Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:27"]
Josko teillä on liikaa loisia suolistossa? Kunnon antibioottikuurit tai lasi vetyperoksidia päivässä pistää loisiin liikettä.
[/quote]
Niin. Tai sitten piereminen vain on normaali elitoiminto nisäkkäille.
[/quote] Niin, mutta niitä EI kuulu päästellä julkisilla paikoilla.
Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:18"]
Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D
[/quote]
Miten sait pidettyä pokerinaaman??? :D
Tää ei tapahtunut mulle, mutta pääsin todistamaan yhtä tapausta. Olin kaupassa, ja viereiseltä hyllyltä kuului yhtäkkiä älyttömän kova töräys. Vilkaisin ääntä kohti, ja näin noin 3kymppisen naisen kahden pienen lapsen kanssa. Nainen lehahti tulipunaiseksi ja änkytti nopeasti "ä-ä-äitillä tuli nyt tosi kiire, nyt nopeesti, tulkaa!", jonka jälkeen pienempi lapsista kiljaisi nauraen "ÄITILTÄ PÄÄSI PIERU!", ihan vaan ettei kenellekään siinä lähiympäristössä jäänyt epäselväksi kuka sen jäätävän jyrinän aiheutti. Itse yritin olla kuin en oliskaan, mutta perheen kadottua paikalta naureskelin kyllä tovin yksinäni.
Joskus pieruni haisevat ihan viemärille. Se löyhkä on jotain ihan karseaa. Olen jättänyt hajujälkiä joskus kauppoihin ja joskus kyläänkin. Kerran isäntäväki alkoi avaamaan "tukkeutunutta" viemäriä, kun olin siellä vessassa käynnyt päästelemässä.
Kerran olin ulkomailla työmatkalla ja söin aamiaisen hotellissa. Jokin munakokkelissa maistui jotenkin hassulta, en ehtinyt miettiä tarkemmin, oli kiire seminaariin. Päästyäni seminaaripaikalle alkoi vatsassa kiertää. Juoksin nolona etsimään konferenssitalon vessaa ja ehdinkin turauttamaan pöntölle asti, mutta ei tullut muuta kuin järkyttävä määrä kaasua. Ajattelin, että kaikki on mukavasti. Illalla menin nukkumaan hotellissa normaalisti, katselin televisiota ja rentouduin. Vatsaa kipristi jälleen. Ajattelin aiemman kokemuksen perusteella, että pieru se sieltä taitaa tulla. Annoin sen soida. Tuloksena oli vesiripuli. Sotkin tietysti pyjamani ja lakanat, jotka laitoin likoamaan roskakoriin. Haju oli karmea. Matkassa ei ollut imodiumia mukana, apteekkiin ei voinut lähteä. Päädyin nukkumaan kylpyammeeseen, koska norona virrannut ripulivana ei vain loppunut. Nolointa oli, etten kehdannut kertoa respaan, että vahinko oli käynyt. Ajattelin, että heidän aamiaiskokkelinsa syytä koko tuskallinen kokemus, joten löytäköön ylläriripulit sitten huoneestani ja lähettäköön laskun tarvittaessa. Menin konferenssipaikalle. Siellä emäntä sai puhelun, ymmärsin paikallisesta kielestä sen verran, että yhteydenotto tuli asuttamaltamme konferenssihotellilta. Emännän ilme oli sanoinkuvaamattoman järkyttynyt. Hän tuijotti minua pitkään. Eikä suostunut lähtiessäni kättelemään. Koen, että kyseiseen kaupunkiin en kehtaa enää ikinä eläissäni mennä. Kaikki siellä tietävät, että paskon ja pakenen.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:53"]Nolointa koko elämässäni - otin poikaystävältäni suihin kun tuli niin pinkeä ja kovaääninen paukku vaihtaessani asentoa enkä oikeen tiennyt jatkanko suuseksin antamista, alanko nauramaan vai mitä. Kyllä hämmensi. Eikä todellakaan oltu vielä pieruvaiheen yli. Sitten mies totesi vaan että "ihan normaalia, ei haittaa." Siinä sitten jatkoin aktia yrittämällä olla kiinnittämättä huomiota tunnelmanlatistajaan ja päästin toisen paukun!! Kovaäänisen ja kimakan. Kyllä hävetti niin että toivoin kuolemaa ja meinasin tukehtua häpeään, kuumotukseen ja vehkeeseen. Onneks ei oltu toisessa asennossa enkä naamalle päästäny.
[/quote]
olen tehnyt saman, nolottaa...
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 18:59"]Kerran olin ulkomailla työmatkalla ja söin aamiaisen hotellissa. Jokin munakokkelissa maistui jotenkin hassulta, en ehtinyt miettiä tarkemmin, oli kiire seminaariin. Päästyäni seminaaripaikalle alkoi vatsassa kiertää. Juoksin nolona etsimään konferenssitalon vessaa ja ehdinkin turauttamaan pöntölle asti, mutta ei tullut muuta kuin järkyttävä määrä kaasua. Ajattelin, että kaikki on mukavasti. Illalla menin nukkumaan hotellissa normaalisti, katselin televisiota ja rentouduin. Vatsaa kipristi jälleen. Ajattelin aiemman kokemuksen perusteella, että pieru se sieltä taitaa tulla. Annoin sen soida. Tuloksena oli vesiripuli. Sotkin tietysti pyjamani ja lakanat, jotka laitoin likoamaan roskakoriin. Haju oli karmea. Matkassa ei ollut imodiumia mukana, apteekkiin ei voinut lähteä. Päädyin nukkumaan kylpyammeeseen, koska norona virrannut ripulivana ei vain loppunut. Nolointa oli, etten kehdannut kertoa respaan, että vahinko oli käynyt. Ajattelin, että heidän aamiaiskokkelinsa syytä koko tuskallinen kokemus, joten löytäköön ylläriripulit sitten huoneestani ja lähettäköön laskun tarvittaessa. Menin konferenssipaikalle. Siellä emäntä sai puhelun, ymmärsin paikallisesta kielestä sen verran, että yhteydenotto tuli asuttamaltamme konferenssihotellilta. Emännän ilme oli sanoinkuvaamattoman järkyttynyt. Hän tuijotti minua pitkään. Eikä suostunut lähtiessäni kättelemään. Koen, että kyseiseen kaupunkiin en kehtaa enää ikinä eläissäni mennä. Kaikki siellä tietävät, että paskon ja pakenen.
[/quote]
Hahahaha eikä, kamalaa :DDDDDDDDd
Kerran töissä luulin olevani yksin taukohuoneessa. Vatsaani kiersi niin paljon, kokopäivän oli kiertänyt. No, katsoin muutaman kerran ympärilleni ja kun totesin ettei ketään näy missään niin päätin päästää ilman ulos. Ihan jäätävä minuuttipieru, kauhean äänekäs ja haiseva. Silloin toivoin ettei kukaan tulisi hetkeen huoneeseen. Eipä tullut ei, mutta en ollutkaan huomannut työkaveriani, joka oli istunut pöytäkoneella koko tämän ajan hissukseen. Pierun jälkeen HÄN totesi että "mahtoi varmaan helpottaa
Toissapäivänä olin hakemassa tyttöäni päiväkodista. Olin siinä kyykyssä, kun puin tytölle ulkovaatteita päälle, ketään muita ei näkynyt, joten päästin pitkän suhinapierun ja näytin tytölle, että SSHHHH ollaan hiljaa tästä. Tietty siihen hajuun sitten piti hoitajan tulla ja hän totesi, että taitaa kotona olla ensimmäisenä vaipan vaihto edessä.
Tyttö kovalla äänellä tokaisi "äiti pääfti ifon fihinäpievun".
olin viettänyt leffaillan & antanut itselleni luvan herkutella, ruissipsejä sekä kokista. aamulla mahassa tuntui ilkeältä ja ennen ovesta lähtöä kävin kahdesti täyttämässä pönttöä sellaisella tahmealla, lemuavalla p""lla. no, vein sitten tytön eskariin & auttaessani tältä kumisaappaita pois, minulta pääsi äänetön mutta tappavan hajuinen tuhnaus. siinä eteisessä oli muitakin vanhempia & kaikki katselivat kummastuneina ympärilleen..
ja loppupäivän olinkin sitten kunnon biologinen ase! töihin ei onneksi tarvinnut mennä, mutta kävin kaasuttamassa mm. Kelan toimistin & kirjaston..
Oltiin juuri päivää aikaisemmin alettu seurustella mieheni kanssa. Mentiin sitten katsomaan yhtä keikkaa. Paikka oli tupaten täynnä ja muutenkin happi oli vähissä ja oli tukalan kuuma. Oluen juominen alkaa joskus turvottaa mahaa kauheasti ja niin kävi tälläkin kertaa. Mahassa kiersi ja aikani pystyin pidättelemään, kunnes kaamean hajuinen tuhnu pääsi livahtamaan. Tietysti mies heti ihmetteli, että "hyi hitto, kuka täällä pieree, haistaksä tän?" En arvatenkaan tunnustanut, katselin vain syyttävästi ympärilleni. Sittemmin ollaan jo saavutettu se pieruhuumorin taso, että voisin hyvin myöntää syyllisyyteni.
Eiliseen saakka naureskelin ketjulle ja mietin ettei onneksi mun kohdalla ole koskaan tapahtunut tuollaista... olin sitten kuumakivihieronnassa ja nukahdin. Ja rentouduin niin täydellisesti että heräsin yhtäkkiä vienoon papatukseen:D
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]
Aikuinen ihminen ei piereskele julkisesti/seurassa jos on vähääkään käytöstapoja. Ja vikaa on fyysisesti ihmisessä, jolta karkaa ilma vahingossa. Kuvottavaa.
[/quote]
Et taida olla kovin liikunnallinen? Liikuntaharrastuksissa näitä sattuu jatkuvasti. Mutta eihän sinulta toki paukkua livahda kun istut sohvalla sievästi sääret yhdessä sivistyneesti keskustelemassa, pikkurilli pystyssä.
JOKAINEN IHMINEN PIEREE. Niin se vaan on.
[/quote] Kyllä, jokainen ihminen pieree. Mutta ihmisten ei kuulu piereskellä julkisilla paikoilla tahallisesti, jos se on pidätettävissä. Niin se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:37"]Veet valuu silmistä ja naurussa piettelemistä ettei lapsi herää. Sitten vieressä mies alkaa pierrä unissaan. :D
[/quote] Seli seli. Et sä oikeasti mitään vedet silmissä naura, se nyt on vaan muotia sanoa av:llä niin kuin joku typerä teini.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:27"]
Josko teillä on liikaa loisia suolistossa? Kunnon antibioottikuurit tai lasi vetyperoksidia päivässä pistää loisiin liikettä.
[/quote]
Niin. Tai sitten piereminen vain on normaali elitoiminto nisäkkäille.
[/quote] Niin, mutta niitä EI kuulu päästellä julkisilla paikoilla.
[/quote] Ahaa, 22 av-mamman mielestä on siis hyväksyttävää pierrä tahallisesti ja kovaan ääneen julkisilla paikoilla? :)
Lisää!