Koira tuhoaa ilmastoa yhtä paljon kuin auto tutkimusten mukaan. Aijjotko luopua koirasta vai itsekkäästi jatkaa koiran pitämistä ja antaa maailman ilmaston tuhoutua?
Kommentit (107)
Muutin jo luolaan asumaan. Oletteko nyt tyytyväisiä vihervassarit!!
Koirat ovat lihansyöjinä pahimman luokan ympäristörikollisia.
Sama jankkaaja joka päivä. Otan kohta toisenkin koiran. Tällä kertaa mastiffin. Ja pari autoa päälle.
Vierailija kirjoitti:
En.
Olen kasvissyöjä, en ole koskaan lentänyt, pyrin elämään ekologisesti .. Joten en usko, että yksi koira on nyt hirveä synti, kun asiat voisivat olla pahemminkin. Se on kuitenkin ainut ystäväni.
Onko koirasikin kasvissyöjä?
Paljonko ihminen tuhoaa ilmastoa, jos koira noin paljon?
Enemmän lapsi tuhoaa ilmastoa ja ympäristöä. Jätän siis ne hankkimatta.
AP, olet säälittävä. Typeriä samanlaisia aloituksia päivittäin, väsynyttä. Yritä keksiä elämällesi jotain sisältöä.
En, juuri otin koiranpennun ja se on ihana 😍
Sille syötän lihaa enemmän, kuin aiemmille koirilleni.
AP itse taitaa olla huomattavasti suurempi ilmastontuhoaja.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi voi olla kasvissyöjä, olla lentämättä ja elää ekologisesti. Koira ei voi.
Miten se koira mitenkään pahemmin ympäristöä kuormittaa, kuin luonnon muut lihansyöjä eläimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo älä viitti. 😂
Yksityisautoilu ei ole mitään verrattuna lentoliikenteeseen.
Päästin itsestäni kaasut pihalle, kun ap painosti minua tällä aloituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsee huomattavasti enemmän krääsää kun koira. Pitää olla vaunut, autoistuimet, vaatteet (ja niitäkin pitää ostaa koko ajan uusia kun jää pieneksi), vaipat, lelut, pyörät, harrastuskuljetukset, viimeisin älyluuri, pelejä jnejnejne. Lisäksi siitä kasvaa sellainen ainakin 50-kiloinen jössikkä, joka syö monta kertaa enemmän kuin pieni koira. Lisäksi pirulainen vielä elää 100 vuotta, joten sillä on n. 10 kertaa pidempi aika paskoa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koirani voi oikein hyvin olla lentämättä. Mitäs jos ap luopuu tuosta somettamisesta, kun se vie valtavasti sähköä ja lopputulos on pelkkää mentaalista koprosta?
Ja: auto. Siitäkin voit luopua, kun kuitenkaan et sillä muuta tee kuin rahtaat kaljaa ja makkaraa ennestäänkin lihavalle itsellesi. Pyöräile niin näet joskus taas pilisi.
Miettiikö kukaan koskaan koiranruoan eettisyyttä tai ekologisuutta ? Tietääkö kukaan edes mistä se tulee ?
En.
Olen kasvissyöjä, en ole koskaan lentänyt, pyrin elämään ekologisesti .. Joten en usko, että yksi koira on nyt hirveä synti, kun asiat voisivat olla pahemminkin. Se on kuitenkin ainut ystäväni.