Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin luettuani Xenian kommenttilaatikkoa

Vierailija
16.09.2014 |

Ajattelin että täällä on liioiteltu asiaa että Xenia vastaisi töykeästi lukijoille mutta totta se on. Vastaukset ovat nenäkkäitä ja pisteliäitä vaikka kommentti olisi asiallinen mutta siinä vaikka kysytään eikö olisi kannattanut asua vuokralla koko tätä aikaa. Ihailukommentteihin vastaukset ovat tietenkin ystävällisiä.

Tavallaan ymmärrän sen että varmasti ärsyttää ja on raskasta että ihmiset ruotivat, haukkuvat ja arvostelevat kaikki omassa elämässä tehdyt päätökset. Ihankuin vieraat ihmiset tietäisivät mikä on itselle parasta. Itse en varmaan sellaista jaksaisi eikä pelkkä julkisen blogin pitäminen sitä oikeuta.

Hyvä esimerkki tästä koiran ottaminen muutamia kuukausia ennen vauvan syntymää. Asia teilattiin ihan täysin keskustelupalstoilla mutta hyvin on sen suhteen kaikki mennyt.

Ongelma on vaan siinä että tuolla nenäkkyydellään Xenia saa aikaan umpikujan ja lisää itse vaan vettä myllyyn saaden arvostelijat kiihtymään entisestään. Toivottavasti ei kuitenkaan lopeta blogiaan kuten C ava, vieläkin harmittaa se hänen kiusaamisensa ja siitä johtunut blogin lopetus. Cavan kohdalla haukkuminen meni jo ihan yli.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xr

Vierailija
2/51 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan samat fiilikset.. En tajua miten bloggaajat jaksavat kommentteja. Suutun todella jos joku luulee tietävänsä mitä minun kuuluu tehdä! Joskus lukasin far from perfect Jennin kommentteja, ja hänellä oli oikein hyvä tapa vastata negatiivisiin kommentteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo viimeisimmän (kylppäri) postauksen yhteen kommenttiin tullut vastaus nenäkäs? En ymmärrä? Siis tuo kysymyshän itsessään on turhan henkilökohtainen, en ikinä edes lähimpien ystävien raha/asumis yms asioita tohtisi alkaa kyseenalaistamaan millään tasolla. Jo on mennyt kummalliseksi jos tuo Xenian vastaus tulkitaan nenäkkääksi... Itse en noin junttiin kysymykseen olis viitsinyt vastata mitään, joku raja pitää siinäkin olla että mitä lukijat utelevat ja kommentoivat (nimettömänä se tietenkin on hyvin helppoa ;))

Vierailija
4/51 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:50"]

Ajattelin että täällä on liioiteltu asiaa että Xenia vastaisi töykeästi lukijoille mutta totta se on. Vastaukset ovat nenäkkäitä ja pisteliäitä vaikka kommentti olisi asiallinen mutta siinä vaikka kysytään eikö olisi kannattanut asua vuokralla koko tätä aikaa. Ihailukommentteihin vastaukset ovat tietenkin ystävällisiä. Tavallaan ymmärrän sen että varmasti ärsyttää ja on raskasta että ihmiset ruotivat, haukkuvat ja arvostelevat kaikki omassa elämässä tehdyt päätökset. Ihankuin vieraat ihmiset tietäisivät mikä on itselle parasta. Itse en varmaan sellaista jaksaisi eikä pelkkä julkisen blogin pitäminen sitä oikeuta. Hyvä esimerkki tästä koiran ottaminen muutamia kuukausia ennen vauvan syntymää. Asia teilattiin ihan täysin keskustelupalstoilla mutta hyvin on sen suhteen kaikki mennyt. Ongelma on vaan siinä että tuolla nenäkkyydellään Xenia saa aikaan umpikujan ja lisää itse vaan vettä myllyyn saaden arvostelijat kiihtymään entisestään. Toivottavasti ei kuitenkaan lopeta blogiaan kuten C ava, vieläkin harmittaa se hänen kiusaamisensa ja siitä johtunut blogin lopetus. Cavan kohdalla haukkuminen meni jo ihan yli.

[/quote]

No Cavan blogin pitäminen ja touhut nyt olivat niin omaa luokkaansa, että tottakai sitä ruodittiin. 

Vierailija
5/51 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?? 

Vierailija
6/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran: aivan USKOMATONTA miten ylimielinen Xenia on vastatessaan miniskuaalisempaankaan vastakarvaiseen kommenttiin!!! Uusimpaan postaukseen oli tullut todella loistava, pohdiskeleva eikä suuremmin syyttelevä vaan vain tosiasiat toteava kommentti niin eiköhän tämä blondi besserwisseri jäkättänyt taas jotain mitä olemattominta tuubaa kun ei muuhun pystynyt! En kyllä tajua miten jaksan ihmetellä hänen typeryyttään sekä täydellistä vuorovaikutustaitojen puutetta mutta näinpä vain.

Hoitaakohan irl asiat yhtä umpitökeröllä tavalla??

"

L kirjoitti:

Minä, minä, minä, minun kuvani; miltä minä näytän, mitä minä ostan, minne minä matkustan, mitä minä saan, miten minä syön, miten minä inspiroidun. 3000 postausta.

En vaan voi ymmärtää tätä nykypäin egosentristä elämänmenoa. Suurin osa < 40 v. blogeista, somesta pyörii tämän oman minuuden ympärillä. Se on se juttu, se halutaan jakaa muille, se on minusta kiinnostavaa, sen eteen ponnistelen. Huh huh.. Länsimaat ei olisi nykymenolla ikinä saavuttanut niitä edistysaskelia, yhteiskuntien, sivistyksen, tieteen ja taiteiden kehitystä, mitä tähän aikaan mennessä on tehty. Niitä ei olisi saavutettu ilman ponnistelua yhteisen hyvän eteen, epäitsekkyyttä, jakamista, kiinnostusta isompiin ilmiöihin, ympäröivään maailmaan, ihmisyyden ja elämän eri muotoihin. Kaikki tämän tuntuu kadonneen entistä useamman lapsen, nuoren ja nuoren aikuisen elämästä. Alamäki näyttää alkaneen ja kovaa. Hinnan maksaa viime kädessä tulevat sukupolvet ja maapallomme.

Vastaaxeniaandersson kirjoitti:

Mutta onneksi SINÄ kuitenkin olet niin täydellinen että teet kaiken muidenkin puolesta. Sinä sinä sinä. :D ymmärrätkö mitä ajan takaa? ;)"

Vierailija
7/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kommentti ei ollut erityisen hyvä, koska kommentoija ei ollut ollenkaan sisäistänyt muotiblogin ideaa. Sisältö on rajattu tiettyyn aihepiiriin. Ei kukaan mene postimerkkiblogiinkaan valittamaan että se koskee vain postimerkkejä eikä ajankohtasia ilmiöitä.

Vierailija
8/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah xenia vastasi just niin kuin tuollaiseen maailmantuskakommenttiin voi vastata. X kirjoittaa kevyttä tyyliblogia omasta tyylistään joten miksi rajatun aihepiirin blogista pitäisi löytyä mitään muuta? Ei postimerkkiblogikaan kerro kuin ko. Aiheesta, harvemmin siellä Ukrainan tilanteesta kerrotaan koska sitä varten on taas ihan omat bloginsa.

Vierailija
9/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo mikään kovin pohdiskeleva ja hieno kommentti ollut, haloo! En tajua näitä marisijoita. Jos kerta ovat tuota mieltä, niin mikseivät lähde vaikka Afrikkaan rakentamaan kaivoja netissä roikkumisen ja marmattamisen sijaan! Ihan oikein osui kommentoijan pilkka omaan nilkkaan. Hän lienee tämän keskustelun aloittanutkin. Voi hohhhhoijaaa....

Vierailija
10/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi xeniasta saa keskustella mutta moumousta ei? Xenttu sentään kirjoittaa muutakin kuin esittelee saamiaan ilmaislahjoja, kertoo muutakin elämästään. Ja ostaa ITSE asioita toisin kuin moukku. 

Vierailija
11/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon blogin kohdalla mietityttää, että miksi siinä ei ole juttuja oikeastaan muusta kuin itsestä. Instagramia kun katsoo, paljon on vain omia kasvokuvia. Mutta kivahan se on kuvailla itseään ja napata aina joku "päivän naama" kuva. Mitä tuollaisella edes haetaan? On sitten muoti tai lifestyle blogi tai mikälie, niin panostus ei tuossa blogissa kyllä näy. Tai ei ole näkynyt useita kuukausia taaksepäin kun vielä jaksoin käydä välillä lukemassa. Kuvat aina samanlaisia, niihin ei panosteta niin että ottaisi erityylisiä, saati aiheet aina oli samat. Päivän asu ja kuulumiset, ei mitään inspiraatiota kellekään lukijalle. Ei mitään erityyppisiä postauksia, vaikka muoti tai lifestyle kategoriaan keksisi kyllä vaikka montakymmentä uutta ideaa halutessaan jos vain viitseliäisyyttä on kiinnostua muusta kuin itsestään. Mutta helppohan se on näiden joidenkin blogien mennä matalalta jos rahaa sataa muutenkin. Kaipa sitä jotkut tykkäävät sitten tuollaisesta, aivan kuin jonkun BB:nkin katsojat, on vaan kivaa seurata jonkun elämää. En vain itse ymmärrä, että miksi. Jos olisi edes jotain mielenkiintoista tekstiä tai jotain mistä inspiroitua eli saisi jotain vinkkejä/hyötyä tai edes jotain niin sitten...

Vierailija
12/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommentti jonka joku tänne jätti blogista, niin mielestäni siinä on kyllä ihan hyvä pointti. Mielestäni on outoa, että miten ketään jaksaa kiinnostaa MINÄ ja sen jakaminen netissä päivittäin, sen sijaan ettei muut asiat näytä kiinnostavan. Miksi ei ole mitään muuta kuin se MINÄ? Ei yhteiskunnallisista asioista pohtimista, ei ajatuksia herättävistä kirjoista ja teksteistä, ei hyväntekeväisyyttä (luulisi suosittujen bloggarien käyttävän asemansa hyväksi tuollaisiinkin asioihin), ei sitten mitään muuta kuin se MINÄ? Kuka jaksaa oikeasti vain kuvailla itseään päivät pitkät ja kertoa mitä mikäkin päivä on tehnyt? Eikö ihan oikeasti jaksa kirjoittaa mistään muusta? Mielestäni ilmiönä tuo on outoa, luulisi kiinnostavan tehdä muutakin edes välillä, jotenkin vaikuttaa aika itserakkaalle touhulle jos ei muuta kirjoittamista tai kuvia keksi.

Vierailija
13/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:46"]

Jälleen kerran: aivan USKOMATONTA miten ylimielinen Xenia on vastatessaan miniskuaalisempaankaan vastakarvaiseen kommenttiin!!! Uusimpaan postaukseen oli tullut todella loistava, pohdiskeleva eikä suuremmin syyttelevä vaan vain tosiasiat toteava kommentti niin eiköhän tämä blondi besserwisseri jäkättänyt taas jotain mitä olemattominta tuubaa kun ei muuhun pystynyt! En kyllä tajua miten jaksan ihmetellä hänen typeryyttään sekä täydellistä vuorovaikutustaitojen puutetta mutta näinpä vain.

Hoitaakohan irl asiat yhtä umpitökeröllä tavalla??

"

Lkirjoitti:

Minä, minä, minä, minun kuvani; miltä minä näytän, mitä minä ostan, minne minä matkustan, mitä minä saan, miten minä syön, miten minä inspiroidun. 3000 postausta.

En vaan voi ymmärtää tätä nykypäin egosentristä elämänmenoa. Suurin osa < 40 v. blogeista, somesta pyörii tämän oman minuuden ympärillä. Se on se juttu, se halutaan jakaa muille, se on minusta kiinnostavaa, sen eteen ponnistelen. Huh huh.. Länsimaat ei olisi nykymenolla ikinä saavuttanut niitä edistysaskelia, yhteiskuntien, sivistyksen, tieteen ja taiteiden kehitystä, mitä tähän aikaan mennessä on tehty. Niitä ei olisi saavutettu ilman ponnistelua yhteisen hyvän eteen, epäitsekkyyttä, jakamista, kiinnostusta isompiin ilmiöihin, ympäröivään maailmaan, ihmisyyden ja elämän eri muotoihin. Kaikki tämän tuntuu kadonneen entistä useamman lapsen, nuoren ja nuoren aikuisen elämästä. Alamäki näyttää alkaneen ja kovaa. Hinnan maksaa viime kädessä tulevat sukupolvet ja maapallomme.

Vastaaxeniaanderssonkirjoitti:

Mutta onneksi SINÄ kuitenkin olet niin täydellinen että teet kaiken muidenkin puolesta. Sinä sinä sinä. :D ymmärrätkö mitä ajan takaa? ;)"

[/quote]

Musta tuo on ihan asiallinen vastaus Xenialta, vai mitä ihmettä tuollaiseen kommenttiin voi vastata asiallisesti:

"niin, mielestäsi elän vain minä-minä -maailmassa, noh kiva juttu"?:D

Xenian vastauksen sisältöhän on, että "kukin tavallaan", voihan hänen kommentoijansa perustaa blogin ja pelastaa sillä maapallon, jos haluaa. Toisekseen, kuten on jo sanottu, eihän Xenian blogin pitäminen poissulje hyviä asioita. Tietysti jos kommentoija on vanhempaa sukupolvea, ymmärrän kommentin sellaisena, että asiat ovat nykyään toisin. Mutta kun totta kai asiat ovat toisin, eli tavallaan taas tällainen "o tempora o mores" -kommentti, joka nyt ei auta mitään eikä ketään.:-)

Vierailija
14/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:16"]Tuo kommentti jonka joku tänne jätti blogista, niil mielestäni siinä on kyllä ihan hyvä pointti. Mielestäni on outoa, että miten ketään jaksaa kiinnostaa MINÄ ja sen jakaminen netissä päivittäin, sen sijaan ettei muut asiat näytä kiinnostavan. Miksi ei ole mitään muuta kuin se MINÄ? Ei yhteiskunnallisista asioista pohtimista, ei ajatuksia herättävistä kirjoista ja teksteistä, ei hyväntekeväisyyttä (luulisi suosittujen bloggarien käyttävän asemansa hyväksi tuollaisiinkin asioihin), ei sitten mitään muuta kuin se MINÄ? Kuka jaksaa oikeasti vain kuvailla itseään päivät pitkät ja kertoa mitä mikäkin päivä on tehnyt? Eikö ihan oikeasti jaksa kirjoittaa mistään muusta? Mielestäni ilmiönä tuo on outoa, luulisi kiinnostavan tehdä muutakin edes välillä, jotenkin vaikuttaa aika itserakkaalle touhulle jos ei muuta kirjoittamista tai kuvia keksi.
[/quote]

Koska blogin aihepiiri on edelleenkin minä ja minun vaatteeni, siksi. Usko nyt jo että blogeja on moneen lähtöön ja kaipaamasi aiheet löytyvät aivan varmasti yhteiskuntaa politiikkaa yms käsittelevistä blogeista.

Vierailija
15/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:16"]

Tuo kommentti jonka joku tänne jätti blogista, niin mielestäni siinä on kyllä ihan hyvä pointti. Mielestäni on outoa, että miten ketään jaksaa kiinnostaa MINÄ ja sen jakaminen netissä päivittäin, sen sijaan ettei muut asiat näytä kiinnostavan. Miksi ei ole mitään muuta kuin se MINÄ? Ei yhteiskunnallisista asioista pohtimista, ei ajatuksia herättävistä kirjoista ja teksteistä, ei hyväntekeväisyyttä (luulisi suosittujen bloggarien käyttävän asemansa hyväksi tuollaisiinkin asioihin), ei sitten mitään muuta kuin se MINÄ? Kuka jaksaa oikeasti vain kuvailla itseään päivät pitkät ja kertoa mitä mikäkin päivä on tehnyt? Eikö ihan oikeasti jaksa kirjoittaa mistään muusta? Mielestäni ilmiönä tuo on outoa, luulisi kiinnostavan tehdä muutakin edes välillä, jotenkin vaikuttaa aika itserakkaalle touhulle jos ei muuta kirjoittamista tai kuvia keksi.

[/quote]

No, perustapa blogi, jossa pohdiskellaan yhteiskunnallisia asioita. Jäädään sitten odottelemaan, kuinka paljon lukijoita se saa vs. Xenian blogi.

Ja onhan yhteiskunnallisempia asioita täälläkin käsitellyt haukuttu Sivusilmäilyä-blogi, joka ei taida enää päivittyä. Se se vasta haukuttu blogi täällä olikin.

Vierailija
16/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:16"]Tuo kommentti jonka joku tänne jätti blogista, niil mielestäni siinä on kyllä ihan hyvä pointti. Mielestäni on outoa, että miten ketään jaksaa kiinnostaa MINÄ ja sen jakaminen netissä päivittäin, sen sijaan ettei muut asiat näytä kiinnostavan. Miksi ei ole mitään muuta kuin se MINÄ? Ei yhteiskunnallisista asioista pohtimista, ei ajatuksia herättävistä kirjoista ja teksteistä, ei hyväntekeväisyyttä (luulisi suosittujen bloggarien käyttävän asemansa hyväksi tuollaisiinkin asioihin), ei sitten mitään muuta kuin se MINÄ? Kuka jaksaa oikeasti vain kuvailla itseään päivät pitkät ja kertoa mitä mikäkin päivä on tehnyt? Eikö ihan oikeasti jaksa kirjoittaa mistään muusta? Mielestäni ilmiönä tuo on outoa, luulisi kiinnostavan tehdä muutakin edes välillä, jotenkin vaikuttaa aika itserakkaalle touhulle jos ei muuta kirjoittamista tai kuvia keksi. [/quote] Koska blogin aihepiiri on edelleenkin minä ja minun vaatteeni, siksi. Usko nyt jo että blogeja on moneen lähtöön ja kaipaamasi aiheet löytyvät aivan varmasti yhteiskuntaa politiikkaa yms käsittelevistä blogeista.

[/quote] 

Juu, toki ymmärrän että blogi kuuluu tiettyyn kategoriaan ja aiheet sen mukaisia. Siltikään en voi olla ihmettelemättä, että miten joukkoon ei koskaan mahdu mitään muuta kuin se minä ja mun vaatteet. Kuka jaksaa tuollaista höttöä lukea päivittäin jossa ei muuta sisältöä ole? Mitä siitä saa irti? Ymmärrän toki että asuista saa inspiraatiota ja niin edelleen, mutta luulisi nyt muutakin erilaista sisältöä keksivän vaikka sitten muodista ja vaatteista. Jotenkin luulisi, että jos vaikka kuutena päivänä viikossa kirjoittaa itsestään ja asuistaan, keksisi sille yhdelle päivälle jotain muutakin, jotain vaihtelua. Käsittääkseni Xenian blogi kertoo hänen päivistään, eikö hänen päiviinsä kuulu koskaan muuta kuin ne vaatteet ja itsensä kuvailu yms? Luulisi, että joskus haluaisi vaan kirjoittaa muustakin, ellei tykkäisi niin kovasti vain kirjoittaa itsestään.

Vierailija
17/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:27"]

[/quote]

No, perustapa blogi, jossa pohdiskellaan yhteiskunnallisia asioita. Jäädään sitten odottelemaan, kuinka paljon lukijoita se saa vs. Xenian blogi.

Ja onhan yhteiskunnallisempia asioita täälläkin käsitellyt haukuttu Sivusilmäilyä-blogi, joka ei taida enää päivittyä. Se se vasta haukuttu blogi täällä olikin.

[/quote]

Pointti ei ollut se, että blogin pitäisi käsitellä vain yhteiskunnallisia asioita. Onko niin vaikeaa ymmärtää lukemansa, tarkoitin että kun blogissa ei ole tyyliin muuta kuin Xenia ja Xenian vaatteet. Miksi ei kirjoita vaatteista ja muodista eri aiheista ja lähinnä se, että miksi ei ujuta muita aiheita mukaan blogiinsa? Edes joskus? Toki jokainen saa pitää blogiansa siten kuin haluaa, mielestäni on vain ilmiönä outoa että jotakuta näyttää kiinnostavan vain itsensä kuvailu ja tekemistensä raportointi päivittäin. Onhan sitä nyt muoti ja lifestyleblogeja joissa joskus kirjoitetaan muistakin aiheista. Luulisi vain olevan aika tylsää keskittyä itseensä aina blogissa, mutta kukin tavallaan. Mikäs siinä kun joitain kiinnostaa tuokin kuten joku BB, helppoa rahaa.

Vierailija
18/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:16"]Tuo kommentti jonka joku tänne jätti blogista, niil mielestäni siinä on kyllä ihan hyvä pointti. Mielestäni on outoa, että miten ketään jaksaa kiinnostaa MINÄ ja sen jakaminen netissä päivittäin, sen sijaan ettei muut asiat näytä kiinnostavan. Miksi ei ole mitään muuta kuin se MINÄ? Ei yhteiskunnallisista asioista pohtimista, ei ajatuksia herättävistä kirjoista ja teksteistä, ei hyväntekeväisyyttä (luulisi suosittujen bloggarien käyttävän asemansa hyväksi tuollaisiinkin asioihin), ei sitten mitään muuta kuin se MINÄ? Kuka jaksaa oikeasti vain kuvailla itseään päivät pitkät ja kertoa mitä mikäkin päivä on tehnyt? Eikö ihan oikeasti jaksa kirjoittaa mistään muusta? Mielestäni ilmiönä tuo on outoa, luulisi kiinnostavan tehdä muutakin edes välillä, jotenkin vaikuttaa aika itserakkaalle touhulle jos ei muuta kirjoittamista tai kuvia keksi. [/quote] Koska blogin aihepiiri on edelleenkin minä ja minun vaatteeni, siksi. Usko nyt jo että blogeja on moneen lähtöön ja kaipaamasi aiheet löytyvät aivan varmasti yhteiskuntaa politiikkaa yms käsittelevistä blogeista.

[/quote] 

Juu, toki ymmärrän että blogi kuuluu tiettyyn kategoriaan ja aiheet sen mukaisia. Siltikään en voi olla ihmettelemättä, että miten joukkoon ei koskaan mahdu mitään muuta kuin se minä ja mun vaatteet. Kuka jaksaa tuollaista höttöä lukea päivittäin jossa ei muuta sisältöä ole? Mitä siitä saa irti? Ymmärrän toki että asuista saa inspiraatiota ja niin edelleen, mutta luulisi nyt muutakin erilaista sisältöä keksivän vaikka sitten muodista ja vaatteista. Jotenkin luulisi, että jos vaikka kuutena päivänä viikossa kirjoittaa itsestään ja asuistaan, keksisi sille yhdelle päivälle jotain muutakin, jotain vaihtelua. Käsittääkseni Xenian blogi kertoo hänen päivistään, eikö hänen päiviinsä kuulu koskaan muuta kuin ne vaatteet ja itsensä kuvailu yms? Luulisi, että joskus haluaisi vaan kirjoittaa muustakin, ellei tykkäisi niin kovasti vain kirjoittaa itsestään.

[/quote]

Eikö sun kannattaisi ajatella tuo asia niin, että on olemassa iso lukijoiden joukko, jota kiinnostaa ne Xenian elämän ympärillä pyörivät aiheet, eikä niinkään Xenian mielipiteet maailmanpoliittisesta tilanteesta, Suomen nato-jäsenyydestä jne.?

Eli eihän kukaan olisi kuullut Xeniastakaan, jos ketään ei kiinnostaisi hänen postausaiheensa. On myös olemassa satoja blogeja, joihin bloggaajat saavat ihan itselleen ja parille hassulle lukijalle kirjoitella päiviensä sisällöistä ilman, että ketään jaksaa sen kummemmin kiinnostaa. En siis ymmärrä, miksi Xenian pitäisi nyt erityisesti syyllistyä siitä, että hänen asiansa - tai se, mitä hän on valinnut kerrottavaksi - kiinnostaakin tuhansia lukijoita. Kenen vika?:)

Vierailija
19/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:31"]

[/quote] 

[/quote]

Samaa mieltä. En erityisesti Xeniasta, koska en hänen blogiaan ole lukenut, mutta tämän kategorian blogeista ylipäätään.

Miettikää nyt vaikka monen kuuluisan näyttelijän tai laulajan Twitter-tilejä. Siinähän aiheena on totta kai vieläkin korostetummin "minä": juuri se ihminen kasvokuvineen ja persoonallisuuksineen on se, joka seuraajia (faneja) kiinnostaa. Mutta yleensä nuo julkkis-Twitteritkin mainitsevat usein muutakin kuin MINÄ, MINÄ, MINÄ. Jo pelkästään jonkin hyväntekeväisyyden tukeminen tai lukemiensa kirjojen suositteleminen tuo sisältöön muuta särmää kuin iänikuinen "minä ja minun naama".

Ja mitä tulee muotiblogeihin, niin minusta esim. Pupulandia tuo usein hyvin mielenkiintoisia aiheita esille, vaikka ne mielenkiintoisimmat ajatukset aiheesta löytyvätkin yleensä blogin kommenttiketjuista.

Vierailija
20/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

Pointti ei ollut se, että blogin pitäisi käsitellä vain yhteiskunnallisia asioita. Onko niin vaikeaa ymmärtää lukemansa, tarkoitin että kun blogissa ei ole tyyliin muuta kuin Xenia ja Xenian vaatteet. Miksi ei kirjoita vaatteista ja muodista eri aiheista ja lähinnä se, että miksi ei ujuta muita aiheita mukaan blogiinsa? Edes joskus? Toki jokainen saa pitää blogiansa siten kuin haluaa, mielestäni on vain ilmiönä outoa että jotakuta näyttää kiinnostavan vain itsensä kuvailu ja tekemistensä raportointi päivittäin. Onhan sitä nyt muoti ja lifestyleblogeja joissa joskus kirjoitetaan muistakin aiheista. Luulisi vain olevan aika tylsää keskittyä itseensä aina blogissa, mutta kukin tavallaan. Mikäs siinä kun joitain kiinnostaa tuokin kuten joku BB, helppoa rahaa.

[/quote]

Eli haluat kertoa, millainen Xenian blogin pitäisi olla?

Bloggaajan näkökulmasta tuo lienee niin, että teetpä niin tai näin, niin aina jonkun mielestä tekee väärin.

Miksi muuten kukaan ei täällä esimerkiksi valita, että Private Blend -blogin Mikko ei pohdi syvällisiä yhteiskunnallisia asioita? Yhtä hyvin hänenkin blogistaan puuttuu pohdinta siitä, pitäisikö Suomen liittyä Natoon vai ei mutta eipä se ketään näytä haittaavan. Sen sijaan Xeniaa kohtaan kohdistetaan näitä syvällisyysvaatimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi