Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki 175-177cm naiset!!

Vierailija
20.09.2014 |

Hei kaikki 175-177cm naiset!! Paljonko te painatte?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 08:43"]

80

vähemmälläkin pärjäisi.

aika hämmästyttävää, kuinka moni malli/missi(mittainen) palstalle täällä ;)

[/quote]

Kai edelleen ne missimittaiset miellään vastailee tällaisiin ketjuihin - itsekin olen niin tyytyväinen itseeni kun olen saanut painoa tiputettua että mielellään nyt kerron olevani 175cm/61kg, vaikken nyt ihan missimitoissa vissiin ole (?).

Vierailija
22/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huolisi yli 175/65 kg painoista naista. Olette varmaan samaa mieltä, ettei tämäkään välttämättä mikään varsinainen hoikkuus ole. T. mies.

Joku 70 kg / 175 cm on jo ihan plösähtänyt. Pidin deittoilmossani tuota rajaa aikaisemmin, mutta muutin sitten 65 kg:ksi, kun huomasin mitä läskejä tulee vastaan. Tietysti kuuntelin joitain läskejä naisia suoli24-palstalla, jotka vakuuttivat että 175/70kg ei ole mikään läski, mutta vikaan meni. Älkää ihmeessä näihin haksahtako, läskien naisten tunnusmerkki on että kun itse olette normaalipainoinen/hoikka, niin kutsuvat sitä kukkakepiksi/naruksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 ja 60. Olen kukkakeppi, joten tuo edellä oleva mies elää jossakin ihan harhaisessa maailmassaan painoanalyysiensä kanssa.

Vierailija
24/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

178/61...

Vierailija
25/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/70. Itse en ottaisi miestä joka vahtaa vaan mittoja. Kai kasvoilla ja luonteellakin on merkitystä, kun kysyntää on ollut, vaikka vuosikausia naimisissa, perheellinen ja baareissa en kulje.

Vierailija
26/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä mies jonka mielestä 175/70 on läski. Etpä taida itse kummoinen saalis olla, kun treffipalstoilla pyörit. Oikeat komeat ja fiksut miehet löytää seuraa kyllä livenäkin ja on kanttia tehdä aloituksia muutenkin kuin näippäimistön takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm/53kg. Alapeukkuja odotellessa?

Vierailija
28/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/56

 

lapsesta saakka ollut hoikka ja hujoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

178/70, synnytyksestä 2kl ja tässä vuoden sisällä toivottavasti paluu alkupainoon eli n.60kg. 55kg painoin silloin kun treenasin paljon, mutta se oli jo liian vähän kun kuukautiskierrotkin meni jo sekaisin siinä vaiheessa.

Vierailija
30/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

177/67. Olen aika tyytyväinen, vähän kiinteämpi saisi olla mutta se on oma vika, kun en juuri treenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60

Vierailija
32/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm/60kg. Paino suunnilleen sama kuin ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:26"]175 ja 60. Olen kukkakeppi, joten tuo edellä oleva mies elää jossakin ihan harhaisessa maailmassaan painoanalyysiensä kanssa.
[/quote

Luitko mitä kirjoitin? Puhuin 65 kg:n painosta, se olisi sinullekin kuin ison joulukinkullisen verran lisää painoa. Sen sanon että 175/60 kg:n painoiset naiset rupeavat olemaan hoikkia, BMI on silloin 19,6. 65 kg:lla ollaan jo 21,2 lukemissa, eli ei läski, joskaan ei mikään erityisen hoikkakaan. Missitason naisilla on usein painoindeksi siinä 18-19 paikkeilla, eli mitään sellaista en vaadi. T. mies.

Vierailija
34/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi miehet ovat pahin turn off. Siihen yhdistettynä sirous, pienet kädet ja jalat... Hrrrrr... Mielummin vaikka pullukka mies kunhan on miehen kokoinen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:48"]Kukkakeppi miehet ovat pahin turn off. Siihen yhdistettynä sirous, pienet kädet ja jalat... Hrrrrr... Mielummin vaikka pullukka mies kunhan on miehen kokoinen!!
[/quote]

Ilmeisesti olet itsekin läski? Itse olen 182 cm/70 kg, eikä tässä kyllä ole mitenkään liian vähän. Joskus aikaisemmin painoin 75 kg, ja silloin oli jo alkavaa vatsakumpua. T. mies.

Vierailija
36/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg/ 177 cm

Olen mahtava amatsooni!

Vierailija
37/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 65kg. Lasten syntymien jälkeen pudonnut n. 20 kg. En kyllä pistäisi pahaksi, jos painoa tulisi lisää muutama kilo.

Vierailija
38/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:20"]

Hei kaikki 175-177cm naiset!! Paljonko te painatte?

[/quote]

 

176 cm ja 68-69. 

Olen joskus painanut 62, ja silloin näkyy luuranko. 65 olisi ihanne.

Vierailija
39/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hitusen pidempi, 182cm ja jotain 83kg. Haluaisin painaa taas 70 kiloo niinkun teininä,mut tuntuu ruoka maistuvan paremmin kun sillon... Mutta ehkä joskus viel :o)

Vierailija
40/49 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/68, lihasta löytyy ;)