Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
1/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:53"]

Kuntosalilla ollessa kiersi vatsassa niin pirusti. En viitsinyt lopettaa treeniä kesken vaan päätin hyödyntää musiikin kovia ääniä. Eli aina kun biisissä tuli sopivan raju äänekäs kohta laskin ilmaa vatsasta. Tämä toimikin mainiosti. Treenin jälkeen menin pukukoppiin ja otin kuulokkeet pois korvilta. Saman tien iski WTF fiilis ja nolotus..

[/quote]

ahahaaaaa!!!! huutonaurua!!!

Vierailija
2/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erääseen opiskelupaikkahakuun liittyväsä kuntotestissä, jossa yksi osuus oli vatsalihakset. Ne tehtiin niin, että kaveri piti jaloista kiinni ja toinen tekee vatsoja minuutin aikana niin monta kuin ehtii. Jouduin pariksi kohtuullisen hyvännäköisen miehen kanssa, joka oli minulle ennestään tuntematon. 

Voitte arvata mitä kävi, kun minun oli aika tehdä vatsoja??? No jokaisella ylösnousulla törähti pieru - kyllä, kuuluva ja haiseva - ja tuo miespolo istui jalkojeni päällä pitämässä niistä kiinni, että voin tehdä vatsat. Olisi tehnyt mieli lopettaa koko touhu mutta toisaalta oli pakko vetää täysillä, että tulis hyvä tulos ja pääsis kouluun. Eipä paljoa juteltu loppupäivänä sen miehen kanssa. Hävettää vieläkin, kun ajattelee asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]Aikuinen ihminen ei piereskele julkisesti/seurassa jos on vähääkään käytöstapoja. Ja vikaa on fyysisesti ihmisessä, jolta karkaa ilma vahingossa.

Kuvottavaa.
[/quote]

Just niin..jaksoit kuitenkin lukea kirjoituksen..

Vierailija
4/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Nää on hulvattomia! Ootte söpöjä :)

Vierailija
5/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella liikuntatunnilla teimme vatsalihasliikkeitä, ja siinä jumppamatolla huhki minun lisäkseni ainakin 10 muuta tyttöä. Vatsassa pulisi ja kiersi, ja siinä ähkiessäni minulta pääsi oikein äänekäs ja pahanhajuinen paukku.
Kaikki lopettivat vatsojen tekemisen ja alkoivat nauraa. Kovaäänisesti arvuuteltiin, kuka oli mahtanut pieraista. Olin aivan punainen mutta yritin esittää, etten se ollut minä ja ihmettelin muiden mukana.
Liikuntatunti jatkuikin loppuun kirkkaanpunaisella naamalla.

Vierailija
7/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilin joskus 11-vuotiaana puissa ystävieni kanssa, ja pieraisin suoraan kaverini naamaan.

Vierailija
8/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla ollessa kiersi vatsassa niin pirusti. En viitsinyt lopettaa treeniä kesken vaan päätin hyödyntää musiikin kovia ääniä. Eli aina kun biisissä tuli sopivan raju äänekäs kohta laskin ilmaa vatsasta. Tämä toimikin mainiosti. Treenin jälkeen menin pukukoppiin ja otin kuulokkeet pois korvilta. Saman tien iski WTF fiilis ja nolotus..

Vierailija
9/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:53"]

[/quote]

ahahaaaaa!!!! huutonaurua!!!
[/quote]

Eikä!!! :D

Vierailija
10/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä sais niin loistavaa sketsiviihdettä! Näen niin silmissäni jo... X)

Vierailija
11/1496 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:29"]

Hyi helvetti! Ei ole mikään ihme että teitä naisia pidetään epäsiisteinä kurahaaroina.

[/quote]

menikö illuusio rikki

Vierailija
12/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:50"]

Olin erääseen opiskelupaikkahakuun liittyväsä kuntotestissä, jossa yksi osuus oli vatsalihakset. Ne tehtiin niin, että kaveri piti jaloista kiinni ja toinen tekee vatsoja minuutin aikana niin monta kuin ehtii. Jouduin pariksi kohtuullisen hyvännäköisen miehen kanssa, joka oli minulle ennestään tuntematon. 

Voitte arvata mitä kävi, kun minun oli aika tehdä vatsoja??? No jokaisella ylösnousulla törähti pieru - kyllä, kuuluva ja haiseva - ja tuo miespolo istui jalkojeni päällä pitämässä niistä kiinni, että voin tehdä vatsat. Olisi tehnyt mieli lopettaa koko touhu mutta toisaalta oli pakko vetää täysillä, että tulis hyvä tulos ja pääsis kouluun. Eipä paljoa juteltu loppupäivänä sen miehen kanssa. Hävettää vieläkin, kun ajattelee asiaa!

[/quote]

Pääsitkö kouluun? Oliko piereskelyn arvoista? :D

Vierailija
13/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kaupungilla asioilla miehen kanssa. Kävimme useammassa paikassa ja tunsin koko ajan, kuinka valtava pieru möyrii suolistossa, mutta ei ollut sopivaa tilaisuutta päästää sitä ulos. Pääsimme lopulta auton luokse. Yhtään ihmistä ei ollut lähettyvillä, joten päätin siinä auton vieressä päästää kaasut vapaaksi ja ääni olikin melko mahtava. Naureskelin vielä miehelle, että onneksi muita ihmisiä ei ollut lähellä kuulemassa. Mutta viereisessä autossa istuikin eräs nainen, joka olikin suoraan "tulilinjalla", mutta onneksi ikkuna kiinni. Naisen ilme oli niin paheksuva eikä ollut lainkaan epäselvää, että hän kuuli hengentuotokseni.

Vierailija
14/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]

Aluksi ajattelin esittää kuollutta,

[/quote]

Ei jestas mä kuolen nauruun!!! xD

Vierailija
15/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelispuppelis

Vierailija
16/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuntosalilla minulla oli mahassa ilmaa ja oli pakko pieraista välillä tietenkin niin että kukaan ei kuule. Päästin sitten ääneti kunnon pierun joka haisi aivan hirvittävästi. Tietysti ilmastointi levitti päästön ja pari lähistöllä olevaa miestä epäili että viemäri on tukossa ja katselivat jo siivouskomerossa olevaa viemärin tarkistus reikää. Jatkoin treeniä kuin en olisi tiennyt asiasta mitään.

Vierailija
17/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena Portugalissa lomalla ystäväni kanssa, ja kuten asiaan kuuluu, maistelimme kaikenlaisia uusia ruokia ja juomia. Herkkä vatsani taisi tästä ärtyä.
Ystävälläni oli silmäpeliä useampana iltana erään paikallisen kanssa, jota tapasimme kuitenkin aina yhdessä. Erään illan päätteeksi mies lähti saattamaan meitä majoituspaikkaamme. Pari jäi hempeilemään hiljaiselle kujanpätkälle majoituspaikkamme eteen, kun vieressä täysin varoittamatta taivas repesi. Päästin järkyttävän kovaäänisen, aggressiivisen pierun, joka purkautui kahden sekunnin ajan takapäästäni törisevällä paineella. Olisin halunnut painua maan alle viimeistään nähtyäni, kuinka miehen silmät laajenivat järkytyksestä. Iloisen puhelias joukkomme hiljeni siksi illaksi tehokkaasti.

Vierailija
19/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 05:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:05"]

Ylä-asteikäisenä oltiin juuri alettu seurustella ensimmäisen poikaystävän kanssa, kenen kanssa oltiin "tosissaan". Oltiin huoneessani pussailtu pitkin yötä, ja istuimme keittiössä vastakkain pitkän penkin päällä. Koko talo oli hiljainen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa, hiljaa toisiamme tuijotellen odottelimme että poikaystäväni kyyti saapuu hänet hakemaan.
Olin pidätellyt pierua koko yön, ja yllättäen se purkautuikin mojovana ja kaikuvana paukkuna vasten penkkiä hiljaisessa keittiössä. Oli kovin pieru jonka olen koskaan kuullut.
Kyllä teini-ikäistä tyttöä hävetti niin että olisi tehnyt mieli hypätä ikkunasta. Naama punaisena siinä yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka itseasiassa oli nolompaa kun että olisin ymmärtänyt heittää vitsiksi tai pahoitella.

Toinen elämäni noloin kuuluva pieru tuli terapeutin penkissä kesken itkun ja hiljaisen herkän hetken. Masensi kyllä entistä enemmän. :D

[/quote]

Mitä terapeutti tuumasi?

[/quote]

Ei onneksi mitään. :D En tiedä oliko se pahempaa vai parempi niin että molemmat käyttäytyi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Taas niitä tilanteita kun on niin häpeissään ettei saa suuta auki.

Vierailija
20/1496 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up