Hyvät asiantuntijat: Minäpä kerron mistä rokote-epäröinti johtuu ja millä siihen voi vaikuttaa
https://yle.fi/uutiset/3-12069827
Ihmiset pelkäävät jäävänsä yksin mikäli rokotteesta tulee haittavaikutuksia. Hoitajilla ja lääkäreillä ei ole enää velvollisuutta tehdä haittailmoitusta vaan se jää yksilön itsensä tehtäväksi. Haittaan hoidon saanti epäilyttää.
Eli jos haitta tulee mutta muuta todistetta ei ole kuin ajallinen yhteys niin yksin jäät. Jos tähän saataisiin muutos nin se osaltaan hälventäisi rokote-epäröintiä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Aika outo tulkinta ap:llä. Mistä niin päättelet, ettei saisi apua, jos tulee sellaisia haittavaikutuksia, että tarvitsee hoitoa tai muuten apua. Oma kokemukseni on aivan toisenlainen. Sain kivuliaat sivuvaikutukset ensimmäisen rokotuksen jälkeen. Kipu oli sitä luokkaa, että vahva Panadol ei auttanut. Soitin terveyskeskukseen ja sain lääkäriajan päivystykseen. Sain sieltä särkylääkereseptin, tarjottin jopa eri vaihtoehtoja. Parhaan neuvon sain kuitenkin tutulta farmaseutilta apteekista kipugeeliä ja kylmäpakkaus. Tarvitsin myös kertaalleen apua kotiin ja sain senkin eikä edes maksanut mitään.
Toisesta rokotuskerrastahan ne sivuvaikutukset pitäisi tulla, mutta eipä vaan tullut muuta kuin pistoskohdan pieni arkuus parina päivänä.
tuskinpa tarkoitti mitään ohimenevää pikkusärkyä vaan vakavaa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapa opiksenne tästä arvon asiantuntijat. Palauttakaa haittavaikutusten teko hoitajille ja lääkäreille. Ottakaa haitat saaneet ihmiset tosissanne ja hoitakaa. Älkää vähätelkö kun ette välttämättä osaa auttaa, konsultoikaa toista lääkäriä. Potilaan hoito ennen omaa egoa.
Tämä on nyt niin tuttua. Mieheni (31v) sai toisen rokoteannoksen jälkeen outoja oireita, oli väsynyt ja kummallisella tavalla voimaton. Aamulla herätessä valitti uupumusta. Soitti terveyskeskukseen (meillä ei pääse kuin digilääkärille, työterveys on terveyskeskuksessa sekin), sieltä ohjeena oli vain lepo, koska rokote voi aiheuttaa väsymystä. Kunto heikkeni, kävellä ei jaksanut ja lopulta mies meni yksityiselle. Diagnoosi sydänlihastulehdus.
Se muuten ei ole koronarokotteen aiheuttama, miehellä on perinnöllinen alttius tähän, niin luki kantajärjestelmässä hoitajan kirjoittamana. Meille ihan uusi tieto.
Mutta yksin tämän kanssa jäätiin, kukaan ei ota tosissaan.
Miten te jäitte asian kanssa yksin? Eikö miehesi sydänlihastulehdusta hoidettu? Ettekö laittaneet vahinkoilmoitusta menemään?
Miten mielestäsi teidät olisi pitänyt asian kanssa huomioida?
Kukaan ei korvaa euroakaan lääkärikuluista, tutkimuksista jne., koska yhteiskunnan mukaan kyse ei ole koronarokotteen aiheuttamasta seurauksesta, potilaan tiedoissahan lukee, että hänellä on perinnöllinen alttius saada sydänlihastulehdus ja se nyt sattui tulemaan koronarokotteen jälkeen. Siksi yhteiskunta ei kanna millään tavalla vastuutaan rokotehaitoista, koska niitä ei ole! On vain sattumalta tiettyjä asioita, jotka "puhkeavat" ajallisesti rokotteen jälkeen, mutta eivät liity siihen. Eli ihan sama asia kuin aikoinaan narkolepsian kanssa, kukaan ei ole vastuussa.
Mahdollinen pysyvä haitta ei ole vielä tiedossa, asiaa selvitellään yksityispuolella. Sekin maksaa.
Mitenkä olisi pitänyt huomioida: ottaa oireet tosissaan, maksaa lääkkeet ja hoito, tehdä selkeä seurantasuunnitelma ja kertoa se taho, jonka kanssa ryhtyä korvauksia hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen sikainfluenssarokotteesta narkolepsian saaneena voin todeta, että nuo pelot ovat ihan aiheellisia ja silloin aikoinaan tuo asian kanssa yksin jääminen toteutui ja viranomaisten ottama "vastuu" tyrmistytti. Diagnoosin ja hoidon saaminen oli vaikeaa lääkäreiden vähättelyn takia. Ja kun tuli korvausten hakemisen aika, niin se koko homma oli hyvin vaikeaa ja hidasta paperisotaa. Eivätkä olleet kovin kummoiset korvaukset: muuta kymmenen tuhatta euroa elinikäisestä haitasta. Ei paljoa lohduttanut, vaikka toki onhan tuo parempi kuin ei mitään. Olen myös tavallaan onnekkaiden joukossa että olen ylipäätään korvauksia ja hoitoa saanut. Tiedän monta sairastunutta, jotka ovat jääneet noista paitsi.
Alusta lähtien ollut selvää, että minulle ei koronarokotetta tule. Toista kertaa en samaa virhettä tee, mieluummin olen sitten muiden mielestä vastuuton ja itsekäs idiootti.
Varmaan tiesitkin että se sama narkolepsia olisi todennäköisesti puhjennut sikainfluenssan sairastamalla myös?
Ei voi verrata. Viranomaiset eivät jakaneet sikainfluenssaa missään väittäen sitä turvalliseksi, mutta rokotteita jakoivat ja hyväuskoiset ottivat.
Onko mielestäsi hyväuskoista ottaa esim jäykkäkouristusrokote? Oliko sinusta hyväuskoista sekin että ihmiset ottivat isorokkorokotteita ja tauti saatiin sillä hävitetyksi maailmasta?
Mun mielestä on koska mistä tietää mitä uusia sairauksia tuli isorokkorokotteista
Mitä uusia sairauksia siitä olisi voinut tulla? Onko sinulla mitään tieteellistä koulutusta ymmärtää ettei ne rokotteet voi aiheuttaa mitään uusia sairauksia?
No immuunisairaus tuli tädilleni rokotteesta. Rokotteilla ja syövillä on yhteyksiä ku jotain syöpiä on enemmän kun joskus ja niitä on voinut tulla rokotteista. Myös lapsien dna voi muuttua äidin mahassa joka on ottanut rokotteen tai käyttänyt kemikaaleja
Syöpiä on enemmän koska ihmisten elintavat ovat muuttuneet ja ennen kaikkea koska ihmisten elinikä on kasvanut. Puhumattakaan diagnosoinnista. Lasten DNA ei muutu mahassa minkään rokotteen myötä. Luuletko ettei näistä olisi tutkimuksia?
Itse asiassa ei ole lainkaan kattavasti, siksi meillä raskaanaolevia kehotetaan ottamaan rokote, jotta saadaan tutkimustietoa. Siinä voidaan menettää lapsi tai kaksi, mutta on se sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kasvikas kirjoitti:
Sain haittavaikutuksen ja itse jouduin tekemään ilmoituksen. Kiitoksena rokotteen ottamisesta sain kivut ja lääkekustannukset. Kukaan ei haittavaikutuksista puhunutm vain roketteiden eduista. Noh, nyt osui omalle kohdalle sitten kunnolla ja suosittelenkin kaikkia tutustumaan ensin lääkedokumentteihin ja arvioimaan hyödyt ja haitat. Ja varautumaan henkisesti, fyysiesti ja taloudellisesti haittoihin. Mitään kiitosta et tule saamaan vaikka kannat kortesi kekoon yhteiskunnan eteen.
Mitä haittavaikutuksia sait?
Ja-ha. Taas tämä rokotevastaisten traditionaalinen vuoropuhelu alkaa. Aina samalla kaavalla valheiden levittämistä, aina samaa roolileikkiä ja yritystä verhoutua normaaleiksi ihmisiksi.
Itse asiassa olen vankka rokotteiden kannattaja joka tuolla aiemmin kyseli niitä huolia jotka olisivat loogisempia. En tunne ketään joka olisi rokotteista mitään isompaa haittaa saanut, itselleni tuli käsi todella kipeäksi kahden päivän ajaksi ja siinä kaikki. Sen sijaan tunnen läheisesti yhden ihmisen joka 5kk sairastamisen jälkeen on ikävä kyllä edelleen kipeänä. Olisin siksi kiinnostunut että millaisia haittoja ihmiset kokevat saaneensa.
Kasvohalvauksia oli jossain vaiheessa muistaakseni 95 kpl. Sen lisäksi erilaisia pitkittyneitä neurologisia vaivoja, raajojen puutumista yms.
Ja tämä verrattuna sairastuneiden saamiin oireihin? Siinähän se pointti juuri onkin. Samat oireet on huomattavasti TODENNÄKÖISEMPÄÄ saada itse taudista kuin rokotteesta.
Mutta rokotteen aiheuttamia oireita ei oteta tosissaan. Jos minä saan koronan, niin saan automaattisesti verenohennuspiikit, mutta jos otan rokotteen, en niitä piikkejä saa, vaikka riskinä minulla on veritulppa molemmissa. Missä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin saatavana haittavaikutusseloste kaikista k-pistoksen mahdollisista voimakkaista haittavaikutuksista, joita on todella paljon. Nytkin THL:llä jonossa yli 8000 jo tilastoitujen lisäksi.
Tässä nämä k-piikin viralliset haittavaikutukset ihan tuoteselosteesta, sillä se on nyt muutettu kokeellisesta "oikeaksi rokotteeksi".
https://www.fda.gov/media/143557/download Rokotteiden sivuoireet, sivulta 17/27
Luonnos/mahdollisten haittatapahtumien tulosluettelo: Guillain-Barrén oireyhtymä / Akuutti levinnyt enkefalomyeliitti / Poikittainen myeliitti / Enkefaliitti / myeliitti / enkefalomyeliitti / meningoencefaliitti / aivokalvontulehdus / enkefolapatia / Kouristukset / kohtaukset Aivohalvaus / Narkolepsia ja katapleksia / Anafylaksia / Akuutti sydäninfarkti / Sydänlihastulehdus / perikardiitti / Autoimmuuni-sairaus / Kuolema / Raskaus ja syntymätulokset Muut akuutit demyelinoivat sairaudet Ei-anafylaktiset allergiset reaktiot Trombosytopenia Levinnyt suonensisäinen hyytyminen / Laskimotromboembolia / Niveltulehdus ja nivelkipu / Nivelkipu / Kawasakin tauti / Monijärjestelmän tulehduksellinen oireyhtymä lapsilla / rokotteen tehostama tauti
Jotain rajaa tuohon valehteluun. Ei tuo ole mikään tuoteseloste vaan haittojen seurantaa varten tehty lista.
Olen epäröijä, myönnän sen. Mikään tähän asti ilmi tullut seikka ei ole muuttanut kantaani. Odotan miten tilanne kehittyy. Ainoa mikä voisi muuttaa mielipidettäni nyt, olisi se, että joku selkeästi olisi vastuussa jos rokotteesta jotain tulee. Minä en yhteiskunnan vuoksi uhraa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen sikainfluenssarokotteesta narkolepsian saaneena voin todeta, että nuo pelot ovat ihan aiheellisia ja silloin aikoinaan tuo asian kanssa yksin jääminen toteutui ja viranomaisten ottama "vastuu" tyrmistytti. Diagnoosin ja hoidon saaminen oli vaikeaa lääkäreiden vähättelyn takia. Ja kun tuli korvausten hakemisen aika, niin se koko homma oli hyvin vaikeaa ja hidasta paperisotaa. Eivätkä olleet kovin kummoiset korvaukset: muuta kymmenen tuhatta euroa elinikäisestä haitasta. Ei paljoa lohduttanut, vaikka toki onhan tuo parempi kuin ei mitään. Olen myös tavallaan onnekkaiden joukossa että olen ylipäätään korvauksia ja hoitoa saanut. Tiedän monta sairastunutta, jotka ovat jääneet noista paitsi.
Alusta lähtien ollut selvää, että minulle ei koronarokotetta tule. Toista kertaa en samaa virhettä tee, mieluummin olen sitten muiden mielestä vastuuton ja itsekäs idiootti.
En halua ottaa riskiä saada elinikäisiä haittoja, vaikka korvausten saanti olisi helpompaa ja niiden tasokin luokkaa miljoona vastaan nykyinen tonni tai puolikas. Elän mielummin terveenä loppuun saakka, kuin kituen hetken aikaa hiukan rikkaampana.
Mutta kun tiedossa on, että samat haitat saat todennäköisemmin sairastamalla taudin kuin ottamalla rokotteen, niin mikä logiikka tuossa on?
Logiikka on se että se rokotteesi ei ole turvallinen.
Fimeassa on 24.8.2021 mennessä käsitelty 110 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen.” maailmalla +.
Tällä hetkellä Fimeassa odottaa 10 200 haittavaikutusilmoitusta käsittelyä. Siis pelkästään Suomessa. Se on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ottaa riskiä saada elinikäisiä haittoja, vaikka korvausten saanti olisi helpompaa ja niiden tasokin luokkaa miljoona vastaan nykyinen tonni tai puolikas. Elän mielummin terveenä loppuun saakka, kuin kituen hetken aikaa hiukan rikkaampana.
Mutta kun tiedossa on, että samat haitat saat todennäköisemmin sairastamalla taudin kuin ottamalla rokotteen, niin mikä logiikka tuossa on?
Logiikka on se että se rokotteesi ei ole turvallinen.
Fimeassa on 24.8.2021 mennessä käsitelty 110 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen.” maailmalla +.
Suomessa on kuollut 110 rokotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Miehelle sydänlihastulehdus toisesta rokotteesta ja lääkäri yllättäen sanoi, että on ollut alttius asiaan. Vähätteli ensin, mutta lopulta sanoi, että yhteys rokotteeseen on. Haittailmoitus tehty.
Ehkä moni rokote-epäröijä pohtii juurikin tätä omaa henkilökohtaista alttiutta haittavaikutuksille. Että entä jos minullakin on joku alttius, jota ei vain vielä tiedetä? Ja entä jos myöhemmin selviääkin, että minun mahdollinen alttiuteni haittavaikutuksille olisi ollut etukäteen selvitettävissä, ja näin myös vakavat seurauksetkin olisivat olleet vältettävissä?
On huomattavasti todennäköisempää saada se haittavaikutus sairastamalla kuin rokotteesta.
Sairastaneita on Suomessa tällä hetkellä n. 2%, väkijoukkoja välttämällä riski sairastua on hyvin pieni.. Rokotteen ottamisesta voin päättää ihan itse, joten säästyn 100%:sti rokotteen aiheuttamilta haittavaikutuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Miehelle sydänlihastulehdus toisesta rokotteesta ja lääkäri yllättäen sanoi, että on ollut alttius asiaan. Vähätteli ensin, mutta lopulta sanoi, että yhteys rokotteeseen on. Haittailmoitus tehty.
Ehkä moni rokote-epäröijä pohtii juurikin tätä omaa henkilökohtaista alttiutta haittavaikutuksille. Että entä jos minullakin on joku alttius, jota ei vain vielä tiedetä? Ja entä jos myöhemmin selviääkin, että minun mahdollinen alttiuteni haittavaikutuksille olisi ollut etukäteen selvitettävissä, ja näin myös vakavat seurauksetkin olisivat olleet vältettävissä?
On huomattavasti todennäköisempää saada se haittavaikutus sairastamalla kuin rokotteesta.
Sairastaneita on Suomessa tällä hetkellä n. 2%, väkijoukkoja välttämällä riski sairastua on hyvin pieni.. Rokotteen ottamisesta voin päättää ihan itse, joten säästyn 100%:sti rokotteen aiheuttamilta haittavaikutuksilta.
Juurikin näin. Hyvin olen välttänyt koronan toistaiseksi maskilla, turvaväleillä ja hyvällä hygienialla. Ei haittaa vaikka näin jatkuu pidempäänkin. Mutta jos otan koronarokotteen, niin ottaisin tietoisen riskin saada siitä oireita. Vähän sama kuin juoksisin ilman maskia koronapotilaiden luokse. Saan tai en, saan tai en...
Terveydenhuollossa ei ole ohjeistettu missään vaiheessa erityisesti että rokote (siis minkään rokotteen) haittoja pitäisi seurata tai raportoida mihinkään. Tiedoksi vaan et mulla on töissä ainakin niin karsee kiire etten ehdi todellakaan edes lukemaan kaikkia thl muutoksia, ihan oli mennyt ohi, että asiakas itse voi sen haitan ilmoittaa. Vapaa-ajalla ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin saatavana haittavaikutusseloste kaikista k-pistoksen mahdollisista voimakkaista haittavaikutuksista, joita on todella paljon. Nytkin THL:llä jonossa yli 8000 jo tilastoitujen lisäksi.
Tässä nämä k-piikin viralliset haittavaikutukset ihan tuoteselosteesta, sillä se on nyt muutettu kokeellisesta "oikeaksi rokotteeksi".
https://www.fda.gov/media/143557/download Rokotteiden sivuoireet, sivulta 17/27
Luonnos/mahdollisten haittatapahtumien tulosluettelo: Guillain-Barrén oireyhtymä / Akuutti levinnyt enkefalomyeliitti / Poikittainen myeliitti / Enkefaliitti / myeliitti / enkefalomyeliitti / meningoencefaliitti / aivokalvontulehdus / enkefolapatia / Kouristukset / kohtaukset Aivohalvaus / Narkolepsia ja katapleksia / Anafylaksia / Akuutti sydäninfarkti / Sydänlihastulehdus / perikardiitti / Autoimmuuni-sairaus / Kuolema / Raskaus ja syntymätulokset Muut akuutit demyelinoivat sairaudet Ei-anafylaktiset allergiset reaktiot Trombosytopenia Levinnyt suonensisäinen hyytyminen / Laskimotromboembolia / Niveltulehdus ja nivelkipu / Nivelkipu / Kawasakin tauti / Monijärjestelmän tulehduksellinen oireyhtymä lapsilla / rokotteen tehostama tauti
Nuo 8000 jonossa olevaa ovat ihmisten _itse ilmoittamia_. Ikävä kyllä niissä on ”vakavina” oireina ilmoitettuna mm käsikipua joiden vuoksi oikeasti vakavat oireet ovat mahdollisesti vielä jonossa.
Huomatkaa nyt kuitenkin että ihan kaikki noista rokoteoireista + paljon muuta, on huomattavasti todennäköisempää saada sairastamalla itse tauti kuin rokotteesta.
https://injektiopiikki.com/2021/08/23/mika-on-rokotehaittojen-lukumaara…
Ihmiset ilmoittaa itse fimeaan, mutta siellä on lääkäri vielä tarkistamassa onko tosiaan vakava haitta.
Eudravigilance- tietokanta sisältää kaikki haittailmoitukset Euroopassa ja on avoin kaikille, mutta jotta lääkkeen tietoja pystyy selailemaan täytyy tietää tarkka linkki tietokantaan. Linkit lääkekohtaisiin tietoihin löytyvät adrreports.eu osoitteesta.
Jos etsimme lääkelistasta Comirnaty- valmistettä huomamme, että sitä ei löydy. Mitä ihmettä? Tiedämme kuitenkin, että kaikkien koropiikkien nimet on muutettu julkaisun jälkeen ja syytä voi vain arvailla.
Comirnatyn INN (International nonproprietary name) nimi on tozinameran. Siis etsimään sillä nimellä ja arvatkaa mitä? Sitäkään ei löydy.
Voit itse todeta edelläkirjoitetun menemällä adrreports.eu ja etsimällä sieltä Comirnatya tai tozinameran valmistetta. Ei löydy ei. Ei löydy Vaxveria. Ei löydy Spikevaxia. Ei vanhoja eikä uusia valmistenimiä.
Tiedot vaikuttavat olevan isolta yleisöltä piilotettu! Mutta ei enää kauan! Pidä siitä huoli kertomalla tästä eteenpäin. Niitä ei ilmeisesti haluta näyttää isolle yleisölle, vaikka ne ovat julkista tietoa. Se ei kylläkään ole ihme.
Nimet piikeille tietokannassa ovat: Comirnaty = TOZINAMERAN, Vaxveria = CHADOX1 NCOV-19 ja Spikevax = CX-024414
Aika hurjasti noita haittavaikutuksia on kaikille Suomessa annettaville rokotteille. Kutakin kohtaan esim noin 50 aivoveritulppaa. Mitään näistä ei puhuta. Sanotaan vain, että hyödyt on haittoja suuremmat. Niin, yhteiskunnalle, mutta jotkut onnettomat huonolla tuurilla kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/43d8bebe-245e-46c7-a353-3e2b88e1195e
Pfizerilla ja Astra Zenecalla tuplarokotettujen suoja alkaa laskea kuudessa kuukaudessa
Ihan turhaan otan rokotetta kun se teho laskee jossain vaiheessa ja voin silti tartuttaa muita. Ja en mä nyt koko ajan ota lisää rokotteita koska on haittavaikutuksia
Tartutat muita huomattavasti vähemmän jos olet rokotettu.
Oxfordin yliopiston kliinisen tutkimusryhmän löydästen tuloksista julkaistiin 10. elokuuta tiedelehti The Lancetissa. Tutkimuksessa havaittiin, että rokotetuilla on 251-kertainen COVID-19-virusten kuormitus sieraimissaan rokottamattomiin verrattuna, joka aiheuttaa akuutin uhan.
Samalla kun rokottaminen lievittää infektion oireita, rokotetut kantavat epätavallisen suuria koronaviruksen määriä ilman, että he sairastuvat, mikä puolestaan voi tehdä heistä ”oireettomia superlevittäjiä”.
Havaittu ilmiö voi olla syynä järkyttävän suuriin rokotusten jälkeisiin tartuntamäärien nousuihin laajasti rokotetuissa populaatioissa, joka on todettu maailmanlaajuisesti.
Onko tämä oikeasti luotettava tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pfizerilla ja Astra Zenecalla tuplarokotettujen suoja alkaa laskea kuudessa kuukaudessa
Ihan turhaan otan rokotetta kun se teho laskee jossain vaiheessa ja voin silti tartuttaa muita. Ja en mä nyt koko ajan ota lisää rokotteita koska on haittavaikutuksia
Oxfordin yliopiston kliinisen tutkimusryhmän löydästen tuloksista julkaistiin 10. elokuuta tiedelehti The Lancetissa. Tutkimuksessa havaittiin, että rokotetuilla on 251-kertainen COVID-19-virusten kuormitus sieraimissaan rokottamattomiin verrattuna, joka aiheuttaa akuutin uhan.
Samalla kun rokottaminen lievittää infektion oireita, rokotetut kantavat epätavallisen suuria koronaviruksen määriä ilman, että he sairastuvat, mikä puolestaan voi tehdä heistä ”oireettomia superlevittäjiä”.
Havaittu ilmiö voi olla syynä järkyttävän suuriin rokotusten jälkeisiin tartuntamäärien nousuihin laajasti rokotetuissa populaatioissa, joka on todettu maailmanlaajuisesti.
On luotettava, The Lancet on arvostettu lääketieteen ammattilehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi kysy tutkimuksista jota WHO rahoittaa. Kerro mikä tekee valtamediassa esiintyvästä tutkimuksesta totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kasvikas kirjoitti:
Sain haittavaikutuksen ja itse jouduin tekemään ilmoituksen. Kiitoksena rokotteen ottamisesta sain kivut ja lääkekustannukset. Kukaan ei haittavaikutuksista puhunutm vain roketteiden eduista. Noh, nyt osui omalle kohdalle sitten kunnolla ja suosittelenkin kaikkia tutustumaan ensin lääkedokumentteihin ja arvioimaan hyödyt ja haitat. Ja varautumaan henkisesti, fyysiesti ja taloudellisesti haittoihin. Mitään kiitosta et tule saamaan vaikka kannat kortesi kekoon yhteiskunnan eteen.
Mitä haittavaikutuksia sait?
Ja-ha. Taas tämä rokotevastaisten traditionaalinen vuoropuhelu alkaa. Aina samalla kaavalla valheiden levittämistä, aina samaa roolileikkiä ja yritystä verhoutua normaaleiksi ihmisiksi.
Tuliko freudilainen lipsahdus— roolileikkejä, yritetään teeskennellä normaalia ihmistä, eli tosiasiassa ehkä puhuttiin itsestäsi, roolistasi, tästä työstä jota teet palstalla mielipiteiden vaikuttamisen vuoksi?