Eikö naiset oikeasti ymmärrä että miehelle jolla on vaihtoehtoja tatskat ja lävistykset on ehdoton NO-NO
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Paljon saat kuraa ap, olen tosin samaa mieltä. Itse en huolisi miestä tatuoineineen ja lävistykineen edes ellei muita ehdokkaita olisi. Jonkun verran ennakkoluuloa siis kyllä, koko ihmistä en voi tuomita pelkän ulkokuoren takia mutta yleensä arvomaailmat eivät kohtaa jos ulkokuori on itestäni hyvin poikkeava, kokemusta on.
Ap ei saisi yhtään kuraa, jos hän puhuisi vain itsestään - tosin viisas mies ei pitäisi sitäkään ylipäänsä tarpeellisena vaan kaikessa hiljaisuudessa etsisi itseään miellyttävää naista. Mutta nyt ap ei puhu itsestään vaan antaa ymmärtää, että hän pystyy puhumaan kaikkien miesten puolesta.
Mutta ei se mitään, on ihan hauskaa, että hän viettää tämänkin viikonlopun mieluummin meidän mammojen kuin tatuoimattomien kauniiden naisten seurassa ;-)
Pitää varmaan miesystävälle sanoa, että lähtee lätkimään, kun mulla on tatuointeja ja lävistyksiä. Tarjontaa hälle kuitenkin on ikäisissäänkin (24v) naisissa.
N30
Monelta lähtee seuraava kone Puolaan? AP lupasit viimekerralla lähteä ja olla 2 viikkoa hiljaiselossa. Kahden viikon palstaloma tekisi ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos mutkin on vihitty jo kahdesti, kerran onnettomasti ja kerran onnellisesti. Sisältö ratkaisee kuitenkin.
N ilman tatuointejaPappi ei taas ole osannut hoitaa hommiaan. Onneks löyty toisella kerralla parempi :)
Nääh, nuorena sitä kuvitteli, että kaikessa voi tehdä kompromisseja. Lapsiluvussa ei voi. Sopuero, molemmille kävi hyvin.
Naisen kaunistaminen värileimoilla on vähän kuin graffititeinin töherrykset hienon taideteoksen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Ei ole kauan, kun eräs ystäväni (koulutukseltaan, muuten, tohtori ja korkeassa virassa) kertoi saaneensa puolisoltaan (en tiedä koulutusta enkä tekeekö muuta työtä muusikon uran ohessa) lahjaksi uuden tatuoinnin.
Ei näitä ketjuja kannattaisi ruokkia, mutta kun niin moni muu sen jo teki niin mainitsen tämän. Olisi nimittäin sillä muusikkomiehellä takuuvarmasti muitakin ottajia ;-)
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tatuoinneissa ahdistaa joitakin miehiä. En itsekään niistä pidä, minulla ei ole yhtään eikä puolisollani ole. Mutta olen nähnyt ihan hyvännäköisiä tatuointeja eivätkä ne yleensä herätä minussa minkäänlaisia tunteita, ehkä kasvotatuointeja lukuun ottamatta. Mutta jokin niissä ilmeisesti pelottaa, kun ne herättävät näin voimakkaita tunteita ap:ssa ja hänen kaltaisissaan.
Lyhytnäköisyys, mikä ydistetään irtosuhteiluun. Ei vaimoainesta.
Ok. Kuitenkin kaikki tuntemani tatuoidut naiset ovat naimisissa tai avoliitossa ja avoliitossa olevallakin on jo 10-vuotias lapsi puolisonsa kanssa. Ja nyt puhun niistä tuntemistani naisista, joilla tatuoinnit ovat näkyvällä paikalla. Sitähän en tiedä, monellako esimerkiksi työkavereistani on tatuointeja vaatteiden alla.
Ai niin, kuten sanottu niin itselläni ei ole tatuointeja. Irtosuhteita olen aikoinani harrastanut paljon.
Ota nyt äkkiä että ihmiset saavat oikean kuva arvopohjastasi.
Hassua että miesten kommentit poistetaan ja naisten kokonaan päättömät asian sivuun johtavat kommentit saa jäädä. Puhuttiin tatuoinneista, ja siitä kuinka ne tappavat seksin. Ei puhuttu lävistyksistä ja lyhyistä hiuksista kuinka ne ovat ok eivätkä tapa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Hassua että miesten kommentit poistetaan ja naisten kokonaan päättömät asian sivuun johtavat kommentit saa jäädä. Puhuttiin tatuoinneista, ja siitä kuinka ne tappavat seksin. Ei puhuttu lävistyksistä ja lyhyistä hiuksista kuinka ne ovat ok eivätkä tapa seksiä
Kannattaisi käyttää minä-muotoa. Kertoa, kuinka ne tappavat omat seksihalut sen sijaan, että yrittää tuutata disinformaatiota antamalla ymmärtää, että kyse on kaikista muistakin.
Sitä paitsi näen melkoisen ristiriidan näissä jutuissa: tatskat kertovat, että nainen ei ole vaimomatskua koska hän harrastaa irtosuhteita - mutta tatskat myös tappavat seksin. Tatuoidut naiset eivät ole vaimomatskua - mutta hääohjelmissakin kaikilla naisilla on nykyisin tatuointeja.
Tarkoituksena on jälleen vain ja ainoastaan päästä sylkemään naisvihaa. Mutta parempi kaikille, että syljette sitä täällä meidän keski-ikäisten kovapintaisten naisten joukossa kuin että olisitte jossain, missä on nuoria sinkkunaisia.
Taas joku sukupuuton kuivuva oksannysä valittaa. Tämä on oikeastaan viihdyttävää jos unohtaa sen, että ap on yksinäinen ihminen ja tuhoon tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on niin että 155/110 tatuoimaton nainen vie 6-0 voiton siitä tatuoidusta kauniskasvoisesta 170/55 naisesta jolla on esim koko käsivarren mittainen iso seksintappaja tatuointi.
M36v
Se vain on niin, että ei kiinnosta. Nainenhan on omnipotentti ja onnellisempi ilman ääripinnallista qusipäistä miestä, joka elää pelkkien refleksiensä varassa.
Mies, milloin tajuat, että naista viehättää äly? Tyhmyys on helppo hetkeksi piilottaa tukkimalla turpansa.
Mä oon aika varma, että mies, jonka kanssa olen nyt ollut naimisissa 17 vuotta, ei juuri hätkähtäisi, jos ottaisin tatuoinnin tai vaikka jonkun lävistyksenkin, ihan vaikka niitä ei tällä hetkellä ole. Että sikäli.
Tästä kätevä väline idioottien karkottamiseen:
https://www.24hshop.fi/koti-vapaa-aika/klader-accessoarer/mer-klader-ac…
Minulla on 12 tatuointia ja kulmalävistys, miehellä ei yhden yhtä kuvaa eikä edes korvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, ap, meitä naisia ei kiinnosta, mitä.sinå tai muut miehet olette tästä.asiasta mieltä. Meidän naisten elämä ei pyöri sen ympärillä, että mitä te miehet pidätte naisessa kauniina , ja mitä ette.
Ai ei pyöri 😂 Kyllä huomattavan monelle naiselle tuntuu olevan varsinainen elämäntehtävä miellyttää ja hakea mahdollisimman paljon huomiota ja hyväksyntää miehiltä. Perse pystyssä poseerataan instassa ja onlyfansissa 😁
Et ole ymmärtänyt kyseisen toiminnan luonnetta. Siellähän markkinoidaan tiettyä tuotetta luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen, että naisen elämässä voi olla muutakin kuin pelkkä miehen etsiminen?
Olet oikeassa. Miehiä tuodaan tänne verovaroin, joten naisten ei tosiaan tarvitse etsiä seuraansa. Saavat seksiä joka tapauksessa. Haluavat eli ei.
Ei kai naiset ole niin tyhmiä, että äänestäisivät yllätysseksin puolesta vuosikymmenestä toiseen...eiväthän?
Emme tietenkään äänestä puoluetta, jonka jäsenkunta käyttää tuota käsitettä raiskauksesta, harrastaa sitä itse ja nostaa siitä tuomitut puolue-eliittiin.
Meillä on oma kokemus kyseisestä rikostyypistä, eikä asia ole mihinkään muuttunut viime vuosina.
Ei kukaan nainen tee Suomessa asioita miehiä miellyttääkseen. Muuta Afganistaniin jos ahdistaa.
Aina olen saanut sen miehen joka minua kiinnostaa, tatuoinnista ja lävistyksistä huolimatta ja niin ovat kaikki ystävänikin. Ketä kiinnostaa joku itkuinen AP Vauvalla? Ei ketään.
0/5
AP: miksi kukaan haluaisi tuollaista ääliötä? Ei tule kuin yksi tilanne mieleen ja se on elinsiirto.
Tuskin kuitenkaan kelpaat siihenkään, sinähän tupakoit ja lärväät ja olet tukkinut verisuonesi kolesterolilla.
Pappi ei taas ole osannut hoitaa hommiaan. Onneks löyty toisella kerralla parempi :)