Kaikki 175-177cm naiset!!
Hei kaikki 175-177cm naiset!! Paljonko te painatte?
Kommentit (49)
No oon vähän pidempi kuin tuo 177, siis 178 cm . 55 kg painan, vaikka kuinka voita ja öljyä mättävän, niin mikään ei auta. Onko vinkkejä? Kymmenen kiloa haluaisin lisää. Parikymmentäkin menettelisi.
175/74. Laihtunut 5kg sitten heinäkuun.
80
vähemmälläkin pärjäisi.
aika hämmästyttävää, kuinka moni malli/missi(mittainen) palstalle täällä ;)
177 ja 82 kg kun pari kiloa tullut takas. Pari kiloa ylimääräistä siis.
Ennen raskautta 64, nyt reilu vuosi synnytyksestä edelleen 72, pitäisi ryhdistäytyä ja pudottaa painoa
176 ja 65. Ennen lapsia 10 kg vähemmän.
177 ja 94, ens viikolla la.
Ennen tätä raskautta 177 ja 80, tarkoitus oli pudottaa muutama kilo.
Mietin kanssa, että onpa ihmiset mallimitoissa. Mutta siis, 18-vuotiaana painoin 55 kiloa ja iän mukana tullut sitten kymmenen/viistoista kiloa lisää ja kaikista lapsista läsähtänyt 5 kilon plussat.
Mutta tavoite on sitten joskus 72 kiloa, ihanne ehkä 68.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 08:43"]
80
vähemmälläkin pärjäisi.
aika hämmästyttävää, kuinka moni malli/missi(mittainen) palstalle täällä ;)
[/quote] Äläpä solvaa mammoja, pituus ja paino voivat olla mallimitoissa, mutta kuppikoot lähtevät jostain F:stä suurempaan päin. Olen ketjun läskein, 178/85.
175 ja 73kg. Yritän parhaillaan laihduttaa. Tavoitepainoni on n. 65kg
176 cm/68 kg. Ennen lapsia painoin 62 kg. Tämäkin paino on ihan ok huomioiden se, etten juurikaan harrasta liikuntaa. Mutta kun sitten pysyisikin tässä eikä ole kohta yli 70. (Ja seuraavaksi yli 80 kg...) Äitini on hyvä esimerkikki siitä kuinka hoikasta naisesta tuleekin vanhemmiten ylipainoinen. Lihominen alkoi hänellä vähän alle 50 v.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:42"]
Hahaa voitin. 177cm ja 89 kg.
[/quote]
176 cm ja 88 kg eli samassa suhteessa ollaan isoja. Tykkään kyllä itsestäni.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:42"]
Hahaa voitin. 177cm ja 89 kg.
[/quote]
176 cm ja 88 kg eli samassa suhteessa ollaan isoja. Tykkään kyllä itsestäni.
[/quote]
Onnea vaan sulle :) en mäkään itseäni yleensä vihaa mutta olin kivemman näkönen kymmenen kiloa laihempana. Noo, nyt olen raskaana (viikolla 17, olen siis edelleen lähtöpainossa eli raskaus ei selitä painoani) ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, raskaus laihduttaa taas muutaman kilon meikäläistä.
70 kg