Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selitä minulle, mikset pidä turvaväliä ajaessasi?

Vierailija
10.09.2014 |

Nyt ne kaikki lukuisat perseessä roikkujat, opastakaa mut teidän mielen saloihin. Mikset pidä turvaväliä ajaessasi?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa näitä eteen tunkemisia tapahtuu? Jonossa ajaessa? Jos ette halua, että niin käy, ohittakaa perkele se edelläajava. Jonot eivät ole jonon ensimmäisen, vaan toisen auton vika.

Tuon peräänajoitkutarinan kohdalla I call bullshit. Jos alle turvavälin päässä edellä oleva jarruttaa, niin nopeusero peräänajajan kanssa ei ehdi sellaiseksi, että auto menisi takapenkkiä myöten rusinaksi. Oikeassa elämässä kuolemantapaukset peräänajoissa tapahtuvat kun auto sinkoaa vastaantulevien eteen ja tapahtuu nokkakolari.

Vierailija
62/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!).

Vittu mikä ääliö. Pitäs siis kimppakyydeillä mennä kotikaupunkiin, ison auton osti osittain sitä varten (meitä kysymättä, eli halutaanko kimppakyydillä edes mennä). Sanomattakin selvää että turvaväleistä ei ole kuullukkaan.
[/quote]
Ilmoita poliisille. Ennenkuin tapahtuu mitään peruuttamatonta. Mä pyydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt?

[/quote]

Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy.
[/quote]
Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville.
Sukupuolesi?

Vierailija
64/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi?

[/quote]

Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä?

Vierailija
65/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!).

Vittu mikä ääliö. Pitäs siis kimppakyydeillä mennä kotikaupunkiin, ison auton osti osittain sitä varten (meitä kysymättä, eli halutaanko kimppakyydillä edes mennä). Sanomattakin selvää että turvaväleistä ei ole kuullukkaan.
[/quote]
[/quote]

Arvaa vaan, kyllä mieli tekee. En tiedä MIKSI tää vaimo ei sano mitään!! Mä näin koko ajan nopeusnäytön... Istuin vauvan ja taaperon välissä ja rukoilin. En sanonut mitään. Koska tiedän mitä ois tullu vastaukseksi. Edes se, että kortti on lähtenyt jo kerran (?) ja sakkoja ylinopeudesta tullut ei tätä vauhtia hidasta. Idiootti mikä idiootti.

Vierailija
66/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!). Vittu mikä ääliö. Pitäs siis kimppakyydeillä mennä kotikaupunkiin, ison auton osti osittain sitä varten (meitä kysymättä, eli halutaanko kimppakyydillä edes mennä). Sanomattakin selvää että turvaväleistä ei ole kuullukkaan. [/quote] Ilmoita poliisille. Ennenkuin tapahtuu mitään peruuttamatonta. Mä pyydän. [/quote] Arvaa vaan, kyllä mieli tekee. En tiedä MIKSI tää vaimo ei sano mitään!! Mä näin koko ajan nopeusnäytön... Istuin vauvan ja taaperon välissä ja rukoilin. En sanonut mitään. Koska tiedän mitä ois tullu vastaukseksi. Edes se, että kortti on lähtenyt jo kerran (?) ja sakkoja ylinopeudesta tullut ei tätä vauhtia hidasta. Idiootti mikä idiootti.

[/quote]

Et sanonut mitään? Mikset? Sanoisitko jos ajaisi kännissä?

Vierailija
67/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi?

[/quote]

Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä?
[/quote]
Kirjoitit juuri olevasi täysin välinpitämätön turvallisuudesta, liikennesäännöistä ja siitä tapatatko jonkun ajaessasi.
Oletko mies vai nainen? Kukaan normaali ihminen ei kirjoita noin edes anonyymille palstalle.

Vierailija
68/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan kaikki kuitenkin, että kaupungeissa ei pidetä turvavälejä, vaan pakataan tehokkaasti kaikki kolot täyteen, lähdetään ripeästi valoista ja muutenkin liikutaan niin, ettei tukita koko liikennettä.

Vierailija
69/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!). Vittu mikä ääliö. Pitäs siis kimppakyydeillä mennä kotikaupunkiin, ison auton osti osittain sitä varten (meitä kysymättä, eli halutaanko kimppakyydillä edes mennä). Sanomattakin selvää että turvaväleistä ei ole kuullukkaan. [/quote] Ilmoita poliisille. Ennenkuin tapahtuu mitään peruuttamatonta. Mä pyydän. [/quote] Arvaa vaan, kyllä mieli tekee. En tiedä MIKSI tää vaimo ei sano mitään!! Mä näin koko ajan nopeusnäytön... Istuin vauvan ja taaperon välissä ja rukoilin. En sanonut mitään. Koska tiedän mitä ois tullu vastaukseksi. Edes se, että kortti on lähtenyt jo kerran (?) ja sakkoja ylinopeudesta tullut ei tätä vauhtia hidasta. Idiootti mikä idiootti.

[/quote]

[/quote]

Siksi koska ois tullu vastaukseksi joko a) tuhinaa b) puhinaa ja lisäksi, tää herra on ajanut 9 vuotta samalla tyylillä. Siinä ei paljoo kuunnella mua. Että annapa olla kun et tyyppiä tunne.

Vierailija
70/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!).

[/quote]
[/quote]

Arvaa vaan, kyllä mieli tekee. En tiedä MIKSI tää vaimo ei sano mitään!! Mä näin koko ajan nopeusnäytön... Istuin vauvan ja taaperon välissä ja rukoilin. En sanonut mitään. Koska tiedän mitä ois tullu vastaukseksi. Edes se, että kortti on lähtenyt jo kerran (?) ja sakkoja ylinopeudesta tullut ei tätä vauhtia hidasta. Idiootti mikä idiootti.
[/quote]
Sinä et äitinä saanut suutasi auki, vaan rukoilit hiljaa?
Nyt lopetat lässytykset, että mieli tekisi vaan oikeasti ilmoitat. Sä olet vastuussa omalta osaltasi, jos jotain käy ja et vaan viitsinyt mitään sanoa. Millainen ihminen olet jos lapsiesi henki on vähemmän tärkeää kun se, että käyt epämiellyttävän keskustelun siitä ettet halua kyseisen ihmisen kyytiin ja miten hänen pitäusi jätttää ajaminen kokonaam? Ymmärrätkö edes, että te kaikki hissuttelette sellaisen mulkun edessä jota ei kiinnosta muiden ihmisten mahdollinen vahingoittuminen? Oletko tosissasi?

Vierailija
71/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi? [/quote] Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä? [/quote] Kirjoitit juuri olevasi täysin välinpitämätön turvallisuudesta, liikennesäännöistä ja siitä tapatatko jonkun ajaessasi. Oletko mies vai nainen? Kukaan normaali ihminen ei kirjoita noin edes anonyymille palstalle.

[/quote]

Tuo ei vastaa kysymykseeni. Mitä ihmettä poliisilla on tämän kanssa tekemistä?

Kuulostat jotenkin hysteeriseltä. Oletko mahdollisesti nainen? Onko sinulla lapsi, joka istuu vielä turvaistuimessa?

Vierailija
72/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

Siksi koska ois tullu vastaukseksi joko a) tuhinaa b) puhinaa ja lisäksi, tää herra on ajanut 9 vuotta samalla tyylillä. Siinä ei paljoo kuunnella mua. Että annapa olla kun et tyyppiä tunne.
[/quote]
Ahaa, eli tässä on konfliktin välttäminen nyt tärkeämpää. Selvä. Oot selvästi priorisoinut elämäsi hyvin ja vahva ihminen.

Vierailija
73/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:37"]

Voisiko joku selittää, miten niin turvavälin pitäminen ja se, että siihen väliin kiilaa heti joku toinen, ei hidastuta ja vaikeuta matkan tekoa? Oikeasti koko matkahan olisi vain sitä, että jarrutan, arvioin sopivan turvavälin, ajan 50 m eteenpäin, jarrutan... Ei mulla riitä vilkkailla teillä sellaiseen hermot. Eri asia toki, jos ei ole ruuhkaa.

[/quote]Et osaa ajaa. Turvaväliä varten ei tarvitse käyttää jarrua ollenkaan. Ajat tasaista nopeutta (säädät nopeuttasi kaasupolkimella) letkan mukana ja pidät turvaväliä. Jos nopeutesi on selvästi letkaa nopeampaa, ohitat ja etsit uuden paikan letkasta. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
74/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi? [/quote] Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä? [/quote] Kirjoitit juuri olevasi täysin välinpitämätön turvallisuudesta, liikennesäännöistä ja siitä tapatatko jonkun ajaessasi. Oletko mies vai nainen? Kukaan normaali ihminen ei kirjoita noin edes anonyymille palstalle.

[/quote]

Tuo ei vastaa kysymykseeni. Mitä ihmettä poliisilla on tämän kanssa tekemistä?

Kuulostat jotenkin hysteeriseltä. Oletko mahdollisesti nainen? Onko sinulla lapsi, joka istuu vielä turvaistuimessa?
[/quote]
Poliisilla on aina tekemistä silloin, kun uhkaat muiden henkeä.
Mä en pelleillyt, laitoin oikeasti viestiä. Tottakai olit mies.

Vierailija
75/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt?

[/quote]

Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy.
[/quote]
Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville.
Sukupuolesi?
[/quote]
Toi on verrattavissa siihen että kirjoittelisit netissä harkitsevasi koulun räjäyttämistä. Tuossahan tähtäät muiden vahingoittamiseen. Jos todella ajat noin, ei kuolonkolari ole vahinko vaan pelkkä ajan kysymys. Sinuna miettisin, mitä kirjoitat nettiin vaikka yrittäisit vain trollata. Uhkailu ei ole koskaan vitsi.

Vierailija
76/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:02"]Muistattehan kaikki kuitenkin, että kaupungeissa ei pidetä turvavälejä, vaan pakataan tehokkaasti kaikki kolot täyteen, lähdetään ripeästi valoista ja muutenkin liikutaan niin, ettei tukita koko liikennettä.
[/quote]
Eli neljänkympin alueella saa ajaa perseessä kiinni?

Vierailija
77/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi? [/quote] Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä? [/quote] Kirjoitit juuri olevasi täysin välinpitämätön turvallisuudesta, liikennesäännöistä ja siitä tapatatko jonkun ajaessasi. Oletko mies vai nainen? Kukaan normaali ihminen ei kirjoita noin edes anonyymille palstalle. [/quote] Tuo ei vastaa kysymykseeni. Mitä ihmettä poliisilla on tämän kanssa tekemistä? Kuulostat jotenkin hysteeriseltä. Oletko mahdollisesti nainen? Onko sinulla lapsi, joka istuu vielä turvaistuimessa? [/quote] Poliisilla on aina tekemistä silloin, kun uhkaat muiden henkeä. Mä en pelleillyt, laitoin oikeasti viestiä. Tottakai olit mies.

[/quote]

Uhkaan muiden henkeä? Ymmärrätkö, että voit syyllistyä kunnianloukkaukseen tuollaisilla kommenteilla?

Hysteerisen mamman mielenmaisema on kiehtova paikka. Mitä oikein kuvittelet poliisin tekevän?

Vierailija
78/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:47"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:30"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön. [/quote] Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään? [/quote] Eipä hirveästi ainakaan autoa ajaessa. Kyllä silloin on muut asiat mielessä. [/quote] Eli... Sun mielessä ei ajaessasi ole liikenneturvallisuus? Mihin sä tarkkaan ottaen ajaessasi keskityt? [/quote] Mihin milloinkin. Yleensä siihen, että pääsen mahdollisimman nopeasti, mihin olenkaan menossa. Eipä ole turvallisuus ykkösasia muutenkaan elämässäni. En jaksa enää stressata siitä miten minulle käy. [/quote] Ilmotin poliisille. Toivottavasti saa sun ipn selville. Sukupuolesi? [/quote] Ilmoitit poliisille? Miksi ihmeessä? [/quote] Kirjoitit juuri olevasi täysin välinpitämätön turvallisuudesta, liikennesäännöistä ja siitä tapatatko jonkun ajaessasi. Oletko mies vai nainen? Kukaan normaali ihminen ei kirjoita noin edes anonyymille palstalle. [/quote] Tuo ei vastaa kysymykseeni. Mitä ihmettä poliisilla on tämän kanssa tekemistä? Kuulostat jotenkin hysteeriseltä. Oletko mahdollisesti nainen? Onko sinulla lapsi, joka istuu vielä turvaistuimessa? [/quote] Poliisilla on aina tekemistä silloin, kun uhkaat muiden henkeä. Mä en pelleillyt, laitoin oikeasti viestiä. Tottakai olit mies.

[/quote]

Uhkaan muiden henkeä? Ymmärrätkö, että voit syyllistyä kunnianloukkaukseen tuollaisilla kommenteilla?

Hysteerisen mamman mielenmaisema on kiehtova paikka. Mitä oikein kuvittelet poliisin tekevän?

[/quote]Kunnianloukkaukseen? Miten anonyymin kirjoittelijan kunniaa voi loukata? AV:lla on narskunut pahasti koko illan. Lumi vai sama kirjoittelija? t. ohis

Vierailija
79/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!).

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Nyt lopetat lässytykset, että mieli tekisi vaan oikeasti ilmoitat. Sä olet vastuussa omalta osaltasi, jos jotain käy ja et vaan viitsinyt mitään sanoa. Millainen ihminen olet jos lapsiesi henki on vähemmän tärkeää kun se, että käyt epämiellyttävän keskustelun siitä ettet halua kyseisen ihmisen kyytiin ja miten hänen pitäusi jätttää ajaminen kokonaam? Ymmärrätkö edes, että te kaikki hissuttelette sellaisen mulkun edessä jota ei kiinnosta muiden ihmisten mahdollinen vahingoittuminen? Oletko tosissasi?
[/quote]

Ei, en saanut sanaa suustani. Arvaa olenko ajatellut että mitä jos ois sattunut jotain. Mun asia ei ole alkaa länkyttää sen ajotyylistä nyt, kun ei olla menossa kyytiin enää. Aion kyllä sanoa miksi ei tulla kyytiin. Tää vaimo katsoo puhelintaan tms eli on tottunut ajotyyliin. Nuorempina (ilman lapsia) mentiin useinkin samalla kyydillä ja silloin katseli omahyväisenä taustapeilistä vaan kun pyysin hidastamaan. Hymyili vaan. Eikä hidastanut. Luulin että ois rauhottunut kun sai lapsen. Ei näköjään.

Sanoin asiasta tutulle poliisille, sanoi että minkäs teet. Kun tarviis saada valvintakameran kuvaa tms.

Vierailija
80/121 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:43"]Mä en suostu menemään enää mun langon kyytiin. Ajaa satasen alueella 143km/h vaimo ja oma taapero kyydissä. Sekä minä, mieheni ja meidän vauva. On just sellanen minäminäminä menen nyt ja tekee kiperiä ohituksia (eikä aina pääse edes ohi kun vastaan tuleekin auto ja joutuu palaamaan takas oikealle kaistalle, lähtee siis mutkaisella tiellä ohi!!!).

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Ei, en saanut sanaa suustani. Arvaa olenko ajatellut että mitä jos ois sattunut jotain. Mun asia ei ole alkaa länkyttää sen ajotyylistä nyt, kun ei olla menossa kyytiin enää. Aion kyllä sanoa miksi ei tulla kyytiin. Tää vaimo katsoo puhelintaan tms eli on tottunut ajotyyliin. Nuorempina (ilman lapsia) mentiin useinkin samalla kyydillä ja silloin katseli omahyväisenä taustapeilistä vaan kun pyysin hidastamaan. Hymyili vaan. Eikä hidastanut. Luulin että ois rauhottunut kun sai lapsen. Ei näköjään.

Sanoin asiasta tutulle poliisille, sanoi että minkäs teet. Kun tarviis saada valvintakameran kuvaa tms.
[/quote]
No ihmisiä on näköjään erilaisia. Itse laittaisin lapseni turvallisuuden kaiken muun edelle. Mutta hyvä, ettet mene enää kyytiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän