Selitä minulle, mikset pidä turvaväliä ajaessasi?
Nyt ne kaikki lukuisat perseessä roikkujat, opastakaa mut teidän mielen saloihin. Mikset pidä turvaväliä ajaessasi?
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:03"]Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa. [/quote] vau. Säästät vissiin paljonkin aikaa?
[/quote]
Sitä ei kysytty. Mutta jos ap:n auton takana en ole minä, on siinä joku toinen.
Roikun puskurissa, koska olen aivoton idiootti.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:14"]
Kyllä on hauskoja vitsejä taas. Mua erityisesti naurattaa nyt kun taas liukkaat kelit tulossa ja koira takakontissa. On kyllä niin hauskaa. Erityiskiitoksen tänään kannelmäessä olemattoman turvavälin pitäneelle kuljettajalle, jolla oli niin hirmuinen kiire, niin sairas kiire, että minun jarruttaessa suojatiellä antaen tietä äidille, joka kulki vaunujen kanssa. Sinulla oli niin kiire, että ohitit takaa vastaantulijoiden kaistalta eteen. Voin vain kiittöä luojaani, ettei äidillä ollut esim. taaperoa joka olisi juosten lähtenyt ylittämään tietä. Shokin takia en saanut rekkariasi. Sydäntä kylmää, että kaltaisiasi on liikenteessä.
[/quote]
Mulla tapahtui kerran, tosin nelikaistaisella, että kun yksi pysähtyi antamaan tietä, niin neljä peräkkäin ohitti sen pysähtyneen toisen kaistan kautta. Miten siinä uskaltaa mennä. Vauhti oli kova.
[/quote]
Vastikään pitsakuski ajoi alle kolmekymppisen nuoren miehen päälle vastaavassa tilanteessa. Auto siis pysähtynyt suojatielle, ja pitsakuski tuli ylinopeutta viereisellä kaistalla. Tämä nuori mies on loppuelämänsä kyvytön omatoimiseen elämään, aivovamma ja neliraajahalvaus. Pitsamies sai 60 päiväsakkoa. Päättivät valittaa hovioikeuteen tuomiosta.
Sanattomaksi vetää. Tuo pitsakuski on täysin samaa luokkaa noiden turvaväleistä piittaamattomien kanssa. Luotetaan onneen, ettei mitään käy ja sen avulla kaahataan holtittimasti, muiden elämä vaarantaen koska oma kiire on tärkeämpää.
Muistan kun luin ton uutisen niin oli paha olla monta päivää. Voimia omaisille.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:14"]
Kyllä on hauskoja vitsejä taas. Mua erityisesti naurattaa nyt kun taas liukkaat kelit tulossa ja koira takakontissa. On kyllä niin hauskaa. Erityiskiitoksen tänään kannelmäessä olemattoman turvavälin pitäneelle kuljettajalle, jolla oli niin hirmuinen kiire, niin sairas kiire, että minun jarruttaessa suojatiellä antaen tietä äidille, joka kulki vaunujen kanssa. Sinulla oli niin kiire, että ohitit takaa vastaantulijoiden kaistalta eteen. Voin vain kiittöä luojaani, ettei äidillä ollut esim. taaperoa joka olisi juosten lähtenyt ylittämään tietä. Shokin takia en saanut rekkariasi. Sydäntä kylmää, että kaltaisiasi on liikenteessä.
[/quote]
Mulla tapahtui kerran, tosin nelikaistaisella, että kun yksi pysähtyi antamaan tietä, niin neljä peräkkäin ohitti sen pysähtyneen toisen kaistan kautta. Miten siinä uskaltaa mennä. Vauhti oli kova.
[/quote]
Vastikään pitsakuski ajoi alle kolmekymppisen nuoren miehen päälle vastaavassa tilanteessa. Auto siis pysähtynyt suojatielle, ja pitsakuski tuli ylinopeutta viereisellä kaistalla. Tämä nuori mies on loppuelämänsä kyvytön omatoimiseen elämään, aivovamma ja neliraajahalvaus. Pitsamies sai 60 päiväsakkoa. Päättivät valittaa hovioikeuteen tuomiosta.
Sanattomaksi vetää. Tuo pitsakuski on täysin samaa luokkaa noiden turvaväleistä piittaamattomien kanssa. Luotetaan onneen, ettei mitään käy ja sen avulla kaahataan holtittimasti, muiden elämä vaarantaen koska oma kiire on tärkeämpää.
Muistan kun luin ton uutisen niin oli paha olla monta päivää. Voimia omaisille.
[/quote]
Siis ajoi suojatietä ylittäneen päälle.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:09"]Roikun puskurissa, koska olen aivoton idiootti.
[/quote]
Oletko koskaan edes harkinnut kortista luopumista, koska et selvästikään ole tarpeeksi vastuullinen liikenteeseen?
Miten voit olla niin idiootti, ettet osaa ajoittaa elämääsi niin, että voisit ajaa turvallisesti, ilman että vaarannat muitten henkeä? Olettaen, että olet yksi näistä hirvittävän kiireellisistä.
Itse ainakin 12-tiellä yritin aikoinaan pitää turvaväliä satasen vauhdissa, niin sinne eteen ei tullut yhtä vaan peräti kaksi autoa! Sitten kun hiljensin ja otin taas turvavälin niin taas sinne änki pari autoa kun tilaa kerran oli. Se on vain suomalainen liikennekulttuuri, jos turvaväliin mahtuu auto niin sinne änkeää auto.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:03"]Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa. [/quote] vau. Säästät vissiin paljonkin aikaa?
[/quote]
Sitä ei kysytty. Mutta jos ap:n auton takana en ole minä, on siinä joku toinen.
[/quote]
Ei muuten ole. Päivittäin ajaa liikenteessä vastuullisia ja muita kunnioittavia kuskeja, jotka pitävät turvavälin.
Ihan oikeasti, mua ahdistaa. Provoiletko vai oletko todella noin jälkeenjäänyt?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön.
[/quote]
Sulle ei muiden henki tai omaisuus merkkaa mitään?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:03"]Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa.
[/quote]Niin on ja sitten minä jätän uuden turvavälin. Aina olen perille päässyt ajoissa. Ja ihan samassa ajassa kuin muutkin mutta turvallisemmin.
Mitäs köröttelette liian hitaasti! Ette ymmärrä, että kaikki eivät ole samanlaisia lorvivia tyhjäntoimittajia, kuin te. Meidän kiireisten tärkeiden ihmisten täytyy tehdä työtä, meidän maksamilla veroilla tämä maa pyörii.
-Kiireinen bisnesmies-
Minä olin kerran kakkostiellä ainoa jota ei pysäytetty turvaväliratsiassa. Aika tyhjä tie oli ajella.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:34"]Mulla on teille kusipäille jotka, ette sitä turvaväliä pidä niin varoittava tarina siskoni lapsen kuolemasta. Vaikka tuskin se teitä liikuttaa sillä te olette niitä perseessä roikkujia ei niitä kenen perseessä roikutaan. Siskoni ajoi motarilla, kaksivuotias takapenkillä istuimessaan, kun perään tuli roikkumaan joku katumaasturinsa kanssa. Siihen autoon verrattuna oli siskoni corolla kuin muurahainen norsun vieressä ja kuten saatatte arvata katumaasturille ei siis paljoa mitään käynyt. Siskoni joutui tekemään äkki jarrutuksen, kun toinen auto ohituskaistalta päättikin, että ei hitsi mun liittymä onkin tossa ja kiilasi siskoni eteen. Katumaasturi pamautti siskoni perseeseen niin, että koko takakontti oli rytyssä ja siskon lapsi kuoli välittömästi vammoihinsa voi olla, että turvaväli ei olisi lasta pelastanut, mutta aina sitä mietti entä jos.
[/quote]
Kuka helvetin empatiakyvytön paskiainen on kehdannut alapeukuttaa tätä, hyi!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:07"]Olen välinpitämätön.
[/quote]
En voi uskoa, että tätä on peukutettu kaksi kertaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:34"]Mulla on teille kusipäille jotka, ette sitä turvaväliä pidä niin varoittava tarina siskoni lapsen kuolemasta. Vaikka tuskin se teitä liikuttaa sillä te olette niitä perseessä roikkujia ei niitä kenen perseessä roikutaan. Siskoni ajoi motarilla, kaksivuotias takapenkillä istuimessaan, kun perään tuli roikkumaan joku katumaasturinsa kanssa. Siihen autoon verrattuna oli siskoni corolla kuin muurahainen norsun vieressä ja kuten saatatte arvata katumaasturille ei siis paljoa mitään käynyt. Siskoni joutui tekemään äkki jarrutuksen, kun toinen auto ohituskaistalta päättikin, että ei hitsi mun liittymä onkin tossa ja kiilasi siskoni eteen. Katumaasturi pamautti siskoni perseeseen niin, että koko takakontti oli rytyssä ja siskon lapsi kuoli välittömästi vammoihinsa voi olla, että turvaväli ei olisi lasta pelastanut, mutta aina sitä mietti entä jos.
[/quote]
Kuka helvetin empatiakyvytön paskiainen on kehdannut alapeukuttaa tätä, hyi!
[/quote]
Siis kun just tää on se mikä mua pelottaa. On olemassa psykopaatteja, joita ei kiinnosta muiden hyvinvointi ja he ajavat keskuudessamme. Kunpa tälle asialle vois tehdö jotain.
Aiheeseen liittyen: miksi te turvavälin unohtelijat ohitatte motarilla takapuskuriani viistäen? Keskellä kirkasta päivää, tyhjää motaria joka suuntaan? Miksei siinä ohittaessakin voi pitää sitä turvaväliä? Minusta ja autostani ette välitä, joo, mutta eikö edes se oma henki ole kallis siinä määrin, että jättäisitte tilaa?
minulla on superauto, superrefleksit ja rekka pysähtyy hitaammin mitä omani.
+ näin jätän tilaa muillekkin takana ajaville.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:45"]Haluan painostaa edessäajavaa AJAMAAN RAJOITUSTEN MUKAAN!!! Eli 13 yli rajoituksen. 80 alueella auton mittarissa siis 93 ja kaikilla olisi mukavaa.
[/quote]
Jos on 80 niin silloin rajoitus on 80km/h. Ei 93. Sun on pakko hyväksyä se, että muut noudattavat oikeaa nopeusrajoitusta. Kysyn nyt tosissani, oliko tuo vitsi?