Suomipopin Aamulypsy on ihan tasoton ohjelma!
Miten tuo on voinut saada jotain palkintoja ??? Ihan kamalaa kuraa.
Kommentit (68)
Mä tykkääb Aamulypsystä tosi paljon. Kuuntelen suplasta kun käy lenkillä ja pidemmillä automatkoilla. Annin hajoilut on just hyviä. Instavideoista näkee, että nauraa ihan oikeasti vedet silmissä. Ei se ole mitään esitettyä hihittelyä.
Peris on alkanut vähän ärsyttää, varsinkin nyt kun on parisuhteessa niin jotenkin on muuttunut.
En kyllä ymmärrä kuka tuota aamulypsyä haluaa kuunnella? Täysin aivotonta lätinää ilman mitään fiksua sanottavaa. Loputtomia alapää/pieru-vitsejä ja Jaajo kertomassa milloin mitäkin tarinaa/urbaanilegendaa omanaan. Jaajo kun saisi tuohon oikeasti jonkun fiksun kaverin pariksi. Siis sellaisen jota kiinnostaa muutkin asiat kuin vain Betsit ja alapääjutut. betsiperälä ja tyhjänauraja-Anni eivät tee muuta kuin tuhlaa ohjelma-aikaa.
Mammoja vaan ärsyttää kun peris on löytäny parikymppisen paistin itelleen
Vierailija kirjoitti:
Mammoja vaan ärsyttää kun peris on löytäny parikymppisen paistin itelleen
Paisti?! Noinko sinä puhut ihmisistä?! Oksettavaa. Taitaa olla sellainen radiokanava kuin ovat kuuntelijatkin...
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus tykkäsin tosta ohjelmasta. Mut en tiedä onko joku mussa muuttunut vai siinä ohjelmassa mutta en jaksa yhtään kuunnella sitä hirnumista.
Ei ole muuttunut mitään. Samaa hirnumista se oli jo vuosia sitten kun pakosti joutui kuuntelemaan (töissä).
Ensisijainen kohderyhmä taitavat olla amisjunttimiehet, ainakin tuntuu juuri niiden suosikki usein olevan tuo aamuohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanu ärsyttää Jaajon samat tarinat, jotka on kuultu jo sata kertaa. Hänellä myös suuri tarve aina olla ns. viimeinen ääni - esim. Anni kertoo tarinan just tehdystä Balin reissusta ni spiikki päättyy siihen et Jaajo kertoo (sadatta kertaa) tarinaa jostain 20v. sitten tehdystä Meksikon reissusta 'hassunhauskoine' käänteineen. Musta huumori toimii, mut välillä tulee kyl ylilyöntejä.
Ite oon siirtyny kuuntelee YleX:ää, jannut samaa ikäluokkaa kun itsekin ja hyvä kemia 😊
YleX:n aamujuontajat on kyllä kivoja, niillä on rauhallisempi ja fiksumpi tyyli kuin aamulypsäjillä mutta hyvät, hauskat jutut. Mä olisin äänestänyt noita jos ne ois olleet radiogaalan yleisöäänestyksissä mukana mut eipä olleet.
Ja YleX sitten jotenkin tasokkaampaa? Se sama aamushow missä väkisinkin yritettiin vääntää uutisesta ''
miehen takapihalta löytyi jättikuukunen '' kaksimielistä läppää koska '' kuukunen kuulostaa kulkuselta xDDDD ''? Se sama show missä aikuiset kundit kikattavat sille, kun laittivat jonkun ääniklipin tempoa/nopeutta hidastavan filtterin läpi? Se sama show missä väkisinkin yritetään vääntää inside läppiä ja meemejä, esim se hemmetin Jake juttu? Ei hyvää päivää.
Ei se varmaan kerinnyt, kun pitää cuddlata nuoren tyttöystävän kanssa :*