Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
161/469 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa pinna kun se ei suostunut panemaan sua sitähän sä odotit.

Vierailija
162/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että nyt miehesi pitää tehdä valinta: avioliitto tai kaveri.

Sitten vastauksen perusteella teet päätöksen ja jäät tapansa muuttaneen miehen luo ja annat anteeksi tai lähdet suhteesta ja otat eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

Vierailija
164/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tuo vapaa-aikasi vaikka kirjan kirjoittamiseen. Hyvä nimi kyseiselle kirjalla voisi olla: "Elämäni pirttihirmuna".

Vierailija
165/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

ystäviä ei jätetä kun mennään naimisiin. Ihan normaalia se. Mutta kyllä menoista pitää silti yhdessä sopia ja ottaa ne puolisonkin toiveet huomioon. Miehesi selvästi luottaa siihen, että sinulla ei ole omaa elämää, vaan odotat kotona sitä, että hän armollisesti suostuu palaamaan kotiin. Siihen pitää tulla muutos, hanki sinäkin omaa tekemistä, niin ei miehen menemiset ärsytä ja mieskin ehkä oppii, miltä tuntuu, kun puoliso sijoittaa kaverit ja omat menonsa tärkeämmiksi.

[/quote] Kompit tälle. Alat itsekin elää niin, että et huomioi toista, ja suunnittelet viikonlopun menosi aivan kuin olisit sinkku.

Vierailija
166/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteäkin en jaksa asua tässä kommuunissa. Kahdestaan mieheni ottaa mut huomioon mutta annas olla kun tämä ''arvovieras'' saapuu silloin olen vain heidän palvelijansa! Juuri nyt olen niin vihainen tuolle kaverille koska hänen käytös niin ylimielistä. Ja miehelleni koska hän ei puolusta minua. ap.

Vierailija
167/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten miehelläsi voi olla ystäviä, todellinen SIKA!!! Jätä heti tollanen sovinisti. :D

Vierailija
168/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:38"]

Käytä tuo vapaa-aikasi vaikka kirjan kirjoittamiseen. Hyvä nimi kyseiselle kirjalla voisi olla: "Elämäni pirttihirmuna".

[/quote]

Ai että nainen on pirttihirmu jos ei siedä huonoa kohtelua omassa kodissaan? Kyllä ei ole miehellä arvot kohdallaan ellei laita vaimoaan etusijalle!

Vierailija
169/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]Mitäpä, jos antaisit sen maistaa omaa läkettään. Kutsu sinäkin kaveri kylään viikonlopuksi, häivy päiväksi ystävän kanssa elokuviin ja shoppailemaan, ilmoitusasiana vaan kerrot, että nähdään joskus...

[/quote]
Uskon että mies olisi vain ihan tyytyväinen kun saisi vapaata APn päsmäröinnistä ja läheisriippuvuudesta. Anna AP miehellesi tilaa hengittää, sitä hän tarvitsee.

Vierailija
170/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:32"]

[/quote] Kompit tälle. Alat itsekin elää niin, että et huomioi toista, ja suunnittelet viikonlopun menosi aivan kuin olisit sinkku.
[/quote]

kompkompkompkompkompkomp!!"" WARrrggHh!!

Vierailija
171/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:25"]

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

[/quote]

murjotatko hiljaa sanomatta mitä ajattelet??   

olitko sopinut miehesi kanssa etukäteen mitä aiotte ja haluaisit tehdä viikonloppuna?? vai oletitko vain että on vapaana ja sitten su aamuna viime hetkellä kerrot mitä aiotte tehdä tänään.  

miehesi ei ole ajatustenlukija. 

teillä ei taida olla vielä lapsia?

miehesi tekee viikonloppuna sellaista mikä on kivaa. jos et koskaan saa sovituksi miehesi kanssa etukäteen yhteisiä tekemisiä niin se keksii sitten itselleen kivaa tekemistä.  

sopikaa mitä tekisitte yhdessä. HUOM SELLAISTA ETTÄ ON KIVAA MOLEMMILLE. EI vain sinusta kivaa.   

Vierailija
172/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on törkeätä. Onhan se miehelle aluksi vaikeaa asettaa se tärkeysjärjestys, mutta kyllä se pitäisi ymmärtää. Että, jos aikoo jonkun kanssa elämänsä jakaa niin hän on se nro 1.

Saa sitä kavereita olla, mutta kavereille tehdään selväksi, että vaimo on se ykkönen. Kavereiden aikana huomioidaan vaimoa ja kehutaan vaimoa. Kaveritkin saavat luvan huomioida etenkin, jos ovat yökylässä.

Minä ilmottaisin miehelle tyynen rauhallisesti, että meneppä sitten kaverisi kanssa naimisiin, jos hän kiinnostaa enemmän.

Vierailija
173/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ystävä vain on sinua kiinnostavampi? Omalla puolisolla on viisi kertaa viikossa nykyjään menoa ja vuorotuö sen päälle. Paremmin menee verrattuna siihen kun hänellä ei ollut menoja.
Mies ei huomioi, sitten hetken kärsitään ja lähetään hakemaan lääkettä pettämällä. Naiset on SIKOJA! :)

Vierailija
174/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ellei hänen saama tila jo riitä! Tosiaankin 2-3 arki-iltaa menee harrastuksessa vähintään normaalistikin, ja jokaikinen ilta silloin kun tämä kaveri on mukana. Hän asuu siis ulkomailla mutta käy suomessa muutaman kerran vuodessa ja silloin majoittuu meillä! Se oli varmaan ok silloin kun mies oli sinkku mutta nyt kun olemme pari.. Ja tosiaan en tiedä milloin hän lähtee! Ahdistaa käydä suihkussakin kun saattaa olla vieras mies siinä oven takana kun tulen ulos.. Hyviä ehdotuksia miten saisin heidän välit rikki niin tämä ongelma poistuisi!? ap

Vierailija
175/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin

Vierailija
176/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sulla palaa pinna miehen kaveriin, eikä mieheen?

sulla pitäisi palaa pinna itseesi.  

t. mies 

Vierailija
177/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, kuvittelin että se kaveri pyörii teillä vään joka viikonloppu. Mutta että muutaman kerran vuodessa? Minä olisin tyytyväinen.

Vierailija
178/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tätä nimenomaista kaveria mies on kanssani, joten katson ongelman hänen syykseen enempi. Muut ystävät eivät aiheuta samanlaista ''hylkimisreaktiota'' omaa puolisoa kohtaan. Onneksi meillä ei vielä ole lapsia tai tilanne olisi sietämätön. Jos vaadin miestä valitsemaan pelkään että hän valitsisi kaverin :(

Vierailija
179/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa joo, mutta joskus se on jopa KAKSI KUUKAUTTA kerrallaan! Se on minusta liikaa! ap.

Vierailija
180/469 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan