Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?

Vierailija
19.08.2021 |

Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon

Kommentit (1369)

Vierailija
361/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma intuitio on rokotetta vastaan.

Koen riskin saada rokotteesta haitan suuremmaksi kuin riskin saada koronan.

Teen etätyötä enkä juuri käy missään, niin koen altistumiseni koronalle erittäin pieneksi.

KAIKKI tulevat saamaan tartunnan!

Valitettavasti varsinkin deltan tartuttamiskyky on sitä luokkaa, että tämä "KAIKKI" voi olla tottakin. Jopa todennäköistä. Jos näin, niin sitten katsotaan. Suomessa kuolleisuus tartunnan saaneista on ollut alle 1%, mutta sekin tekisi jo 55.000 koronaan kuollutta. Noin monelle arpa osuisi kohdalle. Näin siis ilman rokotuksia.

Maailmailta on hiukan vaihtelevia lukuja, mutta vaikkapa Ruotsissa on kuolleisuus ollut luokkaa vähän alle 2% ja maailmalla kuolleisuus yleensä luokkaa 1-3%.

Tarkoittaisi sitten 55.000 - 165.000 koronaan kuollutta´. Rauman väkiluku on 40.000, Porin 83.000, Oulun 200.000. Noin niin kuin vertailuna millainen määrä kuolleita on odotettavissa. Rokotetuilla riski on vain noin 10% rokottamattomista mutta sekin olisi siis 5.500 - 16.500 kuollutta.

Vähänhän tuo tietysti on? Ja suurimmalla osalla rokotevastaisista on niin luja immuunipuolustus että korona ei tartu. Ja jos tarttuukin, niin kuuluu siihen onnelliseen 9x%, joilla on niin kova fysiikka tai joku muu satunnainen vaikka geneettinen tekijä, että sairastaa koronan lievänä.

Et osaa laskea.

Ruotsissa kuolleisuus on n. 1,3 % todetuista tapauksista. Tapauksia 1.114.278 kpl, kuolleita 14.624, kuolleisuus 1,312.

Suomen luvut laskit koko Suomen väkiluvusta, ei todetuista tapauksista.

Ruotsissa on kuollut liittyen koronaan 0,14 % väestöstä, vaikka tunnetusti eivät harrastaneen pahemmin rajoituksia.

Suomessa vastaava kuolleisuus olisi korkeintaan 7.725 henkilöä. (0,14 % koko väestöstä) Koko korona-ajalta.

Syöpään kuolee Suomessa vuosittain noin 10.000 henkilöä. Vuosittain!

Koronaan liittyviä kuolemia koko korona -ajalta alle 50 vuotiailla oliko 9, kun viimeksi tarkistin. Koronarokotteeseen liittyviä kuolemia alla 50v. 6 kappaletta ja näitä siis kertyi muutaman kuukauden ajalta.

Ei tarvitse olle nero, että tajuaa onko corona oikeasti niin vaarallinen Skandinaviassa ja onko rokotteesta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Koronarokotteita puolustavat pelkäävät tautia niin paljon ettei järkevillä selityksillä eikä faktoilla ole mitään merkitystä. Kaikki jotka yrittävät ajatella tilannetta rationaalisesti ja ajatellä omalla järjellä leimataan rokotedealisteksi.

Onhan se vähän hohhoijaa, kun joku puolustelee jonkun perusterveen hyväkuntoisen 30-kymppisen rokotteen ottamista kuolleisuusprosentilla todettujen tartuntojen osalta tietämättä todellista kuolleisuusprosenttia kaikista taudin sairastaneista ja tietäen, että lähes 90-prosenttia koronaan kuolleista on ollut yli 70-vuotiaita perussairaita (oletuksella siis huonokuntoisia). Koronakuolemiksi tilastoituja kuolemia 1008, mikä on vähän (0,8 %) todettujen tautitapausten osaltakin, kun kuitenkin koko ajan puhutaan vaarallisesta taudista.. Keskiarvona n. 3 koronaan kuollutta Suomen kuntaa kohden liki kahden vuoden ajalta. Ja hysterian lähtökohtana olivat puheet ruumiskasoista, joita korona tulee aiheuttamaan. Puhuttiin jopa 8-prosentin kuolleisuudesta. Todennäköisesti kuolleisuus kaikista sairastaneista on kausi-influenssan luokkaa 0,1-0,5 prosenttia. Joku julistaa, että on sekin paljon. Voi olla, mutta kuitenkin kausi-influenssan luokkaa eikä kukaan tälläkään hetkellä vaahtoa kausi-influenssan vaarallisuudesta.

Vierailija
362/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä heräsi varoituskellot, kun  alan huippututkijoita alettiin aggressiivisesti vaientamaan ja sensuroimaan.

esim. ranskalainen tiedemies Christian Perronne, joka alkujaan johti pitkään Ranskan tartutatautien erikoiseksperteistä koostuvaa ryhmää, joka kunkin taudin kohdalla laati viralliset suositukset Ranskalle. Hän myös oli monien muiden, Ranskan valtion kansanterveyden alan ryhmien puheenjohtaja. Hän myös laati vuosikymmeniä viralliset rokotusohjelmat Ranskalle. Hän on virologi ja bakteriologi, ja aivan hemmetin kunnioitettu tyyppi, jonka meriitit tutkijana hakkaa mennen tullen esim. Rämetin. 

hän menetti virkansa ja uransa kertaheitolla, kun hän tämän yhden rokotteen kohdalla kauhistui eikä suositellut sitä kenellekään. Englanniksi varmaan löytyy tietoa, mutta suomeksi tuskin. itse seuraan ranskalaisia keskusteluja.

Toinen on nobel-palkittu Luc Montagnier, jonka työryhmä ensimmäisenä löysi ja eristi HIV-viruksen. hän oli tyyppi, jota siteerattiin ahkerasti alan lehdissä ja jonka joka ärähdystä laatumedia kuunteli "herkällä korvalla". ei mennyt kuin yksi yö, niin hänestä tehtiin vanhuudenhöperö seniili ja "persona non grata", kun hän vetosi, ettei kukaan ottaisi tuota piikkiä missään nimessä. Hänen puheitaan myös vääristeltiin törkeästi. 

Toinen on että valtamedia hehkuttaa, painostaa ja mainostaa noita rokotteita liian kritiikittömästi. Rokotteiden haittavaikutuksia vähätellään ja vaietaan ja niitä selitellään ympäripyöreästi mustasta valkoiseksi.

nyt oli se nainen, joka omilla kasvoillaan,  itkuaan hilliten ja ilmeisen järkyttyneenä, selosti sen rokotustapahtuman tamperelaisessa koulussa. no, oli ehkä pirun hyvä näyttelijä. itselle vain jäi kaihertamaan epäillys juuri siitä syystä, että rokotteista saa valtamediassa kertoa vain positiivisia asioita ja kaikki negatiivinen sensuroidaan ja "sanansaattaja ammutaan". eli menettää uransa maineensa ja työpaikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvi pelätä, jollei sitä tuonne lihaan ole laitettu

Vierailija
364/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

En pelkää virusta mutta en myöskään rokotetta. En ole rokotevastainen, mutta tämän kyseisen rokotteen hyödyt eivät vaikuta kovin hääppöisiltä saati pitkäaikaisilta, ja tutkimuksetkin ovat vielä pahasti kesken. Itse en siis ota, mutta se joka haluaa ottaa niin ottakoon, jokaisen henkilökohtainen päätöshän se on. En ymmärrä miksi tämä asia kuumentaa niin paljon tunteita, toisella puolella taistelevat rokotepainostajat ja toisella salaliittoteoreetikot. Itseni kohdalla uskon että henkeni on Jumalan käsissä, siinä ei paina se että olenko rokotetta ottanut vai en, Jumala on suurempi kuin tauti ja hänen tahtonsa suurempi kuin minun.

"He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä."

Tämän pohjalta myös uskoisin että jos salaliittoteoriat olisivatkin oikeassa ja rokotteisiin olisi ujutettu tahallisesti jotain vaarallista, niin tässäkin asiassa voi luottaa Jumalan suojeluun.

Vierailija
365/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Eli netistä luit, ja uskoit juuri sen mikä sulle sopi.

En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.

Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan  joulun, ilman omaisiani, koska  emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.

Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin. 

Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.

Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.

Vierailija
366/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.

Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan  joulun, ilman omaisiani, koska  emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.

Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin. 

Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.

Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.

Niin, se on erikoista, että aina loma-aikoina "koronakin lomailee" samaan aikaan eduskunnan kanssa, samoin kävi kesällä. Nyt syksyllä "korona palasi taas lomalta" eduskunnan kanssa, kuten joulun jälkeenkin. 😂

Vierailija
367/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Jos historiaa katsot, niin sitten sinun pitäisi olla 100 % rokotemyönteinen.

Ja kuten varmasti jo tiedöt, niin sikarokotteen narkolepsia tuli itse viruksesta, ei rokotteesta. Myös sairastuneille on puhjennut narkolepsiaa.

Kyllä Pandemrixissa on todettu kohonnutta narkolepsiamäärää nimenomaan rokotetuilla.

Mutta narkolepsian saivat rokotteesta ainoastaan ne, joilla oli sille altistava perimä. Eli paska mäihä, valitettavasti. Tästä syystä pelkään itse rokotteita, koska en voi tietää, mitä altistuksia mulla on perimässä, ja kun niitä kaikkia ei voi tutkia. Lapsena sain ne, mitkä kaikki muutkin, ja olisin ottanut sikainfluessarokotteenkin, mutta en ehtinyt ennen kuin alkoi tapauksia tulla. Sen jälkeen päätin, etten ota ennen kuin on pidempiaikaiset sivuoireet selvillä. Otan koronarokotteen aikaisintaan joulukuussa, mutta voi olla, että vasta ensi keväänä. Siihen asti elelen mahdollisimman paljon omissa oloissani ja tilaan ruoat kaupasta, ettei tarvitse itse mennä. Onneksi se sopii, koska voin tehdä työni etänä samoin kuin mieheni (hän on ottanut rokotteesta molemmat annokset, mutta ymmärtää mun pelkoni olla ottamatta vielä).

Vierailija
368/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.

Vierailija
369/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

En pelkää virusta mutta en myöskään rokotetta. En ole rokotevastainen, mutta tämän kyseisen rokotteen hyödyt eivät vaikuta kovin hääppöisiltä saati pitkäaikaisilta, ja tutkimuksetkin ovat vielä pahasti kesken. Itse en siis ota, mutta se joka haluaa ottaa niin ottakoon, jokaisen henkilökohtainen päätöshän se on. En ymmärrä miksi tämä asia kuumentaa niin paljon tunteita, toisella puolella taistelevat rokotepainostajat ja toisella salaliittoteoreetikot. Itseni kohdalla uskon että henkeni on Jumalan käsissä, siinä ei paina se että olenko rokotetta ottanut vai en, Jumala on suurempi kuin tauti ja hänen tahtonsa suurempi kuin minun.

"He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä."

Tämän pohjalta myös uskoisin että jos salaliittoteoriat olisivatkin oikeassa ja rokotteisiin olisi ujutettu tahallisesti jotain vaarallista, niin tässäkin asiassa voi luottaa Jumalan suojeluun.

Koronarokotetta ei juoda.

Vierailija
370/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä heräsi varoituskellot, kun  alan huippututkijoita alettiin aggressiivisesti vaientamaan ja sensuroimaan.

esim. ranskalainen tiedemies Christian Perronne, joka alkujaan johti pitkään Ranskan tartutatautien erikoiseksperteistä koostuvaa ryhmää, joka kunkin taudin kohdalla laati viralliset suositukset Ranskalle. Hän myös oli monien muiden, Ranskan valtion kansanterveyden alan ryhmien puheenjohtaja. Hän myös laati vuosikymmeniä viralliset rokotusohjelmat Ranskalle. Hän on virologi ja bakteriologi, ja aivan hemmetin kunnioitettu tyyppi, jonka meriitit tutkijana hakkaa mennen tullen esim. Rämetin. 

hän menetti virkansa ja uransa kertaheitolla, kun hän tämän yhden rokotteen kohdalla kauhistui eikä suositellut sitä kenellekään. Englanniksi varmaan löytyy tietoa, mutta suomeksi tuskin. itse seuraan ranskalaisia keskusteluja.

Toinen on nobel-palkittu Luc Montagnier, jonka työryhmä ensimmäisenä löysi ja eristi HIV-viruksen. hän oli tyyppi, jota siteerattiin ahkerasti alan lehdissä ja jonka joka ärähdystä laatumedia kuunteli "herkällä korvalla". ei mennyt kuin yksi yö, niin hänestä tehtiin vanhuudenhöperö seniili ja "persona non grata", kun hän vetosi, ettei kukaan ottaisi tuota piikkiä missään nimessä. Hänen puheitaan myös vääristeltiin törkeästi. 

Toinen on että valtamedia hehkuttaa, painostaa ja mainostaa noita rokotteita liian kritiikittömästi. Rokotteiden haittavaikutuksia vähätellään ja vaietaan ja niitä selitellään ympäripyöreästi mustasta valkoiseksi.

nyt oli se nainen, joka omilla kasvoillaan,  itkuaan hilliten ja ilmeisen järkyttyneenä, selosti sen rokotustapahtuman tamperelaisessa koulussa. no, oli ehkä pirun hyvä näyttelijä. itselle vain jäi kaihertamaan epäillys juuri siitä syystä, että rokotteista saa valtamediassa kertoa vain positiivisia asioita ja kaikki negatiivinen sensuroidaan ja "sanansaattaja ammutaan". eli menettää uransa maineensa ja työpaikkansa.

Epäilys on, että liiketaloustiede ja sosiologia selittävät paremmin koronarokotuksia kuin lääketiede. Oudoksuttavan hiljaista tosin on silläkin rintamalla.

Vierailija
371/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja ehtoollinen on yksi, jos oikeasti alkaa pelottaa oman ruumiinsa puolesta.

Vierailija
372/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on MV-lehti ja A Turtiainen.

Vierailija
373/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sama päde koronaan: vaarallinen vanhoille ja lihaville? Ei käsittääkseni perusterveille nuorille ja hyväkuntoisille. Voi toki olla että olen väärässä.

Fakta on myös se että jokainen ottaa rokotteen itseään varten. Ei naapurin Liisaa. Itse rokotteella ei myöskään ole mitään vaikutusta rajoituksiin. Rajoitukset ovat määrittäneet tämän kansan valitsema hallitus ei mikään virus.

Vierailija
374/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corona on sota toimi sanoo Montagnier ellei joku vielä tajunnut. Suojautukaa siis nanobiologiselta aseelta.

Montagnier käyttää Nobel-voittajan statustaan milloin minkäkin debunkatun hevonpaskan levittämiseen.

Minkä takia hänen villejä teorioitaan pitäisi kuunnella, eikä niitä kymmeniä tuhansia muita ei-eläköityneitä lääkäreitä ja tutkijoita, jotka pandemian kanssa työskentelevät?

Vierailija
375/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Sami 32v kuoli rokotteeseen :'(

Vierailija
376/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ennuste pitää paikkansa että ajan kanssa KAIKKI rokottamattomat sairastavat taudin, niin tavallaan olen tyytyväinen, ehkä siperia opettaa joitakin tyhmimpiä heistä. Enkä halua ilkkua tällä, oma valinta se on.

Mikä ongelma on sairastaa tauti, joka on yleensä joko täysin oireeton tai lieväoireinen?

Tuo "oireeton korona" on kaikkein typerin ja naurettavin kusetus mitä on ikinä keksitty valehdella.

Saman tien voisi väittää sairastavansa mitä tahansa kamalaa tautia, mutta yllätys yllätys - ilman oireita! 🤣

Vierailija
377/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma intuitio on rokotetta vastaan.

Koen riskin saada rokotteesta haitan suuremmaksi kuin riskin saada koronan.

Teen etätyötä enkä juuri käy missään, niin koen altistumiseni koronalle erittäin pieneksi.

KAIKKI tulevat saamaan tartunnan!

Valitettavasti varsinkin deltan tartuttamiskyky on sitä luokkaa, että tämä "KAIKKI" voi olla tottakin. Jopa todennäköistä. Jos näin, niin sitten katsotaan. Suomessa kuolleisuus tartunnan saaneista on ollut alle 1%, mutta sekin tekisi jo 55.000 koronaan kuollutta. Noin monelle arpa osuisi kohdalle. Näin siis ilman rokotuksia.

Maailmailta on hiukan vaihtelevia lukuja, mutta vaikkapa Ruotsissa on kuolleisuus ollut luokkaa vähän alle 2% ja maailmalla kuolleisuus yleensä luokkaa 1-3%.

Tarkoittaisi sitten 55.000 - 165.000 koronaan kuollutta´. Rauman väkiluku on 40.000, Porin 83.000, Oulun 200.000. Noin niin kuin vertailuna millainen määrä kuolleita on odotettavissa. Rokotetuilla riski on vain noin 10% rokottamattomista mutta sekin olisi siis 5.500 - 16.500 kuollutta.

Vähänhän tuo tietysti on? Ja suurimmalla osalla rokotevastaisista on niin luja immuunipuolustus että korona ei tartu. Ja jos tarttuukin, niin kuuluu siihen onnelliseen 9x%, joilla on niin kova fysiikka tai joku muu satunnainen vaikka geneettinen tekijä, että sairastaa koronan lievänä.

Et osaa laskea.

Ruotsissa kuolleisuus on n. 1,3 % todetuista tapauksista. Tapauksia 1.114.278 kpl, kuolleita 14.624, kuolleisuus 1,312.

Suomen luvut laskit koko Suomen väkiluvusta, ei todetuista tapauksista.

Ruotsissa on kuollut liittyen koronaan 0,14 % väestöstä, vaikka tunnetusti eivät harrastaneen pahemmin rajoituksia.

Suomessa vastaava kuolleisuus olisi korkeintaan 7.725 henkilöä. (0,14 % koko väestöstä) Koko korona-ajalta.

Syöpään kuolee Suomessa vuosittain noin 10.000 henkilöä. Vuosittain!

Koronaan liittyviä kuolemia koko korona -ajalta alle 50 vuotiailla oliko 9, kun viimeksi tarkistin. Koronarokotteeseen liittyviä kuolemia alla 50v. 6 kappaletta ja näitä siis kertyi muutaman kuukauden ajalta.

Ei tarvitse olle nero, että tajuaa onko corona oikeasti niin vaarallinen Skandinaviassa ja onko rokotteesta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Suomessa on ollut noin 120.000 tartuntaa ja noin 1,000 kuollutta, tarkoittaa noin 0.8x% kuolleisuutta, vähän alle 1% siis. Mikä vika? Ne väestöön suhteutetut kuvasivat kuolleiden määriä jos kaikki sairastuisivat.

Ruotsin luvut olivat näköjään epidemian alkupuolelta, ajalta ennen rokotteita. Sen jälkeen tartunnat ovat nousseet merkittävästi nopeammin kuin kuolemat, luku oli luokkaa 1,9% epidemian jossain vaiheessa.

Tanska kuolleisuus 0.75% tartunnan saaneista.

Arvio 1-3% kuolleisuudesta on maailmalta, pohjoismaissa kuolleisuus jäänee alle yhden prosentin. Mutta tuolla 0.7-0.8 kuolleisuudella kuolisi Rauman kaupungin verran ihmisiä.

Miten joku voi olla noin tyhmä?! Tällä logiikalla kukaan ei kuolisi koskaan mihinkään? Yleiskuolleisuus ei ole noussut mihinkään tämän tappavan taudin edessä. Itseasiassa suomessa on hukkunut tänä vuonna enemmän ihmisiä kuin kuollut koronaan. En silti näe ihmisiä pelastuliivit päällä torilla. Maskit naamalla kyllä..

Vierailija
378/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap. Minulla ei ole noin suppeat lähteet(mv ja seiska) kuin sinulla:)

Älä nyt hämmenny mutta ne muut lähteesi käyttää joko noita kahta tai sitten samoja lähteitä mistä nää moskovan spämmiporukat soopansa kaivaa eli käytännössä te kaikki toistelette samojen hyvin pienten piirien väitteitä.

Saattaa tietty olla että sinä olet se joka keksii noi materiaalit äm veelle ja muualle mutta ei se sinun soopaasi todeksi muuta.

Ukkola muuten kirjoittaa noista piireistä tänään. 

Niimpä:)Ei voi tietää.. Siinäpä sulle pohdittavaa:)

Vierailija
379/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.

Mitkä ihmeen ruumiskasat? Ja kyllä - näin pätkän muistaakseni Intian "ruumiskasoista", joissa ruumiit liikkuivat ajoittain lakanoiden alla ja yksi veti röökiä.

Vierailija
380/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan valtamediasta. Uutisista luin (HS, IS, IL), että rokote ei estä tartuntoja. Joten mutaatioita on odotettavissa koko ajan lisää ja lisää, ja rokotteet jäävät hyödyttömiksi joka tapauksessa. Suurin osa tartunnoista oireettomia. Lisäksi on uutisoitu rokotteen jälkeisistä kuukautishäiriöistä, pitkittyneistä kuumeiluista ja sydäntulehduksista, sellaiset sivuoireet ei houkuta.