Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hirvein pms-sekoilusi, minkä muistat?

Vierailija
11.09.2014 |

Tarvitsen sympatiaa ja lohtua. Ulvoin itkusta töissä, kun ikävöin etäisällään olevaa lastani. Istuin huoneessani itkemässä hysteerisenä ja pyysin päästä kotiin. En ole kyennyt syömään koko päivänä mitään, olen raunioina. Olen ihan nuppi sekaisin, auttakaa!

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:14"]

Täällä taas pilattu ketju by lassukka, joka halveksii ja haukkuu hormoniensa armoilla olevia naisia. Miehetkin tosin ovat niiden armoilla, etenkin seksin suhteen, mutta ai niin joo, se onkin eri asia...

PMS-oireinen nainen: mielisairas, pimeä, rikollinen, raivohullu jne.

Seksiä vonkaava lassukka (mies): normaali, toteuttaa biologisia viettejään jne.

Kun eihän se sovi lassukan päähän että nainenkin suuttuu joskus ja esim. moninkertainen määrä hormonia vrt. normaali määrä tuntuu meilläkin jossain. Hyi kamala, varmaan joo joku toistuva psykoosi kyseessä kun nainen on raivostunut kerran kuussa! Jepjep...

[/quote]

Mietipä tilanne, jossa mies on puku päällä ovella lähdössä naisen kanssa ravintolaan. Kaikki vaikuttaa olevan hyvin. Yhtäkkiä mies raivostuu jostain, rupeaa itkemään, repii itsensä alasti edessäsi ja ryntää makkariin nyyhkyttämään ovet paukkuen. Mitäpä tuumaisit?
[/quote]

Tuumaisin että jaaha, tänään tämmöinen päivä ja menisin katsomaan telkkaria. Myöhemmin varmaan nauretaan yhdessä tälle ylilyönnille. Sattuuhan näitä, kaikille joskus.

Vierailija
102/128 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:47"]

Miltä kuulostaisi jos:

"Pahimmillaan on tullut läheteltyä tekstarilla tappouhkauksia yksityiskohtaisten solvausten kera, naisille tietysti."

Hirvittävältä. Minä olen feministi, olen sitä mieltä että naisen keho ja sen reaktiot on otettava huomioon eikä niitä tule väheksyä. Mutta minä en KOSKAAN, EN KOSKAAN voisi vitsaillen kertoa siitä kuinka uhkasin tappaa, kuinka löin, kuinka rikoin toisen omaisuutta. Tämä ketju on kamala osoitus siitä kuinka kaksinaismoralistisia piiloseksistejä jotkut naiset ovat. Tuollaisella käyttäytymisellä ja sen "normaaliksi biologiseksi ominaisuudeksi" mieltäminen oikeuttaa myös muissa yhteyksissä naisen stereotypisointiin tunnepohjaiseksi noita-akaksi.

Hyi helvetti oikeasti.

[/quote]

Lassukka se sinä oot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin täydessä ratikassa kun sokea mies tuli ulos asunnosta ja asetteli siinä hiuksiaan ja vyölaukkuaan pitkän aikaa ennenkuin lähti liikenteeseen. Aloitin hysteerisen itkemisen siinä täydessä ratikassa, miksi se sokea mies niin mietti miltä se näyttää? Se oli samaan aikaan liian sympaattista ja surullista.

Vierailija
104/128 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää alkaa kaksi viikkoa ennen menkkoja. Yritän vain välttää olemasta kenenkään kanssa tekemisissä. Liikun paljon ja syön hyvin niin joskus se menee ohi ihan helpolla.

Vierailija
105/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPIA!

Vierailija
106/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä nyt muista mitään sekoiluja. Osaan hillitä itseni.

Vierailija
107/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti vollottanu ja raivonnu, ku mies on ihan hyvää hyvyyttään, pyytämättä hakenu mun lempikarkkeja kaupasta. Mutku mä olisin halunnu sillä kerralla niitä karkkeja, joita normaalisti inhoan! Että etkö sä nyt prkl osaa lukea mun ajatuksia :'D

muutenkin kilahtelen nälkäisenä milloin mistäkin. Silloin mies mitään sanomatta tekee mulle voileivän, mä syön sen ja pyydän anteeksi.

Vierailija
108/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:09"]

Mä oon monesti vollottanu ja raivonnu, ku mies on ihan hyvää hyvyyttään, pyytämättä hakenu mun lempikarkkeja kaupasta. Mutku mä olisin halunnu sillä kerralla niitä karkkeja, joita normaalisti inhoan! Että etkö sä nyt prkl osaa lukea mun ajatuksia :'D

muutenkin kilahtelen nälkäisenä milloin mistäkin. Silloin mies mitään sanomatta tekee mulle voileivän, mä syön sen ja pyydän anteeksi.

[/quote]

Voi miesparka. Jos olisin hän, saisit hakea karkkisi ihan itse! terv. NAINEN

Vierailija
109/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää lukea näitä näin naisena. Miten jotkut naiset käyttäytyvät noin ja vielä naureskelevat päälle? On joillakin miehillä kestämistä.

Vierailija
110/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:41"]Ensiksi mättään suuhuni kaikkea mitä nyt tekeekään mieli... Suolaista, makeaa, molempia yhtäaikaa. Sitten itken ja raivoan, kun maha turvottaa niin kamalasti ja vaatteet ei istu ja olen läski ja yhyy... Tätä se on miltei joka kuukausi. Pahinta, jos on vielä jotkut juhlat tiedossa. Mäkin olen kerran tehnyt sen, että eteisessä lähtiessä olen paiskannut kkengät nurkkaan ja repinyt itseni raivopäissäni alasti mieheni edessä, hienon tekemäni kampauksen myös mylläsin siinä puuskassa ja menin sängylle itkemään. :D joku muukin oli tehnyt saman...
[/quote] minä tein tämän juuri ennenkuin piti lähteä kaverin häihin:D mekko oli paska, hiukset päin helvettiä ja meikki,voi sentään. Mies sai raahata autoon asti

Vierailija
111/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:14"]

Ihan hävettää lukea näitä näin naisena. Miten jotkut naiset käyttäytyvät noin ja vielä naureskelevat päälle? On joillakin miehillä kestämistä.

[/quote]

Kaiken "oudon" käyttäytymisen voi laittaa PMS:n syyksi. Fiksua.

Vierailija
112/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:14"]

[/quote]

Sama kuin kysyisi masentuneelta, että miksi se on masentunut. Hormonitoiminta voi lamauttaa ja tehdä käytöksestä täysin erilaista, siihen ei voi kuin rajallisesti vaikuttaa.

Vierailija
113/128 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Voi miesparka. Jos olisin hän, saisit hakea karkkisi ihan itse! terv. NAINEN

[/quote]

siis häh, onko se nyt jotenkin ihmeellistä, että haluaa helpottaa puolisonsa oloa? Vuoskaudet ollaan oltu onnellisesti naimisissa, ja ihan päivittäin huomioidaan toisiamme tällasilla pienillä jutuilla

Vierailija
114/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen osoituksia siitä, ettei naisia pidä päästää johtotehtäviin: eivät ole psyykkisesti tasapainoisia hormoniensa vuoksi.

Vierailija
115/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:27"]

Jälleen osoituksia siitä, ettei naisia pidä päästää johtotehtäviin: eivät ole psyykkisesti tasapainoisia hormoniensa vuoksi.

[/quote]

A. Kaikki naiset eivät kärsi yllä kuvatuista PMS-oireista. 

B. Psyykkinen tasapainottomuus ei katso sukupuolta.

Vierailija
116/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pöh. Miehet ovat niiden hormonien vietävissä joka päivä ja koko ajan.

Vierailija
117/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:36"]

ööh.. mitä hittoa? Oisko aika hakeutua hoitoon jos noin pahaksi äityy PMS?! 

N24

[/quote]

Millaista hoitoa ehdotat?

Vierailija
118/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Haukotus. Keksi jotain tiukempaa provosoitavaa. Toi vanhentunut sovinismi on niin kuolettavan tylsää.

Vierailija
119/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.iltalehti.fi/nainen/2012102316239320_na.shtml

PMS oireita ei ole, nämä on vaan teidän mielenterveyden ongelmia.... 

Vierailija
120/128 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:06"]

www.iltalehti.fi/nainen/2012102316239320_na.shtml

PMS oireita ei ole, nämä on vaan teidän mielenterveyden ongelmia.... 

[/quote]

Höpöhöpö.

41 tutkittua naista ei minua vakuuta. Ja mitä joku fyysikkomies naisen PMS:stä mitään tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän