Suomipopin Aamulypsy on ihan tasoton ohjelma!
Miten tuo on voinut saada jotain palkintoja ??? Ihan kamalaa kuraa.
Kommentit (68)
Samaa mieltä! Vielä puoli vuotta sitten kuuntelin, mutta sittemmin vaihdoin Voiceen aamuisin.
Mä joskus tykkäsin tosta ohjelmasta. Mut en tiedä onko joku mussa muuttunut vai siinä ohjelmassa mutta en jaksa yhtään kuunnella sitä hirnumista.
Ja sitten kun siellä aina vaan hihitellään :)
Siksi kuuntelenkin toisia kanaviakkonaan.
Ja miks niitä aamulypsyn parhaita soitetaan pitkin päivää joka viikko :D Äh, tykkäisin suomalaisesta musiikista kyllä. Iskelmää oon siirtynyt kuuntelemaan ja radio Poria myös sillon kun se kuuluuu. Ja ennen kuin joku haukkuu niin oon nainen 23 vuotta.
Sitten te varmaan vaihdatte kanavaa ja pidätte turpanne kiinni.
Minä kuuntelen Aamulypsyä mielelläni.
Se jatkuva veistely ulosteista ja homoista ei jaksa naurattaa. Luulisi ammattilaisten löytävän muitakin aiheita.
Seuraan Perälää facessa. Naurattaahan se.
on kyllä loistavaa juttua heillä
tiedättekö muuten mistä löytää neliraajahalvaantuneen?
sieltä mihin sen jättää :D
Anni osaa vain kikattaa. Vois tulla se kikattelu hyvin nauhalta, miksi maksaa siitä palkkaa. Ennen oli hauska, nyt vain hihihihiguhihhihihihihihihihihijihiu jne.
Mä tykkään Aamulypsystä. Pitkän tauon jälkeen ajan joka aamu töihin 55 minuuttia ja tykkään kuunnella niiden aamuohjelmaa.
Tykkäsin ennen ja kuuntelen vieläkin töihin mennessä, mutta ei oikein iske enää. Jotenkin se Perälä alkanut ärsyttämään.
Aamulypsy on aamujen kohokohta, kuuntelen erittäin mielelläni!
Muuten ok mutta Annin hirnumista en jaksa...ja se hirnuu jatkuvasti.
Mua ärsyttää se jatkuva pikkutyttö/poikapedofiilivihjailu + naureskelu päälle
Eiii..viimeksi tänään aamulla:
- Nii siis paini on tosi homoo.
- Joo niiqu siis tosi homoo, hihihii
- Kato ku toi kiihottu ja sai erektion ku se ajattelee miehii painimas, iihihiihihihhii
- Joo
- Siis niiqu siin on äijä perse pystys ku joku ämmä
- Joo siis tosi homoo, hihihiii
- Tosi homoo ottaa melkein perseesee niiqu joku ämmä, hihiihiiihii
- Joo tosi homoo, hiihiihiihihihihi
......
Argh, en kestä. Harmi vaan, että kuljen pitkän työmatkani kimppakyydissä ja päivän kuski saa tietty valita ohjelman..
Sellainen kanava millaiset kuuntelijat. Enjou vajakit homo kakka pedo huumoristanne.
Itse kuuntelen aina radio rockin aamua, sopivan epäkorrekti meno muttei mikään aamulypsy-tier kuitenkaan.
Jokaisella kanavalla on oma kuuntelija ryhmänsä eikä kaikkka voi miellyttää. Kuuntele iskelmää sitten.