Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Vierailija kirjoitti:
Hei minäkin olen kaasuttanut Gracen hytin täyteen juuri ennen siivoojan saapumista! Jollain muulla kun oli ketjussa käynyt samoin. Olin palaamassa työmatkalta ja vatsa oli valmiiksi sekaisin kokouspullista ja viini-illallisista. Kävin vielä laivan buffetissa lounaalla, ennen kuin linnoittauduin omaan hyttiin lepäämään ja pieremään loppumatkaksi. Eikö noin kuuden tunnin kaasuttelun jälkeen ovelta kuulunut koputus... Haju hytissä oli varmasti jäätävä.
Siivooja-parat. Onkohan tämä yleinenkin ilmiö Viking Gracella, kun kerran jo kaksi Grace-pierijää on tunnustanut ketjussa?
Sen mainostetaan olevan Itämeren hiljaisin laiva. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole Itämeren hajuttomin? Pikemmin päinvastoin. Onkohan siellä jotenkin eri ruokalista kuin muilla laivoilla? Uskaltaisinko mennä kokeilemaan.
50 vuotta täytettyäni pieruja on alkanut tulla varoittamatta missä sattuu. Työpaikalla niitä tulee koko ajan. Toistaiseksi ovat olleet aika hiljaisia ja vähähajuisia, mutta odotan tilannetta, jossa joku kuulee ja haistaa. Tiedän tämän hetken tulevan.
Tämä tapahtu siskolleni. Hällä on ihan järkyttävä IBS maha.
Olivat just rantautuneet Helsingin satamaan ja odottivat että pääsee pois autollansa laivasta, ukkonsa ja koiransa kanssa.
Sisko ihan pakko päästää pien paukku kun mahassa kiersi. Olivat just ajamassa ulos laivasta.
Eihän mitä sieltähän tuli tuutin täydeltä. Löysää velliä.
Ukkonsa avas ikkunansa, työns päänsä ulos ja kyökkäili. Oksennus oli lähellä.
Auton siistimiseksi meni, ja siskon pesu lähimmässä satamavessassa.
Toinen tapaus missä taas siskoni asialla.
Olin vaatekaupassa äitini kanssa. Äiti yhtä-äkkiä sano että täällä haisee ihan siskosi pieru.
Tosiaankin siskohan se siellä hyllyjen välissä pyöriskeli vaatteita kattelemassa.
Oli just päästänyt hiljasen paukun.
Lähdin vatsa kovan juoksulenkille ja eikös sitä alkanut vatsassa kiertää. Vähän ennen kotipihaa oli jo selvää, että ei tästä selviä. Paska pursusi alkkareihin ja alkoi valua trikoissa alas kohti sukkia. Eikös vaan naapuri siinä pysäyttänyt asian johdosta joka meidän piti hoitaa. En kehdannut mainita asiasta, mutta paskan haju alkoi käydä sietämättömäksi. Onneksi oltiin aika lähellä bioastiaa ja keksin huomauttaa, että jopa on tuo astia alkanut helteellä käymään. Siitä sitten pääsin lopulta pois ja pakko oli mennä suoraan suihkuun kun kaikista vaatteista alkoi jo tihkua ripulia läpi. Hirveä siivoustyö ja kyllähän se kesti ennenkuin haju haihtui. Ei koskaan enää ilmapallovatsalla lenkille!
Vierailija kirjoitti:
Olivat just rantautuneet Helsingin satamaan ja odottivat että pääsee pois autollansa laivasta, ukkonsa ja koiransa kanssa.
Sisko ihan pakko päästää pien paukku kun mahassa kiersi. Olivat just ajamassa ulos laivasta.
Olin vaatekaupassa äitini kanssa. Äiti yhtä-äkkiä sano että täällä haisee ihan siskosi pieru.
Tosiaankin siskohan se siellä hyllyjen välissä pyöriskeli vaatteita kattelemassa.
Haju on joku radon ja mädän sekotus. On myös suht kuuro, eikä tietenkään käytä kuulolaitteita.
Hänen paukkunsa ovat kuulemma hiljasia.
69 Tinder panon kanssa ja pieraisin miehen naamalle,muna suussani pehmeni välittömästi ja mies myös poistui melko ripeästi jotain mumisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haju on joku radon ja mädän se
Kun sitten kerto tosta laivamatkasta niin samalla haukku miehensä.
Kuulemma liiotteli kun työnsi päänsä ikkunasta ja yökkäili kun kerta meinas pökertyä. Kuulemma ikkuna olisi pitänyt pitää kiinni.
Nauroin kippurassa.
Repeilen tuolle täällä haisee siskosi pieru. Sanoiko äitinne sen miten kovalla äänellä?
Ei nolo mut ,olin kavereilla kuskina ja alkoi pierettään ihan perusti,ajoin yhtä siltaa kohti ja kysyin onko kukaan huomannut tossa aina haisevan paska,no päästin kunnon hiljaisenkostajan ja itseäkin hirvitti se miehekäs aromi.kaverit taas nokka pitkällään haisteli ja ihmettelivät että mikä siellä voi haista noin pahalle.seuraavalle levikkeelle oli sitten jo pakko pysähtyä nauramaan.vannoivat ikuista kostoa,no kavereita vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Repeilen tuolle täällä haisee siskosi pieru. Sanoiko äitinne sen miten kovalla äänellä?
Asumme ruotsissa, aika kovaa puhutaan suomea.
Tänään tuli järkyttäviä pieruja ja paljon saarioisten tulisen kanapizzan syönnin jälkeen
Olin jotain 13v ja hirmu ujo,pyöreä tyttö. Isosisko toi kylään söpön poikakaverinsa ja äiti laittoi tarjolle kahvia sekä mehua.Minä hörpin posket punaisena mehua penkin päässä,meillä oli pirttikalusto ja silloin takamukseni päätti osallistua keskusteluun kun yläpäästä ei kerran ääntä lähtenyt. Puinen penkki voimisti paukun komeasti ja siinä vaiheessa mietin hyppäänkö ikkunasta vai ryöminkö pöydän alle.
Melkoisia sisko- ja velikultia kaikkine kaasupäästöineen!
Kelpaako valepierut?
Satoi ja olin laittanut uudet crocsit,ilman sukkia kuten niitä yleensä käytetään. Jostain syystä kun märkä jalka liikahti askelluksen tahtiin,syntyi hämäävästi pierua muistuttava narina. Mitä kovemmin kävelin sitä pahemmin narisi.
Minulla ei ole mitään dramaattista tapausta. Ihmettelen vain sitä, miten juuri ne pienet äänettömät leijat ovat aina niitä pahimpia. Viimeksi olin parkkipaikalla äidin kanssa ja hän piti luentoa jostain asiasta. Ajattelin, että hän on metrien päässä, niin voin tässä kuunnellessa laskea pienet. Oikeasti päästin sellaisen olemattoman pienen tuhauksen, jonka luulisi jäävän housuihin seisomaan siksi aikaa, kunnes lähden taas liikkeelle, mutta yhtäkkiä äiti menee vakavaksi. "Herrajumala minkälainen haju tuli yhtäkkiä! Mistä tuo tulee?" Tajusin heti, että kaikki toivo on menetetty.
Joku tolkku kuitenkin piereskelyssäkin on oltava.
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/mb/ebb3a3e4-1caf-4355-bc77-d38f2a5780…
😱
Walesissa sijaitsevassa Caernarfonin kaupungissa asuva nainen on saanut tuomion liittyen hänen erikoiseen käyttäytymiseen Whatsappissa. Oikeudessa käsitellyssä tapauksessa 25-vuotias nainen oli lähettänyt poikaystävänsä vanhalle kumppanille videoita, jossa hän piereskelee puhelimen kameraan.
😱
Värtahamnin terminaalissa kerran pieraisin kunnon äänettömän krapulapierun. Kuulin kun kaksi rouvaa jotka kävelivät perässä puhuivat keskenään että huomasitko, oli aivan kauhea haju tossa yhdessä kohtaa
Hei älä nolostu :) Aina kun asiakas päästää niin päästän minäkin... Ihan normaalia suolen toimintaa