Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset oikeasti ymmärrä että miehelle jolla on vaihtoehtoja tatskat ja lävistykset on ehdoton NO-NO

Vierailija
21.08.2021 |

Kaikilla ei ole

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Selänteellä on useampia tatuointeja. Minttu Räikkösellä oli ruma tatuointi, jonka poistatti, mutta pariutuessaan Kimin kanssa Minulla oli tatuointi. Onko palstamies ikinä oikeassa?

Vierailija
142/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa Selänteellä on useampia tatuointeja. Minttu Räikkösellä oli ruma tatuointi, jonka poistatti, mutta pariutuessaan Kimin kanssa Minulla oli tatuointi. Onko palstamies ikinä oikeassa?

Ei. Mutta eihän se sitä itse ymmärrä, jatkaa vaan päänsä hakkaamista seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että tää on provo, mutta siltä varalta että paikalla on miehiä jotka ottaa tän tosissaan: kai te siis tiedätte, ettei naiset tee mitään sen takia että olisivat miesten silmissä viehättäviä? :DDDDD

Vierailija
144/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän että tää on provo, mutta siltä varalta että paikalla on miehiä jotka ottaa tän tosissaan: kai te siis tiedätte, ettei naiset tee mitään sen takia että olisivat miesten silmissä viehättäviä? :DDDDD

Minä kyllä ihastuneena teen.

Saatan alkaa jopa välttelemään ihastusta ja perua tapaamisia ihastuksen kanssa siksi, koska pelkään niin paljon olevani ihastuksen silmissä epäviehättävä.

Valehtelen siis tulleeni kipeäksi tms. jos perun tapaamisen, eli en paljasta todellista syytä.

Seksiä en halua harrastaa, jos on ylimääräistä kehossa.

Vierailija
145/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta ja se jos mikä on noloa ja säälittävää.

Vierailija
146/149 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet ymmärrä että naisia ei kiinnosta mitä ajattelette? Ei niitä tatuointeja oteta tai olla ottamatta miehen takia.

Vierailija
147/149 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta ja se jos mikä on noloa ja säälittävää.

Mulla on siilitukka. Olenko edelleenkin miehenkipeä?

Vierailija
148/149 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Taidan ottaa tatuoinnin otsaan niin vihdoin jättää äijät mut rauhaan. Muu ei taida auttaa näihin ruinaaviin m u l k k u i h i n.

Ei auta :D Minulla on mm. otsassa tatuointi, silti eteeni tulee näitä "ruinaavia mulkkuja" :)

Vierailija
149/149 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit naisella on rumia siinä missä treenatulle miehelle ne voi hyvinkin sopia. Johtuu siitä, että tatuoinnit viestivät alakulttuurista. Pahat pojat on seksikkäitä, mutta pahat tytöt on vain käytettyjä luuskia. Näillä mielikuvilla on sosiobiologinen pohja, jota voi muuttaa yhtä vähän kuin sukupuolia tai mieltymyksiä. Niitä vastaan voi yrittää kamppailla, mutta ei se juuri asiaa muuta.

Toki jotkut miehet pitävät tatuoiduista naisista, ja hyvä niin. Pääosin kai kuitenkin jos mies saisi valita, naisen iho olisi puhdas, käyttämättömän oloinen.

Olen itse nainen ja näen asian samalla tavalla kuin aloittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi