Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?

Vierailija
19.08.2021 |

Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon

Kommentit (1369)

Vierailija
1061/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua ottaa rokotetta, kun olen nähnyt mitä se on tehnyt läheisilleni. Useammalla ovat kuukautiset menneet aivan sekaisin, mutta tästä ei saa puhua, koska leimataan heti pöpiksi foliohattuilijaksi. 

Mitä nyt on kuitenkin ollut juttua hesaria ja iltapäivälehtiä myöten.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008126173.html

+

+

"

Osa naisista on havainnut korona­rokotteen ottamisen jälkeen häiriöitä kuukautis­kierrossaan

– Asian­tuntija selittää, mistä ilmiössä on kyse

Kuukautiskierto on herkkä kokonaisuus. Sitä voivat häiritä väliaikaisesti niin stressi, infektiot kuin rokotteetkin, rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet kertoo."

-

-

Miksiköhän rokotekielteiset yrittävät joka käänteeseen maalailla jotain salailua ja piilottelua ja vaikenemista?

"

Minähän sanoin, että heti leimataan pöpiksi foliohattuilíjaksi ;) Ei vaan mene läpi, että kuukautiskierto menee niin sekaisin niin monella ihmisellä ja se on muka ihan luonnollista :) Usko sinä mihin haluat ja ota ihmeessä kaikki rokotteet mitä sinulle tyrkytetään :) Aika jännää, ettet itsekään luota olevasi rokotettuna turvassa, ilmeisesti se rokote ei ole kovin tehokas :)

- - -

"Minähän sanoin, että heti leimataan pöpiksi foliohattuilíjaksi "

- Onko mielestäsi tuo arvio jossain suhteessa liioiteltu?

On. Olen nähnyt ja kuullut ihan livenä ystäviltäni, mitä seurauksia rokotteesta on tullut. Eniten ihmetyttää sinunlaisesi rokotefanaatikot. Jos olet ottanut rokotteen, hittojako sinulle kuuluu mitä muut elämällään tekevät. Olisit tyytyväinen, että sinä olet omasta mielestäsi turvassa, rokotettuna. Pus :)

- - - - - -

"Olen nähnyt ja kuullut ihan livenä ystäviltäni, mitä seurauksia rokotteesta on tullut. "

Ollet siis siinä lujassa uskossa, että ystäväsi kykenevät tekemään lääketieteellisiä arvioita päältä päin katsellen hetkessä, samalla kun lääkärit ja tutkijat joutuvat käyttämään roppa kaupalla aikaa ja lääketieteellisiä tutkimuksia, ennen kuin voivat mahdollisesta rokotehaitasta yhtään mitään  lausua. 

Moni sairastuu ja kuolee koronarokotuksen jälkeen – TS Blogit

https://blogit.ts.fi/terveys-tiede/moni-sairastuu-ja-kuolee-koronarokot…

"Suomessa kuolee reilu tuhat ihmistä joka viikko. Nämä kuolemat tapahtuvat sekä ennen väestön rokottamisen alkamista että sen jälkeen. Emme voi tietenkään päätellä, että rokotuksen jälkeen tapahtuvat kuolemat liittyisivät rokotuksiin."

"Ajallinen yhteys ei ole osoitus syy-seuraus-suhteesta."

+

Sinun ja ystäviesi ei kannattaisi leikkiä autotallivirologia, lopputulemat kun kun niistä "tutkimuksista" tuppaavat olemaan huvittavan puolella useimmiten.

Mutta kappas vaan jos on ennen kuolemaa ollut korona, niin kuolema luetaan koronan aiheuttamaksi pelkän ajallisen yhteyden perusteella.

Ja kyllä THL:n analyysit ovat usein olleet huvittavan puolella.

Vierailija
1062/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko korona on ihan yli hysterioitu. Influenssaan kuolee myös ihmisiä ja joutuu teholle, ei näistä ole raportoitu päivä- tai viikkokohtaisia lukuja koskaan. Kuinka moni on sairastanut koronan jo tietämättään? Ja suuri osa todella lievästi oireillen. Miettikää aluksi vuosi sitten vouhkattiin ettei maskeilla ole mitään tehoa ja nyt yhtäkkiä ihmiset ajattelevat että maski on joku hemmetin suojakilpi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa edelleen ihan itse päättää ottaako rokotteen vai ei. Osa ottaa, osa ei ota. En ymmärrä näitä väittelykeskusteluja puolesta ja vastaan. Tehkööt kukin kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
1064/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua ottaa rokotetta, kun olen nähnyt mitä se on tehnyt läheisilleni. Useammalla ovat kuukautiset menneet aivan sekaisin, mutta tästä ei saa puhua, koska leimataan heti pöpiksi foliohattuilijaksi. 

+

+

"

Osa naisista on havainnut korona­rokotteen ottamisen jälkeen häiriöitä kuukautis­kierrossaan

Kuukautiskierto on herkkä kokonaisuus. Sitä voivat häiritä väliaikaisesti niin stressi, infektiot kuin rokotteetkin, rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet kertoo."

-

-

Miksiköhän rokotekielteiset yrittävät joka käänteeseen maalailla jotain salailua ja piilottelua ja vaikenemista?

"

Minähän sanoin, että heti leimataan pöpiksi foliohattuilíjaksi ;) Ei vaan mene läpi, että kuukautiskierto menee niin sekaisin niin monella ihmisellä ja se on muka ihan luonnollista :) Usko sinä mihin haluat ja ota ihmeessä kaikki rokotteet mitä sinulle tyrkytetään :) Aika jännää, ettet itsekään luota olevasi rokotettuna turvassa, ilmeisesti se rokote ei ole kovin tehokas :)

Oletko koskaan kuullut Baader-Meinhof-ilmiöstä? Sillä tarkoitetaan sitä ilmiötä, jossa tietoisuuteen tuodaan joku asia, mihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota, ja yhtäkkiä sitä alkaa nähdä kaikkialla.

Näissä kuukautishäiriöissä on (osittain) kyse samasta ilmiöstä kuin siinä, että kaikki olivat yhdessä vaiheessa sitä mieltä, että sairastuvat korona kevättalvella 2020, kun "koskaan ei ole ollut niin pahaa/pitkäkestoista tautia". Veikkaanpa, että aiemmat vastaavat taudit on kuitenkin vaan unohdettu, vaikka yskiessä on ajateltu, että onpa kamala ja pitkä köhä.

(Mulla itselläni sattui just vähän ennen rokotusta jäämään kuukautiset pois välistä ihan yllättäen, ei siis "koskaan" ole tapahtunut ennen, jos en ole ollut raskaana -- raskauksien jälkeenkin menkat alkoi vauvan ollessa 2 kk. Jos tämä olisi sattunut vaikka 5 vuotta sitten, en todennäköisesti olisi enää muistanut. Nyt rokotusten jälkeen on ollut normaalit kuukautiset jo puoli vuotta.)

Niin kävi sinulla. Minun usealla ystävälläni taas rokotusten jälkeen tulee kuukautiset viikko edellisten loppumisten jälkeen, runsaampina kuin ennen. Normaaleista saa vain haaveilla. 

Mä vaan en esittänyt omaa kokemustani minään todistuksena kuukautiskierrosta ja koronarokotteessa, vaan esimerkkinä kuukautishäiriöistä ja siitä, että jos toi oma ei olisi tullut juuri ennen rokotuksia, en olisi välttämättä muistanut koko asiaa, ja toisaalta, jos se olisi tullut muutamaa kuukautta myöhemmin, olisin voinut pitää sitä mahdollisena seurauksena rokotuksista.

Tässä on yksi sudenkuoppa, johon moni sortuu: pitää omaa tai lähipiirinsä tai muuta pienen joukon kokemusta todistuksena jostain. Se, että mulla (tai kaikilla ystävilläni, joilla on kuukautiset ja joiden kanssa olen kuukautisistapuhumisväleissä) ei ole ollut kuukautishäiriöitä, ei todista niiden esiintymisestä mitään eikä se todista niiden suhteesta koronarokotukseen yhtään mitään. Se on pienen joukon kokemus, jota ei voi yleistää.

Väärin se on dataa, jonka pohjalta voi arvioida sitä onko kyse sattumasta vai ei käyttäen tilastollisia menetelmiä.

Myös oma puolisoni sai aivan samanlaisia häiriöitä , jotka alkoivat toisen rokotuksen jälkeen. Varmaan puhdas sattuma?

Ei muutamasta tai edes kymmenistä tapauksesta saa millään tehtyä väestötason johtopäätöksiä millään tilastollisilla menetelmillä. Varsinkaan ei, jos jättää samalla osan tapauksista huomioimatta eikä kerää aineistoa systemaattisesti.

Bayesin menetelmä ei liene olevan tuttu.

Vierailija
1065/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+

+

"

-

-

"

- - -

"Minähän sanoin, että heti leimataan pöpiksi foliohattuilíjaksi "

- Onko mielestäsi tuo arvio jossain suhteessa liioiteltu?

On. Olen nähnyt ja kuullut ihan livenä ystäviltäni, mitä seurauksia rokotteesta on tullut. Eniten ihmetyttää sinunlaisesi rokotefanaatikot. Jos olet ottanut rokotteen, hittojako sinulle kuuluu mitä muut elämällään tekevät. Olisit tyytyväinen, että sinä olet omasta mielestäsi turvassa, rokotettuna. Pus :)

- - - - - -

"Olen nähnyt ja kuullut ihan livenä ystäviltäni, mitä seurauksia rokotteesta on tullut. "

Ollet siis siinä lujassa uskossa, että ystäväsi kykenevät tekemään lääketieteellisiä arvioita päältä päin katsellen hetkessä, samalla kun lääkärit ja tutkijat joutuvat käyttämään roppa kaupalla aikaa ja lääketieteellisiä tutkimuksia, ennen kuin voivat mahdollisesta rokotehaitasta yhtään mitään  lausua. 

Moni sairastuu ja kuolee koronarokotuksen jälkeen – TS Blogit

https://blogit.ts.fi/terveys-tiede/moni-sairastuu-ja-kuolee-koronarokot…

"Suomessa kuolee reilu tuhat ihmistä joka viikko. Nämä kuolemat tapahtuvat sekä ennen väestön rokottamisen alkamista että sen jälkeen. Emme voi tietenkään päätellä, että rokotuksen jälkeen tapahtuvat kuolemat liittyisivät rokotuksiin."

"Ajallinen yhteys ei ole osoitus syy-seuraus-suhteesta."

+

Sinun ja ystäviesi ei kannattaisi leikkiä autotallivirologia, lopputulemat kun kun niistä "tutkimuksista" tuppaavat olemaan huvittavan puolella useimmiten.

Mutta kappas vaan jos on ennen kuolemaa ollut korona, niin kuolema luetaan koronan aiheuttamaksi pelkän ajallisen yhteyden perusteella.

Ja kyllä THL:n analyysit ovat usein olleet huvittavan puolella.

Mut mites toi, kun esim. Yhdysvalloissa koronakuolemat arvioidaan kuoli todistusten perusteella, ja silti siellä kuolee ihan yhtä iso prosentti sairastuneista?

Vierailija
1066/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tämä hysterisointi.

Vierailija
1067/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä tuntuu olevan tarve valita puolensa ja pitää valitusta mielipiteestä kiinni kynsin ja hampain. Olisi kaikille miellyttävämpää ja kansanterveydelle parempaa jos tähän asiaan ei suhtauduttaisi niin mustavalkoisesti.

Itse olen ottanut molemmat rokotukset, mutta ymmärrän myös niitä jotka epäröivät. Noihin ihan päättömiin huuhaa-tarinoihin en usko, mutta ihan varmasti ei kai voida rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia tietää?

Toisaalta en katso olevani tässä asiassa viisaampi kun lääkärit ja muut asiantuntijat, jotka kyllä aika yksimielisesti ovat rokotteen kannalla.

Haluan itse toimia vastuullisesti ja solidaarisesti. En kuitenkaan ryhdy kiistelemään niiden tuttavieni kanssa, jotka eivät rokotetta halua ottaa. Ei ole minun asiani ryhtyä aivopesemään ihmisiä.

Kunnioittakaa toisianne!

Vierailija
1068/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matrix_Purge kirjoitti:

Otetaan vielä toinen esimerkki katastrofaalisen polioesimerkin jälkeen, tuberkuloosin rokote; tuberkuloosi tappaa vuosittain edelleen n. 1800000 ihmistä vuodessa ja lapsia noin 250000 vuodessa ja se on tehnyt sitä jo vuosikymmenten ajan... mutta se ei tietenkään ole hypetetty kuten Korona on... 

Ote netistä: Rokotteen kehitti ranskalainen Pasteur-instituutissa työskennellyt lääketieteilijä Albert Calmette yhdessä Camille Guérinin kanssa vuonna 1908. Tästä nimi Bacillus Calmette-Guérin. BCG-kantaa kehitettiin vuosina 1908–1921, ja rokotteen antaminen vastasyntyneille aloitettiin ensimmäisenä Pariisissa vuonna 1921. Ja tämän jälkeen ei ole kehitetty yhtään uutta korvaavaa rokotetta tälle... yrityksiä on ollut joitakin mutta mikään ei ole onnistunut korvaamaan sata vuotta vanhaa rokotetta... ja samaan aikaan koronarokotteita yms ehdokkaita kehitettiin about 63 vuodessa ja niissä ei siis ole mitään riskejä lapsille... nice try... sulaa hulluutta antaa lapsille koronarokote...

Kuinka monta kertaa meinasit laittaa samat viestit? Maksetaanko sulle viestien määrän vai pituuden mukaan?

Joka päivä nähdään yksi viesti monelta kirjoittajalta, ja se on että ottakaa rokote ja kaikkien on pakko ottaa rokote... monelleko maksetaan tästä?

Vierailija
1069/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+

+

"

-

-

"

Oletko koskaan kuullut Baader-Meinhof-ilmiöstä? Sillä tarkoitetaan sitä ilmiötä, jossa tietoisuuteen tuodaan joku asia, mihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota, ja yhtäkkiä sitä alkaa nähdä kaikkialla.

Näissä kuukautishäiriöissä on (osittain) kyse samasta ilmiöstä kuin siinä, että kaikki olivat yhdessä vaiheessa sitä mieltä, että sairastuvat korona kevättalvella 2020, kun "koskaan ei ole ollut niin pahaa/pitkäkestoista tautia". Veikkaanpa, että aiemmat vastaavat taudit on kuitenkin vaan unohdettu, vaikka yskiessä on ajateltu, että onpa kamala ja pitkä köhä.

(Mulla itselläni sattui just vähän ennen rokotusta jäämään kuukautiset pois välistä ihan yllättäen, ei siis "koskaan" ole tapahtunut ennen, jos en ole ollut raskaana -- raskauksien jälkeenkin menkat alkoi vauvan ollessa 2 kk. Jos tämä olisi sattunut vaikka 5 vuotta sitten, en todennäköisesti olisi enää muistanut. Nyt rokotusten jälkeen on ollut normaalit kuukautiset jo puoli vuotta.)

Niin kävi sinulla. Minun usealla ystävälläni taas rokotusten jälkeen tulee kuukautiset viikko edellisten loppumisten jälkeen, runsaampina kuin ennen. Normaaleista saa vain haaveilla. 

Mä vaan en esittänyt omaa kokemustani minään todistuksena kuukautiskierrosta ja koronarokotteessa, vaan esimerkkinä kuukautishäiriöistä ja siitä, että jos toi oma ei olisi tullut juuri ennen rokotuksia, en olisi välttämättä muistanut koko asiaa, ja toisaalta, jos se olisi tullut muutamaa kuukautta myöhemmin, olisin voinut pitää sitä mahdollisena seurauksena rokotuksista.

Tässä on yksi sudenkuoppa, johon moni sortuu: pitää omaa tai lähipiirinsä tai muuta pienen joukon kokemusta todistuksena jostain. Se, että mulla (tai kaikilla ystävilläni, joilla on kuukautiset ja joiden kanssa olen kuukautisistapuhumisväleissä) ei ole ollut kuukautishäiriöitä, ei todista niiden esiintymisestä mitään eikä se todista niiden suhteesta koronarokotukseen yhtään mitään. Se on pienen joukon kokemus, jota ei voi yleistää.

Väärin se on dataa, jonka pohjalta voi arvioida sitä onko kyse sattumasta vai ei käyttäen tilastollisia menetelmiä.

Myös oma puolisoni sai aivan samanlaisia häiriöitä , jotka alkoivat toisen rokotuksen jälkeen. Varmaan puhdas sattuma?

Ei muutamasta tai edes kymmenistä tapauksesta saa millään tehtyä väestötason johtopäätöksiä millään tilastollisilla menetelmillä. Varsinkaan ei, jos jättää samalla osan tapauksista huomioimatta eikä kerää aineistoa systemaattisesti.

Bayesin menetelmä ei liene olevan tuttu.

No ei liennyt Bayesin menetelmä tuttu. Olen taas vähän viisaampi. Hyvin vähän, koska tilastotieteellinen osaamiseni on oikeasti liian heikkoa ymmärtääkseni menetelmää millään tavalla hyvin. Silti en näe, miten Bayesin teoreemaa voidaan käyttää tässä yhteydessä yleistämään muutaman ihmisen kokemus väestötasolle ilman lisädataa tai oletuksia. Selitä toki minulle, mutta mielellään niin, että 20+ vuotta sitten laajan matematiikan opiskellut ihminen ymmärtää (eli konkreettisin esimerkein).

Vierailija
1070/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä tuntuu olevan tarve valita puolensa ja pitää valitusta mielipiteestä kiinni kynsin ja hampain. Olisi kaikille miellyttävämpää ja kansanterveydelle parempaa jos tähän asiaan ei suhtauduttaisi niin mustavalkoisesti.

Itse olen ottanut molemmat rokotukset, mutta ymmärrän myös niitä jotka epäröivät. Noihin ihan päättömiin huuhaa-tarinoihin en usko, mutta ihan varmasti ei kai voida rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia tietää?

Toisaalta en katso olevani tässä asiassa viisaampi kun lääkärit ja muut asiantuntijat, jotka kyllä aika yksimielisesti ovat rokotteen kannalla.

Haluan itse toimia vastuullisesti ja solidaarisesti. En kuitenkaan ryhdy kiistelemään niiden tuttavieni kanssa, jotka eivät rokotetta halua ottaa. Ei ole minun asiani ryhtyä aivopesemään ihmisiä.

Kunnioittakaa toisianne!

Ja nimenomaan sattumoisin tuon grafeiinioksidin käytön pitkaaikaisia vaikutuksia ei lääkeaineisiin sekoitettu tiedetä. Sattuma jälleen.

Vierailija
1071/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittakaa toisianne!

Ja nimenomaan sattumoisin tuon grafeiinioksidin käytön pitkaaikaisia vaikutuksia ei lääkeaineisiin sekoitettu tiedetä. Sattuma jälleen.

sekoitettuna

Vierailija
1072/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittakaa toisianne!

Se, että rokotteessa olisi grafeenioksidia on fyysisesti mahdotonta.

Vierailija
1073/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteessa ei ole muka grafeiinioksidia mutta se antaa kaikki sen oireet. Niin aivojaan voi käyttää.

Burana antaa samat oireet joten buranassa on grafeiinia? Miten alkoholi sekin aiheuttaa päänsärkyä?

Kyse on kovan grafeiinioksidin vaikutus verisuoniin, (tunkeutuu läpi) keuhkoihin ja kohtuun mm. Täsmäävät purpura ilmiöön ja kuukautishäiriöihin ja tukoksiin ja kehkojen romahtamiseen täysin.

Liian hyvin.

Grafeiinioksidi estää kaiken muun läpäisemisen mutta vesi tihkuu läpi. Ihminen tukehtuu. Kuulostaako tutulta?

- - - -

Joko foliohattukerholaiset ovat saaneet ratkaistua ongelman, millä kiinteässä olomuodossa olevaa 300%  grafiittioksidijöötiä saadaan tulemaan ohuen rokoteneulan läpi riittävän massiivisia määriä?

Lisäksi jo 1-prosenttinen grafeeniliuos on käytännössä mustaa. Kuinka moni on rokotettu muulla kuin kirkkaalla nesteellä?

- - - - -

Kiitos, hyvä huomio; piti purra kieleen etten yksin naura tietokeneen äärellä!!

https://graphene-supermarket.com/Ultra-Highly-Concentrated-Graphene-Oxi…

Graphene Oxide-Data-Sheet-Graphene-Supermarket.pdf   ==> Highly Viscous

-

Siinä joutuu hoitaja hampaat irvessä pinnistelemään, että saa huonosti juoksevan grafiitin neulan kautta ruiskutettua lihakseen D!

Oletpa tietämätön ellet tiedä että lääketeollisuus käyttää Grafiitin eri muotoja mm juuri grageiiniokssidia lääkeaineitten kuljettelemisessa elimistössä.

Vierailija
1074/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko korona on ihan yli hysterioitu. Influenssaan kuolee myös ihmisiä ja joutuu teholle, ei näistä ole raportoitu päivä- tai viikkokohtaisia lukuja koskaan.

Montako kertaa influenssa on tappanut puolet hoivakodin asukkaista?

Vierailija
1075/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni vetoaa terveeseen järkeen. Oliko ihmiset poliosokeripalan aikaan sitten tyhmempiä? Silloin ei vedottu samaan asiaan. Ja hyvinhän siinä kävi vaikka ilmeisesti tervettä järkeä oli vähemmän.

Ennen ei ollut internettiä ja foliohattuja. Siis tuolloin 1980-luvulla kun poliorokotus annettiin koko kansalle, viisi miljoonaa parissa viikossa. Silloin uskottiin asiantuntijoiden sanaan, ei johonkin ihme netin foilohattusivuihin.

Tässä uskotaan asiantuntijoitten samaan korkeimmalta taholta : Montagnieriin joka oli itse siellä.

En löytänyt mistään tietoa siitä, että Montagnier olisi ollut Wuhanissa (tähän viitataan ketjussa muuallakin). Hän kyllä siirtyi Kiinaan kymmenisen vuotta sitten, mutta työskenteli ainakin tuolloin (oli silloin jo lähes 80 vuotta vanha) Shanghaissa, josta on rapiat 800 kilometriä Wuhaniin. Kiinan mittakaavassa ehkä lyhyt matka, mutta...

Vierailija
1076/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteessa ei ole muka grafeiinioksidia mutta se antaa kaikki sen oireet. Niin aivojaan voi käyttää.

Burana antaa samat oireet joten buranassa on grafeiinia? Miten alkoholi sekin aiheuttaa päänsärkyä?

Kyse on kovan grafeiinioksidin vaikutus verisuoniin, (tunkeutuu läpi) keuhkoihin ja kohtuun mm. Täsmäävät purpura ilmiöön ja kuukautishäiriöihin ja tukoksiin ja kehkojen romahtamiseen täysin.

Liian hyvin.

Grafeiinioksidi estää kaiken muun läpäisemisen mutta vesi tihkuu läpi. Ihminen tukehtuu. Kuulostaako tutulta?

- - - -

Joko foliohattukerholaiset ovat saaneet ratkaistua ongelman, millä kiinteässä olomuodossa olevaa 300%  grafiittioksidijöötiä saadaan tulemaan ohuen rokoteneulan läpi riittävän massiivisia määriä?

Lisäksi jo 1-prosenttinen grafeeniliuos on käytännössä mustaa. Kuinka moni on rokotettu muulla kuin kirkkaalla nesteellä?

- - - - -

Kiitos, hyvä huomio; piti purra kieleen etten yksin naura tietokeneen äärellä!!

https://graphene-supermarket.com/Ultra-Highly-Concentrated-Graphene-Oxi…

Graphene Oxide-Data-Sheet-Graphene-Supermarket.pdf   ==> Highly Viscous

-

Siinä joutuu hoitaja hampaat irvessä pinnistelemään, että saa huonosti juoksevan grafiitin neulan kautta ruiskutettua lihakseen D!

Onko tämän otsikossa jo jotain mitä et osaa lukea? Se kuuluu:

LYIJYKYNÄSTÄ LÄÄKETIETEEN KÄYTTÖÖN

Lue koko gradu, ei ole sulle liian vaikea. Lue myös loppupäästä oireet sen käytöstä.

https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/135743/Gradu_Grafeeni_…

Vierailija
1077/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS uutisoi myös Irakissa olevan satelliittikuvien todistamana joukkotuhotehtaita. Ihan pikku valhe.

Vierailija
1078/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lukea tämä ennen kuin alkaa uskomaan rokotevastaista roskaa: https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000008204221.html ja tosiaankin lukea ja ajatella ennen kuin uskoo huuhaasivustojen kirjoituksia ja rokotevastaisten kirjoittamaa roskaa.

Lue itse tuo gradu grafiitista. ja tämä: Grafeenia on ehdotettu materiaaliksi, josta alettaisiin kehittää nopeita ja tehokkaita biosähköllä toimivia tunnistinlaitteita, jotka kykenevät tarkkailemaan mm. glukoositasoja, hemoglobiininia, kolesterolia ja jopa DNA-jaksotusta. 

Vierailija
1079/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää rokotteita, enkä rokottamista. 

Perustelut, miksi en ota rokotusta: nyt markkinoilla olevia rokotteita on kehitetty ja tutkittu aivan liian vähän aikaa.

Rokottamisissa ollaan jo ajallisesti muutenkin myöhässä. Uudet variantit tulevat päihittämään ja voittamaan nyt kehitettyjen rokotteiden suojan ja vasteen.

Tästä on jo olemassa selvät merkit, esim, deltavariantin kohdalla rokotteiden antama suoja putoaa merkittävästi, ja uusien varianttien syntyessä niiden rokotteiden teho vähenee entisestään.

Sitä en tiedä, onko taistelu koronaa vastaan hävitty. Mutta faktat puhuvat puolestaan. Virus on tullut jäädäkseen. Se ei katoa. Ja rokottamisissa ollaan myöhässä. Ja nykyiset rokotteet pelittävät vain jonkin aikaa.

Odottelen lääkeyhtiöiden kehittävän ja valmistavan sellaisen todella virukseen tehoavan rokotteen. Eikä mitään 70 %, tai sitä alle meneviä lantrauksia.

Vierailija
1080/1369 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anturitekniikka on merkittävä lääketieteellisten älylaitteiden osa. Grafeeni voi olla

merkittävässä roolissa bioniikan sovelluksissa, jossa ihminen ja kone yhdistetään jollain

tavalla.-Tuo gradu