Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
141/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli kerran kassajonossa pakko päästää "salainen agentti" matkaan, kun vatsa oli jonkun kaali-sipuli-lounaan jälkeen täynnä kaasua ja tuntui kun poksahtaisin hetkellä minä hyvänsä, kuvittelin naiivisti myös, että mitään hajua ei niin isossa paikassa kun kauppa kuitenkaan tule, niin päästin sitten varovasti ilmat pihalle, niin että pffff vaan. Pieru oli kyllä hiljainen, mutta haju oli jotain aivan muuta. Ihan karmea löyhkä ympäröi mut samantien ja takana seiso äiti kahden muksun kanssa ja  toinen muksuista havaitsi sen karmean käryn ja rupes kovaan ääneen kyselemäään, että kuka haisee kakalle?? Koetin olla ihan normaalisti siinä jonossa, vaikka lapsi ei tyytynyt siihen, ettei saanut vastausta vaan jatkoi sen tuskastuttavan pitkältä tuntuvan jonotuksen ajan kyselyään ja pohtimistaan siitä kuka pieraisi tai kenellä on kakat housussa...

Vierailija
142/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joogatunnilla, meitä oli noin 13 naista ja se ohjaaja. Me oltiin sellaisessa asennossa, missä varmasti tulee pieru. Oli aivan hiljaista, ja minä hiki otsalla pidättelin ja ähkin, tuntui että suolisto räjähtää kun on niin paljon kaasua sisällä. No sitten se tuli, järisyttävällä voimalla ja kesti varmaan 5 sekuntia eli pitkään.
Sen jälkeen oli aivan hiljaista. Kaikki katselivat ympäriinsä etsien syyllistä, ohjaaja oli "oksennan kohta" ilmeellä. Minulla piti pokka, enkä katsetta väräyttänyt vaan jatkoin joogaamista. Kukaan muu ei varmaan huomannut eikä haistanut että juuri minä sen pieraisin paitsi takana oleva nainen. Noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:09"]

Mun oli kerran kassajonossa pakko päästää "salainen agentti" matkaan, kun vatsa oli jonkun kaali-sipuli-lounaan jälkeen täynnä kaasua ja tuntui kun poksahtaisin hetkellä minä hyvänsä, kuvittelin naiivisti myös, että mitään hajua ei niin isossa paikassa kun kauppa kuitenkaan tule, niin päästin sitten varovasti ilmat pihalle, niin että pffff vaan. Pieru oli kyllä hiljainen, mutta haju oli jotain aivan muuta. Ihan karmea löyhkä ympäröi mut samantien ja takana seiso äiti kahden muksun kanssa ja  toinen muksuista havaitsi sen karmean käryn ja rupes kovaan ääneen kyselemäään, että kuka haisee kakalle?? Koetin olla ihan normaalisti siinä jonossa, vaikka lapsi ei tyytynyt siihen, ettei saanut vastausta vaan jatkoi sen tuskastuttavan pitkältä tuntuvan jonotuksen ajan kyselyään ja pohtimistaan siitä kuka pieraisi tai kenellä on kakat housussa...

[/quote]

tuskan maksimointi :D :D

Vierailija
144/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaskirjoituksissa. Täysin hiljaista, ajattelin että pakko päästää vähän ilmaa. No ei se mikään hiljainen hengetär ollut, vaan oikein römäkkä töräys. Takanani istuvalta tytöltä pääsi tirskahdus, ja muistakin paikalla kirjoittavista huomasi että kyllä kuului... No läpi ainakin pääsin.

Vierailija
145/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vahingossa kesken tunnin alustusta (olen opettaja), koko ryhmä oli ihan äänetön ja päästö kuului varmasti. Aloin hiljaisuudessa nauramaan yksikseni naama punaisena, porukka tuijotti ja odotti. Kyllä hävetti. 

Vierailija
146/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita illan piristäjiä!! :)

Vierailija
147/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:19"]

Pieraisin vahingossa kesken tunnin alustusta (olen opettaja), koko ryhmä oli ihan äänetön ja päästö kuului varmasti. Aloin hiljaisuudessa nauramaan yksikseni naama punaisena, porukka tuijotti ja odotti. Kyllä hävetti. 

[/quote]

:)

Vierailija
148/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime toukokuussa kävin näyttämässä lääkärille kipeää polvea. Siinä lääkäriaikaa odotellessa hiukan väänsi vatsassa, mutta tuntui kuitenkin helpottavan, joten en vessaan mennyt. Lääkärin huoneessa jouduin pitkälleni siihen tutkimuspöydälle, jossa lääkäri tunnusteli polvea, sitten alkoi heiluttelemaan koko jalkaa, kun painoi jalkaa vatsaa vasten, pääsi minulta aivan yllättäen pitkä pörinä ja tietysti lemusi kamalalta. Olin niin nolona ja punaisena.

Yritin lohduttaa itseäni ajattelemalla, että onneksi ei mennyt paskat housuun.

Vierailija
149/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, kuolen nauruun näitä lukiessa! :DD Alkaa jo itkettää kun ei pysty lopettaa naurua :D huh huh itken ja nauran yhtäaikaa :D

Vierailija
150/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanreissulla pääsi pieru, joka perseestä päästessään jalostui antibioottiripuliksi vaaleisiin housuihin. Kiva siinä ihmisten ilmoilla sit palloilla...

Vierailija
151/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhuumoria parhaimmillaan!

Vierailija
152/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken olin parvekkeella tupakalla, muuten oli hiljaista, tuuli vain suhisi. Päästin siinä ihan tarkoituksella pari varsin äänekästä pierua, kuului kun joku naapuriparvekkeella tirahti nauruun.

Vierailija
153/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli töissä kassalla ja hirveät ilmavaivat. Tuli tauko asiakkaista niin päätin hyödyntää tilaisuuden, kyykistyin kassan taakse ja otin ilmanraikastinpullon peittääkseni hajun. Piereskelin siis kassan takana, samalla raikastinta persettäni kohti suihkutellen, kun kuulin "anteeksi, onko tämä kassa auki?"
Katsoin ylös ja asiakashan siinä tuijotteli. Aloin vielä nauramaan ja punaisena hihitellen meni se palvelutilanne.

Vierailija
154/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yrittää olla hiljaa ja lukea näitä kun lapsi nukkuu vieressä :'D voi apua :D

Vierailija
155/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä naura tällaisille, mutta...... : D

Vierailija
156/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miesten vessassa jonossa kusilaariin. Koen muutoinkin jotenkin vastenmieliseksi seistä meisseli kädessä jonkun tuikituntemattoman miehen körilään kanssa. Humalatilan vuoksi olin kuitenkin sen verran vapautunut, että uskalsin mennä kuselle tungoksesta huolimatta. Vatsassa oli möyrinyt, mutta paskahädäksi en sitä varsinaisesti tunnistan. Kovan paineen purkautuessa virtsaamisen yhteydessä vatsa teki tepposet ja pierain erittäin äänekkäästi. Sen lisäksi, että pieru kuulosti märältä se haisi myös paskalle. Tunsin kuin jotain lämmintä olisi valunut takareittä pitkin. Tiesin, että se ei ollut kusta. Kukaan ei oikeastaan reagoinut tilanteeseen sen kummemmin. Minä lähdin muita hyvästelemättä kotiin. Sen verran nolo pieru, että en koskaan kenellekään kerro niin, että olisin tunnistettavissa.

Vierailija
157/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteikäisenä oltiin juuri alettu seurustella ensimmäisen poikaystävän kanssa, kenen kanssa oltiin "tosissaan". Oltiin huoneessani pussailtu pitkin yötä, ja istuimme keittiössä vastakkain pitkän penkin päällä. Koko talo oli hiljainen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa, hiljaa toisiamme tuijotellen odottelimme että poikaystäväni kyyti saapuu hänet hakemaan.
Olin pidätellyt pierua koko yön, ja yllättäen se purkautuikin mojovana ja kaikuvana paukkuna vasten penkkiä hiljaisessa keittiössä. Oli kovin pieru jonka olen koskaan kuullut.
Kyllä teini-ikäistä tyttöä hävetti niin että olisi tehnyt mieli hypätä ikkunasta. Naama punaisena siinä yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka itseasiassa oli nolompaa kun että olisin ymmärtänyt heittää vitsiksi tai pahoitella.

Toinen elämäni noloin kuuluva pieru tuli terapeutin penkissä kesken itkun ja hiljaisen herkän hetken. Masensi kyllä entistä enemmän. :D

Vierailija
158/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:05"]

Ylä-asteikäisenä oltiin juuri alettu seurustella ensimmäisen poikaystävän kanssa, kenen kanssa oltiin "tosissaan". Oltiin huoneessani pussailtu pitkin yötä, ja istuimme keittiössä vastakkain pitkän penkin päällä. Koko talo oli hiljainen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa, hiljaa toisiamme tuijotellen odottelimme että poikaystäväni kyyti saapuu hänet hakemaan.
Olin pidätellyt pierua koko yön, ja yllättäen se purkautuikin mojovana ja kaikuvana paukkuna vasten penkkiä hiljaisessa keittiössä. Oli kovin pieru jonka olen koskaan kuullut.
Kyllä teini-ikäistä tyttöä hävetti niin että olisi tehnyt mieli hypätä ikkunasta. Naama punaisena siinä yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka itseasiassa oli nolompaa kun että olisin ymmärtänyt heittää vitsiksi tai pahoitella.

Toinen elämäni noloin kuuluva pieru tuli terapeutin penkissä kesken itkun ja hiljaisen herkän hetken. Masensi kyllä entistä enemmän. :D

[/quote]

Mitä terapeutti tuumasi?

Vierailija
159/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen viiden ihmisen avokonttorissa ja yhtenä päivänä maha oli jotenkin turvoksissa ja kaasua täynnä. No siinä sitten päätin päästää hiljaisen tuhnun kun kaikki tuntuivat olevan keskittyneitä omiin töihinsä loosseissaan. Justiin silloin viereisen hyllyn takana oleva työkaveri tuli pöytäni ääreen kysymään neuvoa johonkin asiaan. Pikkusen meinasi hävettää kun se haju oli jotain aivan kamalaa, opasta siinä sitten pokkana toista niissä käryissä...

Vierailija
160/1496 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuntosalilla penkkipunnerrus-ennätysraudat tankoon ja pyysin pari paikalla ollutta tyyppiä "päihin".  Rauta ei noussut rinnalta mihinkään mutta pieni, neitimäinen pieru pääsi ilmoille. Vittu että hävetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi