Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selitä minulle, mikset pidä turvaväliä ajaessasi?

Vierailija
10.09.2014 |

Nyt ne kaikki lukuisat perseessä roikkujat, opastakaa mut teidän mielen saloihin. Mikset pidä turvaväliä ajaessasi?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa.

Vierailija
2/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:03"]Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa.
[/quote]
vau. Säästät vissiin paljonkin aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän odoittaa, että täältä takaa olisi tulossa nopeampi ja parempi kuljettaja.

terv. komia AudiMies

Vierailija
4/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osoittaa.

komia AUdiMies

Vierailija
5/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat siinä vasemmalla kaistalla niin älyttömän hitaasti, että yritän saada sinut vaihtamaan oikealle ja päästämään minut ohi.

Vierailija
6/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:03"]

Jos pidän turvavälin, on siinä joku toinen auto alle 5 sekunnissa.

[/quote]

Tämän on PAKKO olla vitsi. Harmi, että on kaiken lisäksi ihan helvetin huono sellainen. :(

Vierailija
7/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee perseeseen, jarrutan vähän. Huomaavat olevansa liuan lähellä. Toki tossa vaarana että osuvat, en suosittele osaamattomille. mutta niin kävisi jos pitäisi äkkijarrutus muuten tehdä. Eli vähän hidastelkaa vielä enemmän, kyllä ne tajuaa.

Vierailija
8/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:38"]Ajat siinä vasemmalla kaistalla niin älyttömän hitaasti, että yritän saada sinut vaihtamaan oikealle ja päästämään minut ohi.
[/quote] Ohittaessa on mahdotonta vaihtaa oikealle, kun siinä on se ohittamani auto. Annan yleensä heti tilaa takaa tulevalle kun se on mahdollista, PAITSI perseessäroikkujille. Vauhtini muuten putoaa välittömästi suurimpaan sallittuun enkä pidä mitään kiirettä:-) . Siinähän idiootit odotatte otsasuoni pullistuen... Lisään siis,että ns. alinopeutta en aja, satasen alueella mittari näyttää minulla yleensä 110-115, ohittaessani 120. Silti joku ääliö tulee roikkumaan takapuskuriini kun olen ohittamassa. Fiksuille ohittajille annan aina tietä ja yritän päästä nopeasti pois edestä. Ääliöt odottakoot.

Vierailija
9/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta, että jos pitää turvaväliä niin joku muu änkee siihen väliin..

Vierailija
10/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ainakaan monet hieman vanhemmat ihmiset ei oikeasti tiedä, miten pitkä sen turvavälin pitäis olla. Esim. mun isä (s. 1952) ei tiennyt.

Vierailija
11/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hauskoja vitsejä taas. Mua erityisesti naurattaa nyt kun taas liukkaat kelit tulossa ja koira takakontissa. On kyllä niin hauskaa.
Erityiskiitoksen tänään kannelmäessä olemattoman turvavälin pitäneelle kuljettajalle, jolla oli niin hirmuinen kiire, niin sairas kiire, että minun jarruttaessa suojatiellä antaen tietä äidille, joka kulki vaunujen kanssa. Sinulla oli niin kiire, että ohitit takaa vastaantulijoiden kaistalta eteen. Voin vain kiittöä luojaani, ettei äidillä ollut esim. taaperoa joka olisi juosten lähtenyt ylittämään tietä.
Shokin takia en saanut rekkariasi. Sydäntä kylmää, että kaltaisiasi on liikenteessä.

Vierailija
12/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:20"]Yritän odoittaa, että täältä takaa olisi tulossa nopeampi ja parempi kuljettaja.

terv. komia AudiMies
[/quote]
Oot harvinaisen hauska jätkä. Ilmeisesti toisten turvallisuudella ja omaisuudella leikkiminen on huumoria mielestäsi.
On muuten tosi usein peilistä niiden amisjätkie ja nimenomaan miesten naamoja joita saa katsella. Ollaan niin ammattitaitoisia, refleksit yli-inhimillisen nopeat ja kiireellisiä ettei teidän poikien turvaväleistä tarvi välittää!

Vierailija
13/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:14"]Kyllä on hauskoja vitsejä taas. Mua erityisesti naurattaa nyt kun taas liukkaat kelit tulossa ja koira takakontissa. On kyllä niin hauskaa.
Erityiskiitoksen tänään kannelmäessä olemattoman turvavälin pitäneelle kuljettajalle, jolla oli niin hirmuinen kiire, niin sairas kiire, että minun jarruttaessa suojatiellä antaen tietä äidille, joka kulki vaunujen kanssa. Sinulla oli niin kiire, että ohitit takaa vastaantulijoiden kaistalta eteen. Voin vain kiittöä luojaani, ettei äidillä ollut esim. taaperoa joka olisi juosten lähtenyt ylittämään tietä.
Shokin takia en saanut rekkariasi. Sydäntä kylmää, että kaltaisiasi on liikenteessä.
[/quote]
Anteeksi sekava teksti. Olen ollut niin ahdistunut tosta tapahtumasta tänään, että ajatukset poukkoilee. Kännykällö vaikee kirjoittaa.

Vierailija
14/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teille kusipäille jotka, ette sitä turvaväliä pidä niin varoittava tarina siskoni lapsen kuolemasta. Vaikka tuskin se teitä liikuttaa sillä te olette niitä perseessä roikkujia ei niitä kenen perseessä roikutaan. Siskoni ajoi motarilla, kaksivuotias takapenkillä istuimessaan, kun perään tuli roikkumaan joku katumaasturinsa kanssa. Siihen autoon verrattuna oli siskoni corolla kuin muurahainen norsun vieressä ja kuten saatatte arvata katumaasturille ei siis paljoa mitään käynyt. Siskoni joutui tekemään äkki jarrutuksen, kun toinen auto ohituskaistalta päättikin, että ei hitsi mun liittymä onkin tossa ja kiilasi siskoni eteen. Katumaasturi pamautti siskoni perseeseen niin, että koko takakontti oli rytyssä ja siskon lapsi kuoli välittömästi vammoihinsa voi olla, että turvaväli ei olisi lasta pelastanut, mutta aina sitä mietti entä jos.

Vierailija
15/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:34"]Mulla on teille kusipäille jotka, ette sitä turvaväliä pidä niin varoittava tarina siskoni lapsen kuolemasta. Vaikka tuskin se teitä liikuttaa sillä te olette niitä perseessä roikkujia ei niitä kenen perseessä roikutaan. Siskoni ajoi motarilla, kaksivuotias takapenkillä istuimessaan, kun perään tuli roikkumaan joku katumaasturinsa kanssa. Siihen autoon verrattuna oli siskoni corolla kuin muurahainen norsun vieressä ja kuten saatatte arvata katumaasturille ei siis paljoa mitään käynyt. Siskoni joutui tekemään äkki jarrutuksen, kun toinen auto ohituskaistalta päättikin, että ei hitsi mun liittymä onkin tossa ja kiilasi siskoni eteen. Katumaasturi pamautti siskoni perseeseen niin, että koko takakontti oli rytyssä ja siskon lapsi kuoli välittömästi vammoihinsa voi olla, että turvaväli ei olisi lasta pelastanut, mutta aina sitä mietti entä jos.
[/quote]
Voi luoja... voi luoja.. Itku tuli kun luin ton. Miten siskosi voi? Miten itse voit? Voimia. Muuta en voi sanoa. Aivan hirvittävää.

Vierailija
16/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:34"]Mulla on teille kusipäille jotka, ette sitä turvaväliä pidä niin varoittava tarina siskoni lapsen kuolemasta. Vaikka tuskin se teitä liikuttaa sillä te olette niitä perseessä roikkujia ei niitä kenen perseessä roikutaan. Siskoni ajoi motarilla, kaksivuotias takapenkillä istuimessaan, kun perään tuli roikkumaan joku katumaasturinsa kanssa. Siihen autoon verrattuna oli siskoni corolla kuin muurahainen norsun vieressä ja kuten saatatte arvata katumaasturille ei siis paljoa mitään käynyt. Siskoni joutui tekemään äkki jarrutuksen, kun toinen auto ohituskaistalta päättikin, että ei hitsi mun liittymä onkin tossa ja kiilasi siskoni eteen. Katumaasturi pamautti siskoni perseeseen niin, että koko takakontti oli rytyssä ja siskon lapsi kuoli välittömästi vammoihinsa voi olla, että turvaväli ei olisi lasta pelastanut, mutta aina sitä mietti entä jos.
[/quote]
Voi luoja... voi luoja.. Itku tuli kun luin ton. Miten siskosi voi? Miten itse voit? Voimia. Muuta en voi sanoa. Aivan hirvittävää.
[/quote]

Siitä on 5 vuotta aikaa, sisko voi nykyään jo paremmin, aika parantaa haavat. Minullakin on jo parempi olo ainut mitä on jäljellä on katkeruus ja viha tuollaisia välinpitämättömiä ihmisiä kohtaan, joita ei kiinnosta turvaväli.

Vierailija
17/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:14"]

Kyllä on hauskoja vitsejä taas. Mua erityisesti naurattaa nyt kun taas liukkaat kelit tulossa ja koira takakontissa. On kyllä niin hauskaa. Erityiskiitoksen tänään kannelmäessä olemattoman turvavälin pitäneelle kuljettajalle, jolla oli niin hirmuinen kiire, niin sairas kiire, että minun jarruttaessa suojatiellä antaen tietä äidille, joka kulki vaunujen kanssa. Sinulla oli niin kiire, että ohitit takaa vastaantulijoiden kaistalta eteen. Voin vain kiittöä luojaani, ettei äidillä ollut esim. taaperoa joka olisi juosten lähtenyt ylittämään tietä. Shokin takia en saanut rekkariasi. Sydäntä kylmää, että kaltaisiasi on liikenteessä.

[/quote]

Mulla tapahtui kerran, tosin nelikaistaisella, että kun yksi pysähtyi antamaan tietä, niin neljä peräkkäin ohitti sen pysähtyneen toisen kaistan kautta. Miten siinä uskaltaa mennä. Vauhti oli kova. 

Vierailija
18/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan painostaa edessäajavaa AJAMAAN RAJOITUSTEN MUKAAN!!! Eli 13 yli rajoituksen. 80 alueella auton mittarissa siis 93 ja kaikilla olisi mukavaa.

Vierailija
19/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän turvaväliä. Jos siihen joku auto tulee, niin se on toiset 5 sekuntia ja minulla on uusi turvaväli, enkä edes yleensä hidasta vauhtiani, joskus saatan vähän. Eikä minun perille pääsy ole todellakaan joistain sekunneista kiinni eikä edes tunneista yleensä, kunhan sinne perille pääsen.

Ilmestyipä kerran taaksenikin kunnon turvavälit kun nille perässäroikkujille selvisi ettei se auto ihan oikeasti pysähdy satasen vauhdissa metrin aikana. Onneksi minulla oli se kunnon turvaväli niin pystyin antamaan myös takana oleville tilaa jarruttaa, silti jäi autojen väliin vain muutama kymmen cm. Toivon että edes nämä kuskit muistavat lopun elämäänsä miksi se turvaväli pitää olla. Liekkö ollut asialla tuo kusipää audipoika joka päätti lähteä "parempana ja nopeampana" kuskina ruuhkassa kun vastaantulijoidenkin kaista oli tukossa, onneksi minä hidas ja keskiverto kuski en luottanut siihen että saan autoni pysäytettyä muutenkin kuin edessä olevan rekan perään törmäämällä.

Vierailija
20/121 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia ne takapuskurissa roikkujat ovat yleensä juuri noita Audi- ja Bemari-kuskeja ja lisäksi useasti miehiä? Roikkuvat vaikka itse ajaisi ihan oikeaa nopeutta, joten jostain muusta se piittaamattomuus johtuu kuin edelläajavan alinopeudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme