Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:48"]
Minusta pierut ja peräaukko on hyvin kiihoittavia aiheita. Ja moni muukin tähän ketjuun kirjoittanut on varmasti samaa mieltä.
t. ketjun aloittaja
[/quote]
Täällä on tapana sanoa AP. Busted!
Bussissa, pieretti vaan niin älyttömästi. Olin syönyt sinä päivänä hernekeittoa ja varmaan 5 luumua. Loistava yhdistelmä. Pierut olivat kunnon törähdyksiä, ja niitä ei vaan pystynyt pidättämään!! Kyllä hävetti. Naama punaisena ja hiki virraten odotin matkan loppumista. Onneksi vieressä ei istunut ketään!
Mua nolottaa välillä myös se jos mun 2 v.lapsi pierasee jossain julkisella paikalla. Nolottaako muita? Pahempi toki jos ite alkais farttailee mut joskus se pikkunen päästää nii mahtavii töräyksii ettei kukaa voi uskoa että se oli se vaan katseet kääntyvät muhun :D Silloin kun poika oli vauva niin sen pierut hais aivan-tajuttoman-kauheelle! Mä oon ihan varma siitä että kukaan ei uakonut että pieni suloinen vauva päästelis tollasia. Kaikki aina väittää että vauvan pierut ei haise mutta meijän vauvan pierut haisi ihan mädälle kanikselle! Syynä kai myöhemmin todettu maitoallergia..
Joka pierun pidättää, saa taudin tahallaan.
Kun lapsemme olevat vielä pieniä tapahtui aina silloin tällöin että jompikumpi kömpi keskellä yötä meidän sänkyyn. Siirryin silloin usein lapselta vapautuneesti sänkyyn että kaikki mahtuisivat nukkumaan paremmin. Kerran tällaisen yöllisen sängyn vaihdon jälkeen heräsin kuopuksen sängystä ja päästin oikein kunnon pitkän ja raikuvan pierun heti ensi töikseni. Erikoinen nukkui yläpetillä ja totesi pierun kuullessaan riemastuneena: äiti sä olet siellä.
Olin sellaisessa tosi isossa yleisötilaisuudessa kuuntelemassa luentoa ja ympärilläni istui paljon väkeä. Siitähän se sitten ilo irtosi kun olin syönyt viinirypäleitä ja alkoi valtava turvotus. Jouduin lähteä kävelemään käytäville taakse ja päästen ilmaa ulos eikä se haissut miltään. Tajusin et näitä äänettömiä ja hajuttomia voi päästää varovasti myös paikalla koska uskoin että enemmän häiritsee se minun jatkuva kävelyni. No. Se meni ihan hyvin. Hajua ei tosiaan ollut. Ja äänettömiäkin olivat. Kunnes sitten toisin kävi ja se tulvahti ulos valtavan prööt äänen kera. Ilmettäkään en väräyttänyt. :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:21"]
Harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa, kun sen jälkeen alkoi hirveät ilmavaivat. Mies meni hakemaan juotavaa mutten ehtinyt päästää ilmaa ajoissa kun hän tullessaan kuuli minun muhkeat kosteat lätinäpierut peiton alta. Ainoa asia mitä saatoin sano oli "Pierettää niin pirusti" ja hymyilin päälle. Ei luoja...
[/quote]
Hahaah :DD just hyvä!
Meillä koulussa oli aamunavaus reksinhuoneesta ja joksinen luokka sai vuorollaan kuuluttaa aamunavauksen koko koululle. Mulla kiersi mahassa, kun aamun avaus alkoi. Kaveri piti kovaääniseen aamun avauspuheensa ja sanoi lopulta, että lisäksi vielä Maija sanoo pari asiaa ystävyydestä. Ja samalla pieraisin niin, että koko reksinhuone raikui. Ystävä repes nauruun ja sanoi lopulta nauraen, että " siinäpä ne tärkeimmät".
Aina ku luen näitä niin nauran niin paljon että kissa tuijottaa vierestä kuin spitaalista. Tarvitsen happea.
Up! Tää on niin loisto ketju, itse en vain juuri ole onnistunut päästelemään peruja kiusallisissa paikoissa.
Mulla kävi klassiset "salaiset" hissipierut. Kotimatkalla kaupasta alkoi mahassa kiertää ja harpoin kotiin. Alaovella tilanne kävi sietämättömäksi ja sain juuri ja juuri puristettua pakarat yhteen aulan läpi. Hissi ykkösessä valmiina, eikä kukaan mailla Halmeilla, luojan kiitos! Samalla sekunnilla kun hissin ovet sulkeutui, päästin massiivisen pierun. Siis tuulipuvunhousut varmaan lepatti ja punteista puski liekit. Haju oli aivan sairas. Siellä sitten seisoskelin seesteisesti, helpotuksen hymy kasvoillani. Kunnes. Kunnes hissi kauhukseni pysähtyikin JO kolmanteen kerrokseen, ei kuudenteen missä on koti. Hissiin astui aivan järjettömän komea mies. Voin vakuuttaa, että ne olivat elämäni pisimmät kolme kerrosta. Koitin olla normaalisti, mutta pakokauhu varmaan paistoi aika hyvin naamalta. Mies kyllä haistoi ja tiesi, että päästäjä olin minä. Kävelin naama punaisena omalle ovelle ja mies jatkoi tupakointi-parvekkeelle. Oli varmaan raikkaan ulkoilman tarpeessa...........
Olin töissä, menossa juuri hissiin, jonne tuli myös muita ihmisiä. Minulta pääsi pieru, joka haisi aivan kamalalle, ja minusta tuli tulipunainen. Kuitenkin hissistä poistuttuani huomasin, että ei hittolainen, säärtäni pitkin valuu ripulipaskaa. Minulla oli hame ja ihonväriset sukkahousut, joten se kyllä näkyi. Ihan kaamean nolo tilanne, kun ei ollut edes vaihtovaatteita, muuta kun sukkahousut. Sitä sitten putsailessa....
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]Kun lapsemme olevat vielä pieniä tapahtui aina silloin tällöin että jompikumpi kömpi keskellä yötä meidän sänkyyn. Siirryin silloin usein lapselta vapautuneesti sänkyyn että kaikki mahtuisivat nukkumaan paremmin. Kerran tällaisen yöllisen sängyn vaihdon jälkeen heräsin kuopuksen sängystä ja päästin oikein kunnon pitkän ja raikuvan pierun heti ensi töikseni. Erikoinen nukkui yläpetillä ja totesi pierun kuullessaan riemastuneena: äiti sä olet siellä.
[/quote]
Nauran vedet silmissä XD" äiti sä olet siellä"..
Tapahtui joitain vuosia sitten sektion jälkeen. Keisarileikkauksen jälkeen on tavallista, että suolistoon kertyy ilmaa. Meitä oli kolme samana aamuna sektiolla synnyttäneitä äitejä samassa huoneessa. Kolmannelta meistä vatsa alkoi turvota ja oli loppujen lopuksi yhtä iso kuin ennen sektiota. Tila oli tietysti kivulias. Kyllä minullakin vatsa turposi, mutta ei yhtä kovin. Kätilö kävi aina välillä tarkistamassa hänen tilansa ja loppujen lopuksi auttoi äidin sänkyyn tavallaan polvilleen pylly pystyyn. Sama käsky kävi meille kahdelle muulle. "Äidit käyvät nyt pylly pystyyn sängylleen ja antavat ilman poistua luonnollista tietä! Pidättää ei saa! Avaan tästä tämän ikkunan, niin ei hajutkaan haittaa."
Kyllä oli vaikeaa. Kun on koko ikänsä tuntenut, että pieru on hävettävä asia, niin ei se seurassa käskystä meinaa käydä. Sitten vielä kun vatsanpeitteet on halki ja tikeillä kiinni, niin ei ole vatsassa minkäänlaista ponnistusvoimaa saattaa niitä pieruja ulos. Kun ovestakin ramppasi väkeä ja minä olin siinä lähimpänä ovea, niin tilanne on alkanut naurattaa vasta paljon myöhemmin. No, toinen ongelma oli sitten se, kun minun vatsani ei ruvennut toimimaan ollenkaan sektion jälkeen ja piti kärvistellä vielä peräruiskeen verran.
Sitä ihmettelin, että esikoisemme syntyi myös sektiolla toisessa sairaalassa ja siellä annettiin automaattisesti jotain kaasuja pilkkovaa lääkettä, joka ehkäisi moisen vaivan kokonaan - miksei siis tässä sairaalassa annettu ennaltaehkäisevää lääkitystä.
Yhden kerran elämässä on käynyt niin nolosti että en ole pystynyt kertomaan siitä kenellekkään. Minulla oli seksisuhde mutta tämän tapauksen jälkeen en kyennyt tapaamaan miestä enää ikinä. Nukuttiin kaikessa rauhassa, oli aamuyö, kello varmaan jotain 04.00-05.00. Olimme siis ihan syvässä unessa kummatkin. Illalla katsottiin leffaan ja söin hirveästi karkkeja ja sipsejä.. Mahassa kiersi mutta en tietenkään kokenut soveliaaksi mennä p*skalle. Olisi ehkä kannattanut. Aamuyöllä tärähti sellainen pomppi että en edes ensin tajunnut että se tuli minun peräaukosta ja mies pomppasi puoli-istuvaan asentoon. Samalla sekunnilla alkoi esittämään nukkuvaa. Minäkin pomppasin ylös mutta en niin korkealle. Aivan järkyttävä kokemus. Aivan järkyttävä. En nykyisin syö karkkia, sipsiä tai suklaata. Syytä en ole ystäville kertonut enkä tule ikinä kertomaankaan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:43"]
Pieruhuumoria parhaimmillaan!
[/quote]
Minusta pierut ja peräaukko on hyvin kiihoittavia aiheita. Ja moni muukin tähän ketjuun kirjoittanut on varmasti samaa mieltä.
t. ketjun aloittaja