Mieheni osti 1850€ maksaneen sohvan. Nyt haluan myydä sen mutta kukaan ei osta :(
Mitä tehdä? Sohva on ruma mekanisminahkasohva, mutta oli kallis, joten mies ei halua luopua siitä ilmaiseksi (saatika että meidän pitäisi maksaa poisvienti). Nyt myynnissä torissa hintaan 450€, ei tarjouksia. Mitä teen? Sohva mahtuu säilytykseen vain minun työhuoneeseeni, joka on tosi pieni ja sinne ei mahdu sohvan lisäksi mitään muuta...
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoisesta käytetystä sohvasta voi tuurilla saada 100-200e. Ostohinnalla ei ole merkitystä koska kalliimman sohvan haluavat eivät osta käytettyä sohvaa.
Ei välttämättä kukasn huoli sitä. Itse olen edukkaiden sohvien ihminen mutta kyllä sohva ja patja on sellaisia jotka ostan uutena. Vaikka sitten halpoina mutta uusina.
Ymmärtän kyllä aloittajan tuskan, kokemusta on kun jotain yrittää myydä, kukaan ei halua maksaa mitään. Hyvä jos kahvi paketilla joku pois hakee.
hmm. minä sain joskus isosta kulmasohvasta helposti 350e. Ja meni heti. Tais maksaa samanverran uutena ja oli sii ollut käytössä mulla useamman vuoden. Mutta siistissä kunnossa.
Noi mekanismisohvat on aika karseita. Vaikka niissä saa asentoa vaihdettua mut silti ne on tylsiä ja ärsyttää jos ne selkänojat rotkottaa eri tasolla. Käy silmin.
Joten veikkaan, ettei tollaisa sohvia vaan kovin moni halua. Kai se on monessa paikassa myynnissä?
Kuka haluaisi kirppuja ja luteita täynnä olevan sohvan. Huonekaluja ei todellakaan kannata kierrättää.
Voisin ehkä maksaa 50 e. Kuljetus (maksan bensat) ja kanto sisään tarpeen, hissi on. Väri- ja kokotiedot, kiitos, teen kaupat?
No älä sie huoli. Vaimo osti 44te maksavan hybridin ja nyt mä haluaisin täys'sähköisen teslan. Mutta kukaan ei osta tuota hybridiä (järkevään hintaan). Eikä autossa mitään vikaa, joten ilmaiseksi ei viittis luopua. Kai se on sitten köröteltävä tuolla muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Liian kallis. 450euroon saa ihan uusiakin sohvia, ei välttämättä yhtä hyvälaatuisia, mutta jos pitää valita toisen vanha vai ihan uusi, niin valinta kohdistuu uuteen.
Kyllä mä voisin ostaa tuolla hinnalla Hakolan tms. kalliin merkkisohvan. Ongelmaksi näissä muodostuu se, että minun pitäisi vuokrata paku ja kuski ja kantaa itse. Liikaa säätöä.
Hän laittaa sen itse myyntiin.