Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
121/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:51"]Kiipeilin joskus 11-vuotiaana puissa ystävieni kanssa, ja pieraisin suoraan kaverini naamaan.
[/quote]

xDD

Vierailija
122/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies antoi suuseksiä, kun minulta pääsi pitkä repivä pieru. mies siihen tyynesti toteamaan, että "nenäkarvat kärähti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:50"]

Olin erääseen opiskelupaikkahakuun liittyväsä kuntotestissä, jossa yksi osuus oli vatsalihakset. Ne tehtiin niin, että kaveri piti jaloista kiinni ja toinen tekee vatsoja minuutin aikana niin monta kuin ehtii. Jouduin pariksi kohtuullisen hyvännäköisen miehen kanssa, joka oli minulle ennestään tuntematon. 

Voitte arvata mitä kävi, kun minun oli aika tehdä vatsoja??? No jokaisella ylösnousulla törähti pieru - kyllä, kuuluva ja haiseva - ja tuo miespolo istui jalkojeni päällä pitämässä niistä kiinni, että voin tehdä vatsat. Olisi tehnyt mieli lopettaa koko touhu mutta toisaalta oli pakko vetää täysillä, että tulis hyvä tulos ja pääsis kouluun. Eipä paljoa juteltu loppupäivänä sen miehen kanssa. Hävettää vieläkin, kun ajattelee asiaa!

[/quote]

Pääsitkö kouluun? Oliko piereskelyn arvoista? :D

[/quote]

en päässyt. Hukkaan meni sekin kärsimys XD

Vierailija
124/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tapasin festareilla kivan miehen, jonka kanssa aika kului kesäpäivästä nauttiessa ruohikolla romanttisesti makoillen. Varoittamatta ilmaantunut leijakin tiesi tunnelman: pieru oli suorastaan romanttisen pehmeä eikä se pörinä tuntunut päättyvän milloinkaan. En herran nähden ymmärrä, kuinka me molemmat pystyimme olemaan niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Ja en muuten todellakaan tavannut enää koskaan tätä miestä. 

2. Lapsena koettua: juhlasali täynnä väkeä, vieraspuhuja ja spontaani naurukohtaus. Voitte arvata, että sen päivän jälkeen on laskettu vuosia, että koko tapauksen voisi kuitata lauseella "sitä ei koskaan tapahtunut". 

3. Tuore miesystävä ja ensimmäiset yhteiset yöt. Herään valtavaan pieruun, eikä minulla ole vieläkään käsitystä, kumpi se meistä oli tai että olinko vain nähnyt unta... ja ennen kaikkea: kuuliko mies. Ja painotan: se pieru oli oikeasti valtava. 

4. Ja koska otan mieluusti myös toisten virheet kannettavakseni: joku muu pieraisi kuuluvasti treenisalissa venytellessämme. Ja kuka lehahtaa korviaan myöten punaiseksi? No tietenkin minä. Ja nyt minusta tuntuu, että kaikki uskovat minun pieraisseen. 

... Pieru on luonnollinen asia, mutta voi kun lanseerattaisiin jokin tulppa tms. joka muuttaisi pierun äänen vähän mielyttävämmäksi tai edes sen lemun. 

Vierailija
125/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin että vesi lensi silmistä xD ihan mahtavia juttuja olette runoilleet! Ja osanottoni muutamalle pahimmalle rupsuttelijalle :)

Vierailija
126/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa oluttuopillinen ja pitkä istuminen eivät muodostuneet ystävikseni. Jumalat olivat kuitenkin suopeita sillä vieressäni istui isä sylivauvan kanssa. Ääni hukkui koneen pauhuun ja hajun takia isä alkoi tarkistella jälkikasvun vaippaa. Minä keskityin tuijottelemaan ikkunasta ulos.

Vierailija
127/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa, kun sen jälkeen alkoi hirveät ilmavaivat. Mies meni hakemaan juotavaa mutten ehtinyt päästää ilmaa ajoissa kun hän tullessaan kuuli minun muhkeat kosteat lätinäpierut peiton alta. Ainoa asia mitä saatoin sano oli "Pierettää niin pirusti" ja hymyilin päälle. Ei luoja...

Vierailija
128/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:21"]

Harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa, kun sen jälkeen alkoi hirveät ilmavaivat. Mies meni hakemaan juotavaa mutten ehtinyt päästää ilmaa ajoissa kun hän tullessaan kuuli minun muhkeat kosteat lätinäpierut peiton alta. Ainoa asia mitä saatoin sano oli "Pierettää niin pirusti" ja hymyilin päälle. Ei luoja...

[/quote]

:D Toi tosiaan hiukan helpotti nolouden määrää!

AP

Vierailija
129/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
130/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä joskus alkaa pierettämään niinkuin tässä taannoin pääsi käymään.. olin juuri lähestymässä kadulla koiranulkoiluttajaa kun alkoi pierettämään. Ajattelin että hidastan ja pidätän mutta myöhäistä.. juuri siinä kohdalla pääsi äänekäs pieru niin että itsekin kuulin sen vaikka kuuntelin samalla kuulokkeista musiikkia. Kyllä  nolotti!!

Vierailija
131/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella luokan edessä äitienpäiväjuhlan kenraaliharjoituksissa runon lausunnassa, mahaa väänti niin älyttömän kipeästi, lopulta pääsi iso paukku josta kuului vaan "GLUP", kukaan ei ehkä tajunnut asiaa eikä onneksi haissut miltään, mutta itseäni hävetti ihan hulluna ja sen jälkeen olen pelännyt toisten edessä/luokan edessä olemista ihan hulluna :(

Vierailija
132/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta sitten ammuin vähän ripulia gynekologin tarkastuksessa. Kyllä. Kylläpä kyllä. Aluksi ajattelin esittää kuollutta, ja vielä nytkin se tuntuu sata kertaa paremmalta idealta kuin mitä oikeasti kävi... Ne nolot "näitähän sattuu", "minä vähän putsailen" -puheet ja minä aivan tulipunaisena ja hiljaa, hyvä ettei itku tullut.

Ehkä se muutaman vuoden päästä jo jaksaa naurattaa =D

Vierailija
133/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]

Puolisen vuotta sitten ammuin vähän ripulia gynekologin tarkastuksessa. Kyllä. Kylläpä kyllä. Aluksi ajattelin esittää kuollutta, ja vielä nytkin se tuntuu sata kertaa paremmalta idealta kuin mitä oikeasti kävi... Ne nolot "näitähän sattuu", "minä vähän putsailen" -puheet ja minä aivan tulipunaisena ja hiljaa, hyvä ettei itku tullut.

[/quote]

Kuolen nauruun!!

Ehkä tämä helpottaa, kun kerroit asian.

Vierailija
134/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]Puolisen vuotta sitten ammuin vähän ripulia gynekologin tarkastuksessa. Kyllä. Kylläpä kyllä. Aluksi ajattelin esittää kuollutta, ja vielä nytkin se tuntuu sata kertaa paremmalta idealta kuin mitä oikeasti kävi... Ne nolot "näitähän sattuu", "minä vähän putsailen" -puheet ja minä aivan tulipunaisena ja hiljaa, hyvä ettei itku tullut.

[/quote] ei jumankauta!! Kunnon huutonaurut!!! :D

Vierailija
135/1496 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
136/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 ....

Vierailija
137/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä enää nolota, mutta silloin kyllä. Olin ensimmäistä kertaa silloisen poikaystävän luona yötä ja heräsin aamulla siihen kun pieraisin aivan äärettömän lujaa. En liikahtanutkaan ja toivoin, ettei poikaystäväni herännyt (nukuimme lusikassa). No tietenkin 5 sekuntia töräyttelyni jälkeen poika alkoi sukimaan hiuksiani ja kutittamaan selkääni. Esitin nukkuvani ja lopulta hän "herätti" minut pussaillen ja kiehnäämällä, onneksi ei revennyt nauramaan. Olisin tukehduttanut itseni tyynyllä samantien.

Huh, tämä oli noloin minkä muistan. Olen säästynyt paljolta.

Vierailija
138/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhden seurustelusuhteen alussa maattiin lusikassa, ja mä unissani päästin niin jäätävän töräyksen, että herättiin siihen molemmat. Molemmat tietysti myös esittivät nukkuvaa. Myöhemmin, kun oltiin pieruvaihe saavutettu, tämä mies kertoi mulle että hänellä oli suunnilleen kassit tärisseet siitä sen pierun voimasta :D

Vierailija
139/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, aika sattumaa että kaksi lusikkatarinaa tuli peräkkäin :D -12

Vierailija
140/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]

[/quote]

muahahahahhaahhaahahhahahaahah!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi