Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1518)

Vierailija
1501/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyvä suoli niin näitä riittää. Kerran teini tuli kotiin kaverin kanssa ja sanoi "on äiti kotona,paska haisee". Järkyttävää  miten pieru voi haista jollekin suossa puoli vuotta lionneelle ruumiille! En tosin tiedä miltä sellainen haisee,mutta luulisin että pieruiltani. Eikä pierut katso aikaa eikä paikkaa. Papa-kokeessa päästin paukun gyneparan naamalle..

Tää just ku nää suomiakat syö prosessoitua paskaa ja muuta ihme töhnää nii ärtyy suolet ja mätänee sisältä. Hyi hemmetti!

Vierailija
1502/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärtyvä suoli niin näitä riittää. Kerran teini tuli kotiin kaverin kanssa ja sanoi "on äiti kotona,paska haisee". Järkyttävää  miten pieru voi haista jollekin suossa puoli vuotta lionneelle ruumiille! En tosin tiedä miltä sellainen haisee,mutta luulisin että pieruiltani. Eikä pierut katso aikaa eikä paikkaa. Papa-kokeessa päästin paukun gyneparan naamalle..

Tää just ku nää suomiakat syö prosessoitua paskaa ja muuta ihme töhnää nii ärtyy suolet ja mätänee sisältä. Hyi hemmetti!

Gyneparka tosiaan. Varmasti vaihtoi ammattiaan vielä samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pieraisin hississä ihan kamalan töräyksen ja revettiin kaverin kanssa. Hissi oli pieni ja me astuttiin ulos kauhean naurunremakan kanssa. Pahaa-aavistamaton naapuri astui heti meidän jälkeen mädältä kananmunalta haisevaan hitaaseen minihissiin.

Ootte ihania! Nii söpöä ja kaunista!

Vierailija
1504/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ehdottomasti ollut tilanne kun lääkäri tutki peräpukamiani ja silloin se pääsi.

Vierailija
1505/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui joskus 80-luvulla. Helsingin keskustassa oli farkkukauppa. Olin sovittamassa farkkuja ja päästin pienen leijan. Paitsi, ettei se ollut pieni vaan haisi mädälle kananmunalle ja ties mille. Päätin lähteä pois siltä varalta, että kaasuja tulee lisää. 

Kuljin kassan ohi muina naisina ja sanoin, ettei löytynyt mitään tällä kertaa.

Ehdin ulko-ovelle ja sitten kuulin voimakkaan yökkäysäänen. Myyjä oli mennyt sovituskoppiin hakemaan farkkuja pois.

Anteeksi myyjä!

Vierailija
1506/1518 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla ala-asteella liikuntatunnilla (poikien) oli jotain leuanvetoa tms. tangolla ja siinä äkistäessä pääsi kuuluva pieru ja tietysti kaikki räjähti nauramaan, no nauratti itseäkin kyllä :D

Vierailija
1507/1518 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole mun noloin mutta just nyt akuutti.

Mulla on tyttären koira hoidossa ja se kaipaa kamalasti läheisyyttä. Katsoin telkkaa koira ihan kyljessä kiinni.

Päästin pienen pierun. Koira lähti sohvalta. Tuli kohta takaisin ja ihan kylkeen kiinni. Pääsi toinen pieni paukku. Koir  nousi ylös, katsoi minua järkyttyneenä ja nyt se makaa lattialla. 

Lenkillä se haistelee toisten koirien läjiä antaumuksella. Emmä voi pahemmalle haista 😁

Vierailija
1508/1518 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vahingossa kirkossa alttarilla pärisevän pierun jonka kuuli kaikki jää vieraat koska kirkossa kaikuu. Haju oli järkyttävä metallinen ja mädäntynyt. Pappi parka oli lähellämme siunaamassa. Paskanhaju ei millään hälvennyt vaan tunkkainen katku leijui yllämme.  Hävetti kääntyä ja marssia kirkon käytävää vieraiden katsoessa. Morsian kun oli naama punaisena. Olisiko syy miksi en saanut hääyönä.

Vierailija
1509/1518 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin ämpäriin ja tungin sen kaverin naamalle. Siltä lensi oksennus sen jälkeen.

Vierailija
1510/1518 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, mikä muhun meni tänään cittarissa. Olin aika tyhjällä käytävällä ja seisoin katsomassa jotain tosi keskittyneesti.

Samalla päästelin pieniä puksuja. Onneksi pientä pauketta mut silti. Sitten tajusin että ihan mun takana mies tutki vastapäistä hyllyä. Kivetin ilmeeni niin, ettei siitä näkyisi mitään reaktiota. En tiedä onnistuinko.

Vierailija
1511/1518 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, mikä muhun meni tänään cittarissa. Olin aika tyhjällä käytävällä ja seisoin katsomassa jotain tosi keskittyneesti.

Samalla päästelin pieniä puksuja. Onneksi pientä pauketta mut silti. Sitten tajusin että ihan mun takana mies tutki vastapäistä hyllyä. Kivetin ilmeeni niin, ettei siitä näkyisi mitään reaktiota. En tiedä onnistuinko.

Mull usein maha sekaisin ja tulee tuollaisia tuhnuja eivät ole äänekkäitä mutta sitäkin haisevampia. 

Vierailija
1512/1518 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mull usein maha sekaisin ja tulee tuollaisia tuhnuja eivät ole äänekkäitä mutta sitäkin haisevampia. 

Mulla tuli äänellä puks poks poks 🙈  

Vierailija
1513/1518 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piereskelen koiria lenkittäessä etenkin silloin, kun jompikumpi päkertää kakkaa. Toivon ohikulkijoiden luulevan, että haju ja äänet lähtevät koirista.

Vierailija
1514/1518 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin hotellin hississä ja samassa hississä oli kaks miestä joista toinen käänty kiusottelevasti mua päin ja kysy ”Miten noin sievä tytön tyllikkä voi pierrä noin?” Nauroi päälle ystävällisesti ja taputti olkapäätä. Tosi hyvä että ottivat huumorilla, mä olin ihan tulipunasena ja tuijottelin jalkoihin ku nolotti.

Vierailija
1515/1518 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tyylii vitosluokalla meillä oli luokassa säkkituoli ja meil oli lukutunti olin mun kaverin kaa siinä säkkituolilla sellases nurkas ja siin oli sit muitaki ihan meidän ympärillä siinä vieressä. Mä en ees lukenu vaan lepäsin mä varmaan jo torkuin ku mult pääs kauheen kovaääninen pieru joka kaiku siel täysin hiljaisessa luokassa ja sinne laskeutu vielä aikasempaa hiljaisempi hiljasuus. kaikki siin nurkas alko tirskahtelee ja joku kysy kuiskaten ”kuka se oli?” Sit se mun kaveri nousee istumaan mun vieressä, vetää syvään henkeä ja karjasee ”HYYYIIII AINO PIEREE TÄÄLLÄ” Ja läimäyttää mua perseelle sillä sen kirjalla ja sit mä vast säpsähän siinä kohtaa ja älähdän ku se löi mua ja sit koko luokka repes

Vierailija
1516/1518 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin joskus pakkasaamuna kouluun ja törmäsin usein koulumatkalla yhteen sen aikaseen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan josta olin vähän kiinnostunut ja sit kävelin aina sen kaa koululle jos satuttiin tapaamaan. Oltiin vielä aika matkan alkupäässä kun mä ja se poika juteltiin ja käveltiin. Mulla oli alusta asti pötsissä ruplannu mut aattelin et kyllä mä kestän koululle asti pieremättä ku yhtäkkiä mun kaveri juoksee meidät kiinni ja halaa mua yhtäkkiä takaapäin ja huutaa ”Yllätyyys!” Samassa kaveri paino mua alavatsaa ja siinähän se sit oli. Päästin pitkän pierun joka kaiken lisäks raiku siinä pakkasilmassa. Kaveri irrotti heti otteen mut repes räkättämään siinä sitten kun se poika katto mua jopa vähän yllättyneenä. Meikä hautas päänsä kaulahuiviin ja olin aivan tulipunasena hiljaa. No sit käveltiin vaan turvat tukossa kolmistaan loppumatka ja poika alko pelaa puhelimella varmaan saadakseen huomionsa muualle.

Vierailija
1517/1518 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Peruskoulun "päättärit". Oltiin yhdessä puistossa juhlimassa, jossa oli paljon muita nuoria samasta koulusta, ja porukka sitten illan/yön tullen harveni. Noh, minä, paras kaverini, ja yksi tyttö ketä olin pitänyt silmällä jo jonkun aikaa, lähdettiin kolmisteen kaupan kautta hakemaan syötävää, ja läheltä löytyi penkit johon asetuttiin hetkeksi istumaan. Siinä sitten meidän kolmen SYÖDESSÄ, minulta pääsee aivan kamala kaljapieru. Kaverini vielä tilannetta pahentaen tokaisi perään "pierasitko sä", johon vastasin (varmasti aivan urpolta vaikuttaen): "joo" ,erittäin kiusaantuneena, kun en tiennyt mitä vastata. Naama tulipunainen ja uskomattoman kamala haju. Tyttö ei tähän oikeastaan reagoinut, mutta lähti pian tämän jälkeen omille teilleen. Helvetin noloa, varsinkin kun olin sinä iltana ensimmäisen kerran päässyt kunnolla juttuisille tämän neidon kanssa. Onneksi tyttö oli minua vuotta nuorempi, joten ei tarvinnut syksyllä törmätä enää saman koulun käytävillä.

2. Tämäkin myös teininä, muttei suoraan minulle. Ensimmäisen kerran, kun pääsin hommailemaan yhden uuden tuttavuuden kanssa meillä. Kertoi myöskin olleen hänen ensimmäinen kerta lähekkäin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siinä olen hänen päällään ja imutellaan kunnes hän pieraisi ääneen. En haistanut mitään, eikä se minua haitannut. Tiesin kuitenkin kuinka nololta hänestä varmasti tuntui, niin koitin vain ohittaa asian sanomalla "ei se mitään" tai jotain vastaavaa, jotta voitaisiin jatkaa siihen mihin jäätiin. No tämä tyttö kuitenkin nolostui tästä ilmeisesti niin pahasti, ettei kehdannut jäädä enää pidemmäksi aikaa, ja poistuikin naama punaisena hetken päästä, vaikka vasta oltiin ns. "lähtökuopissa". Nykyään ajateltuna ehkä ihan hyvä niin, mutta silloin se hämmensi, ja ehkä jopa harmitti vähän.

3. Oli perjantai, ja kävelin baari-illan jälkeen kotiin. Oli syksyinen ilta ja pimeää. Korvissani oli nappikuulokkeet, ja musiikit soi täysillä, joten en kuullut mitään niiden läpi. Olen kääntymässä alikulkutunneliin, jota ennen tulee yksi rivitalo, jonka kuitenkin siihen vuodenaikaan vielä pari puuta, ja pusikko onnistuivat peittämään minun näkökentästäni, eli en nähnyt rivitalon etupihalle. No siinä sitten sen pusikon ohi kävellessäni väännän pari pierua, ihan äänten kera, ja tottakai juuri silloin tässä minua lähimmässä rivitaloasunnosssa aivan nenäni edessä on jotkut, h"""""tin bileet, ja pihalla seisoi ikäisiäni nuoria, joista pari selkeästi kuuli ja tuijotti minua todella vinoon. Aivan räkäkännissä kävelin heidän ohi ja tuijotin heitä murhaavasti vain takaisin, ajatellen, että näytän kovalta, ja saisin heidät lopettamaan sen tuijottamisen. Huhhuh mitä mä pelle olen ajatellut :D

Vierailija
1518/1518 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla ala-asteella liikuntatunnilla (poikien) oli jotain leuanvetoa tms. tangolla ja siinä äkistäessä pääsi kuuluva pieru ja tietysti kaikki räjähti nauramaan, no nauratti itseäkin kyllä :D

Taisi jäädä leuanvetosuorituskin kesken. :D