Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtu jotain ihan uskomatonta. Mä oon ihan sekasin.

Vierailija
22.09.2014 |

Mä jouduin käymään pankissa, siis ihan pankissapankissa, siellä rakennuksessa sisällä, tiskillä asioimassa. No, menin sinne ja tietty siellä oli jono. Istuin sit odottamaan vuoroani, kuutelin napeista musiikkia ja räpläsin puhelinta. 

Sieltä tiskin takaa tuli sinne asiakaspuolelle mies, oli siis menossa ulos. Joku työntekijä. Pistin merkille, ihan hyvännäkönen viiskymppinen pukumies. Nyt vanhemmiten pukumiehet kiinnittää useammin katseen, nuorena ne oli rokkipoikia, joita tuli kuolattua.

No, se mies katto mua. Pysähty ja katto uudelleen. Meni ulos ja tuli samantien takas. Ja sano mulle jotain, mä revin nappeja korvista hädissäni. Se sano, ettei se oo koskaan tällasta tehny ja että se pyytää anteeks jo etukäteen, mutta se näki musta unta viikonloppuna. Ja sen on pakko saada jutella mun kanssa. Mä en osannu sanoo mitään, tuijotin vaan. Ja samalla tuli mun vuoro ja mä menin  tiskille hoitaan asiaani.

Kun mä sain hommat hoidettua, se mies oli lähteny. Mä menin ulos sieltä konttorista ja se seiso siellä pihalla. Esitteli ittensä ja pyysi kahville. Mä en ollu vieläkään sanonu sanaakaan, nyökkäsin vaan ja mentiin kahville. Juteltiin. Vaihdettiin numeroita. Se suuteli mua kun erottiin. 

Ei tällasta tapahdu! Mä en oo mikään kaunis, laiha enkä nuori. Keski-ikänen normaali nainen. Mitä täällä tapahtuu?!?!

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin tänään pankkipankissa. Jonoa oli yks ennen mua, ja kesti 20 min. Ihan perseestä käydä pankkkipankissa.

Vierailija
82/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin monet huumehörhöt tulleet selittämään kaikkea kummaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkipankissa on otto ja pano. Oliko se niitä panopuolen miehiä, tämä pukumies?

Vierailija
84/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:50"]Mulle tulee lähinnä mieleen, että epätoivoinen mies keksii jokaiselle naiselle tuon saman sepityksen, joillekin se näköjään toimii.
[/quote]

Sama. Mut tässähän on miehille uusi tapa iskeä nainen!

Vierailija
85/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata toi NaNoWriMo, muuten. Juu, en aio osallistua.

Mut niin siis kävi. Ja mä oon nyt ihan sekasin. Mies kerto eronneensa viis vuotta sitten, mä oon kuitenkin naimisissa. En mitenkään onnellisesti, lähinnä ollaan kämppäkavereita, jotka erehty joskus lapsen hankkimaan ja menemään sit naimisiin. Eli tässä on nyt ihan tarpeeks houkutusta saamaan mut tolaltani. Luoja. 

Mun täytyy tällä viikolla käydä uudelleen keskustassa, kun unohdin hoitaa tänään yhden toisen asian. Hyvä kun kotiini löysin.. Mä voisin siis järkätä treffit. Helposti. Pää on ihan pyörällä.

Voihan se olla, että mä oon menny hyvinharjoteltuun ansaan. Mut miks mä? En oikeasti oo mikään kaunis, tai milläänlailla muista erottuva. Ihan tavallinen nainen, mitäänsanomaton. Miks muhun kannattas tuhlata hyviä iskurepliikkejä? Ja miks se laitto just viestin, että se haluais soittaa mulle, että voinko mä puhua? 

Mä lähden tunnin päästä harrastamaan. Jos mä matkalla soittasin sit. Mun kädet tärisee.

-ap-

Vierailija
86/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa. Kerro nyt ihmeessä tarinan eroottinen jatko-osa näille hölmöille, joille tarinointisi meni täydestä.

Vierailija
87/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää oli ihana ja romanttinen. :) Te kaikki negatiivisten juttujen laittajat ootte ihan pystyynkuolleita! Koittakaa ny vähän nauttia elämästä teki.

Tosin toi, että olet naimisissa söi aika paljon tota ihanuutta tästä jutusta. Mut alku oli kiva. :)

Vierailija
88/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo kuitenkin ap varovainen sen miehen kanssa. Yleensä jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, näin juuri on.

Vierailija
89/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet naimisissa ja teillä on lapsikin. Kannattaisi siinä tapauksessa jättää tärinät ja vieras mies kokonaan huomiotta.

Vierailija
90/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:10"]

Piti googlata toi NaNoWriMo, muuten. Juu, en aio osallistua.

Mut niin siis kävi. Ja mä oon nyt ihan sekasin. Mies kerto eronneensa viis vuotta sitten, mä oon kuitenkin naimisissa. En mitenkään onnellisesti, lähinnä ollaan kämppäkavereita, jotka erehty joskus lapsen hankkimaan ja menemään sit naimisiin. Eli tässä on nyt ihan tarpeeks houkutusta saamaan mut tolaltani. Luoja. 

Mun täytyy tällä viikolla käydä uudelleen keskustassa, kun unohdin hoitaa tänään yhden toisen asian. Hyvä kun kotiini löysin.. Mä voisin siis järkätä treffit. Helposti. Pää on ihan pyörällä.

Voihan se olla, että mä oon menny hyvinharjoteltuun ansaan. Mut miks mä? En oikeasti oo mikään kaunis, tai milläänlailla muista erottuva. Ihan tavallinen nainen, mitäänsanomaton. Miks muhun kannattas tuhlata hyviä iskurepliikkejä? Ja miks se laitto just viestin, että se haluais soittaa mulle, että voinko mä puhua? 

Mä lähden tunnin päästä harrastamaan. Jos mä matkalla soittasin sit. Mun kädet tärisee.

-ap-

[/quote]

Se näki sussa sopivan sinisilmäisen ja helpon panon ja sitähän sä tunnut olevan. Lapsellinen kuin mikä ja valmis kehittämään romanttisia fantasioita aivan tyhjästä. Häpeäisit.

Vierailija
91/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:10"]Piti googlata toi NaNoWriMo, muuten. Juu, en aio osallistua.

-ap-
[/quote]

Muru-kirjoittajan uusi hahmo, aivan selvästi.

Vierailija
92/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsitko hänelle olevasi rouvasihminen?

Vierailija
93/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan yksinhuoltajat on kaikista vaikeimmin iskettäviä, toisin kuin voisi luulla, mutta naimisissaolevat romantiikannälkäiset keski-ikäiset rouvat on kaikista helpoimpia ja valmiimpia satunnaisiin seikkailuihin. Mitä pidempi avioliitto takana, sitä varmempi satunnainen pano.

M43

Vierailija
94/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:23"]

Mun kokemuksen mukaan yksinhuoltajat on kaikista vaikeimmin iskettäviä, toisin kuin voisi luulla, mutta naimisissaolevat romantiikannälkäiset keski-ikäiset rouvat on kaikista helpoimpia ja valmiimpia satunnaisiin seikkailuihin. Mitä pidempi avioliitto takana, sitä varmempi satunnainen pano.

M43

[/quote]

Voi hyvin pitää paikkansa. Yritän pysyä pöksyissäni kuitenkin. T:Rouva 31v.

Vierailija
95/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pokaus, naisilla menee polvet heikosta jostain tollasesta mystisestä tapahtumasta... LOL näin unessa. kuka tahansa voi väittää tuollaista mutta miehet ei usko tuollaisiin, muuten kuin että sillä on hyvä pokailla 

Vierailija
96/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä onko totta vai ei, se on viiihdettä. Vaihtakaa ketjua te ketkä ette kestä pientä satuilua.

Vierailija
97/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:34"]

hyvä pokaus, naisilla menee polvet heikosta jostain tollasesta mystisestä tapahtumasta... LOL näin unessa. kuka tahansa voi väittää tuollaista mutta miehet ei usko tuollaisiin, muuten kuin että sillä on hyvä pokailla 

[/quote]

Uppoaisi tuo minuunkin. Jos mies olisi siis muutenkin ihana, siisti, hyväkäytöksinen, hauska jne. Mitä sitten? Vai yritätkö sanoa, että naisen on jotenkin vaikeampi pokata miestä, kun miehen naista? :D

Vierailija
98/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
99/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:36"]Mitä hemmetin väliä onko totta vai ei, se on viiihdettä. Vaihtakaa ketjua te ketkä ette kestä pientä satuilua.
[/quote]

Viihdettä? Onpa viihdyttävää, hohhoi.

Vierailija
100/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä av:n jännittävä uusi jatkotarina??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi