Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Olen joskus yrittänyt peittää pierun äänen ryhtymällä saman tien yskimään, ikäänkuin viemään huomion pierun rupsahdukselta. Myöhäistähän se tietysti on siinä vaiheessa.
Ei siinä muuten mitään, mutta yskiessä on usein vain päässyt lisää sitä pierua. Yskin ja pieren. Kröh, rups, kröh kröh, rups.......
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus yrittänyt peittää pierun äänen ryhtymällä saman tien yskimään, ikäänkuin viemään huomion pierun rupsahdukselta. Myöhäistähän se tietysti on siinä vaiheessa.
Ei siinä muuten mitään, mutta yskiessä on usein vain päässyt lisää sitä pierua. Yskin ja pieren. Kröh, rups, kröh kröh, rups.......
Kyllä on sairaat jutut täällä ja vielä tosi pitkä ketju aiheesta HAISEVA PIERU ! Hyi helvetti ! Hankkikaa nyt elämä voi herran jestas sentään. Oksettavaa !!!!!!!!!
entäpä kun kaupan hyllyjen välissä yskäiset ja pieriset samalla mutta ajoitusvirheen takia tuli ensi yskäisy ja sit sekunnin päästä se pieru että raikui
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö ovat mielestänne ihan tasokkaita , keskustelun aiheita ?Kylläpä olette alas vajonneet , sääli , sääli !!!
Keskustelu ei sisällä väkivaltaa, ilkeyttä, koronaa, ulkonäön arvostelua tai epätasa-arvoa. Joten sanoisin kyllä, tämä keskustelu on tasokas.
Aikoinaan Silja Serenadella kiirehdin hissiin aivan viime hetkellä hissin oven jo sulkeutuessa.: Joku kohtelias nappasikin sulkeutuvasta ovesta kiinni, juuri kui ovi olisi sulkeutunut aivan nenäni edessä: hississä oli ehkä kahdeksan juhlatuulista lähimmäistä ryhmittyneenä ympärilleni eli "tupsahdin" keskelle juhlijoita.
Ilmeisesti juuri nautittu runsas buffet juomineen ja ripeät juoksuaskeleet purkautuivat jäätävänä spontaanina pieruna hississä, jossa ihmiset olivat ympärilläni. Mielessäni välähti kauhukuva alkavasta kiusallisesta hissimatkasta ylöspäin, joten säntäsin hissistä takaisin käytävälle niin nopeasti kuin vain ehdin.
Voin vain kuvitella mitä ihmiset hississä ajattelivat, mutta loppuristeilyn itse mietin jatkuvasti onko ympärillä joku, joka tunnistaa minut "hissin piereskelijäksi".
Olin kauan sitten, nuorena pienessä valaisinkaupassa äitini kanssa, etsimässä mulle jotain lamppua. Kauheat ja pahanhajuiset ilmavaivat oli, menin kauemmas myyjästä katselemaan lamppuja, oli pakko päästää ilmaa..eikös se innokas myyjä tullut perässä samantien kun olin pieraissut. Pakko oli olla kun ei mitään, ja myyjän hymy ei värähtänytkään, kun keskustelimme millaista lamppua etsin...
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö ovat mielestänne ihan tasokkaita , keskustelun aiheita ?Kylläpä olette alas vajonneet , sääli , sääli !!!
Nämä ovat juuri sen tasoisia, että näitä lukiessa ei jää epäselväksi, minkä tasoisia naisia enemmistö tällä foorumilla on. Miettikää nyt, aikuiset(?) naiset ihan innoissaan kertovat miten, missä ja minkä hajuisia pieruja ovat päästelleet.
Silloin kun ruokavalio on kunnossa, pieruja ei tule ja tämän tietää jokainen fiksu ja fiksusti syövä ihminen.
Stressivatsa, joten välillä pelkkä salaattikin aiheuttaa kunnon pierukonserton. Pahin oli varmaan kun exäni päätti viedä minut elämäni ekaa (ja vikaa!) kertaa oopperaan, join kotona vain hiukan kamomillateetä etten alkaisi piereskellä oopperassa mutta minkäs teet, kun maha reagoi jännitykseen.. autosta noustessani peräpäästäni pääsi heliumia vetäneen ampiaisen pörinä ja siitä se sitten lähti. Pierua pierun perään.
Vierailija kirjoitti:
Stressivatsa, joten välillä pelkkä salaattikin aiheuttaa kunnon pierukonserton. Pahin oli varmaan kun exäni päätti viedä minut elämäni ekaa (ja vikaa!) kertaa oopperaan, join kotona vain hiukan kamomillateetä etten alkaisi piereskellä oopperassa mutta minkäs teet, kun maha reagoi jännitykseen.. autosta noustessani peräpäästäni pääsi heliumia vetäneen ampiaisen pörinä ja siitä se sitten lähti. Pierua pierun perään.
Oopperassa pitää vaan ajoittaa pierunsa niihin kohtiin missä porukka lavalla karjuu oikein prseensä pohjasta asti, siihen vaan mölyn jatkoksi. Ympäröivillä rouvilla kuitenkin niin hulluna parfyymia, ettei kukaan haista pieruja siinä porukassa.
Noloin pieru on se joka tulee kahvan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ihan tasokas keskustelun aihe, mutta hauska, kaikille yhteinen vitsailun aihe. Eihän siinä mitään pahaa ole, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]
Aikuinen ihminen ei piereskele julkisesti/seurassa jos on vähääkään käytöstapoja. Ja vikaa on fyysisesti ihmisessä, jolta karkaa ilma vahingossa. Kuvottavaa.
Et taida olla kovin liikunnallinen? Liikuntaharrastuksissa näitä sattuu jatkuvasti. Mutta eihän sinulta toki paukkua livahda kun istut sohvalla sievästi sääret yhdessä sivistyneesti keskustelemassa, pikkurilli pystyssä.
JOKAINEN IHMINEN PIEREE. Niin se vaan on.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen urheillut koko ikäni ja montaa eri lajia tullut harrastettua eikä mitään tällaisia mokia ole käynyt. Enkä päästele mitään suhareita salaa vaivihkaa myöskään siksi, että kunnioitan toisia ihmisiä. :D Nää hommat kuuluvat vessaan ja kotiin. Tietty jossain metsässä yksin yöllä voi päästää, mut joo.. ei muiden seurassa.
Joskus vaan käy vahinko, niin kuin tästä ketjusta voimme lukea. Ei näille nauraminen ole sama asia kuin se että tahallaan pieraisisi toisen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaan käy vahinko, niin kuin tästä ketjusta voimme lukea. Ei näille nauraminen ole sama asia kuin se että tahallaan pieraisisi toisen naamalle.
Kuvottava aihe ja jatkunut jo kauan. Hyi helvetti ! Jotain tasoa sentään näihin keskusteluihin !!!
Vierailija kirjoitti:
Noloin pieru on se joka tulee kahvan kanssa
Maailma muuttuu lusikallinen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Levittääkö pieru Koronaa?
Kyllä, mutta erittäin pienellä todennäköisyydellä saat tartunnan. Riippuu siitä, kuinka märkiä päästelee.
Lentokoneessa äitini ja 5 vuotiaan poikani kanssa matkalla, kun jostain leijaili nenään selkeästi vahvat pierun tuoksut, poikani hyppäsi seisomaan istuimelle ja katsoi taaksepäin, missä äitini istui ja sanoi kovaan ääneen, että mumi pruttade. Se ei kuitenkaan ollut mummi, vaan joku ihan toinen, äitini ei tajunnu yhtään mistä häntä syytettiin, kerroin sitten myöhemmin ja häntä vieläkin hävettää kun siitä jutellaan, sillä hän oli sillä kertaa kyllä sijaiskärsijä.
The Joy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]
Aikuinen ihminen ei piereskele julkisesti/seurassa jos on vähääkään käytöstapoja. Ja vikaa on fyysisesti ihmisessä, jolta karkaa ilma vahingossa. Kuvottavaa.Et taida olla kovin liikunnallinen? Liikuntaharrastuksissa näitä sattuu jatkuvasti. Mutta eihän sinulta toki paukkua livahda kun istut sohvalla sievästi sääret yhdessä sivistyneesti keskustelemassa, pikkurilli pystyssä.
JOKAINEN IHMINEN PIEREE. Niin se vaan on.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen urheillut koko ikäni ja montaa eri lajia tullut harrastettua eikä mitään tällaisia mokia ole käynyt. Enkä päästele mitään suhareita salaa vaivihkaa myöskään siksi, että kunnioitan toisia ihmisiä. :D Nää hommat kuuluvat vessaan ja kotiin. Tietty jossain metsässä yksin yöllä voi päästää, mut joo.. ei muiden seurassa.
Miksei päivällä?
Mieheni osti viikonlopuksi maustetun broilerin. Sain varmaan niistä mausteista ihan kamalat ilmavaivat. Piereskelin koko viikonlopun ihan j ä r k y t t ä v ä n hajuisia pieruja, ja syytin tietenkin koiraa. :)