Tänään tapahtu jotain ihan uskomatonta. Mä oon ihan sekasin.
Mä jouduin käymään pankissa, siis ihan pankissapankissa, siellä rakennuksessa sisällä, tiskillä asioimassa. No, menin sinne ja tietty siellä oli jono. Istuin sit odottamaan vuoroani, kuutelin napeista musiikkia ja räpläsin puhelinta.
Sieltä tiskin takaa tuli sinne asiakaspuolelle mies, oli siis menossa ulos. Joku työntekijä. Pistin merkille, ihan hyvännäkönen viiskymppinen pukumies. Nyt vanhemmiten pukumiehet kiinnittää useammin katseen, nuorena ne oli rokkipoikia, joita tuli kuolattua.
No, se mies katto mua. Pysähty ja katto uudelleen. Meni ulos ja tuli samantien takas. Ja sano mulle jotain, mä revin nappeja korvista hädissäni. Se sano, ettei se oo koskaan tällasta tehny ja että se pyytää anteeks jo etukäteen, mutta se näki musta unta viikonloppuna. Ja sen on pakko saada jutella mun kanssa. Mä en osannu sanoo mitään, tuijotin vaan. Ja samalla tuli mun vuoro ja mä menin tiskille hoitaan asiaani.
Kun mä sain hommat hoidettua, se mies oli lähteny. Mä menin ulos sieltä konttorista ja se seiso siellä pihalla. Esitteli ittensä ja pyysi kahville. Mä en ollu vieläkään sanonu sanaakaan, nyökkäsin vaan ja mentiin kahville. Juteltiin. Vaihdettiin numeroita. Se suuteli mua kun erottiin.
Ei tällasta tapahdu! Mä en oo mikään kaunis, laiha enkä nuori. Keski-ikänen normaali nainen. Mitä täällä tapahtuu?!?!
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:44"]
Onko tässä av:n jännittävä uusi jatkotarina??
[/quote]
Mua kiinnostaa enemmän jopa se teinihujoppi ikkunan takana, tai Ressun lukiota kuudetta vuotta jankkaava persekipeys.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:34"]
hyvä pokaus, naisilla menee polvet heikosta jostain tollasesta mystisestä tapahtumasta... LOL näin unessa. kuka tahansa voi väittää tuollaista mutta miehet ei usko tuollaisiin, muuten kuin että sillä on hyvä pokailla
[/quote]
90% näistä kommenteista on naisten, jotka ei usko tuollaisiin. Mutta sä teet silti yleistyksen että "naisilla menee polvet heikoksi", vittu mitä paskaa sinunkin tekstisi. Vittu mitä idiootteja koko palsta täynnä.
Jos joku henkilö vaikuttaa liiankin täydelliseltä, hän on todennäköisesti narsisti. Varo!
Mikä teitä vaivaa? Minusta tuo oli ihana tarina.
Eroa heti miehestäsi. Suhteenne on tuhoon tuomittu. Sen jälkeen voit säätää vapaasti. Älä lankea kielletty hedelmä ansaan. Pilaa vaan monen elämän. Joka tapauksessa kävi miten kävi tämän pukumiehen kanssa on parempi, että eroat nykyisestäsi. Tee se pian, älä satuta enempää kuin on pakko!
Jos on parisuhteessa ja perheellinen, niin lähipiiristä ei välttämättä löydy ihmistä, jolle haluaa avautua, ennen kuin on oikeasti jotain tapahtumassa.
Antaa olla. Mä en enää täällä purkaudu. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta te olette ilkeitä, ahdasmielisiä, mustavalkoisia ja ällöttäviä tiukkapipoja. Toivon, että teidän avioliitot muuttuis tällasiks kuin mun ja tajuaisitte, ettei tää vaan oo niin helppoa tämä elämä. Eikä niitä ratkasuja oo niin helppoa tehdä.
Kiitos teille, jolta on irronnut edes jokunen kannustava ja ymmärtäväinen sana.
-ap-
Koita uudestaan jutella miehesi kanssa oikeista asioista.
Äläkä näitä ilkeitä av-mammoja kuuntele. Tiedät kyllä, että aina tulee noita typeriäkin kommentteja. Jatka vaan kertomista tänne :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:16"]
Antaa olla. Mä en enää täällä purkaudu. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta te olette ilkeitä, ahdasmielisiä, mustavalkoisia ja ällöttäviä tiukkapipoja. Toivon, että teidän avioliitot muuttuis tällasiks kuin mun ja tajuaisitte, ettei tää vaan oo niin helppoa tämä elämä. Eikä niitä ratkasuja oo niin helppoa tehdä.
Kiitos teille, jolta on irronnut edes jokunen kannustava ja ymmärtäväinen sana.
-ap-
[/quote]
Kyllä minäkin eläydyn romanssiisi. Hieno juttu, jos avioliitto on pystyyn kuollut - ja jos romanssi on aito. Oli hienoa kuulla siitä. En vain halua "liikaa" kuulla, koska jos olisin itse miesten paikalla, tuntisin oloni kiusaantuneeksi, jos nainen paljastaa jutusta paljon tällä tavalla, jolloin kuka tahansa voi lukea asiat.
Haluan siis suojella sinua ja sinun tunneyhteyttäsi mieheen. Ei millään pahalla. (Uteliaana tietenkin haluaisin kuulla kaikki mehevät kohdat, mutta minusta se ei olisi sinulle hyväksi.) Tsemppiä tapahtumiin!
Ei jaksa. Keksitty juttu aivan täysin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:44"]Ihmiset pystyvät näkemään unta ainoastaan ihmisistä, jotka ovat tavanneet ennestään. Unessa mieli ei kykene luomaan uusia kasvoja vaan olet tämän miehen kohdannut ennenkin tai hän keksii jotain päästään.
[/quote]
Kerropa tuo minun alitajunnalleni.
Anteeksi mut naurattaa nämä ihmisten vastaukset :"D
Ihan outo lähestyminen, epäilyttävää. Yrittää tehdä vaikutuksen laittamalla pään pyörälle pikavauhtia. Tykkää varmaan esiintyä ja esittää. Ei aito. Hakee vaihtelua ja jännitystä, järisyttävää pikarakastumista.
Kaksi vaihtoehtoa:
1) Mies todella on haaveillut sinunkaltaisestasi naisesta ja sen takia nähnyt untakin. Hän on ollut pitkään yksin ja kaipaa naista elämäänsä, on myös sen takia valmis tekemään asian eteen noinkin paljon kuin iskemään naisen pankista.
2) Mies on narsistinen. Nauttii naisten hurmaamisesta tuollaisilla jalat alta -keinoilla. Iskee nimenomaan tavallisia naisia, koska he lankeavat täysillä ja rakastuvat. Narsisti haluaa, että toinen on ihan koukussa häneen. Katso, puhuuko hän paljon itsestään, kehuuko sinua yltiöpaljon jne.
Tule kertomaan, miten juttu etenee!
Jos nelikymppinen on säälittävä lapsi, niin sit mä oon. Minkäpä sille sitten voin.
Yritin puhua tänään aviomiehelle. Kerroin, etten oo tyytyväinen, haluisin seksiä ja hellyyttä, muitakin puheenaiheita kuin lapsen asiat ja miehen työ. Mies lähinnä naureskeli, että vanha pari ollaan, mitä tuota enää kyljessä nuohoomaan. Ja kuullema hänellä työasiat on päällimmäisinä mielessä ja jossakin niistä on puhuttava. Okei. Kysyin, että voitaisko nyt ainakin naida vähän useemmin, jos halaaminen ja pussailu on pois suljettuja. Pitää kattoa, sano mies. Töissä on rankkaa, kotona pitäis saada levätä. Okei.
Mua nyt vähän itkettäs. Ehkä mua ei oikein tässä talossa arvosteta, ainakaan naisena. Mä oon semmonen topakka talousihminen ja äiti, en rakastajatar tai edes vaimo. Te kun ootte saarnannu miten ei saa pettää, niin miks mä en sais pettää? Mähän olisin edelleen se ruoanlaittaja, siivooja ja lapsenhoitaja täällä kotona. Hakisin vaan sen arvostuksen ja keskustelun ja ehkä jossain vaiheessa hellyyden ja seksin muualta.
Kun en mä oikein mitään kauhean lopullisia ratkasuja uskaltais kuitenkaan tehdä. Tulis jo huominen.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:46"]
Musta tuntuu että tää on provo, revit kuulokkkeita korvista kuin joku teini mut oot keski-ikäinen. Yleensä keski-ikäiset kuuntelevat kuulokkeilla musiikki vain busseissa yms, ei tuollalailla taukoamatta kuin joku teini.
[/quote]
Mullekin tuli teini mieleen tuosta kuvauksesta ja yllätyin lopussa, kun olikin keski-ikäinen :)
Mä olin kans ekana että ihanaa, ei tollasta tapahdu! Mut jotenkin sit haiskahti vähän...Uskon että tämä ei ole mikään provo mutta äijän käytös...