Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierusi? Kampaamokatku...

Vierailija
26.09.2014 |

Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......

Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.

Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.

Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!

Kommentit (1496)

Vierailija
301/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Vierailija
302/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui ammattikorkeakoulussa. Oli kolmen ryhmän eli noin 60 opiskelijan kurssi. Tehtiin ryhmätöitä. En ollut syönyt mitään sopimatonta, vatsassa ei kiertänyt ennakoivasti. Menin ryhmäni kanssa audiotorion etuosaan ja aloitimme esitelmämme. Yhtäkkiä vaan pääsi. Korkealta ja kireenä livahti pieru pakaroitteni välistä. En voinut estää sitä, kun en tiennyt sellaisen olevan tulossa. Todella hämmentävää. Pidin pokkani ja kiitin luojaani siitä, ettei se haissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjkl

Vierailija
304/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:41"]Puolisen vuotta sitten ammuin vähän ripulia gynekologin tarkastuksessa. Kyllä. Kylläpä kyllä. Aluksi ajattelin esittää kuollutta, ja vielä nytkin se tuntuu sata kertaa paremmalta idealta kuin mitä oikeasti kävi... Ne nolot "näitähän sattuu", "minä vähän putsailen" -puheet ja minä aivan tulipunaisena ja hiljaa, hyvä ettei itku tullut.

Ehkä se muutaman vuoden päästä jo jaksaa naurattaa =D
[/quote]

Eiiiihhh!! Kuolin :D :D

Vierailija
305/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai sillä hajulla tuossa tilanteessa väliä, eiköhän se ääni tuossa ollut se nolo juttu

Vierailija
306/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutan vauvaa ja luen aaveeta ja yritän tirskua tätä huutonaurua peiton alle ettei toi vauva herää ::::D

Vierailija
307/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:30"]

apua, kuolen nauruun näitä lukiessa! :DD Alkaa jo itkettää kun ei pysty lopettaa naurua :D huh huh itken ja nauran yhtäaikaa :D

[/quote]

Sama täällä, ehkä tähän aikaan väsykin painaa. Mut just nyt tää on parasta av:tä pitkään aikaan :D

Vierailija
308/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opettajan sijaisuutta tekemässä eräällä yläasteella, tästä on aikaa n 20v. Olin oppilaiden kanssa auditoriossa valvomassa jotain tilaisuutta, seisoskelin siellä auditorion sivussa, etuosassa. Yht´äkkiä pääsi aivan kauhea hiljainen pieru, joka haisi ihan mädälle munalle.. Haju oli aivan kauhea, vaikea oli pitää pokeria. Eräs "ihana" kovaääninen poika sanoi kauheaan ääneen "Hyi helevetti mikä haju! Kuka pieraisi?? (katsoo ympärilleen, näkee vieressään erään toisen pojan..) "Jätkä pieraisi!!" Yritin hiljentää oppilaita ja muka nyrpistellä ja pitää nenästä kiinni..Tuo oli niin noloa..

Vierailija
309/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella jossain kokeessa, luokassa oli aivan hiljaista niin yllättäen multa pääsi kuuluva pöräys. Vieressä istunut luokkakaveri repesi, mua hävetti :D Onneksi muut ei reagoineet siihen.

Vierailija
310/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran tyhjään bussiin. Siinä matkalla tunsin, että hiljainen pieru (ja taatusti pahanhajuinen) on tulossa ja päästin sen tietenkin, koska bussi oli tyhjä. Seuraava pysäkki tulikin nopeasti ja bussiin nousi intialainen nainen, joka KÄSITTÄMÄTTÖMÄSTÄ syystä tuli istumaan viereeni, vaikka koko bussi oli tyhjä! Pieruni haju oli sanoinkuvaamaton ilmeisesti naisenkin mielestä, koska seuraavalla pysäkillä nainen vaihtoi paikkaa ja meni bussin takaosaan :)

Vierailija
311/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
312/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua.. :S

Vierailija
313/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
314/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D

Vierailija
315/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista pieru juttuja mutta eräällä pitkällä lomareissulla sain jokaisen vessan tukkoon... oli ihanaa mennä aina sanomaan siitä respaan tai myyjälle

Vierailija
316/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen viikkoa sit oli muutaman päivän jakson verran vatsa ihme sekaisin. Oltiin miehen kans Tokmannilla kassajonossa, joka oli, yllätys yllätys, pitkä. Vatsa kurisi ja päästin tuhnun, ajattelin et se siitä, kunnes haistoin ihan jäätävän löyhkän ja äijäkin alkoi vieressä reagoimaan. Takana seissyt muija häipyi jonosta jonnekin hyllyjen väliin ja mua alkoi naurattaa ihan hitosti. Pidin silti naaman peruslukemilla ja toivoin, et syyt lankeais ennemmin äijän niskoille, mä kun oon vaan pieni naisihminen ja se sentään isokokoinen mies. Se oli oikee kunnon rekkamiehen pieru se ja äijä manas löyhkää viel autossakin.

Vierailija
317/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreehko poikaystävä oli käymässä luonani pienessä opiskelija-asunnossani. Istuskelimme sohvalla kun jostain syystä riehaantunut kissani päätti suunnitella juoksuratansa niin, että se hyppäsi sohvan selkänojalta vatsani päälle. Lopputulos oli kuin piirretyssä kun teen sellaisen UNF-äänellä säestetyn saksiliikkeen ja peräpäästä kuuluu hirmuinen PRUUUUUT.

Vierailija
318/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:23"]

Menin kerran tyhjään bussiin. Siinä matkalla tunsin, että hiljainen pieru (ja taatusti pahanhajuinen) on tulossa ja päästin sen tietenkin, koska bussi oli tyhjä. Seuraava pysäkki tulikin nopeasti ja bussiin nousi intialainen nainen, joka KÄSITTÄMÄTTÖMÄSTÄ syystä tuli istumaan viereeni, vaikka koko bussi oli tyhjä! Pieruni haju oli sanoinkuvaamaton ilmeisesti naisenkin mielestä, koska seuraavalla pysäkillä nainen vaihtoi paikkaa ja meni bussin takaosaan :)

[/quote]

Tämän takia suomalaiset eivät istu toistensa viereen :D

Vierailija
319/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija
320/1496 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J