Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
1441/1496 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtui vuosia sitten osuuspankin palvelutiskillä, silloin narahti niin että virkailijaakin alkoi naurattaa... poislähtiessäni, ulko-ovea avatessani taas narahti.   Oli niin huvittava juttu että ulos päästyäni olin kuolla nauruun

Pieru
1442/1496 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa hauska aihe....itku pitkästä ilosta ja pieru kauan naurattaa...

Se menee kuule niin, että itku pitkästä ilosta ja pieru kauan nauramisesta.

moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1496 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajan kahvi on vaarallista. Minulle kävi samoin kuin ap:lle. Yleensä en edes ota kampaajalla kahvia, mutta nyt oli ollut niin kiireinen päivä ja päiväkahvi jäänyt välistä. Eipä aikaakaan kun vatsassa alkoi kiertää. Päästelin hiljaisia hiihtäjiä ja sitten paine peräsuolessa kasvoi kasvamistaan. Nousin tuolilta varoittamatta ja juoksin asiakasvessaan. Perä lauloi koko matkan truut, truut truut.  Juuri kun pääsin vessan sisäpuolle tunsin et nyt valuu jotain pitkin haaroja. Onni onnettomuudessa oli kesä ja minulla mekko päällä. Kun istuin pöntölle kuului aivan kaamea pommin laukaus. Sitä paskaa tuli ja tuli. Nolointa tässä on se et vessan oven vieressä istui asiakkaita odottamassa aikaansa ja varmasti kuulivat kaiken. Vessapaperin rullapidike piti aivan kauheaa ääntä. Pesin kostutetulla vessapaperilla haarojani varmaan kymmen minuuttia. En kehdannut vetää vessaa välissä niin sitten kävi se kaikken kurjin, pönttö meni tukkoon. 

Oletko jotenkin riippuvainen kofeiinista.

Vierailija
1444/1496 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen turruttaa tavallaan..

Vierailija
1445/1496 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella oli yksi poika järjestäjänä mun kanssa ja eräs toinen poikakin oli luokassa, kun ei saanut mennä ulos. No tää toinen järjestäjä pierasta turrautti vahingossa, kun pyyhki taulua. Haisi aivan kamalalta. Sanoi, ei kerrota tästä kenellekkään.. No nyt melkein 20 vuotta myöhemmin voin kertoa siitä :D Sama tyyppi kävi myös kerran vessassa ja lahkeesta valui sontaa matolle sen vessareissun jälkeen.. kamalaa.

Herttimaakari..

Vierailija
1446/1496 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kerran pakkasaamuna töihin, ja pysähdyin liikennevaloihin. Ketään ei ollut vierelläni eikä autojakaan liikenteessä. Oli siis aivan hiljaista. Nyt on hyvä hetki pieraista, ajattelin. Uskomatonta, miten kovaa se pärähti siinä hiljaisessa pakkasilmassa. Ainoa toinen ihminen oli poikittaista katua ylittämään lähdössä ollut jalankulkija, joka kääntyi hämmästyneenä katsomaan. Minä katselin vain puiden latvoja kuin niistä olisi ääni kuulunut.

Vierailija
1447/1496 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin tapaus on hissiasia. Kerran nälissäni söin lähes tyhjään mahaan hernerokkaa. Mennessäni hissiin kiemurtelin ja pieru pääsi karkuun ennen kerrokseen pääsyä. Oli siinä naapurin lapsiperheellä tuoksut, hajut kestettävänään. Taisivat asua vielä ylimmissä asunnoissa.

Vierailija
1448/1496 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää kävi joskus 5-luokalla. Olin vielä sillon semmonen vähän pyöreähkö pierevä pallero. Oltiin luokan kanssa piilosta ja mentiin sitten piiloon kahen mun kaverin ja kahen pojan kanssa joista toiseen taisin olla vähän ihastunu mentiin sitten pieneen siivouskoulun piiloon ja kyherreltiin siellä kunnes mua alkaa pierettää ihan järkyttävästi koska oli ollut hernekeitto päivä ba olin tietty syöny sitä ihan sikana, no mul pääsee aivan järkyttävän äänekäs paukku ja se haisi aivan mädillä munille. Kaikki juoksee pois sieltä kopista huutaen jotai HYYI ja mun piti tietenki esittää mukana nii tein kans ton saman ja sitte se haju tuetenki seuras mua mukana niin sitte ku kaikki tajus et mä okin sen päästäny kaikki vaa huus jotai VANESSA TAKASIN KOPPIIN seujäin ihan tulipunaisena huitomaan sitä hajua pois ku kaikki muut yski siinä oven ulkopuolella ja sitten ku seisoin jo valmiiksi siimä hajussa nii päätin piereskeölä vielä lisää ja eiköhän siitä sitte kuulu kunnon fanfaari ja kaikki alkaa vaan nauramaan ihan täysiä mun selvitellessä nolostuneena ettö hernekeitto ei vissiin sovi mun mahalle tää mun ihastus juttukin mua sitten loppu vuoden pieruliisaksi

Vierailija
1449/1496 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta vanha aloitus, ja yhä naurattaa :D

Vierailija
1450/1496 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lääkärin vastaanotolla sanoin lääkärille: -Kotiväki valittaa, kun piereksin mukamas jatkuvasti ja äänekkäästi pahanhajuisia paukkuja.Ihan turhaan  valittavat.Ei niitä kukaan huomaa, kun ovat hajuttomia ja äänettömiä. Nytkin juuri laskin suhupierun eikä kuulunut mitään eikä hajuakaan ole.

Lääkäri vastasi: -Kuulollenne ei voi enää mitään. Katsotaanpa vielä tuota teidän nenäänne. Olisiko siihen jotain konsteja? 

Vierailija
1451/1496 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen vapauteneesti ihan missä vaan. Varsinkin kassajono on hyvä kunhan muistaa vaan tuijottaa paheksuvasti jotakuta muuta. Hissi on ja hyvä päästää tuhnuja ja katsoa pahesuvasti muita.

Vierailija
1452/1496 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kauan sitten siskoni kanssa tanssiravintolan wc:ssä.  Kun istuin "yksiööni" pöntölle, minulta pääsi pieru jonka kaiun pönttö moninkertaisti.  Pikku siiderissä rupesin nauramaan ihan hervottomana ja kun tulin ulos, siskoni tuumasi "mieletön pörinä" ja nauroi kaksinkerroin peilin ääressä.  Hervottomasti nauraen lähdimme ulos wc-tiloista. Mahtoi porukat ihmetellä että olipas dooriksilla hauska vessareissu.

Vierailija
1453/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän viikonlopun aikana ja hihittely sai aikaan rentoutumisen 

Vierailija
1454/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta vanha aloitus, ja yhä naurattaa :D

Harmi vain, että palstauudistuksen takia on ketjun alkupää mennyt sekaisin ja osa jutuista puuttuu.

Vierailija
1455/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasikuituveneen kokkapenkin alla on säilytystila, joka muodostaa penkillä istujan pieruille muhkean kaikukopan. Mökkijärvellämme on bensakäyttöiset perämoottorit kielletty (sähkömoottoria saa käyttää), mutta omasta "kaasumoottoristani" pääsee ääni kuin olisi ainakin 50 hevosvoimaa alla. Joskus kun päästelen, on naapuriveneessä tai rannalla päät kääntyneet, etenkin kun teen sellaista pitkää matalaa pörinää.

Vierailija
1456/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparilla iltahartaudessa pääsi kauhea pieru. Kaikki sen kuuli ja paskan hajukin oli valtava.

Vierailija
1457/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella jumppatunnilla x-hyppyjä tehdessä 

Vierailija
1458/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body pump tunnilla vatsa kurni ja pieruja tuli paljon jouduin poistumaan vessan kautta. Ei oo enää tullu käytyä. Matkoilla ulkomailla lokal/paikallisessa hississä myös äänekkäitä pörinöitä radio kovemmalle niin ei huomata heti.

Vierailija
1459/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni naureskeli aikoinaan että ennen vanhaan tansseissa joku nainen oli niin kovasti tanssinut polkkaa että oli tullut pieru

Vierailija
1460/1496 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa ja mahaan sattui,päästelin vaivihkaa äänettömiä tuhnuja ja siirryin aina  nopeasti pois hajusta jottei sitä yhdistettäisi minuun. Hyvin meni, kunnes  yksi pieru päättikin kapinoida  ja tuli järkyttävällä rutinalla ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi