Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita pikkusieluiset ja pahansuovat työkaverit ja heidän kahvipöytäjuttunsa?

Vierailija
21.08.2021 |

Juorutaan ja puhutaan pahaa muista, haukutaan selän takana esimiehiä tai muita työntekijöitä. Kukaan ei koskaan esimerkiksi lue kirjaa tai matkusta mihinkään (ennen koronaa). Keskustelu pyörii suurin piirtein siinä, miten naapuri käyttäytyi koirankusetuslenkillä. Tuntuu, että kuolen sisältä vähän joka päivä, jonka joudun viettämään noiden ihmisten kanssa. Enkä sano, että pitää keskustella vaikkapa eksistentialismista koko ajan, mutta kai on muitakin aiheita kuin mitä talonmies sanoi ja ketä siivooja pani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itse johdatella keskustelua kehittäviin aiheisiin.

Vierailija
2/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tätä, ja välillä syntyy ihan kiinnostavia hetkiä sellaisten ihmisten kanssa, joiden puheet ovat aiemmin olleet kuvaamallasi tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mene mukaan olet pian heidän uusi uhrinsa. Ole siinä sitten myönteinen.

Vierailija
4/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minulla on fiksumpia työkavereita.

Vierailija
5/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Uhriksi voi tulla vain, jos suostuu uhriutumaan. Uhriksi tullaan myös alistumalla muiden odotuksiin. Se joka ei suostu alistumaan eikä uhriutumaan, on yläpuolella muita.

Vierailija
6/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsytti, kunnes lopetin käymästä kahvilla heidän kanssaan. 

Vierailija
7/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Olen melko varma, että minusta puhutaan jo nyt selän takana. Olen nimittäin joitakin kertoja kommentoinut joihinkin rumiin juoruihin, että mistäpä me sitä voidaan tietää. Tai jonkun ulkonäön arvosteluun, ettei ihminen voi siihen itse vaikuttaa.

Jos yritän kääntää keskustelua johonkin vähän järkevämpään, vaikka johonkin ajankohtaiseen dokumenttiin, ei kukaan ole katsonut sitä, "ei kiinnosta", ja kääntävät keskustelun takaisin juoruihin tai omiin asioihinsa.

Ap

Vierailija
8/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en joutunut uhriksi enkä ole kuullut ovatko selän takana minusta puhuneet, mutta itseä helpotti, kun ei tarvinnut sitä paskanjauhamista enää kuunnella. 

Muuten käyttäytyvät kuitenkin ihan normaalisti, kun tavataan. 

Vierailija
9/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on , useamman kerran, ei toimi.

T: Eri

Vierailija
10/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan rakastan heitä yli kaiken

Vierailija
11/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa. Matalakoulutettujen lempipuuhaa monesti.  Tauot eivät näin ollen virkistä ollenkaan.

Vierailija
12/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen tälle palstalle , kun haluan hetkeksi eroon pikkusieluisista ja pahansuovista ihmisistä. 

Vierailija
13/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harmittaa. Matalakoulutettujen lempipuuhaa monesti.  Tauot eivät näin ollen virkistä ollenkaan.

Taitaa täällä sitten olla juuri noita matalakoulutettuja ilmapiiristä päätellen.

Vierailija
14/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskityn työntekoon ja tauot vietän vaikka puhelimella. Sehän on vaan plussaa, jos on kivoja työkavereita, mutta töissä nyt pitää vaan tehdä töitä kaikenlaisten juorukellojen kanssa. Itse olen ratkaissut asian niin, että kerron mahdollisimman vähän itsestäni, keskityn työntekoon ja elän omaa elämääni. Lähinnä säälin ihmisiä, joiden huvia tuollainen juoruilu on. Kertoo nimittäin yleensä suuresta tyytymättömyydestä ja elämänsisällön köyhyydestä.

Vierailija
15/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin juuri se ongelma, että tauot ovat pikemminkin inhottavia pakkoja kuin jotain virkistävää työn lomassa. Olenkin nykyään mieluummin puhelimella ja luen sieltä uutisia tms. kuin osallistun noihin keskusteluihin.

Ap

Vierailija
16/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kerran kamalas työpaikas jossa juoruilua ,ilkeilyä ja työpaikkakiusaamista. aloin syödä ruokani tauoil syrjemmäs tai pukukopis. jos pidempi tauko.

otin myös kirjoja ja lehtiä mukaan kun välil tunnin ruokatauko, luin sitten rauhas kun muut juouili.

lopulta pakko vaihtaa työpaikkaa kun oli niin vakavaa kiusaamista.

usein juoruilijat,entisiä koulukiusaajia, naapurikyttääjiä ja luonnehäiriöisiä. täs työpaikas heitä monta ja bondasivat. sain paremman työpaikan sitten kyllä.

Vierailija
17/17 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi