Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Hotelliravintolasta aamiaisen jälkeen ulos sujahtaneena katsastin pikasilmäyksellä ympäristön, latasin ja laukaisin. Kovaääninen töräys kajahti ja samaan aikaan bongasin katoksessa tolpan varjossa tupakalla seisoneen kanssamatkustajan. Eipä voinu muuta kuin jatkaa matkaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:53"]
Kuntosalilla ollessa kiersi vatsassa niin pirusti. En viitsinyt lopettaa treeniä kesken vaan päätin hyödyntää musiikin kovia ääniä. Eli aina kun biisissä tuli sopivan raju äänekäs kohta laskin ilmaa vatsasta. Tämä toimikin mainiosti. Treenin jälkeen menin pukukoppiin ja otin kuulokkeet pois korvilta. Saman tien iski WTF fiilis ja nolotus..
[/quote]
Keksitty juttu.
Siis onhan toi noloo. Mä oon kolme vuotta harrastanut fitnessiä, eikä ole omalle kohdalle sattunut. Kai mul on sit se tiukka rectum. :D Mut kylhä noit salil kuulee. Yleensä vähän ylipainoiset töräyttelee. XD Ei pahal.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 02:31"]Siis onhan toi noloo. Mä oon kolme vuotta harrastanut fitnessiä, eikä ole omalle kohdalle sattunut. Kai mul on sit se tiukka rectum. :D Mut kylhä noit salil kuulee. Yleensä vähän ylipainoiset töräyttelee. XD Ei pahal.
[/quote]
Noh muakin kyllä vähän ihmetyttää nämä aikuisten ihmisten pieru- ja ripulitarinat joita täällä on jatkuvasti. Ei ole omalle tai kaverin kohdalle sattunut kyllä koskaan sitten lapsuuden.
Ehkä IBS tai muu sairaus heillä kyseessä?Veikkaan ainakin että ruokavalio on täynnä leipää ja hiilarimoskaa.
IBS ei heti tai välttämättä ollenkaan parane VAIN ruokavaliolla :D
Mun miehellä on IBS. Ihan upea, rakas mies, mutta ennen diagnoosia raivosin kyllä muutamaan kertaa (haju on välillä järkyttävä). Ja mies on siis tosi tikissä kunnossa, ei todellakaan yhtään tippaa ylipainoinen vaan ihan täyttä lihasta.
Ruokavalio auttaa vähän, mutta esim. Nyt pääsiäisen aikaan on vissiin tullut vääriä ruoka-aineita myös syötyä.
Huutonaurua!!! meni aamupala pipariksi ja vaimokin heräs
Huutonaurua!!! Meni aamupala pipariksi ja vaimokin heräs...:-))
Kylässä kahvia juodessa meni pullanmuru "väärään kurkkuun" multa karkas sellanen vinkupieru yskiessä, itte naama peruslukemilla niiku mitään ei olisi muka tapahtunutkaan, talon emäntä kyllä purskahti nauruun.
Hitto että mua hävetti.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 17:44"]
Ai kamala mulla turisee pieru tässä samaan tahtiin kun nauran vedet silmissä :D
[/quote]
itku pitkästä ilosta, pieru paljosta nauramisesta
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:22"]
3. Tuore miesystävä ja ensimmäiset yhteiset yöt. Herään valtavaan pieruun, eikä minulla ole vieläkään käsitystä, kumpi se meistä oli tai että olinko vain nähnyt unta... ja ennen kaikkea: kuuliko mies. Ja painotan: se pieru oli oikeasti valtava.
[/quote]
Ei helevetti kuolen nauruun :DDDDDDDD
Tämä kahvitauko on jäänyt elävään muistiin, kun olin miehen ja poikani kanssa silloisella Juvan Shellillä kahvitauolla. Tunsin, että en voi pientä tuhnua pidätellä niin annoin tulla, mutta tuli aivan jotain korviin sattuvaa, kun keinonahkainen sohva ei antanut anteeksi vaan tehosti sen pamaukseksi, joka taatusti kuului kahvilan peräpöytiinkin! Hävetti, mutta ei tarvinut heti mennä sinne uudelleen :)
nauru pidentää ikää,pieru kauan naurattaa.
itku pitkästä ilosta,pieru kauan naurattaa.
nolointa on ne kalmanhajuiset tuhnut joita esim. kaupoissa tulee päästeltyä
Uusi kesätyöpaikka 19 vuotiaalle, ensimmäinen oikea kesätyöpaikka tarkalleen ottaen. Pääsin kesäksi töihin erään tavaratalon elektroniikkapuolelle töihin. Se taisi olla toinen työpäivä, kun sain tehtäväksi käydä hakemassa varastosta tuotteita myymälään. No menin sitten firman tavarahissillä kohti kellaria ja päätin sitten päästää ison ja pahanhajuisen mätäpierun kun koko aamun oli vatsa murissut. Syynä varmaan tuo jännitys ja hieman mustempi aamukahvi. No eikö mitä, hissi pysähtyykin puolessa matkassa ja hissiin änkeää saman osaston muita myyjiä iloisesti rupatellen. No siinä sitten olen minä raukka naama punaisena yrittäen kutistua pieneksi näkymättömäksi hiireksi, kun hissin laskeutuessa työkavereiden iloinen rupattelu katkeaa pieruni katkun levitessä kaikkien neniin...
Muistan, että pakenin siitä hissistä aika pikaisesti varaston hyllyjen väliin. Meinasin kuolla häpeästä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:43"]
Pieruhuumoria parhaimmillaan!
[/quote]
Vertaistuki auttaa :) eilen pieraisin kuuluvan paukun uuden tuttavuuden kanssa kahvilla ollessa. Taisi jäädä lyhyt aikaiseksi tuttavuudeksi...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 04:52"]
Kerran kuntosalilla minulla oli mahassa ilmaa ja oli pakko pieraista välillä tietenkin niin että kukaan ei kuule. Päästin sitten ääneti kunnon pierun joka haisi aivan hirvittävästi. Tietysti ilmastointi levitti päästön ja pari lähistöllä olevaa miestä epäili että viemäri on tukossa ja katselivat jo siivouskomerossa olevaa viemärin tarkistus reikää. Jatkoin treeniä kuin en olisi tiennyt asiasta mitään.
[/quote]
:):):)
Vein kerran lapsen tarhaan aamulla. Pieraisin sillä tavalla hiljaisesti, mutta haju oli ihan jäätävä. Hoitotäti tuli siihen vastaan ja kysyi : "Onko "Pirjolla" (lapseni nimi) kakka vaipassa?"
Tarkistettiin vielä. Ei ollut joo :D
Tämä poika se kerran kuvitteli että hississä on hyvä pieraista sitten kun muut ovat poistuneet, päästin oikein pitkän ja TODELLA haisevan pierun. Hissi pysähtyy kerroksessa, jossa olen poistumassa ja hissiin tulee sitten se aivan jumalattoman kaunis uusi firman naisjuristi. Minä poistuin ja sinne jäi neito paskanhajuni kanssa matkustelemaan. VOI LUOJA MITEN HÄVETTÄÄ VIELÄKIN, vaikka tämä tapahtui jo 80-luvulla.