Mistä haaveilet nukkumaan mennessä?
Olisipa avaruusalus jolla kyntäisi avaruuden merta mennen sinne minne kukaan muu ei ole mennyt.
Kommentit (47)
Siitä, että nuorena oli niin mukavaa ja ihanaa elämää!
Yhdestä kivannäköisestä baarimikosta ja riettaasta seksistä hänen kanssaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä yöunista
Tämä. Nukkuminen on ihanaa!
Joskus lottovoitosta, mitä tekisin ja kenelle kertoisin ja antaisin osan. Joskus siitä millaista elämä olisi ollut eri valinnoilla nuorempana. Joskus siitä millaista olisi elää yksin jossain ja askeettisesti. Joskus myös toisista ihmisistä. Joskus matkustelusta että mihin ja kenen kanssa ja mitä tekisiin.
Spicymmat mietteet mulla on kyllä aamuisin. Silloin saattaa ajatus harhailla seksin puolelle mut iltaisin oon kyllä niin väsynyt et lamppu sammuu melkein heti kun laittaa pään tyynyyn. Mut nukkumista varten se sänky mulla vaan onkin tällein ikisinkkuna... :D
Ihanan vahvoista miehistä jotka kanto mua kun olin puoli tajuton. T. Keski ikäinen nainen
Että pääsis paskalle. Ummetusta nyt toista viikkoo.
Haaveilen rauhallisuudesta ja stressittömästä elämästä.
Usein piirrän unelmakodin pohjapiirrosta mutta nyt parhaillaan suunnittelen 120*80 cm taulua
Kaikki miehet kuten minäkin miettii Sotajuttuja.
Itsellä ajatukset ei ole koskaan tästä maailmasta. Haaveilen avaruudesta, tutkimattomista planeetoista. Siirtokunnista kaukana tähtien tuolta puolen. Olenkohan ollut joissakin edellisistä elämissä jossain tuolla? Onhan teoria että maapallon älykkyyden siemenen on tuoneet vieraat tuolta kaukaa toiselta planeetalta.
Haaveilen siitä, että taloudellinen tilanteeni kohentuisi.
Nuoresta tei** *******a.