Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen pahanpuhumista ystävästä?

Vierailija
25.08.2021 |

Että avautuu toiselle ystävälle jonkun ärsyttävistä tavoista.

Yksi pitkäaikainen kaverini heittää juttuihinsa puolet lapinlisää ja liiottelee asioita sekä suoranaisesti vääristelee monet asiat päälaelleen. Mitään faktatietoa hänellä ei monestikaan ole toisten ihmisten asioista mistä puhuu ja välillä jopa saattaa väittää muiden puhuneen näitä valhejuttuja mitä itse keksinyt. Ja tästähän saa sitten itse kuulla.

Pari viikkoa sitten meni hermot kun puhui taas mitä sattuu ja kahvitellessani toisen ystäväni kanssa ärsytys vain ryöpsähti yli ja avauduin aika kovasanaisestikin tämän yhteisen ystävämme toiminnasta. Nyt ollut kauhea morkkis asiasta ja alhainen olo että jauhan pskaa toisen selän takana. Vaikea kohdata koko ihmistä.

Ja kyllä, olen varovaisesti ystävälle maininnut asiasta mutta hän ottaa sen suurena loukkauksena ja hyökkää kaksinkertaisesti takaisin.

Mitä tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ansaitsette toisenne.

Vierailija
2/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sanoisit sille ystävälle enemmän kuin varovaisesti asiasta. Ja jos on noin ikävä tapaus, et ole enää tekemisissä hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässyn!

Vierailija
4/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi siltä, jolle avauduit "ystäväsi" puheista, että juorusit, saat hyvän omantunnon. Sitten sano sille ns. ystävälle suoraan ja tiukasti, mitä ajattelet. Jos hän ei kuuntele sinua tai loukkaantuu ja hyökkää, sano, ettet halua olla hänen ystävänsä enää.