Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomipopin Aamulypsy on ihan tasoton ohjelma!

Vierailija
24.09.2014 |

Miten tuo on voinut saada jotain palkintoja ??? Ihan kamalaa kuraa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen nykyään ylex:n aamushowta. Pojilla on oikeasti fiksut ja hauskat jutut ja musiikki on tuoretta ja hyvää. Ei mitään iänikuista Mambaa ja Yötä tai muuta listapjaskaa loputtomiin. Niin, eikä järkyttäviä mainosmaratoneja spiikkien väliin, niinkuin muilla kanavilla.

t.nainen 36

Vierailija
22/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa enää kuunnella Jaajon ja Annin juttuja, Perälää voisi jaksaa kuunnella jossain muussa ohjelmassa. Aikansa kutakin, kannattaisi pistää pillit pussiin vielä kun voi. Millaisille urpoille tämä vielä uppoaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo vielä osaa muodostaa lauseita, mutta kun Anni ja Perälä on ollut nyt kahdestaan, niin Anni vaan toistelee ihan hirveetä, ihan hirveetä ja kikattaa kimittäen loputtomasti.

Vierailija
24/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä luokatonta paskaa ja wt-roskaa koko ohjelma. En kuuntele Suomipoppia aamuisin.

Vierailija
25/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työssä "pakotettiin" kuuntelemaan ja pakko oli välillä laittaa tulpat korviin. En ole varma kumpi on pahempaa, suomalainen pop-musiikki vai aamulypsy. Korporaatio rulettaa.

Vierailija
26/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että kohderyhmä on sitä samaa porukkaa jotka istuu lähibubissa klo 14 perjantaina paskat housuissa.

Vierailija
27/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo vielä osaa muodostaa lauseita, mutta kun Anni ja Perälä on ollut nyt kahdestaan, niin Anni vaan toistelee ihan hirveetä, ihan hirveetä ja kikattaa kimittäen loputtomasti.

Jaajon jutut on jotain milljoona vuotta vanhoja vitsejä, jotka ovat muka sattuneet sille itselle viime viikonloppuna. Luokatonta sontaa.

Vierailija
28/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa kuulee enää aniharvoin kunnollisesti toimitettuja ohjelmia.

Normaali tapa on nyt se, että studiossa istuu 1-2 juontajaa lässyttämässä puuta heinää, hauskaa ja harmitonta läpänheittoa, luetaan päivän lehtiä ja kommentoidaan niiden uutisia, luetaan valmiiksi tehtyjä säätiedotuksia ja kerrotaan välillä, että mitä se kello mahtaa olla juuri nyt. Varmaankin vaikeaa ja haastavaa? 

Studioon kutsutaan vieraaksi joku "ajankohtainen tyyppi", jolta on tulossa levy/kirja/näytelmä/tv-ohjelma/ elokuva tms, jota hän saa sitten kehua ja mainostaa niin paljon kuin kehtaa.

Vierailija
29/68 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiossa kuulee enää aniharvoin kunnollisesti toimitettuja ohjelmia.

Normaali tapa on nyt se, että studiossa istuu 1-2 juontajaa lässyttämässä puuta heinää, hauskaa ja harmitonta läpänheittoa, luetaan päivän lehtiä ja kommentoidaan niiden uutisia, luetaan valmiiksi tehtyjä säätiedotuksia ja kerrotaan välillä, että mitä se kello mahtaa olla juuri nyt. Varmaankin vaikeaa ja haastavaa? 

Studioon kutsutaan vieraaksi joku "ajankohtainen tyyppi", jolta on tulossa levy/kirja/näytelmä/tv-ohjelma/ elokuva tms, jota hän saa sitten kehua ja mainostaa niin paljon kuin kehtaa.

Ei sen väliä, kunhan ne jutut vaan ON hauskoja.

Vierailija
30/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä pari päivää kuunnellut kyseistä ohjelmaa ja sen Annin nauru on kauheeta - ihan tyhjäpään horjumista. Mille se oikeesti nauraa? Pakko oli vaihtaa kanavaa 😲

Hanna

Vierailija
31/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirnumista 😂

Vierailija
32/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni hokee koko ajan ”ihan mahdotonta”. Muitakin tosi vahvoja maneereita mitä puheessaan toistelee koko ajan. Joskus ihan ok kuunnella. Nykyään en oikein enää jaksa.

Vierailija
33/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on voinut saada jotain palkintoja ??? Ihan kamalaa kuraa.

Vaihda kanavaa sitten.

Vierailija
34/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäään nimenomaan Annin naurusta! Mä kuuntelen aina aamuisin töihin ajaessani aamulypsyä ja nauran usein itsekin vedet silmissä niiden juttuja. Välillä on pakko jäädä työpaikan pihalla hetkeksi kuuntelemaan juttu loppuun ennen kuin lähtee autosta. Aamulypsyn porukka on vaan niin hyviä!

T: Rouva 51

Vierailija
35/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeeseen osoitteeseen on palkinnot mennyt. Paras ohjelma mitä on

Vierailija
36/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras radioshow! Muuten en radiota kuuntelekaan. Suomipopin musiikki tosin on soopaa. Tiukkapipot ja kukkikset voivat vaihtaa kanavaa.

Vierailija
37/68 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanu ärsyttää Jaajon samat tarinat, jotka on kuultu jo sata kertaa. Hänellä myös suuri tarve aina olla ns. viimeinen ääni - esim. Anni kertoo tarinan just tehdystä Balin reissusta ni spiikki päättyy siihen et Jaajo kertoo (sadatta kertaa) tarinaa jostain 20v. sitten tehdystä Meksikon reissusta 'hassunhauskoine' käänteineen. Musta huumori toimii, mut välillä tulee kyl ylilyöntejä.

Ite oon siirtyny kuuntelee YleX:ää, jannut samaa ikäluokkaa kun itsekin ja hyvä kemia 😊

Vierailija
38/68 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se jatkuva pikkutyttö/poikapedofiilivihjailu + naureskelu päälle

Sama täällä. Ennen sitä vuoden taukoa kuuntelin aina ko. aamuohjelmaa ja olin jatkamassa sitten, mutta eipä enää jutut iskeny ja Perälää en voi sietää. Onneksi on muitakin kanavia ja sieltä uusi suosikki löytyi sen välivuoden aikana, joten sen parissa jatkoin.

Vierailija
39/68 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanu ärsyttää Jaajon samat tarinat, jotka on kuultu jo sata kertaa. Hänellä myös suuri tarve aina olla ns. viimeinen ääni - esim. Anni kertoo tarinan just tehdystä Balin reissusta ni spiikki päättyy siihen et Jaajo kertoo (sadatta kertaa) tarinaa jostain 20v. sitten tehdystä Meksikon reissusta 'hassunhauskoine' käänteineen. Musta huumori toimii, mut välillä tulee kyl ylilyöntejä.

Ite oon siirtyny kuuntelee YleX:ää, jannut samaa ikäluokkaa kun itsekin ja hyvä kemia 😊

YleX:n aamujuontajat on kyllä kivoja, niillä on rauhallisempi ja fiksumpi tyyli kuin aamulypsäjillä mutta hyvät, hauskat jutut. Mä olisin äänestänyt noita jos ne ois olleet radiogaalan yleisöäänestyksissä mukana mut eipä olleet.

Vierailija
40/68 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ko. ohjelmaa ja se oikeasti vituttaa kun Suomipoppia kuitenkin joutuu kuulemaan aika monessa paikassa.

Korporaatio taas toimii oikein hyvin, vähän sama kuin vertaisi fingerporia ja jotain pikkukalle vitsejä.