Eikö naiset oikeasti ymmärrä että miehelle jolla on vaihtoehtoja tatskat ja lävistykset on ehdoton NO-NO
Kommentit (149)
Piikkilankakin käy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Taidan ottaa tatuoinnin otsaan niin vihdoin jättää äijät mut rauhaan. Muu ei taida auttaa näihin ruinaaviin m u l k k u i h i n.
Ota mulkunkuva, se tehoaa parhaiten.
Mulkukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet. Siitä kannattaa lähteä kun suunnittelee tänään ajankäyttöä.
99% miehistä ajattelee ihan samoin :)
Edelleenkään ketään ei kiinnosta. Korkeintaan jotakin naisia yllyttää entisestään ottamaan. Moni voi ottaa jos lupaat varmasti pysyä kaukana kontrollinhaluinesi.
Naisten toimintaa ohjaa miesten miellyttäminen alitajuisesti hyvin paljon. Useimmat naiset elävät harhaluulossa että tatuioinnit ja lävistykset olisi miehistä hienoja.
Ketään ei takuuvarmasti ohjaa sinunkaltaisesi pohjamudasta revityn miellyttäminen.
Ja on ihan varmaa myöskin se, että sinä et tiedä, mitä mieltä suurin osa miehistä on tatuoitujen naisten suhteen. Sinä vain kuvittelet, että muut ovat yhtä ummehtuneita kuin sinä.
Minä olen tatuoimaton ja lävistämätön enkä silti löydä miestä (39 v ikisinkku).
Sen sijaan jokainen lävistetty ja/tai tatuoitu naispuolinen ystäväni on pitkäaikaisessa parisuhteessa.
Mitä tästä opimme...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Taidan ottaa tatuoinnin otsaan niin vihdoin jättää äijät mut rauhaan. Muu ei taida auttaa näihin ruinaaviin m u l k k u i h i n.
Ei sinun tarvitse tatuointia ottaa. Riittää, kun sanot, että sinulla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ehdoton no no on mies joka käyttää ilmaisua "no no".
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet. Siitä kannattaa lähteä kun suunnittelee tänään ajankäyttöä.
Hyvä. Minä seurestelenkin vain niiden top 1% miesten kanssa.
AP, sinulla ei ole mitään vaihtoehtoja, joten tämä keskustelu ei edes koske sinua.
Ap on täysin oikeassa tässä. Jämämiehet ketkä ei muita saa joutuvat tyytymään näihin. Onneksi itsellä varaa valita niin kierrän hyvin kaukaa nämä naiset
M38
Missä otsikon pilkut? Vaikea ymmärtää tuota sanapötköä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, ap, meitä naisia ei kiinnosta, mitä.sinå tai muut miehet olette tästä.asiasta mieltä. Meidän naisten elämä ei pyöri sen ympärillä, että mitä te miehet pidätte naisessa kauniina , ja mitä ette.
Vaikea uskoa, kun globaalisti satojen miljardien bisnes pyörii sen ympärillä mitä perushygienian päälle ulkonäölle halutaan tehdä. Ai niin sehän onkin ihan vain itseä varten.
Kuka edes haluaisi sellaisen kumppaniksi, joka antaisi sellaisen mielikuvan, että on hänen ainoansa, niin että ellei ole itse valmis hänen kanssaan parisuheeseen, niin ei tämä "kumppaniehdokas" tule hyvin suurella todennäkösiyydellä, -ainakaan jos omat mielikuvat yhtään pitävät paikkansa- löytämään/ saamaan ketään muutakaan kumppaniksi, koska mm. hänen elämänhallintansa on. Vahinko, ettei hän sitä itse lainkaan ymmärrä, vaan syyttää asemastaa aina kaikkia muita.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ketään ei kiinnosta. Korkeintaan jotakin naisia yllyttää entisestään ottamaan. Moni voi ottaa jos lupaat varmasti pysyä kaukana kontrollinhaluinesi.
Naisten toimintaa ohjaa miesten miellyttäminen alitajuisesti hyvin paljon. Useimmat naiset elävät harhaluulossa että tatuioinnit ja lävistykset olisi miehistä hienoja.
Että mitä. No ei elä. Kyllä naiset tietää niin kuin jokainen täysjärkinen ihminen että jotkut tykkää ja jotkut ei. Hyvä vihje on lukuisat tatuoinnit suurella määrällä ihan tavallisia miehiä. Ja vaikka jumalattoman lapsellinen, henkisesti yläkouluun jämähtäneen miehen väite olisikin totta, niin mieluimmin olen ilman jos se 1% miehistä ei minusta kiinnostu. Koeta nyt oikeasti sisäistää se ettei sun rupiset mielipiteet vaikuta kenenkään elämään. Muuttuuko sun mielipide johonkin ketjun naisten vastauksista? Tykkäätkö nyt tatuoinneista? Ai et, ikinä. No samalla lailla naiset ajattelee sinun ulinoista.
Myös miehillä on tatuointeja ja lävistyksiä vielä enemmän kuin naisilla.. Kuka tykkää mistäkin. Tuskin näille tatuointien vihaajille tatuoidut ovat väkisin tunkemassa kumppaniksi. Parisuhteessa yksi tärkein seikka on se, että aidosti hyväksyy toisen kaikkine puolueen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, ap, meitä naisia ei kiinnosta, mitä.sinå tai muut miehet olette tästä.asiasta mieltä. Meidän naisten elämä ei pyöri sen ympärillä, että mitä te miehet pidätte naisessa kauniina , ja mitä ette.
Eikö 😂
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän rumia naisia on esim Tinderissä etsimässä miestä. Voi olla kauniit kasvot, mutta aivan järkyttävän ruma koko kroppa kaulasta alaspäin, ihan kunnon halujen tappaja tatuointi. Jos haluaa ajaa miehet kauas, niin tatuointia vain...
Seksintappajiahan ne on M36
Vierailija kirjoitti:
Myös miehillä on tatuointeja ja lävistyksiä vielä enemmän kuin naisilla.. Kuka tykkää mistäkin. Tuskin näille tatuointien vihaajille tatuoidut ovat väkisin tunkemassa kumppaniksi. Parisuhteessa yksi tärkein seikka on se, että aidosti hyväksyy toisen kaikkine puolineen.
Korjattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, kun globaalisti satojen miljardien bisnes pyörii sen ympärillä mitä perushygienian päälle ulkonäölle halutaan tehdä. Ai niin sehän onkin ihan vain itseä varten.
Ei tietenkään ole. Mutta nainen valitsee erilaisista tyyleistä ihan itse sopivan, sinä et sitä päätä. Sama koskee tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän rumia naisia on esim Tinderissä etsimässä miestä. Voi olla kauniit kasvot, mutta aivan järkyttävän ruma koko kroppa kaulasta alaspäin, ihan kunnon halujen tappaja tatuointi. Jos haluaa ajaa miehet kauas, niin tatuointia vain...
Seksintappajiahan ne on M36
Näistä niin näkee ettei jätkä ole ikinä pannut :D.
Jännä juttu. Ei ole kauan, kun eräs ystäväni (koulutukseltaan, muuten, tohtori ja korkeassa virassa) kertoi saaneensa puolisoltaan (en tiedä koulutusta enkä tekeekö muuta työtä muusikon uran ohessa) lahjaksi uuden tatuoinnin.
Ei näitä ketjuja kannattaisi ruokkia, mutta kun niin moni muu sen jo teki niin mainitsen tämän. Olisi nimittäin sillä muusikkomiehellä takuuvarmasti muitakin ottajia ;-)
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tatuoinneissa ahdistaa joitakin miehiä. En itsekään niistä pidä, minulla ei ole yhtään eikä puolisollani ole. Mutta olen nähnyt ihan hyvännäköisiä tatuointeja eivätkä ne yleensä herätä minussa minkäänlaisia tunteita, ehkä kasvotatuointeja lukuun ottamatta. Mutta jokin niissä ilmeisesti pelottaa, kun ne herättävät näin voimakkaita tunteita ap:ssa ja hänen kaltaisissaan.
Mulle ehdoton no no on mies joka käyttää ilmaisua "no no".