Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
21/1496 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 06:34"]

Laitoin kuntosalilla penkkipunnerrus-ennätysraudat tankoon ja pyysin pari paikalla ollutta tyyppiä "päihin".  Rauta ei noussut rinnalta mihinkään mutta pieni, neitimäinen pieru pääsi ilmoille. Vittu että hävetti.

[/quote]

hahahahahhahahhaha! Tässä jotenkin tiivistyy häpeämisen ydin :D

Vierailija
22/1496 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rUPsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1496 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kyyristyin ottamaan alahyllyltä tavaraa ja silloin peräpään tuuba alkoi törisemään. Selän takaa kuului vaan nyrpeä HYH

Vierailija
24/1496 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin polvileikkauksissa, olin spinaalipuudutuksessa eli ei tuntoa navasta alaspäin. Koko päivän mua oli pierettänyt ihan kamalasti, yleensä kun jännitän niin vatsani reagoi näin.No sitten nuori komea mieshoitaja teki alkuvalmisteluja ja pesi mun polveani siinä ja juteltiin niitä näitä, ja koska edessäni oli sellainen verho, en nähnyt jalkojani. Kysyin missä asennossa jalkani on, ja mieshoitaja selitti, ja kysyi haluaisinko nähdä. No tietysti halusin, mies avasi verhon, näin jalkani todella ylhäällä sellaisessa epämääräisessä telineessä (kantapää siis siinä) roikkumassa ja näky oli samalla aikaa jotenkin pelottava ja huvittava, ja olin aikamoisissa kipulääkkeissä, niin aloin hervottomasti nauramaan.
Siinä samassa kun nauruni alkoi, peräpääni aloitti omat serenadinsa jolle loppua ei tuntunut kuuluvan. Huoneessa oleva naishoitaja poistui toiseen huoneeseen nauramaan (kuulin sen) ja mieshoitaja jatkoi polveni pesemistä ihmeen skarpilla ilmeellä lämpimän paskantuoksun leijaillessa ympärillämme.

Vierailija
25/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ensimmäisiä öitä yhdessä poikaystävän kanssa, oli jo aamuyötä, nukuin mahallani toinen jalka suorana ja toinen koukussa eli ihan "peppu levällään". Kasvot pois päin miehestä. Olin just muuttanu ja makkarissa ei muuta tavaraa kuin sänky. Herään sitten siihen kun pierasen todella ison pierun joka vielä oikeen kaikuu ja kajahtaa tyhjässä huoneessa! En ole ikinä kuullut itseltäni niin isoa pierua. Silmät säpsähti auki, sydän hakkaa miljoonaa ja päässä vaan pyörii " voiei voiei kuulikohan se, heräsköhän se". En kehdannut katsoa "taakseni" vaan makasin ja mietin paikallani varmaan tunnin verran kunnes herätyskello herätti töihin. Aiheesta ei olla puhuttu vieläkään eikä toivottavasti puhutakkaan ikinä vaikka tästä yli vuosi jo.

Vierailija
26/1496 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 tiputti mut :D

Vierailija
27/1496 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:40"]

Kiitos näistä kaikista kokemuksista. Vieläkin häpeän naaman punaiseksi oman pierukokemukseni kanssa. Olin liikuntaharjoituksissa puolitutun miehen olkapäillä, siitä piti sitten vatsalihaksilla ponnistaa ylös jotain tavoittelemaan, kun tietenkin rupsahti pieru sen miehen niskaan... Aina tulee mieleen kun näen tämän miehen, ja näen valitettavasti hänet varsin usein. :D

[/quote]

tunnen sun häpeän :D :D

Vierailija
28/1496 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin usein ilmavaivoista ja työskentelin aiemmin vuodeosastolla hoitajana. Pyrin pidättelemään paukkuja aina "vaippakierroksille" asti, jolloin sai rauhassa päästellä hiljaisia hiihtäjiä muun kakankäryn sekaan. Sitä oppii taktikoimaan kun ei loputtomiin voi pidätelläkään.

Vierailija
29/1496 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ☆

Vierailija
30/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tympeä nolife on lukenut koko pitkän ketjun vain alapeukuttaakseen jokaista viestiä? Olisi hauska tietää mimmoinen kukkahattutäti siellä kiukkuisena lueskelee

Vierailija
32/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! :D

Vierailija
33/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:15"]Nukutan vauvaa ja luen aaveeta ja yritän tirskua tätä huutonaurua peiton alle ettei toi vauva herää ::::D
[/quote] Hymähtelen näille, mutta ei vaan jaksa naurattaa.

Vierailija
34/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:05"]Pieraisin kerran KapAhlin sovituskopissa aivan kauhean leijan. Jonoa ei ollut ja koppeja oli vapaana vaikka kuinka monta, joten uskalsin lähteä pois kopista, vaikka haju oli yhä kamala. No eiköhän samalla hetkellä, kun tulin kopista pihalle, vastaan tuli iäkkäämpi rouva, joka tunki juuri siihen kaasuttamaani koppiin.... Nolo.
[/quote] Ai sinusta rouva oli nolo kun meni sinun pieraisemaan koppiin? Idiootti.

Vierailija
35/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:20"]Olin opettajan sijaisuutta tekemässä eräällä yläasteella, tästä on aikaa n 20v. Olin oppilaiden kanssa auditoriossa valvomassa jotain tilaisuutta, seisoskelin siellä auditorion sivussa, etuosassa. Yht´äkkiä pääsi aivan kauhea hiljainen pieru, joka haisi ihan mädälle munalle.. Haju oli aivan kauhea, vaikea oli pitää pokeria. Eräs "ihana" kovaääninen poika sanoi kauheaan ääneen "Hyi helevetti mikä haju! Kuka pieraisi?? (katsoo ympärilleen, näkee vieressään erään toisen pojan..) "Jätkä pieraisi!!" Yritin hiljentää oppilaita ja muka nyrpistellä ja pitää nenästä kiinni..Tuo oli niin noloa..
[/quote] No eiköhän se "ihana" ollut tässä ihan joku muu kuin se poika. Mitä sä sitä haukut, sunhan vika se oli! Vitun lavastaja!

Vierailija
36/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:23"]Menin kerran tyhjään bussiin. Siinä matkalla tunsin, että hiljainen pieru (ja taatusti pahanhajuinen) on tulossa ja päästin sen tietenkin, koska bussi oli tyhjä. Seuraava pysäkki tulikin nopeasti ja bussiin nousi intialainen nainen, joka KÄSITTÄMÄTTÖMÄSTÄ syystä tuli istumaan viereeni, vaikka koko bussi oli tyhjä! Pieruni haju oli sanoinkuvaamaton ilmeisesti naisenkin mielestä, koska seuraavalla pysäkillä nainen vaihtoi paikkaa ja meni bussin takaosaan :)
[/quote] Nää julkisilla paikoilla piereskelijät on kyllä tosi törkeitä. Olikin sitten vaikka tyhjä tila, mutt aina sinne voi joku tulla. Jotain käytöstapoja ihmiset. Aina saa järkyttyä kun näitä lukee! Aikuiset ihmiset.

Vierailija
37/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:29"]Parisen viikkoa sit oli muutaman päivän jakson verran vatsa ihme sekaisin. Oltiin miehen kans Tokmannilla kassajonossa, joka oli, yllätys yllätys, pitkä. Vatsa kurisi ja päästin tuhnun, ajattelin et se siitä, kunnes haistoin ihan jäätävän löyhkän ja äijäkin alkoi vieressä reagoimaan. Takana seissyt muija häipyi jonosta jonnekin hyllyjen väliin ja mua alkoi naurattaa ihan hitosti. Pidin silti naaman peruslukemilla ja toivoin, et syyt lankeais ennemmin äijän niskoille, mä kun oon vaan pieni naisihminen ja se sentään isokokoinen mies. Se oli oikee kunnon rekkamiehen pieru se ja äijä manas löyhkää viel autossakin.
[/quote] Niinpä, tosi reilua laitraa syyt muiden niskoille.

Vierailija
38/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri synnyttänyt ja vauvan kanssa yleisessä huoneessa lapsivuodeosastolla, huoneessa oli siis lisäkseni kaksi juuri synnyttänyttä naista.
Olin hormonien yms takia valvonut jo toista vuorokautta joten olin aika ylikierroksilla, mutta yhäkään en saanut unta vaikka huone oli pilkkopimeä ja hiljainen tuolloin yöaikaan. Mahassa oli kiertänyt jo jonkin aikaa ja päästelinkin vaivihkaa hiljaisia pieruja peittoni alle, mutta pian alkoi aivastuttaa... ja aivastuksen voimasta pakeni niin valtava töräys että kaikessa väsymyksessäni repesin kovaan ääneen nauramaan. Lähetin häpeissäni vielä kaverille viestin "ei hitto, pierasin täällä niin saatanan lujaa et varmaan ruumishuoneellaki herättiin" ja se oli virhe, koska nauroin tuolle viestille itse vielä lisää. Käkätin siis peittooni ja aamulla olin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
39/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh miten nauratti lukea näitä! :D

Vierailija
40/1496 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieru mutta ripuli :( Olin mökillä ja vatsa sekasin. Pimeessä kiirehdin ulkohuussiin ja vasn istahdin. Samantien lorisi. Tunsin kuinka tavara leviää takapuoleen. Olin istunut styrox-kannen päälle. Huuhtelin kannen päällisin puolin järvessä mutta eihän se varmasti puhdistunut. Pokkana vasn kansi paikoilleen. Seuraavat on siis lääppinyt sitä mun ripulikantta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi