Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?
Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon
Kommentit (1369)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on MV-lehti ja A Turtiainen.
Ja Tokentube.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
Eli netistä luit, ja uskoit juuri sen mikä sulle sopi.
En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.
Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan joulun, ilman omaisiani, koska emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.
Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin.
Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.
Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.
Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.
Mitkä ihmeen ruumiskasat? Ja kyllä - näin pätkän muistaakseni Intian "ruumiskasoista", joissa ruumiit liikkuivat ajoittain lakanoiden alla ja yksi veti röökiä.
Brasiliassa pitänyt kiireellä tyhjentää vanhoja hautausmaita että koronaruumiit saadaan haudattua johonkin
https://www.theguardian.com/world/2021/apr/02/brazil-gravediggers-rush-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.
Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan joulun, ilman omaisiani, koska emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.
Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin.
Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.
Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.
Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.
Mitkä ihmeen ruumiskasat? Ja kyllä - näin pätkän muistaakseni Intian "ruumiskasoista", joissa ruumiit liikkuivat ajoittain lakanoiden alla ja yksi veti röökiä.
Nämä:
https://www.nbcnews.com/news/us-news/bodies-750-covid-19-victims-new-yo…
https://www.nytimes.com/2020/04/30/nyregion/coronavirus-nyc-funeral-hom…
Ja sinä uskot?? 😂😂😂
Valoja päälle kirjoitti:
Eikö sama päde koronaan: vaarallinen vanhoille ja lihaville?
Tietysti kannattaa muistaa, että suomalaisista yli 25% on lihavia. Mulla on vähän noi prosentit hakusessa mutta eikös 25% ole neljännes tai joka neljäs? Yli 30-vuotiaista vain 25% on normaalipainoisia, siis 75% vähintään ylipainoisia ja yli 25% siis lihavia, luokassa vaikea lihavuus alkaa siinäkin olla jo 10% suomalaisista. Yli puoli miljoonaa kuuluu siis riskiryhmään jo pelkästään lihavuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
Brasiliassa pitänyt kiireellä tyhjentää vanhoja hautausmaita että koronaruumiit saadaan haudattua johonkin
https://www.theguardian.com/world/2021/apr/02/brazil-gravediggers-rush-…
Nämä ovat k-rokotteisiin kuolleita, ei korona tapa ketään, koska sitä ei ole edes eristetty yhdessäkään laboratoriossa ts. sitä ei ole olemassakaan.
Ympärillä ihmislle tullut rokotteen jälkeen, sydämeen flimmeri, ruusu jalkaan. Aivoverenvuoto 64-vuotialle, saa kai jonku korvauksen koska myönnetty johtuvan rokotteesta. Opettelee puhumaan. Hain toisen piikin ja pois niitä ei enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Nobelisti Luc Montagnierilta joka työskenteli itse HIv iä löytämässä ja Usan ja Ranskan militaarissa Stra wars projekstissa ja joka on nyt 78 vuotias ja vapaa puhumaan: Labrassa tehty virus.
Ei ole yhtään syytä olla uskomatta tuota itse mukana ollutta joka nyt tuli ulos.
Tämä äijä vastustaa myös kaikkia muita rokotteita, joten en pidä kovin luotettavana lähteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tokentube.
Yazka, Maria Nordin, Jyrki Pykäri, Samuli Perälä jamitänäitänyton vielä tuohon päälle, niin kertookin jo lähteiden "luotettavuudesta" kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Ihan valtamediasta. Uutisista luin (HS, IS, IL), että rokote ei estä tartuntoja. Joten mutaatioita on odotettavissa koko ajan lisää ja lisää, ja rokotteet jäävät hyödyttömiksi joka tapauksessa. Suurin osa tartunnoista oireettomia. Lisäksi on uutisoitu rokotteen jälkeisistä kuukautishäiriöistä, pitkittyneistä kuumeiluista ja sydäntulehduksista, sellaiset sivuoireet ei houkuta.
Nythän on tullut nimenomaan ilmi useissa maissa, että juuri rokotetut tartuttaa rokottamattomiin sitä koronaa ja siksi rokottamattomat eivät haluakaan olla rokotettujen kanssa tekemisissä.
Myös valtamediassa uumoiltiin, että uskaltaako edes rokotepassilla päästää rokotettuja keskenään konsertteihin ym. tilaisuuksiin, koska hehän voivat tartuttaa koronaa toisiinsa.
Joten mitä hyötyä siis k-rokotteesta, joka vieläpä vammauttaa ja tappaa ihmisiä ja maskit ovat myös todella vaarallisia ihmisille ja varsinkin lapsille hapenpuutteen ja aivojen vaurioitumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tokentube.
Yazka, Maria Nordin, Jyrki Pykäri, Samuli Perälä jamitänäitänyton vielä tuohon päälle, niin kertookin jo lähteiden "luotettavuudesta" kaiken!
No heippa trolli, olitkos tauolla? Paljonkos valtio maksaa sulle liksaa tästäkin paskahommasta.
Muista, että osallistut trollaamisellasi joukkomurhaan, josta tulee myös massamurhaajan palkka pian Nürnberg 2:ssa.
Olen tullut kirjoitusten perusteella siihen lopputulokseen että koronarokotteet aiheuttavat aivovaurioita ja käytöshäiriöitä.
Lähes kaikki koronarokotteen ottaneista sukulaisistani ovat myös muuttuneet pelottaviksi. Mistään muusta eivät halua enää puhua kuin ainoastaan koronarokotteesta ja painostavat minuakin ottamaan sen. Alkaa jo ahdistaa ja pelottaa pelkästään sukulaisten kanssa jutteleminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan valtamediasta. Uutisista luin (HS, IS, IL), että rokote ei estä tartuntoja. Joten mutaatioita on odotettavissa koko ajan lisää ja lisää, ja rokotteet jäävät hyödyttömiksi joka tapauksessa. Suurin osa tartunnoista oireettomia. Lisäksi on uutisoitu rokotteen jälkeisistä kuukautishäiriöistä, pitkittyneistä kuumeiluista ja sydäntulehduksista, sellaiset sivuoireet ei houkuta.
Nythän on tullut nimenomaan ilmi useissa maissa, että juuri rokotetut tartuttaa rokottamattomiin sitä koronaa ja siksi rokottamattomat eivät haluakaan olla rokotettujen kanssa tekemisissä.
Myös valtamediassa uumoiltiin, että uskaltaako edes rokotepassilla päästää rokotettuja keskenään konsertteihin ym. tilaisuuksiin, koska hehän voivat tartuttaa koronaa toisiinsa.
Joten mitä hyötyä siis k-rokotteesta, joka vieläpä vammauttaa ja tappaa ihmisiä ja maskit ovat myös todella vaarallisia ihmisille ja varsinkin lapsille hapenpuutteen ja aivojen vaurioitumisen takia.
Kaikilla kirurgeilla on vakava aivovaurio?
Vastaus otsikkoon.
Minä en pelkää rokotetta, vaan pidän sitä tarpeettomana. Rokote ei toimi kuten luvattu joten en ota turhia riskejä piikittämällä itseäni uudella lääketeknologialla.
Minun ikäisenä (41) on paljon todennäköisempää kuolla syöpään kuin koronaan. Sen takia en jaksa panikoida taudin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikkoon.
Minä en pelkää rokotetta, vaan pidän sitä tarpeettomana. Rokote ei toimi kuten luvattu joten en ota turhia riskejä piikittämällä itseäni uudella lääketeknologialla.Minun ikäisenä (41) on paljon todennäköisempää kuolla syöpään kuin koronaan. Sen takia en jaksa panikoida taudin takia.
Oikeastaan minkä ikisenä tahansa on todennäköisempää kuolla syöpään kuin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä ihmislle tullut rokotteen jälkeen, sydämeen flimmeri, ruusu jalkaan. Aivoverenvuoto 64-vuotialle, saa kai jonku korvauksen koska myönnetty johtuvan rokotteesta. Opettelee puhumaan. Hain toisen piikin ja pois niitä ei enää saa.
"Ympärillä ihmisille tullut..."
Kuulostaa ihan google-käännökseltä. Vai onko tuo jotain murretta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteä ei kiinnosta mikään media ja some. Kyllä se on terve järki.
Hyvin oon tullu toimeen ilman tätä rokotetta ja niin tulen jatkossakin pärjäämään. Koettakaa muut pärjätä piikkienne kanssa ja olkaa tyytyväisiä valitsemallanne tiellä älkääkä natisko.
Mikäs perustelu se tällainen nyt muka on, onko korona ollut mukana siitä alkaen, kun istuit hiekkalaatikolla? Nih. Ei ole. Mitä haittaa rokotteesta sinulle olisi? Olet pelkuri, jos et voi ajatella NIIN päin, että otan rokotteen, jotta tauti saataisiin pois maailmankartalta, koska se on niin monille hengenvaarallinen. Mutta ei. Itsekkäästi vain olet ottamatta rokotetta ja mieluummin vähän vammmaisena pelkäät.
Olette koko ajan herjaamassa muita, mutta mitä jos joku ei oikeasti välitä muista ihmisistä ja vastaakin teille joskus niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ympärillä ihmisille tullut..."
Kuulostaa ihan google-käännökseltä. Vai onko tuo jotain murretta?
Jos hän olisi tehnyt sen google-käännöksellä, niin ei olisi tullut kirjoitusvirhettä "ihmislle".
Iltalehdestä tänään. Nyt tauti tarttuukin herkemmin rokotettuihin :o
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssa ja narkolepsia.
Lienen niitä jotka uskovat darwiniin ja siihen että tollot kyselijät ovat se loppupeleissä häviävä geenipooli.
Onhan tää jotenkin jännä tilanne, että nyt kyselee ja epäröi rokotetut - eikä rokottamattomat!
Nämä:
https://www.nbcnews.com/news/us-news/bodies-750-covid-19-victims-new-yo…
https://www.nytimes.com/2020/04/30/nyregion/coronavirus-nyc-funeral-hom…