Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
741/1496 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
742/1496 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä töräytin poikakaverin naamalle, arvanette mitä tehtiin. Eikä yks kerta riittäny, aloin hämmennyksissäni nauraa niin pieraisin uudestaan kahta kauheemmin. Herrajumala mua nolotti. 😅

Positiivista tässä on se että se tuskin tänä päivänä muistaa koko juttua. Ollaanpahan naimisissakin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1496 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en koskaan, mutta voi jestas sentään mikä nolo tilanne sattui kerran tyttäreni valmentajalle. Odotin lastani pimeän koulun aulassa ja valmentaja sitten salista kiiruhti avaamaan jollekin ulko-ovea. Se tuli ulos salista ja antaumuksella koko sen käytävän pituudelta paukutteli ja jyräytteli niin että rytinä kävi. Palatessaan takaisin huomasi minut siellä hämärässä, en kehdannut kohdata hänen katsettaan. Lähdin siitä sitten vähän raittiiseen ilmaan pihalle.

Vierailija
744/1496 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin hissiin, joka oli täynnä. Pieraisin aivan järkyttävän märän rutinakakkapierun, poistuin nolouttani hissistä, juuri ennen kuin ovi meni kiinni, kun kukaan muukaan ei tunnustanut. Sellainen ruskeammanpuoleinen hissi käynti.

Vierailija
745/1496 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pakko tää vissiin on kertoa, vaikka ei nyt sinänsä niin nolo ollut, kun todistajana oli vaan oma mies, mutta en ehkä ole ikinä nauranu niin paljon... Mutta oltiin ulkomailla ansaitulla lomalla, kivassa hotellissa, ja siinä sitten ajateltiin tehdä jotain extratuhmaa. Päädyttiin siis aika villiin meininkiin, takaapäin ja myös kakkoseen. Jumalauta kun aktin jälkeen mies vetäytyi, niin tuli sellanen konsertto, sekä torttu että peräluukku törisi välillä vuoronperään ja välillä samaan aikaan, ja se, että itse repesin, ei todellakaan helpottanu ilmojen sisällä pysymistä :D Ja tätä kesti ehkä minuutin, en sitten tiedä mistä helvetistä sitä ilmaa riitti... Jösses, nauroin niin paljon, että pelkäsin paskovani miehen päälle....

Vierailija
746/1496 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vähän krapulainen olo. Illalla mukaan tarttunut hemmo halusi välttämättä panna takaapäin, ei ehkä.enää päivänvalossa kumpaakaan naama mielluttänyt niin että annoin kaverin pumputa. Voitelu pelasi ja olin vähän mukana siinä hommassa, mutta nautiskelua haittasi jäätävä kakkahätä. Vatsass kiersi ihan tosissaan, ja pinnisin sulkijalihasta kireämmälle samalla kun jantteri ahkeroi häntäpuolella. Pumppuaminen ei helpottanut. Juuri ENNEN kuin rupesi tuntumaan hyvältä, tunsin että nyt en voi enään pidättää, syöksyin mahalleni ja pidätin kaikin voimin. Vältyin paskomasta sen kaverin munille mutta aika märän kuuloinen pitkä pieru kirposi ilmoille. Olin jo aloittanut orkun teeskentelyn mutta kun takapää huusi enemmän kuin etupää niin onnenvoihke kuoli huulilleni ja ainoa mitä sain ulos oli "sori". Häpesin ihan kauheasti ja olin punainenn kuin rapu ja juoksin itkien vessaan.. Kaveri katseli vähän hämmästyneenä, se oli juuri ehtinyt tulla ja märkä täytetty kumi oli sen kädessä, kiiltävän punainen kulli vielä.vähän turvoksissa. "Tota, mihin mä tän laitan?". Itketti. Tiuskasin että "vie mukanas" jabitkin häpeästä. Mutta kaveri lohdutti ja sitten kerrottiin pieruvitsejä ja se sanoi että se oli oudosti, pervosti kiihottavaa että mulla irtosi pieru. Jotenkin äärimmäistä. Mentiin yhdessä suihkuun. Naitiin muutaman kerran uudestaankin, mutta suhde ei edennyt enää pieruvaiheeseen.

Voiko olla mahdollista tällaisessa ketjussa, mutta jotenkin too much information...

747/1496 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes nolostellut, kun pari päivää sitten pieraisin oikein kunnolla miehen reittä vasten. Mies valitti, että tunsi, kun märkää roiskui... eli ei tullut ihan kuivana... sellasta! 

🇺🇦🇮🇱

748/1496 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eilen toimistolla... mulla oli järkyttävä pissahätä, ja säntäsin vessaan erään naisen nenän edestä ja suorastaan pamautin vessan oven kiinni hänen naamansa edestä. Sori!

Istuin pöntölle, ja PRÖÖÖÖT ihan järkyttävä ilmalaiva purkautui pönttöön, joka megafonin tavoin sai töräyksen soimaan ainakin sadan desibelin voimalla. Ja se vaan jatkui ja jatkui. Voin kuvitella sen oven ulkopuolella seisovan naisen ilmeen... onneksi hän oli kadonnut, kun luikin nolona ulos vessasta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
749/1496 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten oltiin reissusta tulossa. Istuttiin täpötäydessä lentokoneessa valmiina kotia kohti. Ulkomaisesta ruuasta vatsa pinkeenä, pakko oli hiljaa päästää. Ja jessus, katku oli sitä luokkaa, että kaks penkkiriviä eteen ja taakse pyöritteli päitään järkyttyneenä ja kaivoi nokkaa paidankauluksen alle.

Vierailija
750/1496 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. luokalla 15 vuoden herkässä iässä piuasin kesken hipihiljaisen ruotsinkokeen kunnon vinkunan. Haisikin p****le vielä.

Vierailija
751/1496 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan paljon pitkiä matkoja junalla ja yleensä otan 1. luokan paikan, niin saa lähes poikkeuksetta olla yksin koko vaunussa. Noh, yks kerta piereskelin antaumuksella ja sieltä tulikin semmonen pommi joka levis silmänräpäyksessä koko vaunuun. Luulin itekkin mätäneväni. No ei siinä mitään, ku saa olla yksin, mutta JUST SILLON konnari tulee.... oisin voinu kuolla häpeästä, ku hirvee paska haisee ja kukaan muu ei voi olla syyllinen, ku oon yksin.

Jostain syystä kuulin tämän kerrottuna Roni Backin äänellä :D.

Vierailija
752/1496 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vähän krapulainen olo. Illalla mukaan tarttunut hemmo halusi välttämättä panna takaapäin, ei ehkä.enää päivänvalossa kumpaakaan naama mielluttänyt niin että annoin kaverin pumputa. Voitelu pelasi ja olin vähän mukana siinä hommassa, mutta nautiskelua haittasi jäätävä kakkahätä. Vatsass kiersi ihan tosissaan, ja pinnisin sulkijalihasta kireämmälle samalla kun jantteri ahkeroi häntäpuolella. Pumppuaminen ei helpottanut. Juuri ENNEN kuin rupesi tuntumaan hyvältä, tunsin että nyt en voi enään pidättää, syöksyin mahalleni ja pidätin kaikin voimin. Vältyin paskomasta sen kaverin munille mutta aika märän kuuloinen pitkä pieru kirposi ilmoille. Olin jo aloittanut orkun teeskentelyn mutta kun takapää huusi enemmän kuin etupää niin onnenvoihke kuoli huulilleni ja ainoa mitä sain ulos oli "sori". Häpesin ihan kauheasti ja olin punainenn kuin rapu ja juoksin itkien vessaan.. Kaveri katseli vähän hämmästyneenä, se oli juuri ehtinyt tulla ja märkä täytetty kumi oli sen kädessä, kiiltävän punainen kulli vielä.vähän turvoksissa. "Tota, mihin mä tän laitan?". Itketti. Tiuskasin että "vie mukanas" jabitkin häpeästä. Mutta kaveri lohdutti ja sitten kerrottiin pieruvitsejä ja se sanoi että se oli oudosti, pervosti kiihottavaa että mulla irtosi pieru. Jotenkin äärimmäistä. Mentiin yhdessä suihkuun. Naitiin muutaman kerran uudestaankin, mutta suhde ei edennyt enää pieruvaiheeseen.

Huono provo

Vierailija
753/1496 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin palauttamassa lapsille kokeita kun kumartuessani pääsi kurapieru. Purskahdin itkuun ja _

Vierailija
754/1496 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäsin tuollaista silmät päästäni.

Vierailija
755/1496 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalta pääsi kerran pieru.

Vierailija
756/1496 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
757/1496 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieree saunassa, tulee rUPia p*rseeseen.

Vierailija
758/1496 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa treffeille, naisen kotiin. Hieman ennen kun olin päässyt perille, päätin vähän keventää oloa pieraisemalla. Ajoin pyörällä ja nostin hanurin penkistä ja vapautin kaasun. Samalla vapautui jotain muutakin, ruokalusikallinen paskaa oli housuissani. Tunsin tämän ja päätin kääntyä kotiin, laitoin viestiä että myöhästyn hieman. Äkkiä kotiin, yritin polkea koko matkan nostamatta takapuolta satulasta. En tiedä näkikö kukaan, mutta kotia päästyäni farkuissa perseen kohdalla oli rehellisen ruskea märkä läntti. Ei muuta kun suihkun kautta takaisin treffeille.

Sinänsä juttu ei ole nolo kun en kerennyt nolostua missään vaiheessa kun varsinaista vahinkoa ei käynyt, kai, eli kukaan ei nähnyt.

Vierailija
759/1496 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolo mutta kerran istuin kaverin kyydissä ja kaveri pieraisi oikein kunnolla. sitten 200m päästä poliisi sattui pysäyttämään..kaveri avasi ikkunan ja poliisi tuli pillin kanssa ikkunaan..yskäsi pari kertaa ja otti askeleen taaksepäin :D

Vierailija
760/1496 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällainen ryhmämatka eli saman porukan kanssa viikko ulkomailla. Podin sitten koko matkan ummetusta ja vessatauot olivat aina vähän jänniä. Ja sitten matkan puolessavälissä se tapahtui. Yleisessä vessassa änkesin koppiin samalla kun seurueen muut naiset kansoittivat muita tai seisoivat siinä oikein kivassa rivistössä edustalla. Oli vähän tukkeutunut olo, mutta ajattelin hoitaa hommat silleen "varovasti" eikä liikaa pinnistäen. No paskat! Sieltä kopistani kajahti sellainen tuubaprötinäkonsertti, että varmaan kopin seinät tärisivät. Tuli se ilma pihalle ihan hemmetin kovalla paineella. Melkein perse sattui. Sitten syvä hiljaisuus, kunnes alkoi kuulua tirskuntaa, joka vaikutti leviävän aallon lailla koko sakkiin. 

Teki todella mieli vain jäädä sinne koppiin koko loppulomaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi