Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtu jotain ihan uskomatonta. Mä oon ihan sekasin.

Vierailija
22.09.2014 |

Mä jouduin käymään pankissa, siis ihan pankissapankissa, siellä rakennuksessa sisällä, tiskillä asioimassa. No, menin sinne ja tietty siellä oli jono. Istuin sit odottamaan vuoroani, kuutelin napeista musiikkia ja räpläsin puhelinta. 

Sieltä tiskin takaa tuli sinne asiakaspuolelle mies, oli siis menossa ulos. Joku työntekijä. Pistin merkille, ihan hyvännäkönen viiskymppinen pukumies. Nyt vanhemmiten pukumiehet kiinnittää useammin katseen, nuorena ne oli rokkipoikia, joita tuli kuolattua.

No, se mies katto mua. Pysähty ja katto uudelleen. Meni ulos ja tuli samantien takas. Ja sano mulle jotain, mä revin nappeja korvista hädissäni. Se sano, ettei se oo koskaan tällasta tehny ja että se pyytää anteeks jo etukäteen, mutta se näki musta unta viikonloppuna. Ja sen on pakko saada jutella mun kanssa. Mä en osannu sanoo mitään, tuijotin vaan. Ja samalla tuli mun vuoro ja mä menin  tiskille hoitaan asiaani.

Kun mä sain hommat hoidettua, se mies oli lähteny. Mä menin ulos sieltä konttorista ja se seiso siellä pihalla. Esitteli ittensä ja pyysi kahville. Mä en ollu vieläkään sanonu sanaakaan, nyökkäsin vaan ja mentiin kahville. Juteltiin. Vaihdettiin numeroita. Se suuteli mua kun erottiin. 

Ei tällasta tapahdu! Mä en oo mikään kaunis, laiha enkä nuori. Keski-ikänen normaali nainen. Mitä täällä tapahtuu?!?!

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä:)

Vierailija
62/135 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea treffeille!

Ompa täällä kyynistä porukkaa, Suomessa toki on kyllä aika harvinaista että joku "normaali" uskaltaa lähestyä noin rohkeasti mutta kyllä sitäkin tapahtuu..nimim kokemusta on ja nyt ollaan toista vuotta yhdessä;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykoosissa?

Vierailija
64/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit kun ukkos tuli töistä ja huusi "Onko ruokaa?"

Vierailija
65/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko

Vierailija
66/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana.

Vierailija
67/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nauti!

Vierailija
68/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pystyvät näkemään unta ainoastaan ihmisistä, jotka ovat tavanneet ennestään. Unessa mieli ei kykene luomaan uusia kasvoja vaan olet tämän miehen kohdannut ennenkin tai hän keksii jotain päästään.

Vierailija
69/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Tuulet vievät sinua ihmeelliseen seikkailuun! Go for it!

Varo, saatta olla narsistinen psykopaatti, vaikuttaa alussa uskomattoman hyvältä!

Ihanaa! Ihan kuin elokuvissa! Kai suutelitte sateenvarjon alla?

Pim! Olette tarkoitetut toisillenne kun hän näki unta sinusta! Olette varmaan olleet edellisessä elämässä läheisiä!

Rikas pukumies, pankkialalla ja varmaan rahoituspuoli kunnossa! Ei sillä väliä vaikka olisi millainen sika, kunhan on rikas ja siivo!

Vierailija
70/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
71/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau :) mäkin kuumenen hieman vanhemmista hyvin pukeutuneista. Kelpais mullekkin siis tuollainen äkkiromanttinen tapahtuma.

Vierailija
72/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tää on provo, revit kuulokkkeita korvista kuin joku teini mut oot keski-ikäinen. Yleensä keski-ikäiset kuuntelevat kuulokkeilla musiikki vain busseissa yms, ei tuollalailla taukoamatta kuin joku teini.

Vierailija
73/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kiva! Mutta, anteeksi jo etukäteen. Varaudu myös siihen, että pukumies näkee useinkin näitä unia. Tuntuisi tuo lähestymistapa toimivan :)

Vierailija
74/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppoon menit.

Vierailija
75/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lähinnä mieleen, että epätoivoinen mies keksii jokaiselle naiselle tuon saman sepityksen, joillekin se näköjään toimii.

Vierailija
76/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outona pitäisin jos moista pankin pihalla kuulisin...

Aiotko ap muuten sivumennen kysäisten osallistua NaNoWriMoon?

Vierailija
77/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:50"]Mulle tulee lähinnä mieleen, että epätoivoinen mies keksii jokaiselle naiselle tuon saman sepityksen, joillekin se näköjään toimii.
[/quote]

Niinpä.

Vierailija
78/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, joo noin varmaan kävikin, hehe...

Vierailija
79/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku peruskoulun kasiluokkalainen kimma ja rinnakkaisluokan söde poitsu!

Vierailija
80/135 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä väliä oliko miehen uni totta vai ei. Pointtihn oli siinä, että oli niin kiinnostunut ap:sta, että halusi jollakin keinolla saada hänen huomionsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä