Kaikki 175-177cm naiset!!
Hei kaikki 175-177cm naiset!! Paljonko te painatte?
Kommentit (49)
Itse en huolisi yli 175/65 kg painoista naista. Olette varmaan samaa mieltä, ettei tämäkään välttämättä mikään varsinainen hoikkuus ole. T. mies.
Joku 70 kg / 175 cm on jo ihan plösähtänyt. Pidin deittoilmossani tuota rajaa aikaisemmin, mutta muutin sitten 65 kg:ksi, kun huomasin mitä läskejä tulee vastaan. Tietysti kuuntelin joitain läskejä naisia suoli24-palstalla, jotka vakuuttivat että 175/70kg ei ole mikään läski, mutta vikaan meni. Älkää ihmeessä näihin haksahtako, läskien naisten tunnusmerkki on että kun itse olette normaalipainoinen/hoikka, niin kutsuvat sitä kukkakepiksi/naruksi.
175 ja 60. Olen kukkakeppi, joten tuo edellä oleva mies elää jossakin ihan harhaisessa maailmassaan painoanalyysiensä kanssa.
175/70. Itse en ottaisi miestä joka vahtaa vaan mittoja. Kai kasvoilla ja luonteellakin on merkitystä, kun kysyntää on ollut, vaikka vuosikausia naimisissa, perheellinen ja baareissa en kulje.
Hei sinä mies jonka mielestä 175/70 on läski. Etpä taida itse kummoinen saalis olla, kun treffipalstoilla pyörit. Oikeat komeat ja fiksut miehet löytää seuraa kyllä livenäkin ja on kanttia tehdä aloituksia muutenkin kuin näippäimistön takaa.
175cm/53kg. Alapeukkuja odotellessa?
175/56
lapsesta saakka ollut hoikka ja hujoppi
178/70, synnytyksestä 2kl ja tässä vuoden sisällä toivottavasti paluu alkupainoon eli n.60kg. 55kg painoin silloin kun treenasin paljon, mutta se oli jo liian vähän kun kuukautiskierrotkin meni jo sekaisin siinä vaiheessa.
177/67. Olen aika tyytyväinen, vähän kiinteämpi saisi olla mutta se on oma vika, kun en juuri treenaa.
175cm/60kg. Paino suunnilleen sama kuin ennen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:26"]175 ja 60. Olen kukkakeppi, joten tuo edellä oleva mies elää jossakin ihan harhaisessa maailmassaan painoanalyysiensä kanssa.
[/quote
Luitko mitä kirjoitin? Puhuin 65 kg:n painosta, se olisi sinullekin kuin ison joulukinkullisen verran lisää painoa. Sen sanon että 175/60 kg:n painoiset naiset rupeavat olemaan hoikkia, BMI on silloin 19,6. 65 kg:lla ollaan jo 21,2 lukemissa, eli ei läski, joskaan ei mikään erityisen hoikkakaan. Missitason naisilla on usein painoindeksi siinä 18-19 paikkeilla, eli mitään sellaista en vaadi. T. mies.
Kukkakeppi miehet ovat pahin turn off. Siihen yhdistettynä sirous, pienet kädet ja jalat... Hrrrrr... Mielummin vaikka pullukka mies kunhan on miehen kokoinen!!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:48"]Kukkakeppi miehet ovat pahin turn off. Siihen yhdistettynä sirous, pienet kädet ja jalat... Hrrrrr... Mielummin vaikka pullukka mies kunhan on miehen kokoinen!!
[/quote]
Ilmeisesti olet itsekin läski? Itse olen 182 cm/70 kg, eikä tässä kyllä ole mitenkään liian vähän. Joskus aikaisemmin painoin 75 kg, ja silloin oli jo alkavaa vatsakumpua. T. mies.
110 kg/ 177 cm
Olen mahtava amatsooni!
Tällä hetkellä 65kg. Lasten syntymien jälkeen pudonnut n. 20 kg. En kyllä pistäisi pahaksi, jos painoa tulisi lisää muutama kilo.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]
Hei kaikki 175-177cm naiset!! Paljonko te painatte?
[/quote]
176 cm ja 68-69.
Olen joskus painanut 62, ja silloin näkyy luuranko. 65 olisi ihanne.
Oon hitusen pidempi, 182cm ja jotain 83kg. Haluaisin painaa taas 70 kiloo niinkun teininä,mut tuntuu ruoka maistuvan paremmin kun sillon... Mutta ehkä joskus viel :o)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 08:43"]
80
vähemmälläkin pärjäisi.
aika hämmästyttävää, kuinka moni malli/missi(mittainen) palstalle täällä ;)
[/quote]
Kai edelleen ne missimittaiset miellään vastailee tällaisiin ketjuihin - itsekin olen niin tyytyväinen itseeni kun olen saanut painoa tiputettua että mielellään nyt kerron olevani 175cm/61kg, vaikken nyt ihan missimitoissa vissiin ole (?).