Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälleen kerran-ärsyttävimmät Fb-päivitykset!

Vierailija
28.09.2014 |

Itseäni ihmetyttää/ärsyttää, miksi niistä kokkauksistaan pitää ottaa kuvia! Ooooh, olen tehnyt jauhelihapiirakan! Räps! Kukaan muu ei varmaan ole koskaan olekaan tehnyt...

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oman erinomaisuuden hehkutuksen määrä. Mulla yks vanha koulukaveri oli sellainen että päivitti VAIN ja AINOASTAAN joka päivä päivän kotityöt hehkuttaen omaa ahkeruttaan. "Pullat leivottu, ikkunat pesty, iso kasa pyykkiä silitetty ja kello vasta aamu 9. Nyt reippaana töihin!"
koskaan ei siis mitään muuta! Ei edes välttämättä vastannut viesteihin mitä laitoin, tai kysyin häneltä jotain kuulumisia. Ei ole enää kavereissani. 

Vierailija
2/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun kaveri, mutta kun mun kaveri tykkää tai kommentoi sen ruokakuvia, se näkyy myös mulla! -ap

Vierailija
4/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus ihmettelen että kaverilla ei ole mitään päivitettävää vuoteen. Mutta heti kun pääsee viikoksi Kreikkaan niin alkaa se päivittäminen :)

Vierailija
5/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pidetään hullua jännityksessä-päivitykset,  joissa annetaan ymmärtää, että jotain SUURTA ja järistyttävää on tapahtunut/tapahtumassa (iloa, surua whatever..) mutta ei vahingossakaan paljasteta! Grr.. 

Tai joka kuukausi vauvan neuvolassakäynti-raportit (strategiset mitat jne..) :D 

Vierailija
6/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää oman puolison kanssa viestittelyt.

Vierailija
7/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:39"]

[/quote]

Nuo on kyllä noloja! Aina kun näen pariskuntien välillä näitä "pusipusi kultamussukka" viestejä, jotka ovat julkisia ja pariskunta asuu saman katon alla alan vain miettimään että koskakohan noille ero tulla tupsahtaa.. 

Vierailija
8/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listat kaikista luottamustoimista joiden parissa tulee taas viettämään niin ja niin monta tuntia. Lisäksi lasten harrastusten tuntimäärät.

Vierailija
9/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla TOTTA!!!!#@# En KESTÄ!!!!! EI OO mahdollista!!!!!!##€##&&!!!!!!

Vierailija
10/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin mene, että "laiska töitään luettelee"? Kaikista pahimpia on nämä ylikehujat, ihana päästä näkemään ihania puolituttuja ja viettämään ihanaa laatuaikaa ihanan illallisen merkeissä.

Vierailija
11/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ruokakuvat on kivoja. Sen sijaan ärsyttää tietynlaiset lapsikuvat, voisko ne räät pyyhkiä sen kakaran naamasta ennen kuvaamista?

Vierailija
12/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua myöskään näitä, jotka luettelevat kuntosalikäyntejään ja vesijuoksujaan ja lenkkejään yms... Ymmärrän, että päivitetään kun aloitetaan uusi harrastus mutta sitten kun sitä samaa tehdään joka päivä, on aika tylsää lukea päivittäin "taas vesijumppaan kuudeksi" tai "10km aamulenkki tehty". Tulee väkisinkin mieleen, että se on jonkinlaista kuntoilulla brassailua.

Vierailija
13/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:38"]

Ne pidetään hullua jännityksessä-päivitykset,  joissa annetaan ymmärtää, että jotain SUURTA ja järistyttävää on tapahtunut/tapahtumassa (iloa, surua whatever..) mutta ei vahingossakaan paljasteta! Grr.. 

Tai joka kuukausi vauvan neuvolassakäynti-raportit (strategiset mitat jne..) :D 

[/quote]

Komppi tälle! Väkisinkin tulee mieleen että ihmisellä on jonkinlaisia "piilokiusaamiseen" liittyviä haluja, kun asiaa hehkutellaan/surkutellaan julkisesti mutta vain tietyn joukon kesken. Tyyliin mulla on yksi juttu mutta sulle ei kerrota. Miksi siis tehdä asiasta julkinen jollei se sitä ole? :D 

Toinen on ne maailman turhimmat päivitykset, eli mun-elämässä-ei-tapahdu-koskaan-mitään-mutta-päivitän-sen-silti -päivitykset! Monta kertaa päivässä: XX se lähti leikkipuistoon, XX:n vien kerhoon, XX se lähti harrastukseen. Plaah, ketä kiinnostaa?! Taidankin blokata kyseisen tyypin ;)

Vierailija
14/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka paljastavat suuria salaliittoja esim. lääketieteeseen liittyen... Kuten että lääkkeitä syödään vaan sen takia, että lääketehtaat rikastuu. Niinku oisko joku kuitenkin saanut helpotusta lääkkeistä vaivoihinsa?

Sitten samat ihmiset ostaa luontaistuotteita ja aloe veraa (vielä kalliimpia), eivätkä näe, että joku siitäkin rikastuu. Myy tislattua vettä pullossa kaikkiin vaivoihin... huh huh

Vierailija
15/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:39"]

[/quote]

Nuo on kyllä noloja! Aina kun näen pariskuntien välillä näitä "pusipusi kultamussukka" viestejä, jotka ovat julkisia ja pariskunta asuu saman katon alla alan vain miettimään että koskakohan noille ero tulla tupsahtaa.. 

[/quote]

Oma mies ei ole facessa edes. Mutta silti ajattelet aika katkerasti ja kateellisesti. Ei toisten onni ole sinulta pois. Meinaatko että ilmiriidoissa olevat viestittelisivät toisilleen? I dont think so.

Vierailija
17/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:54"]Eikös se niin mene, että "laiska töitään luettelee"? Kaikista pahimpia on nämä ylikehujat, ihana päästä näkemään ihania puolituttuja ja viettämään ihanaa laatuaikaa ihanan illallisen merkeissä.
[/quote]

Ennemmin näitä lukee kuin valitusvirsiä

Vierailija
18/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:39"]

[/quote]

[/quote]

Oma mies ei ole facessa edes. Mutta silti ajattelet aika katkerasti ja kateellisesti. Ei toisten onni ole sinulta pois. Meinaatko että ilmiriidoissa olevat viestittelisivät toisilleen? I dont think so.
[/quote]

Peesi

Vierailija
19/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:39"] No nää oman puolison kanssa viestittelyt. [/quote] Nuo on kyllä noloja! Aina kun näen pariskuntien välillä näitä "pusipusi kultamussukka" viestejä, jotka ovat julkisia ja pariskunta asuu saman katon alla alan vain miettimään että koskakohan noille ero tulla tupsahtaa..    [/quote] Oma mies ei ole facessa edes. Mutta silti ajattelet aika katkerasti ja kateellisesti. Ei toisten onni ole sinulta pois. Meinaatko että ilmiriidoissa olevat viestittelisivät toisilleen? I dont think so.

[/quote]

Ei ole minulta pois, viestitelköön niin paljon kuin haluavat, en silti voi tunteelleni tässä asiassa mitään.
Olen lähipiirissäni nähnyt niin paljon eroja juurikin niiden parien kesken jotka ovat aina tekemässä numeroa siitä suhteestaan. Yhteisissä illanvietoissa KOROSTETUSTI hehkutetaan ja kullitellaan jatkuvasti toista tehden sen mahdollisimman näkyvästi ja huomiota herättävästi ja kas kummaa kohta onkin juuri nämä parit ne jotka ilmoittavat erostaan. Enkä myöskään ole tästä kateellinen. Olen 17vuotta ollut onnellisesti naimisissa ja saan mieheltäni päivittäin huomiota, pusuja ja haleja ilman sen suurempia julistuksia ja kaikelle maailmalle kailottamista. 

t. -8

Vierailija
20/109 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 09:39"] No nää oman puolison kanssa viestittelyt. [/quote] Nuo on kyllä noloja! Aina kun näen pariskuntien välillä näitä "pusipusi kultamussukka" viestejä, jotka ovat julkisia ja pariskunta asuu saman katon alla alan vain miettimään että koskakohan noille ero tulla tupsahtaa..    [/quote] Oma mies ei ole facessa edes. Mutta silti ajattelet aika katkerasti ja kateellisesti. Ei toisten onni ole sinulta pois. Meinaatko että ilmiriidoissa olevat viestittelisivät toisilleen? I dont think so.

[/quote]

Ei ole minulta pois, viestitelköön niin paljon kuin haluavat, en silti voi tunteelleni tässä asiassa mitään.
Olen lähipiirissäni nähnyt niin paljon eroja juurikin niiden parien kesken jotka ovat aina tekemässä numeroa siitä suhteestaan. Yhteisissä illanvietoissa KOROSTETUSTI hehkutetaan ja kullitellaan jatkuvasti toista tehden sen mahdollisimman näkyvästi ja huomiota herättävästi ja kas kummaa kohta onkin juuri nämä parit ne jotka ilmoittavat erostaan. Enkä myöskään ole tästä kateellinen. Olen 17vuotta ollut onnellisesti naimisissa ja saan mieheltäni päivittäin huomiota, pusuja ja haleja ilman sen suurempia julistuksia ja kaikelle maailmalle kailottamista. 

t. -8

[/quote]

Ihan samoja kokemuksia täälläkin, tuttavien keskuudessa se on usein ollut lopun alkua kun aletaan hempeilemään facessa, sitten se yhtäkkiä loppuu ja kohta onkin erottu.