Mieheni osti 1850€ maksaneen sohvan. Nyt haluan myydä sen mutta kukaan ei osta :(
Mitä tehdä? Sohva on ruma mekanisminahkasohva, mutta oli kallis, joten mies ei halua luopua siitä ilmaiseksi (saatika että meidän pitäisi maksaa poisvienti). Nyt myynnissä torissa hintaan 450€, ei tarjouksia. Mitä teen? Sohva mahtuu säilytykseen vain minun työhuoneeseeni, joka on tosi pieni ja sinne ei mahdu sohvan lisäksi mitään muuta...
Kommentit (88)
Ei kukaan halua edes ilmaiseksi av-mamman miehen perseenhajuista sohvaa. Polttaa se pitää..
Vie se kierrätyskeskukseen. Sohva siis.
Miksei sohva ole siinä paikallaan johon se on ostettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua edes ilmaiseksi av-mamman miehen perseenhajuista sohvaa. Polttaa se pitää..
En ole mamma, olen ihan lapseton. Mutta sohva on vain 3v vanha... :( olen ihan neuvoton asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sohva ole siinä paikallaan johon se on ostettu?
Koska muutimme erilaiseen taloon. T ap
Miksi osti sohvan, joka ei mahdu asuntoon suunnitellulle paikalle? Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osti sohvan, joka ei mahdu asuntoon suunnitellulle paikalle? Kummallista.
Koska me MUUTIMME.
Hyväkuntoisesta käytetystä sohvasta voi tuurilla saada 100-200e. Ostohinnalla ei ole merkitystä koska kalliimman sohvan haluavat eivät osta käytettyä sohvaa.
Liian kallis. 450euroon saa ihan uusiakin sohvia, ei välttämättä yhtä hyvälaatuisia, mutta jos pitää valita toisen vanha vai ihan uusi, niin valinta kohdistuu uuteen.
Käykö miehesi jotenkin hitaalla vai haluaako hän väkisin aiheuttaa draamaa, kun puuttuu naisten asioihin?
jos on varaa ostaa tuollainen sohva, niin on varaa ostaa ihan uusi. toisaalta ette taita kovin varakkaita olla kun nykyiseen asuntoonne ei kovin hyvin sohva mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mamma, olen ihan lapseton. Mutta sohva on vain 3v vanha... :( olen ihan neuvoton asian kanssa.
AV-mammuuteen ei ole lapsi- eikä sp-vaatimuksia. Siihen riittää kun kirjoittaa kerran tänne! MOT
Ei kukaan halua rumaa, käytössä ollutta mekanismisohvaa. Olkaa onnellisia, jos jonnekin saatte ilmaiseksi ( pelastusarmeija esim)
Kirjoitat itse että on ruma mekanismisohva, ja ihmettelet kun ei mene monella sadalla kaupaksi? Ilmaiseksi joku voi säälistä ottaa (joku tyylitajon, koska mekanismisohva hyi yök).
Etkä edes sano kuinka vanha sohva on? On täysin eri asia kaupata pari kk vanhaa parilla sadalla kuin 10 v kulutettua.
Ilmaiseksi koittaisin. Itse sain annettua ilmaiseksi Vepsäläisen erittäin laadukkaan ja tyylikkään Sits-sohvan, joka ei ollut kuin jotain 5 v. vanha, täysin siisti. OVH 3800e. Eli siitäkään ei herunut pennin jeniä. Mieti itse mitä maksaisit käytetystä.
Joo, mutta miten saan miehelle taotuksi päähän että sohvaa on vaikea myydä käytettynä?
Ainahan on olemassa petoksen mahdollisuus kotirauhan säilyttämiseksi. Viet sohvan kierrätyskeskukseen, otat omista säästöistäsi 450 euroa, nostat käteisenä ja valehtelet miehelle myyneesi sohvan siihen hintaan. Jos sinulla ei ole tuota määrää säästössä, niin nyt vaan sitten säästämään, niin voit päästä sohvasta jouluksi 2022 eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat itse että on ruma mekanismisohva, ja ihmettelet kun ei mene monella sadalla kaupaksi? Ilmaiseksi joku voi säälistä ottaa (joku tyylitajon, koska mekanismisohva hyi yök).
Etkä edes sano kuinka vanha sohva on? On täysin eri asia kaupata pari kk vanhaa parilla sadalla kuin 10 v kulutettua.
Ilmaiseksi koittaisin. Itse sain annettua ilmaiseksi Vepsäläisen erittäin laadukkaan ja tyylikkään Sits-sohvan, joka ei ollut kuin jotain 5 v. vanha, täysin siisti. OVH 3800e. Eli siitäkään ei herunut pennin jeniä. Mieti itse mitä maksaisit käytetystä.
Sohva on 3 vuotta vanha.
niihän se on että kun tavaran kantaa kaupasta, niin tavaran arvo tippuu useimmissa tapauksissa lähelle nollaa. joten kannattaa pyrkiä siihen että ostaa vain sellaista mitä oikeasti tarvitee ja ostaessa vertailee hintoja.
Jätä se sika