsellesi.. 

Vierailija
191/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:01"]

On se kumma ellei hänen saama tila jo riitä! Tosiaankin 2-3 arki-iltaa menee harrastuksessa vähintään normaalistikin, ja jokaikinen ilta silloin kun tämä kaveri on mukana. Hän asuu siis ulkomailla mutta käy suomessa muutaman kerran vuodessa ja silloin majoittuu meillä! Se oli varmaan ok silloin kun mies oli sinkku mutta nyt kun olemme pari.. Ja tosiaan en tiedä milloin hän lähtee! Ahdistaa käydä suihkussakin kun saattaa olla vieras mies siinä oven takana kun tulen ulos.. Hyviä ehdotuksia miten saisin heidän välit rikki niin tämä ongelma poistuisi!? ap

[/quote]

Ettet vain olisi salaa ihastunut tähän kaveriin? Harmittaa kun et saa vastakaikua? Pyyhe ikäänkuin ''vahingossa'' hieman valahtaa.. ;)

Vierailija
192/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ihastunut, hyi! Ruipelo mitättömyys, oma mieheni on sentään treenattu. En tajua miksi ovat edes kavereita niin suuri tasoero on! Tämä kaveri kirjoittaa heidän yhtyeen kappaleet mutta ihan roskaa ne on! Vihaan heidän musiikkiaan! En ymmärrä miksi parisuhteessa oleva mies vielä jatkaa moista hölynpölyä. Voisivat jo aikuistua, kuuluisia heistä ei koskaan tule! ap.

Vierailija
193/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa: nyt on niin pinna kireällä että voisin vaikka heittää koko suhteen romukoppaan. Kaikki ottaa päähän! Auttakaa nyt saamaan jotain tolkkua tähän, kaksi viikkoa sitten vielä suunniteltiin tulevaisuutta ja perhettä, mutta miten voin luottaa jos minut aina hylätään näin :'(

Vierailija
194/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kertaakaan keskustellut tilanteesta miehesi kanssa? Sillai ihan ajan kanssa, kun tämä kolmas osapuoli ei ole paikalla? 

Lukiessa viestejäsi tulee sellainen fiilis, että olet patonut valtavan määrän vihaa sisällesi, eikä miehelläsi ole aavistustakaan miltä sinusta tuntuu. Ennen mitään kostotoimenpiteitä, kokeileppa ihan rauhallisesti jutella miehesi kanssa. Tuska voisi helpottua niinkin helpolla tavalla kuin keskustelemalla omista kokemuksista ja tuntemuksista. Siinä pitää vain muistaa kuunnella myös miestä ja _yhdessä_ löytää kompromissi. Ei huutoa, tavaroiden paiskomista, uhkailua, pakottamista valitsemaan, ei mitään sellaista. Vaan asiallista keskustelua siitä, että teillä on yhteinen koti, jossa molemmat pitää ottaa huomioon.

Jossei se tepsi, niin sitten voit miettiä noita vähän radikaalimpia juttuja.

Vierailija
195/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä passaa! puhu sille miehellesi, että hankkii itse sapuskat tälle kaverilleen! tuskin mies sinun keliaakikkokavereille tekisi ruokia tai pesisi niiden pyykkejä? miksi naisen oletetaan tekevän niin?

Vierailija
196/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oletetaan tekevän kaikki juurikin siksi koska olen nainen. Ruokahuolto on minun vastuulla. Olen puhunut miehen kanssa ja pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen, mutta sitten kun tämä kaveri saapuu kaikki lupaukset unohtuu. En ymmärrä. En vaan ymmärrä. Onko miehet oikeasti niin oma laumansa ettei se oma puolisokaan sitä voi rikkoa, vai mistä tässä on kyse? En haluaisi muuten hyvää suhdetta lopettaa mutta keinot alkavat olla vähissä. Mies juuri tekstasi ettei tarvitse odottaa päivälliselle, menevät poikien kanssa syömään. Pojat. Aina pojat. Onko teidän muiden miehet näin vietävissä? Vai onko minussa vika? surullinen ap.

Vierailija
197/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:33"]

Kyllä vaan minun oletetaan passaavan. Tällä kaverilla on keliakia ja MINUN olisi pitänyt tajuta hankkia sopivaa syötävää! Nyt kun ovat soittohommissaan taidan pakata vaatteeni ja lähteä vanhempieni luo kunnes MINUN kotini on taas vapaa. Aloin jo vähän rauhoittua mutta näin tämän miehen farkut pyykkikorissa ja alkoi taas keittää. Ilmeisesti MINUN oletetaan pesevän hänen vaatteensakin..! Antakaa nyt niitä hyviä vinkkejä miten pääsen tästä loisesta eroon!

[/quote]

Hyvä idea, lähde muutamaksi päiväksi rauhoittumaan vanhempiesi luo, jos se suinkin on mahdollista. Jätä ystävällinen lappu pöydälle, että olet jonkin aikaa poissa. 'Pojat' saavat sillä aikaa ihan rauhassa puuhata omia juttujaan, etkä ole häiritsemässä. Vieraallesi tämä sopii varmasti loistavasti, mutta miestäsi saattaa harmittaa.

Myöhemmin seuraa tarkasti, miten miehesi suhtautuu tähän tapaan hoitaa hänen ystävänsä vierailuja, ja tee siitä johtopäätöksesi. Jos miehesi pitää poissaoloasi vierailujen aikana hyvänä asiana, et ole hänelle tärkeä, ja voit ehkä lopettaa yhteiselonne. Pitäähän sinullakin olla koti, jossa ikäviä häiriötekijöitä ei ole niin paljon, että joudut sieltä lähtemään ajoittain pois.

Vierailija
198/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ohimennen (huomaamattomasti) miehellesi että lupasit omalle ystävällesi leipoa kakun ja jätät sen ko kakun sitten hyvin näkyville niin että se keliaakikko ahneuttaan ottaa vähän herkkua :) 

jos sinulla on rahaa ja mahdollisuus pitää vapaata töistä lähde pikku matkalle tai sitten mene evakkoon vanhempien tai kavereiden luokse :))

Vierailija
199/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ne farkut roskiin, sanot että luulit ne olevan miehesi housut ja että ne oli niin huonon näköiset..

Vierailija
200/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:32"]

Minun oletetaan tekevän kaikki juurikin siksi koska olen nainen. Ruokahuolto on minun vastuulla. Olen puhunut miehen kanssa ja pääsemme kyllä yhteisymmärrykseen, mutta sitten kun tämä kaveri saapuu kaikki lupaukset unohtuu. En ymmärrä. En vaan ymmärrä. Onko miehet oikeasti niin oma laumansa ettei se oma puolisokaan sitä voi rikkoa, vai mistä tässä on kyse? En haluaisi muuten hyvää suhdetta lopettaa mutta keinot alkavat olla vähissä. Mies juuri tekstasi ettei tarvitse odottaa päivälliselle, menevät poikien kanssa syömään. Pojat. Aina pojat. Onko teidän muiden miehet näin vietävissä? Vai onko minussa vika? surullinen ap.

[/quote]

Voisitko koittaa puhua tämän kaverin kanssa? Sillä tavalla ihan ilman syyttelyä. Jos heillä on bändi siinä onvarmaan muitakin jäseniä? Voisiko hän välillä majoittua jonkun muun luona kuin teillä? Yritä ottaa se asenne ettei miesten ystävyys haittaa sinua, mutta kotonasi toivoisit voivasi olla rauhassa. Varmasti tämä kaveri kunnioitta toivettasi, ja myös mieheltäsi saat lisäpinnoja suvaitsevaisuudesta. Kannattaa kokeilla! Äläkä missään nimessä arvostele heidän musiikkiaan ääneen, tällaiset asiat voivat olla miehille todella pyhiä! :) Itse lupasin miehelle 2-3 ''vapaailtaa'' viikossa, ja se on todella parantanut suhdettamme! Pää pystyyn ap, kaikki tulee vielä hyväksi! Tuskin tämä kaveri edes haluaa majoittua teillä enää sitten kun teillä on vauva! Vai ymmärsinkö oikein että yritätte lasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi