Minkä lajin urheilijat ovat ihanne miehiä/ naisia mielestäsi?
Minun mielestä parhaimman näköiset ovat kestävyyslajien harrastajat. Salilla kävijät yleensä eivät kiinnosta. Mieheni harrastaa hiihtämistä, juoksua, pyöräilyä jne.toki myös käy salilla välillä. Itse harrastan myös samoja lajeja ja teen kotona lihaskuntoharjoituksia.
Kommentit (36)
Ykkösenä jalkapalloilijat ja toisena uimarit. Siis miesihanteita.
Tenniksenpelaajanaiset taitaa olla paras sekoitus ulkonäköä ja luonnetta. Joissain lajeissa on kauniimpia vartaloita ehkä, mutta naamasta näkee että nuttura on liian kireällä. Joukkuelajeissa taas on hyviä jätkiä. Ei kaikista ihannenaisellisinta siis.
Lätkänpelaajien täytyy olla parhaita miehiä, koska ne saa aina parhaat naiset.
Kestävyysjuoksijat ovat surkeita kuivan kesän oravia. Parhaimmat mieskropat löytyy crossfittaajilta, pikajuoksijoilta, uimareilta ja osalta kuntosalikävijöistä, siis niillä joilla rasvaprosentti on sitä luokkaa että vatsa on litteä ja lihakset ei saa näyttää epäluonnollisilta.
Miehet:
Uimarit
Fudispelaajat
Telinevoimistelijat
Naiset:
Taitoluistelijat
Yleisurheilijat 7ottelijat
Fitness/aerobic bryket
Kestävyysjuoksijat ja kävelijät on ainakin ihan kauhean näköisiä! Suurin osa kauniista naisista on maskuliinisempia kuin edellä mainitut,
Jalkapalloilijamiehet. Kakkosena uimarit
Rytmisen voimistelun naiset (poislukien liian anorektiset). Yleisurheilun hyppäjät.
Mikä urheilulaji on crossfittaaja? Onko se sama kuin kuntopiireilijä,
siis kuntopyöräilijä-kiipeilijä? Itse olen ip-laji taustainen mies ja sanoisin, että
naisista seiväshyppääjät ja jos miehistä sanoa täytyy, niin esim. nyrkkeilijät.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:16"]Cross fittaajat, vapaaottelijat
[/quote]
Juuuuri näin! Nam
Mä diggaan uimareista tai isoista miehistä, että jenkkifutarit puolustuksen linjasta (joo, aikoinaan ihan mun pick-up-line... NOLOA!!!) ja tietenkin nää maailmanvahvin mies kisaajat. Voi kuola!
Pienet etiopialaiset juoksijat ei väräytä mua mitenkään.
Minkään lajin urheilija ei voi olla ihannemieheni, sillä en mitenkään kestäisi olla kotirouva. Vai tarkoitatko pelkkää urheiluharrastusta, joka ihannemiehellä olisi?
LeBron James! Grrrrrr.
Herkkuhammasta kolottaa koripalloilijoiden kohdalla.
Miehissä uimarit ja telinevoimistelijat.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:11"]
Poket!!
Oksu:(
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:11"]
Poket!!
[/quote]
Onsk ne ääliöt, jotka ei oo muita töitä saaneet urheiljoita?
Uimarit, tenniksenpelaajat, pyöräilijät, kymmenottelijat, ne on miehiä.
Cross fittaajat, vapaaottelijat