Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni osti 1850€ maksaneen sohvan. Nyt haluan myydä sen mutta kukaan ei osta :(

Vierailija
25.08.2021 |

Mitä tehdä? Sohva on ruma mekanisminahkasohva, mutta oli kallis, joten mies ei halua luopua siitä ilmaiseksi (saatika että meidän pitäisi maksaa poisvienti). Nyt myynnissä torissa hintaan 450€, ei tarjouksia. Mitä teen? Sohva mahtuu säilytykseen vain minun työhuoneeseeni, joka on tosi pieni ja sinne ei mahdu sohvan lisäksi mitään muuta...

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa vain alaspäin, kunnes menee kaupaksi. Kyllä varmasti joku ostaa kunhan hinta on sopiva.

Vierailija
22/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis: Sohvia myydään usein 50 % tai jopa 70 % alennuksella.

Se, mitä OVH on joskus lyhyen hetken aikaa ollut, ei useinkaan vastaa sitä, mitä edes ensimmäinen omistaja on sohvasta maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi annetaan palsta. Sohvia saa ilmaiseksikin, harva käytetyistä maksaa ellei ole joku tunnettu ja haluttu malli.

Vierailija
24/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miten saan miehelle taotuksi päähän että sohvaa on vaikea myydä käytettynä?

Anna miehen itse yrittää myydä, eiköhän huomaa pian.

Vierailija
25/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta miten saan miehelle taotuksi päähän että sohvaa on vaikea myydä käytettynä?

Laitat miehesi myymään sen, saa siinä todistaa liikemiestaitonsa. Ilmoitat että tekee mitä tekee mutta sinun työhuoneesta sen pitää olla poissa x päivään mennessä. 

Vierailija
26/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnaksi 50e niin ehkä menee kaupaksi. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
27/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kallis. 450euroon saa ihan uusiakin sohvia, ei välttämättä yhtä hyvälaatuisia, mutta jos pitää valita toisen vanha vai ihan uusi, niin valinta kohdistuu uuteen.

Totta. 

Just ajattelin, että voisin satasen maksaa, mutta se olikin siis nahkasohva. Ei kiitos, edes ilmaiseksi en ottaisi. Ennen sitä ostaa uuden kaupasta. 

Vierailija
28/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miestä sohva ei haittaa, koska on minun huoneessani "piilossa". Harmittaa ihan älyttömästi. :(

Vierailija
29/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 400 ja haen pois. Ehtona nussin sua siinä sohvalla ennen.

- Isokokoinen M31

Tuota.. Mullakin olis sohva myytävänä t N42

Vierailija
30/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman yllättynyt, ettei tässä ole hinnoiteltu tunnearvoa mukaan. Onneksi on kuitenkin "en myy liian halvalla" -periaate. 

Vierailija
31/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää myydä todella halvalla jos haluaa eroon, kaverin lähes uutta 1800e sohvaa ei kukaan hakenut edes ilmaiseksi, veikkaan että jos olisi saanut "halvalla" niin olisi kelvannut

Vierailija
32/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse/kannata siitä motkottaa miehelle. Jos sillä on yhtään järkeä päässä, huomaa sen ihan itsekin jonkun kuukauden päästä. Ilmaiseksi joutunee ehkä sen lahjoittamaan jollekin.

Vierailija
33/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva o vaan sogva eikö,ihmiset tajua

Vierailija
34/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat itse että on ruma mekanismisohva, ja ihmettelet kun ei mene monella sadalla kaupaksi? Ilmaiseksi joku voi säälistä ottaa (joku tyylitajon, koska mekanismisohva hyi yök).

Etkä edes sano kuinka vanha sohva on? On täysin eri asia kaupata pari kk vanhaa parilla sadalla kuin 10 v kulutettua. 

Ilmaiseksi koittaisin. Itse sain annettua ilmaiseksi Vepsäläisen erittäin laadukkaan ja tyylikkään Sits-sohvan, joka ei ollut kuin jotain 5 v. vanha, täysin siisti. OVH 3800e. Eli siitäkään ei herunut pennin jeniä. Mieti itse mitä maksaisit käytetystä. 

Sohva on 3 vuotta vanha.

Älä jankkaa, ruma mikä ruma ja kaiken lisäksi käytetty, en ostais.

Vierailija
35/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miestä sohva ei haittaa, koska on minun huoneessani "piilossa". Harmittaa ihan älyttömästi. :(

Miehen sohva, laitat sen miehen tiloihin säilytykseen. Tehköön sohvallaan mitä haluaa. Mua harmittais enemmän se, jos olisin tuollainen tossu, koska se vaikuttaa moniin eri juttuihin, kun taas sohva on vain yksi asia monien joukossa.

Vierailija
36/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvilla EI ole yleensä MITÄÄN jälleenmyyntiarvoa, ovat ongelmajätettä ja niiden hävittäminen maksaa, koska pitää kuskata sorttiasemalle ja maksaa jätemaksu. Sori, oot onnekas jos joku huolii käytetyn sohvan ilmaiseksi jolloin säästät sorttimaksut. Mutta hyvin harvoin niistä rahaa saa ellei ole joku ajaton desingklassikko tai jollain muulla tavalla haluttu sohvamalli. Perussohvat, oli niiden hankintahinta sitten 2000 tai 5000 tai 200 euroa ovat valitettavasti ongelmajätettä. Vähän kuin patjat, elektroniikka ym. Eivät sijoituksia vaan käyttöesineitä. 

Vierailija
37/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman yllättynyt, ettei tässä ole hinnoiteltu tunnearvoa mukaan. Onneksi on kuitenkin "en myy liian halvalla" -periaate. 

Mies ei tee mitään. Itse joudun myymään hönen sohvansa, hintaan jonka hän on määritellyt...

Vierailija
38/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sohva, laitat sen miehen tiloihin säilytykseen. Tehköön sohvallaan mitä haluaa. Mua harmittais enemmän se, jos olisin tuollainen tossu, koska se vaikuttaa moniin eri juttuihin, kun taas sohva on vain yksi asia monien joukossa.

Ei mahdu miehen työhuoneen ovesta sisään. Muuten olisikin siellä. T ap

Vierailija
39/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyllä sohvalla ei ole mitään muuta arvoa kuin käyttöarvo. Niitä ei oteta aina vastaan edes kierrätyskeskuksiin, koska vievät hirveästi tilaa eikä kukaan niitä halua.

Vierailija
40/88 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma? Kai osaat itsekin ilman miestä laittaa sohvan myyntiin? Hinta vaan alas niin menee kaupaksi, tai vaikka ilmaiseksi.