Eikö naiset oikeasti ymmärrä että miehelle jolla on vaihtoehtoja tatskat ja lävistykset on ehdoton NO-NO
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, ap, meitä naisia ei kiinnosta, mitä.sinå tai muut miehet olette tästä.asiasta mieltä. Meidän naisten elämä ei pyöri sen ympärillä, että mitä te miehet pidätte naisessa kauniina , ja mitä ette.
Eikö 😂
Tekoripsiä, hiuksia, meikkiä, tekotissiä jne mutta yhtään ei kiinnosta mitä miehet haluaa :)
Ihan kaikki naiset nönönnnnöööööö.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan meistä ei ollut mitään epätoivoisia, eikä pahnanpohjimmaisia
Hienoa, että itse uskotte niin 👍
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Ei ole kauan, kun eräs ystäväni (koulutukseltaan, muuten, tohtori ja korkeassa virassa) kertoi saaneensa puolisoltaan (en tiedä koulutusta enkä tekeekö muuta työtä muusikon uran ohessa) lahjaksi uuden tatuoinnin.
Ei näitä ketjuja kannattaisi ruokkia, mutta kun niin moni muu sen jo teki niin mainitsen tämän. Olisi nimittäin sillä muusikkomiehellä takuuvarmasti muitakin ottajia ;-)
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tatuoinneissa ahdistaa joitakin miehiä. En itsekään niistä pidä, minulla ei ole yhtään eikä puolisollani ole. Mutta olen nähnyt ihan hyvännäköisiä tatuointeja eivätkä ne yleensä herätä minussa minkäänlaisia tunteita, ehkä kasvotatuointeja lukuun ottamatta. Mutta jokin niissä ilmeisesti pelottaa, kun ne herättävät näin voimakkaita tunteita ap:ssa ja hänen kaltaisissaan.
Lyhytnäköisyys, mikä ydistetään irtosuhteiluun. Ei vaimoainesta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Ei ole kauan, kun eräs ystäväni (koulutukseltaan, muuten, tohtori ja korkeassa virassa) kertoi saaneensa puolisoltaan (en tiedä koulutusta enkä tekeekö muuta työtä muusikon uran ohessa) lahjaksi uuden tatuoinnin.
Ei näitä ketjuja kannattaisi ruokkia, mutta kun niin moni muu sen jo teki niin mainitsen tämän. Olisi nimittäin sillä muusikkomiehellä takuuvarmasti muitakin ottajia ;-)
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tatuoinneissa ahdistaa joitakin miehiä. En itsekään niistä pidä, minulla ei ole yhtään eikä puolisollani ole. Mutta olen nähnyt ihan hyvännäköisiä tatuointeja eivätkä ne yleensä herätä minussa minkäänlaisia tunteita, ehkä kasvotatuointeja lukuun ottamatta. Mutta jokin niissä ilmeisesti pelottaa, kun ne herättävät näin voimakkaita tunteita ap:ssa ja hänen kaltaisissaan.
Tuo on puhtaasti halua kontrolloida naisia. Maailmasta kyllä löytyy naisia jotka ei tatuoinneista piittaa, mutta jostain syystä ap et al ei ole lauantaina etsimässä sellaisia vaan valitsee täällä saarnata keski-ikäisille naisille.
Tatuointien ottaminen nykyään on laumasieluisuutta. Kaikilla unelmahäitten morsiamillakin on tatska. Joskus tatuoinnit ja lävistykset kertoivat, että ihmisessä on jotain särmää ja kapinallisuutta, tai ulkopuolisuutta valtakultuurista, mutta nämä merkitykset ovat nyt niistä kadonneet, kun kaikilla perhetytöillä on tatuointi. Pojat ei niinkään ole tämän muodin pauloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan irtosuhteiluun. No, jokainen todellisuuteen perustuva kuvitelma jolla poistat itsesi geenipoolista on voitto naissukupuolelle.
Paljon saat kuraa ap, olen tosin samaa mieltä. Itse en huolisi miestä tatuoineineen ja lävistykineen edes ellei muita ehdokkaita olisi. Jonkun verran ennakkoluuloa siis kyllä, koko ihmistä en voi tuomita pelkän ulkokuoren takia mutta yleensä arvomaailmat eivät kohtaa jos ulkokuori on itestäni hyvin poikkeava, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien ottaminen nykyään on laumasieluisuutta. Kaikilla unelmahäitten morsiamillakin on tatska. Joskus tatuoinnit ja lävistykset kertoivat, että ihmisessä on jotain särmää ja kapinallisuutta, tai ulkopuolisuutta valtakultuurista, mutta nämä merkitykset ovat nyt niistä kadonneet, kun kaikilla perhetytöillä on tatuointi. Pojat ei niinkään ole tämän muodin pauloissa.
Ja juuri äsken väitettiin, että tatuoidut naiset eivät ole vaimomatskua... Heh.
Vierailija kirjoitti:
Kapinallisuus my ass. Tatuoinnit on nykyään kauniita, taidetta. On tultu kauas josta piikkilangasta hauiksessa.
Ei ne tatskat, vaan se, että ne ovat niin saa ta nan rumia. Olen nähnyt naisilla oikein hienojakin kyllä, yleensä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän rumia naisia on esim Tinderissä etsimässä miestä. Voi olla kauniit kasvot, mutta aivan järkyttävän ruma koko kroppa kaulasta alaspäin, ihan kunnon halujen tappaja tatuointi. Jos haluaa ajaa miehet kauas, niin tatuointia vain...
Seksintappajiahan ne on M36
Mies jonka halut menee milloin mistäkin (tatuoinnit, lävistykset, läski, lyhyt tukka, pienet rinnat, häpyhuulet…) saa ihan rauhassa olla ilman seksiä. Kuka tuollaista lurppakllia huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on täysin oikeassa tässä. Jämämiehet ketkä ei muita saa joutuvat tyytymään näihin. Onneksi itsellä varaa valita niin kierrän hyvin kaukaa nämä naiset
M38
Jokainen saa toki valita kenen kanssa seurustelee. Toki noin vanhalla raakki paapalla ei juuri ole vaihtoehtoja tarjolla. Todennäköisesti niillä 40+ naisilla on vähemmän tatuointeja kuin nuoremmilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei taida olla mahkuja apn suhteen. Mulla on selkään ja rintaan tatuoituna jokaisen panon etunimi ja miehuuden mitta. Ja niitä on n 70 kpl, lisää kyllä mahtuis.
Cool! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kuitenkin kaikki tuntemani tatuoidut naiset ovat naimisissa tai avoliitossa ja avoliitossa olevallakin on jo 10-vuotias lapsi puolisonsa kanssa. Ja nyt puhun niistä tuntemistani naisista, joilla tatuoinnit ovat näkyvällä paikalla. Sitähän en tiedä, monellako esimerkiksi työkavereistani on tatuointeja vaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kuitenkin kaikki tuntemani tatuoidut naiset ovat naimisissa tai avoliitossa ja avoliitossa olevallakin on jo 10-vuotias lapsi puolisonsa kanssa. Ja nyt puhun niistä tuntemistani naisista, joilla tatuoinnit ovat näkyvällä paikalla. Sitähän en tiedä, monellako esimerkiksi työkavereistani on tatuointeja vaatteiden alla.
Ai niin, kuten sanottu niin itselläni ei ole tatuointeja. Irtosuhteita olen aikoinani harrastanut paljon.
Ilmankos mutkin on vihitty jo kahdesti, kerran onnettomasti ja kerran onnellisesti. Sisältö ratkaisee kuitenkin.
N ilman tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on täysin oikeassa tässä. Jämämiehet ketkä ei muita saa joutuvat tyytymään näihin. Onneksi itsellä varaa valita niin kierrän hyvin kaukaa nämä naiset
M38
Jokainen saa toki valita kenen kanssa seurustelee. Toki noin vanhalla raakki paapalla ei juuri ole vaihtoehtoja tarjolla. Todennäköisesti niillä 40+ naisilla on vähemmän tatuointeja kuin nuoremmilla.
Tais löytyy NO-NO :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä vahtaat moisia roskaohjelmia, koska… ?
Tatskat tekee naisesta kuin naisesta just kiihottavan jännän <3
Mulla ei taida olla mahkuja apn suhteen. Mulla on selkään ja rintaan tatuoituna jokaisen panon etunimi ja miehuuden mitta. Ja niitä on n 70 kpl, lisää kyllä mahtuis.